Noh,Omat musat soimaan ja sohvalle, noin 1h ja meitsi oli "hyvissä" himassa.
ei suurempia visuja, mut tunsin jotain elämää pinnoissa. Loppui nopeasti. Hmh... tiedä siitä
Mielestäni päin vastoin, hullumpaa olisi ottaa sieniä ilman sen kummempaa tarkoitusta. Sen verran raskasta se kuitenkin on etten ainakaan itse osaa kuvitella sieniä kasuaalina humalahakuisena päihteenä. En nyt tarkoita ettei sieniä voisi ottaa lainkaan ilman jotain (muka?) elämäämullistavaa agendaa, mutta ainakin kannattaa huomioida perusteet; set & setting.doof wrote: Sat 04 Mar 2017, 19:51 Onko ihan hullua ottaa sieniä kun on sellane tilanne että haluaa tehä elämänmuutokse? Päässä myllertää kun muutoksen takia pitäis luopuu yhestä ihanasta jutusta..
Suunitelma on et miten pitäs muuttua, mut sekottaako trippi entisestää vai voiko se selkeyttää ajatuksia?
Kyllä todellakin on mahdollista kääntyä täysin sisään päin dissosiatiiviseen tilaan. Tämä tuli koettua heti ensimmäisellä varsinaisella sienimatkalla Amaterdamissa vuonna 2003, niinkin kypsässä iässä kuin juuri ja juuri 18v, ja yhtä kypsällä ajatusmallilla (mieluummin överit kuin vajarit...) varustettuna.Infitialis wrote: Sat 11 May 2013, 13:05Kyllä psilosybiinillä saa tarvittaessa todellisuudentajun kokonaan pois. Et tiedä enää mikäkuka olet tai missä ja kaikkein vähiten mitä tapahtuu.rullaturpa wrote: sienistä ei mukamas pitäs ihan noin vahvoja efektejä tulla? Psykoaktiivisiahan sienet ovat, eli jos niitä vetää tarpeeks niin oireet ovat varmastikin tuollaiset?
Laitonta on.OpportuNisti wrote: Sat 04 Dec 2021, 23:39 Mitäs Suomen lainsäädäntö sanoo grow kiteistä? Nehän käytännössä eivät sisällä psilosybiiniä, psilosiiniä tai mitään muutakaan laitonta yhdistettä. Ainoastaan itiöitä. Tosin kun kasvattaminen ja hallussapito on laitonta, niin mutu-tuntumalla taitaa tulli takavarikoida lähetyksen vaikka varsinaista sanktiota ei tulisikaan.
Voisiko joku fiksumpi valaista asiaa hieman enemmän?
🕉Ei sienet itsessään ehjää mieltä riko ainakaan oikein käytettynä, itse asiassa saattaa auttaa rikkonaisen korjaamisessa. Ennen kaikkea sienet avartavat ajatusmaailmaa, eli havaitset kaiken aivan uudenlaisista näkökulmista ja hieman lapsenomaisesti. Tavallaan se lapselle luontainen uteliaisuus, viattomuus ja vilpittömyys on vahvasti läsnä. Tärkeintä on luottaa sieneen ja luopua kontrollista vaikka se saattaa tuntua vaikealta, mutta mitä enemmän laitat hanttiin sitä pahemmalta se tuntuu. Sieni on ystävä ja matkanjohtajasi, sinä olet turisti joten Kunnioita paikallista kulttuuria ja nauti ..
Mites sit alkoholin kanssa trippailu sienillä tuossa tilanteessa? Tai valeriana? Jos bentsoja ei syystä tai toisesta halua käyttää...dpi wrote: Sun 27 Feb 2022, 16:39 Bentsotkaan ei kokonaan vie vaikutusta, vaan voi joskus jopa auttaa kokemaan tripin sellaisina hetkinä kun mielenterveys ei ole 100% kohdillaan. Itse olen suosinut joskus bentso-sieni-trippailua, juuri tästä syystä. Ja voin todellakin todeta että tripistä jäi valtavasti hyvää..
Alkoholi mielestäni muuttaa sienitrippiä liikaa alkoholipöhnän suuntaan.Jeppe12 wrote: Sun 21 Apr 2024, 01:13Mites sit alkoholin kanssa trippailu sienillä tuossa tilanteessa? Tai valeriana? Jos bentsoja ei syystä tai toisesta halua käyttää...dpi wrote: Sun 27 Feb 2022, 16:39 Bentsotkaan ei kokonaan vie vaikutusta, vaan voi joskus jopa auttaa kokemaan tripin sellaisina hetkinä kun mielenterveys ei ole 100% kohdillaan. Itse olen suosinut joskus bentso-sieni-trippailua, juuri tästä syystä. Ja voin todellakin todeta että tripistä jäi valtavasti hyvää..
Valeriana ei kyllä oo omasta mielestä kovin tehokasta...
Omasta mielestä ei kannata käyttää mitään muuta, kuin kamolillaa tai inkivääriä nauseaan yms. Bentsot ja psykoosilääkkeet tuhoavat tripit minusta. Bentsoissa ei ehkä heti visuaalisuus katoa, mutta se haittaa henkiseen puoleen todella rajusti omasta mielestä.tRip wrote: Wed 24 Apr 2024, 22:09Alkoholi mielestäni muuttaa sienitrippiä liikaa alkoholipöhnän suuntaan.Jeppe12 wrote: Sun 21 Apr 2024, 01:13Mites sit alkoholin kanssa trippailu sienillä tuossa tilanteessa? Tai valeriana? Jos bentsoja ei syystä tai toisesta halua käyttää...dpi wrote: Sun 27 Feb 2022, 16:39 Bentsotkaan ei kokonaan vie vaikutusta, vaan voi joskus jopa auttaa kokemaan tripin sellaisina hetkinä kun mielenterveys ei ole 100% kohdillaan. Itse olen suosinut joskus bentso-sieni-trippailua, juuri tästä syystä. Ja voin todellakin todeta että tripistä jäi valtavasti hyvää..
Valeriaanahan vaikuttaa sinänsä gaba-a:n.
Kärpässienet toki pienillä annoksilla ja lakit hyvin kuivattuina (n.2-3 keskikokoista lakkia) toimisi luonnon omana bentsona.
Uutena Mulungu, joka taasen jeesaa ahdistukseen, muttei vaikuta gaban välityksellä. Erittäin pätevä - ei silti mikään ihmeitä tekevä, mutta todennut erinomaiseksi kyllä.
Bentsoja en sinänsä koe pieninä määrinä haitallisena tripin kannalta (opamox 15-45mg ja tenox 10-20mg ehkä parhaita pienellä annoksella - Xanor tappaa trippiä eniten.
Onhan noita yrttejä. Voisin jossainvaiheessa listata omat suosikkini ja eniten käyttämäni yrtit rauhoittumiseen ja ahdistuneisuuteen.
Akoholi vaimentaa ja sekoitta avain kaikkea, jos deeleihin konteksti osuu...Jeppe12 wrote: Sun 21 Apr 2024, 01:13Mites sit alkoholin kanssa trippailu sienillä tuossa tilanteessa? Tai valeriana? Jos bentsoja ei syystä tai toisesta halua käyttää...dpi wrote: Sun 27 Feb 2022, 16:39 Bentsotkaan ei kokonaan vie vaikutusta, vaan voi joskus jopa auttaa kokemaan tripin sellaisina hetkinä kun mielenterveys ei ole 100% kohdillaan. Itse olen suosinut joskus bentso-sieni-trippailua, juuri tästä syystä. Ja voin todellakin todeta että tripistä jäi valtavasti hyvää..