The DXM topic
-
LD50
- Apteekki
-
Jussi
- Apteekki
-
Shro
- Apteekki
-
Thoxium
-
harmala
- Karvakuono
Lauantaina erottelin 900mg dxm ja haihdutin nesteet pois, lopputuloksena syntyneen tahnan söin tyhjään vatsaan ja kyllä pärähti.Thoxium wrote:Tahnadxm ei sitte toimi, eli jos haihduttaa kaiken pois, ja jäljelle jää tahnaa. Otin tunti sitten, eikä mitään vaikutusta. No jonkunhan se piti testata totakin.
-
spasm
- OD
Älä yleistä ja pistä tahnadxm:n syyksi jos ei toimi, vika ei ole siinä vaan valmistuksessa/käyttäjässä/etc.Thoxium wrote:Tahnadxm ei sitte toimi, eli jos haihduttaa kaiken pois, ja jäljelle jää tahnaa. Otin tunti sitten, eikä mitään vaikutusta. No jonkunhan se piti testata totakin.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Jussi
- Apteekki
Ok. Tuo 20 sekunnin vaikutus oli sellainen että seinällä oleva kuvio vilisi ja säteili ja päässä tuntu siltä että pyörtyy kohta.Shro wrote:300mg on varmaan hyvä alotus jos olet testannut jo oletko yliherkkä. Viimekerta riittänee varmaan kun et tuntenut minkäänlaisia oloja joten ei hätää asiasta.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
Usoda
- LD50
Tässä oma DXM ekstraktiotapa mitä käytän, perustuu tuohon Sir Robinin sivuilta löydettyyn tapaan (itse käytän vain helpommin saatavilla olevia aineksia).
Toivottavasti tästä on jollekulle hyötyä prosessin tajuamisessa.
Tarvittavat välineet:
- 200ml Pullo Resilaria
- 2 isoa minigrip pussia
- Ruokasoodaa
- 1000mg C-vitamiiniporetabletti
- Zippobensaa
- 2 juomalasia/kertakäyttökuppia
- 1 Lasipurkki
- Puukauha
- Mittakuppi
- Kattila, liesi sekä jääkaappi
...sekä tarpeeksi tilaa sekoittelua varten, kannattaa myös laittaa sanomapaperia alle koska kuitenkin jossain vaiheessa jonkun verran pääsee tippumaan pöydälle.
1. Valmista soodatuhkaa ruokasoodasta uunin avulla. Laita 2 ruokalusikallista ruokasoodaa leivinpaperin päälle ja anna sen olla 200C lämpöisessä uunissa 1½-2 tuntia. Soodatuhkan valmistuttua anna sen aina "jäähtyä" n. 30min.
2. Kaada 200ml resilarpullon sisältö minigrip-pussiin ja lisää soodatuhka. Sekoittele seosta puukauhalla kunnes soodatuhka on sekoittunut hyvin resilarin sekaan.
3. Lisää resilar+soodatuhka seoksen sekaan n. 1dl zippobensaa ja tämän jälkeen ravistele seosta voimakkaasti 10 minuutin ajan. Tämän jälkeen anna seoksen levätä pöydällä muutama minuutti jotta kerrokset erottuvat.
4. Tee C-vitamiini+vesi seos juomalasiin. Yleensä itse teen seoksen niin että täytän juomalasin vain puoleenväliin asti koska mitä vähemmän c-vitamiini seosta tässä vaiheessa tehdään sitä vähemmän juotavaa lopputuotteessa on.
5. Kerrosten erotuttua minigrip pussissa nyt pitäisi olla kaksi kerrosta josta ylin on kirkas ja alin tumma. Ylimmässä kerroksessa on tällä hetkellä zippobensa+dxm ja alimmassa sorbitoli sekä muut hukka-aineet. Leikkaa minigrip pussin kulma auki varovaisesti ja anna sorbitolikerroksen valua lasipurkkin, valuta ylin kerros toiseen juomalasiin.
6. Kaada zippobensa+dxm seos toiseen minigrip-pussiin ja lisää sekaan c-vitamiini+vesi seos. Ravistele minigrip pussia taas n.5-10min. Anna taas kerrosten erottua muutama minuutti, tällä välin voit hävittää sorbitolisotkun vessanpytyn avulla.
7. Nyt minigrip-pussissa pitäisi olla taas kaksi kerrosta. Alempi keltaisen värinen kerros sisältäen DXM+c-vitamiiniseoksen ja ylempi bensakerros. Tee taas reikä pussin kulmaan ja valuta alempi kerros kuppiin talteen ja valuta ylempi kerros toiseen kuppiin.
8. Kiehauta DXM+c-vitamiiniseosta kattilassa n. 5 min ajan jotta nesteessä mahdollisesti oleva bensa höyrystyy pois nesteestä. Tämän jälkeen kaada seos taas astiaan talteen ja laita se jäähtymään vähäksi aikaa jääkaappiin.
9. Jos kaikki meni hyvin DXM on valmista nautittavaksi.
Aiheeseen liittyvä kysymys:
Onko jo ekstraktoinnissa kerran käytettyä zippobensaa mahdollista käyttää uudestaan samassa prosessissa?
Toivottavasti tästä on jollekulle hyötyä prosessin tajuamisessa.
Tarvittavat välineet:
- 200ml Pullo Resilaria
- 2 isoa minigrip pussia
- Ruokasoodaa
- 1000mg C-vitamiiniporetabletti
- Zippobensaa
- 2 juomalasia/kertakäyttökuppia
- 1 Lasipurkki
- Puukauha
- Mittakuppi
- Kattila, liesi sekä jääkaappi
...sekä tarpeeksi tilaa sekoittelua varten, kannattaa myös laittaa sanomapaperia alle koska kuitenkin jossain vaiheessa jonkun verran pääsee tippumaan pöydälle.
1. Valmista soodatuhkaa ruokasoodasta uunin avulla. Laita 2 ruokalusikallista ruokasoodaa leivinpaperin päälle ja anna sen olla 200C lämpöisessä uunissa 1½-2 tuntia. Soodatuhkan valmistuttua anna sen aina "jäähtyä" n. 30min.
2. Kaada 200ml resilarpullon sisältö minigrip-pussiin ja lisää soodatuhka. Sekoittele seosta puukauhalla kunnes soodatuhka on sekoittunut hyvin resilarin sekaan.
3. Lisää resilar+soodatuhka seoksen sekaan n. 1dl zippobensaa ja tämän jälkeen ravistele seosta voimakkaasti 10 minuutin ajan. Tämän jälkeen anna seoksen levätä pöydällä muutama minuutti jotta kerrokset erottuvat.
4. Tee C-vitamiini+vesi seos juomalasiin. Yleensä itse teen seoksen niin että täytän juomalasin vain puoleenväliin asti koska mitä vähemmän c-vitamiini seosta tässä vaiheessa tehdään sitä vähemmän juotavaa lopputuotteessa on.
5. Kerrosten erotuttua minigrip pussissa nyt pitäisi olla kaksi kerrosta josta ylin on kirkas ja alin tumma. Ylimmässä kerroksessa on tällä hetkellä zippobensa+dxm ja alimmassa sorbitoli sekä muut hukka-aineet. Leikkaa minigrip pussin kulma auki varovaisesti ja anna sorbitolikerroksen valua lasipurkkin, valuta ylin kerros toiseen juomalasiin.
6. Kaada zippobensa+dxm seos toiseen minigrip-pussiin ja lisää sekaan c-vitamiini+vesi seos. Ravistele minigrip pussia taas n.5-10min. Anna taas kerrosten erottua muutama minuutti, tällä välin voit hävittää sorbitolisotkun vessanpytyn avulla.
7. Nyt minigrip-pussissa pitäisi olla taas kaksi kerrosta. Alempi keltaisen värinen kerros sisältäen DXM+c-vitamiiniseoksen ja ylempi bensakerros. Tee taas reikä pussin kulmaan ja valuta alempi kerros kuppiin talteen ja valuta ylempi kerros toiseen kuppiin.
8. Kiehauta DXM+c-vitamiiniseosta kattilassa n. 5 min ajan jotta nesteessä mahdollisesti oleva bensa höyrystyy pois nesteestä. Tämän jälkeen kaada seos taas astiaan talteen ja laita se jäähtymään vähäksi aikaa jääkaappiin.
9. Jos kaikki meni hyvin DXM on valmista nautittavaksi.
Aiheeseen liittyvä kysymys:
Onko jo ekstraktoinnissa kerran käytettyä zippobensaa mahdollista käyttää uudestaan samassa prosessissa?
Mielestäni paras tapa dxm:n nauttimiseen on että juo sen nesteen kertahörpyllä maistelematta alas ja heti päälle juo jotain makua peittämään (kolaa, jääteetä ym.). Tuon jälkeen itse ryntään aina vessaan pesemään hampaat ja huuhtelemaan suuta ja se yleensä vie tehokkaasti sen jälkimaun pois.D.E.S wrote:Ja juu ÄLÄ helvetissä sotke sitä niin jaloon juomaan kuin coca colaVoi olla koko cola pilalla loppuelämän ajaksi jos siinä maistuu dexmi. Itse lantraillu greippimehulla, ja kyseistä Mehua ei enään voi juoda, greippilimukin tuo mieleen tämän karvaan aineen.
-
spasm
- OD
Teen itse yleensä suunnilleen samalla kaavalla, tosin käytän apteekista ostettua puhdistettua bensiiniä zippobensan sijaan.
Kyllä se mahdollista on ja kannattaakin, ihan yhtä hyvää bensaa se käytetty on. Itse säästän aina bensat myöhempiä erotteluja varten.Usoda wrote:Aiheeseen liittyvä kysymys:
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
arbello
- Psykonautti
Usoda wrote:
Mielestäni paras tapa dxm:n nauttimiseen on että juo sen nesteen kertahörpyllä maistelematta alas ja heti päälle juo jotain makua peittämään (kolaa, jääteetä ym.). Tuon jälkeen itse ryntään aina vessaan pesemään hampaat ja huuhtelemaan suuta ja se yleensä vie tehokkaasti sen jälkimaun pois.
Jätä ainakin tuo hampaiden harjaus pois, kuluttaa legoja aika tehokkaasti ja kiille lähtee tuollaisessa happosateessa kyllä pirun nopeaa. Minkään happaman jälkeenhän ei hampaita saisi pestä ainakaan puoleen tuntiin.
-
harmala
- Karvakuono
-
Inovix
- Apteekki
-
Kalastaja
Ei se vastassa mihinkän sula, se liukenee. Eikä se ole siinä vesi tai bensa -luoksessakaan sulana, se on vain liuennut sinne. DXM:n hydrobromidi suolat sulavat vasta ~120 asteessa. Merck ei tarjoa muiden suolojen sulamispisteitä.
Ihan hyvin se liukenee vatsassa kiinteänäkin, sen verran kovat hapot ja nesteet siellä jyllää. Luulisi että vähän vettä perään parantaisi sen jauheen/tabletin/kapselin liukenemista.
Ihan hyvin se liukenee vatsassa kiinteänäkin, sen verran kovat hapot ja nesteet siellä jyllää. Luulisi että vähän vettä perään parantaisi sen jauheen/tabletin/kapselin liukenemista.
Last edited by Kalastaja on Fri 27 Apr 2007, 14:12, edited 1 time in total.
-
harmala
- Karvakuono
-
highkuumottaja
- Tuppisuu
mitenkähän on kuin tuntuu että ei oikeen tää dxm toimi melkein yhtään:( 600mg oon ottanu kaks kertaa (noin 8mg/kg). ekal kerral ei tuntunu lähes yhtään missään, olin kyl syöny 2 roiskeläppää 3 tuntii sit, toisel kerral en ollu syöny mitää 6 h mut sillo nous jonkuu verra, join yhen bissen ja menin saunaan niin tuntu et ois ollu twelvin humalassa jonka ois kiskannu tunnis naamariin ja helvetin sekava olo, mitään halluja ei tullu kummallakaan kerralla. tokan kerran kuin sekavuus olo meni ohi niin tuli kyllä mielyttävä olo sen jälkeen joka kesti pari tuntia, hyvin sosiaalinen ja kuin olisi ollu jossai sikpäkin humalassa. Tosin noilla doseilla oisi pitänyt tulla 3p taso mut ei kyl tullu mitää sinnepäinkään vaik pitäis tulla. Molemmat kerrat tein erottelulla. hassu homma, vaik kaikki on kehunu et täs pitäs olla paljon potenttiaalia mut ei kyllä tässä tapauksessa:/
edit: typoja
edit: typoja
-
Usoda
- LD50
Kokeile kerran ilman erottelua tai yritä erotella uudestaan. Jos vaikka erottelussa on sattunut joku virhe. Älä kuitenkaan erottelemattomalla ota 600mg annosta, koska 600mg erottelemattomalla laittaa vatsan sellaiseen kuntoon että ummetusta ei ainakaan esiinny vähään aikaan.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
spasm
- OD
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Highkuumottaja: Niin ne aineet vaan toimii erilailla eri ihmisten päissä. DXM varsinkin ainakin minun mielestäni on sellainen aine joka toimii harvinaisen paljon erilailla eri ihmisillä. Monet muutkin pitävät deksmiä jopa hyvinkin paskana aineena. Eikä sitä kannata minkään hallujen toivossa ottaa, ei se ole sellainen aine oikein...
-
MetsänNeito
- Apteekki
Tänään illalla kaverin kanssa ensimmäiset dxm-kokeilut. Herkkyys ajateltiin testata ensin n. 50-100mg annoksilla
ja siitä n. 3-5 tunnin päästä sitten kunnolla.
Mietin vaan että mites jos herkkyysannokset boostaa sitten niitä
seuraavia annoksia? :? Ei kai kuitenkaan toivottavasti liikaa kun on aikaa välissä ja testiannos pieni?
Mahdollisuutta ei ole ottaa kuin tänään.
Paljon oon lukenut infoa ja kauan pyöritellyt ajatusta mielessä..
Meinasin itse ottaa toisen plateaun yläpäästä annoksen (6mg/kg?) ja kaverille
pienempi (mut kuitenkin 2p) kun on kokemattomampi huumehissa (savuja polttanut, piriä ottanu ja puolikkaan esson, siinäpä ne).
Ja eroteltuna tietty. Toivottavasti tulee hauskaa/jtn positiivista,
jos ei, niin kokemus kumminkin. Innolla ootan.
ja siitä n. 3-5 tunnin päästä sitten kunnolla.
Mietin vaan että mites jos herkkyysannokset boostaa sitten niitä
seuraavia annoksia? :? Ei kai kuitenkaan toivottavasti liikaa kun on aikaa välissä ja testiannos pieni?
Mahdollisuutta ei ole ottaa kuin tänään.
Paljon oon lukenut infoa ja kauan pyöritellyt ajatusta mielessä..
Meinasin itse ottaa toisen plateaun yläpäästä annoksen (6mg/kg?) ja kaverille
pienempi (mut kuitenkin 2p) kun on kokemattomampi huumehissa (savuja polttanut, piriä ottanu ja puolikkaan esson, siinäpä ne).
Ja eroteltuna tietty. Toivottavasti tulee hauskaa/jtn positiivista,
jos ei, niin kokemus kumminkin. Innolla ootan.
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
Usoda
- LD50
Jos vaikka 5 tunnin päästä ottaa niin en usko että boostaisi enää mitenkään jos on ottanut vain 50mg testiannokseksi. 3 tuntia ja 100mg saattaisi vaikuttaakkin.
Deksmin boostauksesta minulla on vain yhdeltä kertaa kokemus. Silloin otin ensiksi 450mg ja sitten kahden tunnin päästä ottamisesta boostasin sitä 50mg annoksella ja se aiheutti sen että tuo trippi pidentyi muutamalla tunnilla ja se koko laskuprosessi oli tavallaan pehmeämpi todella hidas lasku verrattuna normaaliin. Myös se tunti kun boostiannos alkoi vaikuttaa tuntui ikuisuudelta.
Deksmin boostauksesta minulla on vain yhdeltä kertaa kokemus. Silloin otin ensiksi 450mg ja sitten kahden tunnin päästä ottamisesta boostasin sitä 50mg annoksella ja se aiheutti sen että tuo trippi pidentyi muutamalla tunnilla ja se koko laskuprosessi oli tavallaan pehmeämpi todella hidas lasku verrattuna normaaliin. Myös se tunti kun boostiannos alkoi vaikuttaa tuntui ikuisuudelta.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Inovix
- Apteekki
Älä kuule rupea laboratorioalan opiskelijaa piikettelemään, kunhan typoan.Kalastaja wrote:Ei se vastassa mihinkän sula, se liukenee. Eikä se ole siinä vesi tai bensa -luoksessakaan sulana, se on vain liuennut sinne. DXM:n hydrobromidi suolat sulavat vasta ~120 asteessa. Merck ei tarjoa muiden suolojen sulamispisteitä.
Inovix
-
MetsänNeito
- Apteekki
-
MetsänNeito
- Apteekki
-
Kalastaja
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Kyllä se näyttää erilaiselta(vaikka väri on sama), mutta ei sen perusteella kannata arvioida. Kunhan sitä on paahdettu riittävästi ja käytetty heti ja/tai varastoitu ilmatiiviisti sen jälkeen.MetsänNeito wrote:Kiitos Usoda. (:
Mä jotenkin tyhmästi kuvittelin että ruokasooda muuttuessaan soodatuhkaksi vaihtais väriä.![]()
Rakenne sen sijaan muuttunut, kuten kuuluukin? ()
Kohta kokkailemaan.
AD_HD @ synirc
-
spasm
- OD
-
Miasma
- OD
-
Usoda
- LD50
Hyvää matkaaspasm wrote:Huh, tänään siis 15mg/kg dexmiä. Kaiken kruunaa vielä ~33h valvominen ja viimeisesta ateriastakin ennen dexmiä on ~18h.
Minä juuri otin 450mg ja tulin tänne ihan sitä varten sanomaan että jos erottelette C-vitamiiniporetableteilla niin mitä vähemmän vettä pistätte siihen tablettiliuokseen niin sitä väkevämpää siitä nesteestä tulee. (ja väkevän deksmiliuoksen kanssa sen juominen voi olla hyvin epämiellyttävää)
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
MetsänNeito
- Apteekki
Kalastaja Jep löytyihän se laskutoimitus itseltäkin, kun vähän aivoja käytti.
Kiitos kuitenkin.
muutaman tunnin. Hyvin kuitenkin deksmit toimi. (:
Oli kivaa
ja ei ollut.
Kaverilla pääosin vain kivaa.
Minä otin 6.15-6.9mg/kg (en ole ihan tasavarma annoksesta)
ja kaveri n. 5mg/kg.
Fyysinen paha olo oli kamalinta,
mutta pään sisällä näkyneet jutut kivoimpia. Kaverilla oli ollut todella värikästä menoa.
Uusiks otan ehottomasti vielä joskus.
Hmm no enpä tiennytkään tuota viimeistä, soodatuhka oli uunissa/pöydälläDelirium Tremens wrote: Kyllä se näyttää erilaiselta(vaikka väri on sama), mutta ei sen perusteella kannata arvioida. Kunhan sitä on paahdettu riittävästi ja käytetty heti ja/tai varastoitu ilmatiiviisti sen jälkeen.
muutaman tunnin. Hyvin kuitenkin deksmit toimi. (:
Oli kivaa
Minä otin 6.15-6.9mg/kg (en ole ihan tasavarma annoksesta)
ja kaveri n. 5mg/kg.
Fyysinen paha olo oli kamalinta,
mutta pään sisällä näkyneet jutut kivoimpia. Kaverilla oli ollut todella värikästä menoa.
Uusiks otan ehottomasti vielä joskus.
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-