Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Personaes
OD

Re: Oksikodoni

Post by Personaes »

Sienestäjä wrote:
Dexma wrote:Niin en mä tiiä oliks meidän tarkoitus sillai sanoo, että LOPETA. Nauratti se tapa enemmän millä kerroit noista...

Ohan ne kivoja. Itekkin subuissa taas vaik pitänyt jo aika pitkään lopettaa :D
Niin niin siis ymmärsinhän sen kyllä että ette kannusta lopettamaan tai mitään semmosta mutta siis ihan itte oon miettiny näitä asioita, mutta toisaalta en mä kyl oo lopputuloksee päässy viel... jos sitä nyt muutama kerta vielä. :roll: On nämä minun mielestäni kyllä omalla tavallaan kiinnostavia, mutta vähentäminen on ainakin varmaa. :up:
Jokainen opa-nisti on varmaan tolla tavalla aloittanut.

Kyllä ite suosittelisin kaikille viihdekäyttöä aloitteleville, että niistä opiaateista kannattaa pysyä kaukana. Ne olot mitkä niistä saa(etenkin alussa, kun on pahoinvointia) ei ole sen riskin arvosia, että jää koukkuun.
Opiaatti koukku on saatanallisen vittumainen.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
porter

Post by porter »

oxyyn on jännät kestotolet, olen ottanut aloitusdoussin joskus 140mg syöden ja päälle 40+40mg töötit :roll: ja samalla viel datannut etten oo maanut missään..? 80mg töötit nykyään jotuuu ottaan ja vallan IV.

Edit: niin silloin oli vikasta bupredoussistaki se ainakin 60h+ ettei siitäkään pitäs olla kiinni ja vika bupr doussi oli jtn 0,25mg ja sitä ennen 24h siitä ottanut 1mg eli ei tosiaan buprea liiemmin elimistössä..
Ihan käsittämätöntä et pitää kiskoa 200mg+ reilusti yli illan aikana että saa notkut :roll: Sen takia en nykyää jos notkuja haen niin jaksa edes metsästää niitä heikommilla annostuskeinoilla vaan reilusti iv vaan.
Sienestäjä
Karvakuono

Post by Sienestäjä »

Siis kaikki nyt sanoo ja nauraa sille mitä sanon mutta ihan oikeesti! Jos vaan sanotte, että on koettu ja nähty moni noin sanoo jne. mut jää koukkuu niin älkää olko niin varmoja. Olen sanojeni mittainen mies...
Pen
OD

Post by Pen »

Varoittavat sanat ei oo koskaan pahasta, 95% tapauksista kuitenkin tosiaan käy niin et ne ekat ei tod oo vikat ja viihdekäyttö ei pysy kuris. Kovin kyl itse varoitettava on toista mieltä ja uskoo itseensä. Tosi harvat näistä oikeasti saa sen käytön pidettyä siinä missä puhuvat sen pitävänsä - aina löytyy joku tekosyy ottaa "vedot". Mut tietysti on poikkeuksia, toivottavasti olet sellainen eikä opiaateista tuu sulle koskaan ongelmaa.

Vaikken pysty itteeni oksyyn tai bupreen fyysisesti koukuttamaan (tai varmaan pystyisin jos vaan käyttäisin tarpeeks pitkään vaikka en mitään oloja saisikaan, en vain näe pointtia niin tehdä, vähän kuten röökin lopetin koska siitä ei saa mitään oloa irti), niin en siltikään voi sanoa että mulla bupren viihdekäyttö pysyisi kurissa. Sitä kun vaan vetää sen toivees et sais oloi vaik jo etukäteen tietää ettei niitä saa.

Sen takia oon tehny sen ratkasun että ostan aina vaan puolikkaan pallon buprea about kerran viikossa joka sekin on olojen kannalta liian usein, varmaan kerran kuussa puolikas nenään ois rahallisesti mitattuna niiden olojen arvoista, koska ne olot jotka saan on pieni opiaattilämpö ja se siitä.

Heti jos mulle tulee vaik 5 palloa, niin käytän siitä joku 1-2 palloo viikkoon vaikken oloi saiskaan koska aina on se "mut ehkä saankin olot" mielessä - sitä koittaa vaik 2 tai 3 päivän välein ottaa kun tietää että päivittäisel käytöl ei onnistu. Joskus kun subuja oli useita kymmeniä, niin käytin monta palaa päivässä olojen toivossa. Siinä vaiheessa tajusin että mun ei yksinkertasesti kannata hamstrata subua talteen vaik 50 kpl saiskin jollain 1500 eurolla bulkkihintaan kun taas puolikkaasta saa maksaa sen 30 euroa, jolloin hinta on kaksinkertainen.

Sit tohon tulee viel kaikki combotukset päälle koska combottaeshan 1 + 1 = 3 ja silleen.. Jos ottaa vaik 60 mg oksyy tai 4 mg bupree, joku 3-5 kolmesatasta lyricaa ja muutaman millin rivoja niin joskus harvoin pääsenkin siihen pisteeseen jota haen. Mutta siinä vaiheessa douppia on jo mennyt tyyliin 100 euron edestä ja riskit (hengityslama jne..) ei ole saatujen olojen arvoiset. Joku kerta voikin jotain outoa käydä ja ne ihmetoleranssit ei toimikkaan kuten normaalisti - sitten on todennäkösesti myöhästä tehdä mitään.

Ton takii kyl ku alan "rakentaa kuosia" teen sen hiljalleen enkä heitä kaikkea kerralla. Eka otan vaik opparidosen, ootan tunnin, pari bentsoa, ootan lisää ja sit vaik lyricaa, ootan taas ja lisää bentsoa ja opparia jne.. Tiedä sitten miten kovaa toimis jos ottais kerralla kaiken mut ei välttämättä riskin arvoista. Tällästä käyttöä en suosittele kuin vain niille jotka tietävät hyvin rajansa ja silloinkin varovaisuutta mukana. Vaikka tiedän rajani melko hyvin on muutama "läheltä piti" -tilanne vuosien aikana kerääntynyt.

Vähän off-topic kun selitin buprest, mut oksy nyt vois hyvin olla tos bupren tilalla ja varmaan oiskin jos se ois parempaa kuin bupre mun mielestä. Mutta jännä kyllä, oksyä 10-15 kertaa koittaneena oon siitä vain pari kertaa saanut nautintoa irti, kerran melkein hengityslaman, pari kertaa paskan olon ja normaalisti vain kutinan. Viimeksi kun otin oksyä, söin 65 mg oxynormia joissa olo päiväys kunnossa ja kutitti, ei ollut 32,5 euron arvoista ja usein oksystä vielä pyydetään paljon enennän kun 50 senttiä milli minkä itse siitä enimillillään suostun maksamaan.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Pen wrote:Varoittavat sanat ei oo koskaan pahasta, 95% tapauksista kuitenkin tosiaan käy niin et ne ekat ei tod oo vikat ja viihdekäyttö ei pysy kuris.
Niin no.

En mä tiedä. Kyllä noita aika paljon näkee jotka pitää viihdekäytössä opiaatit. Yleensä näillä ihmisillä vain pysyy muutenkin huumeet aika maltillisella tasolla ja elämässä tuppaa oleen muutakin kuin douppaus. Jos on "douppaaja" niin kyl sit se menee aika helposti vituiksi, mutta silloin on jo varmaan mennyt muukin vituiksi.

Musta kans tuntuu, että monesti silloin alkaa se opiaatti, bentso koukut nakkaan miehiä maahan, kun ei enään jaksa innostua vetään muita douppeja tai niitä ei ole saatavilla ja JOTAINHAN SITÄ ON AINA PAKKO VETÄÄ.

Toi jälkimmäinen osa ainakin kävi mulla tosi vahvasti. Sitä ennen pysyi monia vuosia opiaatit ihan ok pohjalla. Tietenkin näihin aikoihin taas sit oli niin kiinnostunut deeleistä, että niitä kiskoi päivittäin melkein... Jonkun opiaatti koukun saaminen vaatii aika usein päivittäin kiskomista monia kuukausia. Tähän tosi harva lähtee ensimmäisistä kuoseista. Siitä se pikkuhiljaa alkaa prosessoituun. Koukkuuntuminen vaatii joskus kunnon kontaktit ja aika paljon intoa siihen jatkuvaan säätöön monella.

Täytyy muistaa, että on tosi paljon ihmisiä jotka käyttää "huumeita" hyvin lyhyen aikaa ja sit aloittaa esim perustaan perheitä tai jotain muuta hankkii elämälleen. Meistä suurin osa tällä foorumilla puhuvista ihmisistä on niitä taas jotka on aika omistautuneita huumeiden käytölle syystä tai toisesta.

Mut siis eihän mullakaan ole mitään opiaatti ongelmaa, joskus vain ei säädöt onnistu ja silloin mulla on ongelma. :love:
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Dexma wrote:
Pen wrote:Varoittavat sanat ei oo koskaan pahasta, 95% tapauksista kuitenkin tosiaan käy niin et ne ekat ei tod oo vikat ja viihdekäyttö ei pysy kuris.
Niin no.

En mä tiedä. Kyllä noita aika paljon näkee jotka pitää viihdekäytössä opiaatit. Yleensä näillä ihmisillä vain pysyy muutenkin huumeet aika maltillisella tasolla ja elämässä tuppaa oleen muutakin kuin douppaus. Jos on "douppaaja" niin kyl sit se menee aika helposti vituiksi, mutta silloin on jo varmaan mennyt muukin vituiksi.
Montako tiedät, joilla tämä viihdekäyttö on jatkunut ongelmitta yli viisi vuotta? Entäs yli kymmenen vuotta? Silloin kun asiat menevät hyvin, niin silloin ne yleensä tosiaan menevät hyvin ja päihteiden käyttö pysyy aisoissa. Jokaisen elämässä kuitenkin tulee vaiheita, jolloin kaikki ei mene niin hyvin (esim. työttömäksi jääminen, läheisen kuolema, pitkän parisuhteen päättyminen jne.) ja silloin, jos sitä kaiken parantavaa lääkettä on helposti ja halvalla saatavilla, niin se voi helposti lähteä lapasesta, vaikka olisi vuosiakin pysynyt suhtkoht aisoissa. Tämän takia en voi varsinaisesti suositella opioidien viihdekäyttöä kenellekään, vaikka itselläni se on ongelmien ilmettyäkin ollut parempi vaihtoehto kuin esimerkiksi dokaaminen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Petri6 wrote: Montako tiedät, joilla tämä viihdekäyttö on jatkunut ongelmitta yli viisi vuotta? Entäs yli kymmenen vuotta?
Kylhän noitakin on, mutta nää ihmiset on sellaisia muutenkin joilla se huumeiden käyttö on ylipäätänsä niin harvinaista. Juurikin viihdekäyttöä.

On eriasia vetää douppii jokatoinen päivä, kun vetää kerran kuussa monen vuoden ajan jos nyt sattuu saamaan tai oleen sellaisten ihmisten kanssa.

Sit on niitä ihmisiä jotka menee sen doupin perään ylipäätään.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Dexma wrote: On eriasia vetää douppii jokatoinen päivä, kun vetää kerran kuussa monen vuoden ajan jos nyt sattuu saamaan tai oleen sellaisten ihmisten kanssa.
Oma pointtini olikin, että nimenomaan opioidien kohdalla aika usein (uskaltaisin jopa sanoa useimmiten) käy niin, että se kerran kuussa muuttuu vuosien saatossa siihen kerran päivässä käyttöön.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Musta tuntuu, että täytyy olla tietynläinen herkkyys/persoonallisuus, jotta saa opiodeista oloja viihdekäytössä. Auttaa tosi hyvin esim. henkisiin kipuihin. Monet normityypit vetää savuja/essoja/piriä jne viikonloppuna viihteeseen, muttei koske esimmäisen kokeilun jälkeen enää opioideihin, koska tuli vaan tokkura ja huono olo.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

eNZYMe wrote:Musta tuntuu, että täytyy olla tietynläinen herkkyys/persoonallisuus - -
Itse ainakin koen ahdistuneisuuteen taipuvana persoonana bentsot ja opiaatit todella miellyttäviksi. :shock:
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
doof
Kameleontti

Post by doof »

No mulla on homma pysyny kasassa 5v vaikka ensimmäiset opiodit otin 18v :roll: oon välttäny ystävystymistä muihin huumehörhöihin siispä kavereina ei oo hörhöjä, mikä varmaan on estäny liian douppaamise
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Dexma wrote:
Niin no.

Musta kans tuntuu, että monesti silloin alkaa se opiaatti, bentso koukut nakkaan miehiä maahan, kun ei enään jaksa innostua vetään muita douppeja tai niitä ei ole saatavilla ja JOTAINHAN SITÄ ON AINA PAKKO VETÄÄ.

Toi jälkimmäinen osa ainakin kävi mulla tosi vahvasti. Sitä ennen pysyi monia vuosia opiaatit ihan ok pohjalla. Tietenkin näihin aikoihin taas sit oli niin kiinnostunut deeleistä, että niitä kiskoi päivittäin melkein... Jonkun opiaatti koukun saaminen vaatii aika usein päivittäin kiskomista monia kuukausia. Tähän tosi harva lähtee ensimmäisistä kuoseista. Siitä se pikkuhiljaa alkaa prosessoituun. Koukkuuntuminen vaatii joskus kunnon kontaktit ja aika paljon intoa siihen jatkuvaan säätöön monella.

Täytyy muistaa, että on tosi paljon ihmisiä jotka käyttää "huumeita" hyvin lyhyen aikaa ja sit aloittaa esim perustaan perheitä tai jotain muuta hankkii elämälleen. Meistä suurin osa tällä foorumilla puhuvista ihmisistä on niitä taas jotka on aika omistautuneita huumeiden käytölle syystä tai toisesta.

Mut siis eihän mullakaan ole mitään opiaatti ongelmaa, joskus vain ei säädöt onnistu ja silloin mulla on ongelma. :love:

Juurikin näin. En tunne yhtäkään tapausta jolla opiaattien ongelmakäyttö olisi lähtenyt ensimmäisestä kerrasta. Ja tunnen monia jotka saattavat käyttää esim. subutexia 5-10 kertaa vuodessa, ja sitä on jatkunut niin kauan kun olen ns. "huumepiireissä" pyörinyt (eli aika kauan). Itsellä se koukku prosessoitui juurikin tuolla tavalla, ja sitten se vaan lähti pikkuhiljaa lapasesta. Etenkin juuri oksikodonin kohdalla. Sitten kävin katkolla viime kesänä ja sen jälkeen en ole konttiin koskenut. Subuun kylläkin sekä muihin opioideihin/aatteihin, mutta hyvin maltillisesti, enkä koskaan hanki itselleni paljoa kerralla. Kyllä texiinkin varmasti saisi koukun aikaan jos haluaa, mutta se on jollain tavalla varsin tunkkainen opioidi. Ihan hyvä kuitenkin.
Vai toimiiko?
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Tuli näitä taas yllättäen pari zipaletta 20mg vahvuisia OxyContin(R) depotteja vastaan.

Onhan tää kivaa tavaraa, mutta _voi jumalauta_ jos näillä suomihinnoilla olet kontteihin koukussa. Nimim. en mä päivätöissä käyvänäkään pystyis ylläpitämään jotain 100mg per päivä - annosta jos hinnat on tätä 50snt-1e/mg. "Tukku" hintaa en ole koskaan saanut, kun en tunne luotettavia lähteitä ko. hommaan.

Subua ottanut satunnaisesti viime viikolla mutta siitäkin jo yli 60h... murskasin toisen noista konteista ( 20mg ) ihan jauhoksi ja huuhtelin mehulla alas. Toinen jääköön odottamaan kesäloman alkua.

Mahtaako olla hyödyllistä ottaa varsinaisten konttien vaikutusten hälvettyä buprea päälle pienet nokat? Kesto on kuitenkin pidempi.. Toisin päinhän buprenorfiini vain kampeaisi oksikodonin ulos reseptoreista.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Hz0 wrote:Mahtaako olla hyödyllistä ottaa varsinaisten konttien vaikutusten hälvettyä buprea päälle pienet nokat? Kesto on kuitenkin pidempi.. Toisin päinhän buprenorfiini vain kampeaisi oksikodonin ulos reseptoreista.
Jos suboxone on kyseessä niin tässä kannattaa valmistautua hetken kestävään henkiseen pahoinvointiin kun naloksoni puskee oksikodonin reseptoreista veke. Oman kokemuksen mukaan buprella menee se n. 10 - 15 minuuttia että rupeaa helpottaa.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
Sienestäjä
Karvakuono

Post by Sienestäjä »

Raporttia siitä että en jäänyt koukkuun enkä tule kyseiseen aineeseen kajoamaan ehkä enään koskaan... Opparit ei oo mun juttu :down:
Opiaate

Post by Opiaate »

Sienestäjä wrote:Raporttia siitä että en jäänyt koukkuun enkä tule kyseiseen aineeseen kajoamaan ehkä enään koskaan... Opparit ei oo mun juttu :down:

Usko pois, se on vaa hyvä ettei oo sun juttu.. :up:
doof
Kameleontti

Post by doof »

Vaikuttaakoha hurjasti oksikodonin toimintaa kun olem syöny listan panacodeja päivässä, 5pv ajan? 40mg plug ja 40mg nasaalisesti ja nyt vast alkaa tuntuu jeesjeeslt tään kodoni
DropDead
Tuppisuu

Post by DropDead »

Tuli näitä tossa pari viikonloppua sitten pitkästä aikaa nautittua, kun vastaan tuli.
Perjantaina startti oli 20mg ja hatsin kanssa oli oikein mukava fiilis ja olotila päällä. Loppujen lopuks perjantaina meni se 100mg.
Lauantain startit oli 60mg ja helvetin hyvältähän se tuntu, ja 40mg meni siihen iltaan.
Sunnuntaina oli 40mg jäljellä, ja ne tööttäsin siinä amusellam mut ei enää kummoselta tuntunu, siis toimi kyl.

Tämän(kin) kokemuksen perusteella on kyl melko koukuttavaa kamaa, ja tolet nouseee tosi nopeesti. But anyways i love THE feeling :love:
Velho
LD50

Post by Velho »

mellow wrote:
eNZYMe wrote:Musta tuntuu, että täytyy olla tietynläinen herkkyys/persoonallisuus - -
Itse ainakin koen ahdistuneisuuteen taipuvana persoonana bentsot ja opiaatit todella miellyttäviksi. :shock:
Tän voisin ite allekirjoittaa myös , että taidan kuulua tohon cooliin porukkaan ;) Jonka johdosta sitä ollaanki diagnosoitu sekapäihdekäytön ja alkoholi-riippuvuus ja nyttemmin tuon sekakäytön rinnalle on noussut opioidi-riippuvuus johon saan metadonia. :foil: :oops:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
kissankorva
Apteekki

Re: Oksikodoni ya sii

Post by kissankorva »

voiks tollasen vaaleansinisen targinigin joka sisältää 5mg oksikodonia ja 2,5 mg naloksonia huoletta ottaa tolettomana nokkii tai oraalisesti ette tarvi kuumottaa mitää öyskyjä?
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Voi oraalisesti (ilmeisesti ei naloksonin takia kannata nokittaa), mutta ei kannata, sillä 5mg jää tolettomallakin vajaaks. Jos ei ole mahdollista saada lisää, kiskoisin kylkeen pullon Mustaparran yskänlääkettä (100mg kodeiinia) tai hieman unikonsiemenlitkua.
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Taannoin kun kokeilin ensimmäistä kertaa mahasta, annoksena 30 mg niin toimi ihan OK vähän opioidi-toleranssia omaavana. Seuraavan kerran kun on liikenteessä näitä niin pitää koittaa 50 mg murskattuna mahasta, muilla annostus reiteillä kesto on liian lyhyt omaan makuun.

Meneeköhä oksikodonin ja buprenorfiinin kanssa paljon toleranssit ristiin? Ei kai paljoo, mutu mutu.
zerk

Post by zerk »

Metku wrote:Taannoin kun kokeilin ensimmäistä kertaa mahasta, annoksena 30 mg niin toimi ihan OK vähän opioidi-toleranssia omaavana. Seuraavan kerran kun on liikenteessä näitä niin pitää koittaa 50 mg murskattuna mahasta, muilla annostus reiteillä kesto on liian lyhyt omaan makuun.

Meneeköhä oksikodonin ja buprenorfiinin kanssa paljon toleranssit ristiin? Ei kai paljoo, mutu mutu.
No ihan taatusti menee. Molemmat on opioideja. Opioiditoleranssi on aika universaali.
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Juu, hain enemmänkin sellaista absoluuttista toleranssien ristiin menemistä. Buprenorfiinin suurkuluttajana mietin tuota annostusta oksikodonin kanssa, (mutta titraamallahan se selviää,) joten tulemme lopputulokseen, että kysymys itsessään oli kyllä aika vitun hölmö, mutta menköön se sunnuntain piikkiin.
Jatkakaa.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Metku wrote: Meneeköhä oksikodonin ja buprenorfiinin kanssa paljon toleranssit ristiin? Ei kai paljoo, mutu mutu.
Tietysti menee, opioidi on opioidi on opioidi, vedät opioidia->opioiditoleranssit nousee.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Itsellä buprenorfiini ei varsinaisesti kyllä vaikuta oksikodoni toleranssiin juurikaan. Tietysti jos aloitat esim tuolla 30mg:llä ja sen jälkeen vedät pari kuukautta buprea niin silloin sillä on varmasti oma tekijänsä asiassa. Mutta mulla on ollut useasti niin että olen vetänyt Oxycontinia viikon (tai niin pitkään että tolet on naurettavat 150mg+ kahdessa osassa), ja sen jälkeen vetäny buprea viikon tai pari, niin toleranssi oksikodoniin ei ole noussut lainkaan, mutta ei laskenutkaan.

Ei vaan itseasiassa kerran kävi niin, että tuon bupren jälkeen olin 4 päivää ottamatta mitään, ja sitten otin 40mg conttia joka veti ihan hyvään notkuun. Se on tapauskohtaista.
Vai toimiiko?
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

gaia wrote:Itsellä buprenorfiini ei varsinaisesti kyllä vaikuta oksikodoni toleranssiin juurikaan. Tietysti jos aloitat esim tuolla 30mg:llä ja sen jälkeen vedät pari kuukautta buprea niin silloin sillä on varmasti oma tekijänsä asiassa. Mutta mulla on ollut useasti niin että olen vetänyt Oxycontinia viikon (tai niin pitkään että tolet on naurettavat 150mg+ kahdessa osassa), ja sen jälkeen vetäny buprea viikon tai pari, niin toleranssi oksikodoniin ei ole noussut lainkaan, mutta ei laskenutkaan.

Ei vaan itseasiassa kerran kävi niin, että tuon bupren jälkeen olin 4 päivää ottamatta mitään, ja sitten otin 40mg conttia joka veti ihan hyvään notkuun. Se on tapauskohtaista.
Juu, jotain tuon suuntaista yritin hakea, että kyllä se vaikuttaa toleranssiin vaikkei hirmu dramaattisesti. On tässä jo kerenny jonkinlainen kestotoleranssi kehittyä opidoideille pitkän kuurittamisen johdosta.

Kyl tommone 10 mg IV + 30 mg P.O. saa jo tosi hyvin irti, pienimmillä toleilla voisi mennä laattafestiks.
Diggaan tollasella pienellä annoksella aloittaa et alkaa nousee ja tasoittuu mukavasti kun alkaa mahasta imeytymään tuo oksikodoni.
Acid
Karvakuono

Post by Acid »

En löytäny topiccia hydrokodonista nii kysyn täälä sit, osaisko joku sanoa kauanko hydrokodoni (vicodin) näkyy virtsassa? Kiitos etukäteen.
Masis
Psykonautti

Post by Masis »

Acid wrote:En löytäny topiccia hydrokodonista nii kysyn täälä sit, osaisko joku sanoa kauanko hydrokodoni (vicodin) näkyy virtsassa? Kiitos etukäteen.
Erowidin mukaan 3-4 päivää.
Acid
Karvakuono

Post by Acid »

Masis wrote:
Acid wrote:En löytäny topiccia hydrokodonista nii kysyn täälä sit, osaisko joku sanoa kauanko hydrokodoni (vicodin) näkyy virtsassa? Kiitos etukäteen.
Erowidin mukaan 3-4 päivää.
Okei eiku en saanu varmuutta ku luin et toi muuttuu hydromorphineks ja dihydrocodeineks ja ne näkyis about 2pv