Salvia Divinorum

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
horna
Kameleontti

Re: Salvia Divinorum

Post by horna »

Runio wrote:Asiasta on sovittu kämppiksen kanssa, ja lupasi olla valppaana huoneistossa, ja valmistinkin bongiin pohjalle hiukan Smart-tupakkaa ja päälle noin hyppysillinen Salvia 10x, eikä vieläkään mitään, muuta kuin melkoisen vahvaa huimausta ja ehkä pienenpieniä hallusinaatioita. :(( Kokeilin samalla tavallisen piipun kanssa, ja jouduin pettymään. Sitä kyllä on vielä jäljellä ihan tarpeeksi. Mutta tietäis miten menetellä... Pitäisikö tupakka jättää pois? Huonontaako se vaikutusta, vaiko laitanko liian vähän? Kokeilin alussa varovasti pienillä hyppysellisillä, mutta tulos on sama; pelkkää huimausta ja lievästi vaikeaa kävellä :confused:
Piipusta ei kannata polttaa, koska siitä saa huonommin savut kerralla kuin bongista. Salvinoriini A vaatii myös korkeamman lämpötilan höyrystymiseen, kuin esim. THC, joten kannattaa käyttää ns. turbosytytintä. Jätä myöskin tupakka pois ja polta pelkkää sallya. 10x kannattaa aluksi käyttää about 0.1 - 0.2 g (jos ja kun käänteistoleranssi potkaisee sisään, määrät vähenee:). Eli yhteenvetona bongista, ilman höysteitä, turbosytyttimellä, mahdollisimman suuri hatsi kerralla keuhkoihin n. 30 - 40 sekunniksi.

Voi myös olla, että olet saanut huonon erän extractia. Silloin ei muu auta, kuin hommata uusi satsi toisesta paikkaa.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Runio
Tuppisuu

Post by Runio »

King Ink wrote:Veditkö koko setin kerralla henkeen ja pidit sitä siellä miten kauan?

Kokeile seuraavalla kerralla mennä suoraan savut otettuasi makaamaan vaikka sänkyysi silmät kiinni.
Hehe, no tota, kun otin vaan semmosen hyppysellisen mikä mahtuu just tohon peukalon ja etusormen väliin :heh: :oops: Eli todennäköisesti liian vähän, MUTTA onneksi, en ole kuluttanut Sallya typerällä toiminnallani, ja sitä jäljellä vielä jonkun verran :// Ja en vetänyt muutakuin erissä, eli siis pieniä hyppysellisiä toisen jälkeen :(( Kuten sanoin, rookie/aloittelija kun olen :evil:
-Professional name, Runío Daraz Sephirá
Runio
Tuppisuu

Post by Runio »

horna wrote:
Runio wrote:Asiasta on sovittu kämppiksen kanssa, ja lupasi olla valppaana huoneistossa, ja valmistinkin bongiin pohjalle hiukan Smart-tupakkaa ja päälle noin hyppysillinen Salvia 10x, eikä vieläkään mitään, muuta kuin melkoisen vahvaa huimausta ja ehkä pienenpieniä hallusinaatioita. :(( Kokeilin samalla tavallisen piipun kanssa, ja jouduin pettymään. Sitä kyllä on vielä jäljellä ihan tarpeeksi. Mutta tietäis miten menetellä... Pitäisikö tupakka jättää pois? Huonontaako se vaikutusta, vaiko laitanko liian vähän? Kokeilin alussa varovasti pienillä hyppysellisillä, mutta tulos on sama; pelkkää huimausta ja lievästi vaikeaa kävellä :confused:
Piipusta ei kannata polttaa, koska siitä saa huonommin savut kerralla kuin bongista. Salvinoriini A vaatii myös korkeamman lämpötilan höyrystymiseen, kuin esim. THC, joten kannattaa käyttää ns. turbosytytintä. Jätä myöskin tupakka pois ja polta pelkkää sallya. 10x kannattaa aluksi käyttää about 0.1 - 0.2 g (jos ja kun käänteistoleranssi potkaisee sisään, määrät vähenee:). Eli yhteenvetona bongista, ilman höysteitä, turbosytyttimellä, mahdollisimman suuri hatsi kerralla keuhkoihin n. 30 - 40 sekunniksi.

Voi myös olla, että olet saanut huonon erän extractia. Silloin ei muu auta, kuin hommata uusi satsi toisesta paikkaa.

Mitä suosittelet sytkäriksi, kun miula on vaan toi tavallinen COLT ja siinäkin käytän suurinta liekkiä kuin mahdollista? :roll:
En ole varsinainen jokapäivänpolttaja ollutkaan, vaikkakin on tullut poltettua jos jonkinlaista sientä ja rohtoa, jopa hamppuakin, mutta aikaa on kulunut varsin kauan viime kerrasta, niin toi Salvia vaikuttaa melko vahvalle polttamisen jälkeen, tarkoitan savuna, tekee melko tiukkaa jos 30-40 sekuntia pitää pittää keuhoissa :oo: Eikö vähempi riitä, kun luin että jotkut pitävät vain 20-30 sekuntia? Mutta kyllähän sitä kunnon tripin eteen tekee mitä tahansa :D Kuulin vain, että tupakka buustaa Salviaa enemmän ja estää sen valumasta bongin pohjalle, mutta itelläni on kyllä suojaverkko pesässä :wink:
-Professional name, Runío Daraz Sephirá
horna
Kameleontti

Post by horna »

Runio wrote:Mitä suosittelet sytkäriksi, kun miula on vaan toi tavallinen COLT ja siinäkin käytän suurinta liekkiä kuin mahdollista? :roll:
En ole varsinainen jokapäivänpolttaja ollutkaan, vaikkakin on tullut poltettua jos jonkinlaista sientä ja rohtoa, jopa hamppuakin, mutta aikaa on kulunut varsin kauan viime kerrasta, niin toi Salvia vaikuttaa melko vahvalle polttamisen jälkeen, tarkoitan savuna, tekee melko tiukkaa jos 30-40 sekuntia pitää pittää keuhoissa :oo: Eikö vähempi riitä, kun luin että jotkut pitävät vain 20-30 sekuntia? Mutta kyllähän sitä kunnon tripin eteen tekee mitä tahansa :D Kuulin vain, että tupakka buustaa Salviaa enemmän ja estää sen valumasta bongin pohjalle, mutta itelläni on kyllä suojaverkko pesässä :wink:
Jos jossain lähistölläsi on Hong Kong, Biltema tai muu vastaava sekatavaratalo, niin sieltä varmasti löytyy parempi sytytin edullisesti. Luultavasti myynnissä myrskysytytin tms. nimellä (sellainen, joka palaa ohuella sinisellä liekillä). Onhan tuo sallyn savu hieman kitkerää, mutta kun bongista polttaa, ei pitäisi olla niin raskasta keuhkoille. Kyllä tuo 20 - 30 sekuntia yleensä riittää, mutta mitä pidempään sen parempi :) Kunnon suojaverkko pesässä riittää varsin hyvin.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Team-aita
Karvakuono

Post by Team-aita »

Mietin tuossa vaan, että tuliskohan siitä mitään jos vetäis nenän kautta extraktia?! :oo: Onko kukaan kokeillu?
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Team-aita wrote:Mietin tuossa vaan, että tuliskohan siitä mitään jos vetäis nenän kautta extraktia?! :oo: Onko kukaan kokeillu?
Koita :heh:
Team-aita
Karvakuono

Post by Team-aita »

No en koittanu nenästä vaan ihan bongista ja kyllä oli kummallista. Eka salvia trippi nimittäin. Ehkä kirjotan trippistoorin joku päivä. 8)
peltsi
OD

Post by peltsi »

Ei siinä tarvii mitään aikaa laskee kauan sitä pitää keuhkoissa. Se aika kyl unohtuu ku valahtaa siihe kieputukseen eikä varmasti jää epäselväks et piditkö liian vähän aikaa hengessä ;)
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Team-aita
Karvakuono

Post by Team-aita »

Tiedoksi vaan niille jotka eivät vielä tiedä, että jos poltatte bongista salviaa niin älkää laittako vettä sinne, koska salvia on vesiliukoista ja suurinosa vaikuttavasta aineesta jää sinne veteen. Itse poltin 3 bongin pesällistä eikä tullut oikein mitään vaikutusta, mutta sitten eräs kokeneempi kaverini sanoi, että heitä ne vedet helvettiin sieltä ni johan toimi. ;)
ferox
OD

Post by ferox »

Team-aita wrote:Tiedoksi vaan niille jotka eivät vielä tiedä, että jos poltatte bongista salviaa niin älkää laittako vettä sinne, koska salvia on vesiliukoista ja suurinosa vaikuttavasta aineesta jää sinne veteen.
Salvinoriini A ei ole juurikaan vesiliukoista. Pitäisi toimia bongista.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
horna
Kameleontti

Post by horna »

Kyllä Sally toimii hyvin bongista veden kanssa. Voisihan sitä joskus kokeilla ilman vettä jostain suuresta bongista, jotta savu ehtisi hiukan jäähtyä.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mietin että onko Sallya helppo polttaa älyllä /onnistuuko/toimiiko se sillä vekottimella, sillä ainakin saisi heleposti kaikki savut kerralla keuhkoihin.

En omista kunnollista bongia eikä houkuttele polttaa DIYpullobongilla. Viikonloppuna siis aikeissa.
peltsi
OD

Post by peltsi »

King Ink wrote:Mietin että onko Sallya helppo polttaa älyllä /onnistuuko/toimiiko se sillä vekottimella, sillä ainakin saisi heleposti kaikki savut kerralla keuhkoihin.

En omista kunnollista bongia eikä houkuttele polttaa DIYpullobongilla. Viikonloppuna siis aikeissa.
Kyl me ainakin kerran poltettii alystä kymppiäxxää ja hyvin futas mut kyl suosittelisin ehkä kuitenkin bongia..kai

kannattaa ostaa sellane kosanistenkku ni ainaki palaa tarpeeks kuumalla liekillä.
*Johnny Cash - hurt*
King Ink
LD50

Post by King Ink »

No perjantaina tuli poltettua älyn kanssa,

ei taaskaan mennyt kauhean syvälle, silmät auki kaikki näytti vain äärettömän tervältä ja värit oli normaalia kirkkaampia. Lisäksi horjumista ja sekavuutta, muttei mitenkään kovaa.
Kaverilla toisaalta kolahti ihan kunnolla, niinkuin Salvian kuuluukin. Toisaalta itse otin kyllä melko/tosi pienen annoksen, luultavasti liian pienen ja koin vajarit. No.. onhan sitä vielä sen verran jäljellä että parit kunnon doset saa otettua.

Edit. Yhteenveto, älystä toimii hyvin kun liekittää materiaalia jatkuvasti imun ajan.
fdom
Tuppisuu

Post by fdom »

Millaisia seuraamuksia jos jää kiinni tulliin?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

fdom wrote:Millaisia seuraamuksia jos jää kiinni tulliin?
Lääkeainerikkomus tai jotain semmoista ja sakkoja luultavasti. Mutuilen vain.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Poltin tuossa 30 minuuttia sitten keskikokoisen läjän 15 äxää. Ensimmäistä kerta se vei oikeasti kauas todellisuudesta.

Istuin sängyllä ja katsoin kun lattialla oleva lelutiikeri eli, katsoin patjalla olevaa ystävääni ja näin luotani sinne johtavan liukuhihnan. Ajattelin että tässä sitä taas mennään, siirretään tilasta toiseen. Odotin vuoroani tulla siirretyksi liukuhihnaa pitkin seuraavalle tasolle, mutta ystäväni katsoi minua sen näköisenä ettei vielä ole vuoroni. Silittelin varovaisesti tiikeriä ja katsoin kun se muuttui puoliksi ihmisen näköiseksi. Tuli viimein vuoroni tulla siirretyksi, hivuttauduin pitkin liukuhihnaa kohti patjaa ja tässä vaiheessa rupesin tajuamaan että olen polttanut salviaa. Ihmettelin vähän aikaa ja menin makaamaan patjalle, kehooni tuli todella epämiellyttävä olo. Olin vielä puoliksi tripillä ja puoliksi tässä todellisuudessa, mietin että jos salvian kanssa on aina tämmöistä taidan jättää kokeiluni tähän. Siinä makoillessa palauduin pikkuhiljaa takaisin ja huono olo lähti.

Jälkeenpäin mietittynä se oli aika hieno kokemus, vaikka ahdistikin se epämiellyttävä olo. Pitää mietiskellä josko vielä haluaisi polttaa vai riittääkö tuo minulle salviasta. Varmaan ajan kanssa pääsen yksimielisyyteen siitä pidänkö Sallysta. Jotenkin tuntuu että tämä vie liian kauas, mutta se kuitenkin kiehtoo samalla.
fdom
Tuppisuu

Post by fdom »

King Ink wrote:
no onko kellään kokemusta tulliin jäämistä?
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Kato yleinen keskustelu,ja siellä apua tullin kanssa.
Tai tulli nappas salviat.
Paljon asiaan liittyviä juttuja.:D
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
ffilm
Karvakuono

Post by ffilm »

fdom wrote:
King Ink wrote:
no onko kellään kokemusta tulliin jäämistä?

jos tulli on paketin päättänyt ottaa niin et sitä saa.teen ite esim. vitamiini/terveysmixejä(hymynkare on turha...ihan just vaan niitä) ja tilaan esim. c-vitamiinijauhetta ulkomailta. kerran jäi c-vitamiini tulliin ja menin sitä hakeen...jne..jne.."farmakologisia vaikutuksia".."käyttö ja turvallisuustiedot puuttuu"..takavarikoitiin valtiolle...ystävällisesti huomautti lopuksi että olisi voinut antaa rangaistusmääräyksen.."mutta annetaan tämän kerran olla". kyseessä oli englannista tilattu 200g 100% askorbiinihappoa jauheena.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Sain pitkästä aikaa salviaa käsiini muun säädön yhteydessä ilmaiseksi, mutta nyt kyseessä on ilmeisesti ihan salvian ei-ekstraktroitu lehti, noin gramma veikkaisin ja ilmeisesti peräisin jonkun Suomessa olevasta kasvista kun on vielä ihan vähän kosteata.

Miten tuota lehteä kannattaisi käyttää? Toimiiko polttamalla? Ekstraktrio ilmeisesti onnistuisi ihan kotioloissakin? Mutta kertokaahan miten tuo lehti kannattaisi hyötykäyttää? En kaipaa välttämättä mitään salvia trippejä mutta jotkut miedot olot voisin testailla jos tuo toimii jotenkin.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Versedes
Tuppisuu

Post by Versedes »

Millaisia seuraamuksia jos jää kiinni tulliin?
Vaihtoehto 1:
Riippuen täysin paketin sisällöstä paketti saatatetaan avata luvatta. Sinun tulee selittää paketin sisältö, mutta luultavin seuraus on lääkeaine rikos. Tuomion vakavuus riippuu monesta asiasta, mutta keskimäärin voit olettaa pääseväsi sakolla ja merkinnällä rekisteriin.

Vaihtoehto 2:
Tulli ei avaa pakettia, vaan pyytää sinua tekemään tulliselvityksen. Tulliselvitys sisältää ostokuitin ja selvityksen paketin sisällöstä. Tulliselvityksen voi myös teettää maksua vastaan, mikä johtaa paketin avaamiseen ilman läsnäoloasi.

Vaihtoehto 3:
Saat kuoresi kauniisti läpi. Varoitan silti ulkomaisista Divinorum kauppiaista sen verran, että ne lafkat jotka toimittavat suomeen tietävät kyllä täydellisesti laillisen statuksen.
Älä ikinä anna luottokorttia näille sivustoille.

Kannattaa taas kerran kääntyä http://www.youtube.com/user/Kulmataklaus puoleen.

-Versedes
peltsi
OD

Post by peltsi »

Vaihtoehto 4: Tulli ei ilmota mitään ja tulee tekemään kotietsinnän.

Ratkaisu kaikkiin vaihtoehtoihin poste restante.
*Johnny Cash - hurt*
Aesma
OD

Post by Aesma »

Musta Salvia vaatii paljon kärsivällisyyttä, harjoitusta ja äärimmäistä kunnioitusta.
Sitä ei todellakaan tule polttaa niin helposti kuin vendorit ja sen laillinen status sallii.
Sen kanssa ei todellakaan tule pelleillä.
Jos jotkut sanovat että salvian henki on paha, tai pahaenteinen, niin se varmasti voi ainakin tuntua siltä,
mutta en henkilökohtaisesti usko sen pitävän täysin paikkaansa.[Practice]

Minun on vaikea polttaa salviaa kun mulla tulee heti sellanen käsittämätön olo joka voi liittyä siihen kun keho yhdistyy ympäristöön,
mieli erkanee kehosta, en uskalla päästää itseäni, en uskalla tuoda itseäni esiin.
Lisäksi olen polttanut vääristä syistä, väärällä tavalla Salviaa ja olen kärsinyt rangaistusta myös sen takia.[Remember to Respect]

Ensimmäinen tutustuminen oli mukavan tuntuinen ja sain yhteyden joihinkin entiteetteihin vaikka annostus oli pieni,
mutta olin valmistautunut siihen koko päivän ajan mm. käyttämällä pieniä määriä salviaa sublinguaalisesti ja etsimällä sopivaa rauhaa itsestäni.
Tällöin salvian eri tasot olivat hyvin selvästi hahmotettavissa, tasoa jolla minä olin voisi kutsua Aulaksi, se oli jonkunlainen odotustila minkä kautta edetään Matkalle jonkinlaiseen täysin uskomattomaan, uudenlaiseen maailmaan, ulottuvuuteen, Salviaan.[Sallys Dimension]

Minä en ole henkilökohtaisesti kyennyt nauttimaan paljon salvia kokemuksistani tähän mennessä, mutta uskon että tuska minkä koen on osa parannusta jonka Salvia saa aikaan. [The Healing]

On myös täysin mahdollista ettei Salvia vain sovellu minulle, mutta en todellakaan aio lopettaa tähän,
koen Salvian hyvin vahvana voimana joka oikein käytettynä tarjoaa Ihmiselle sen voiman.
Koen että tämä voima aiheuttaa ainakin minulla pahoja tuntemuksia,
en mielestäni koe Salvian olevan paha itsessään, vaan saatan itsekin olla vain liian kiinnittynyt tähän todellisuuteen ja koitan mahdollisesti jatkuvasti yhdistää tai pysyä tällä puolella peiliä.

Mielestäni täällä vallitsee vähän vääränlainen käsitys salviasta, vaikka tietysti jokaisella on oma käsityksensä eikä kukaan voi olla oikeassa,
mutta mielestäni Salviaa tulisi kunnioittaa, ehkä jopa pelätä enemmän.

Toivon että joku täällä ymmärtää mistä puhun :)

Sekava postaus tuli kun muokkasin vielä jälkeenpäin ja lisäilin jonnekin vaan jotain hohoho ;)
Last edited by Aesma on Sun 16 May 2010, 12:55, edited 1 time in total.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mun kokemukset salvista (3-4) ovat kaikki olleet jollain tavalla epämiellyttäviä,
oon aina tuntenut suurta ahdistusta sen takia että mut on yhtäkkiä temmattu toiseen todellisuuteen.
Eniten salvian kanssa ''vihaan'' niitä ''nousuja''
Ahdistaa kun yhtäkkiä vain on ihan eri ulottuvuudessa.

Oon kuitenkin mielestäni oppinut noista aika paljon,
ja ne kiehtoo. Mutta en kuitenkaan hirveästi tykkää tästä (ainakaan vielä).

Ja Aesma, tiedän kyllä mitä tarkoitat.
Oon itse ihan samoilla linjoilla tän suhteen.
Aesma
OD

Post by Aesma »

King Ink wrote:Mun kokemukset salvista (3-4) ovat kaikki olleet jollain tavalla epämiellyttäviä,
oon aina tuntenut suurta ahdistusta sen takia että mut on yhtäkkiä temmattu toiseen todellisuuteen.
Eniten salvian kanssa ''vihaan'' niitä ''nousuja''
Ahdistaa kun yhtäkkiä vain on ihan eri ulottuvuudessa.

Oon kuitenkin mielestäni oppinut noista aika paljon,
ja ne kiehtoo. Mutta en kuitenkaan hirveästi tykkää tästä (ainakaan vielä).

Ja Aesma, tiedän kyllä mitä tarkoitat.
Oon itse ihan samoilla linjoilla tän suhteen.
Mielestäni mieltä tulisi altistaa tälle tuntemukselle ja todellisuuden muuttumiselle tai tälle mielen siirtymiselle jonnekin samalla tavalla kuin ihmisiä altistetaan allergeeneille. Aikanaan siihen tottuu. (Puhun kuvainnollisesti)
Salvian kanssa on hyvin vaikea ilmaista itseään, Salvia on hyvin dominoiva ja se tuntuu hyvin, hyvin ahdistavalta,
Salvia vaatii äärimmäisen luottamuksen.
teemi
Tuppisuu

Re: Salvia

Post by teemi »

Dagga wrote:En kannustaisi ala-ikäistä nauttimaan mitään laittomia päihteitä, mut kannattaa ottaa asiasta selvää useammasta lähteestä, ennen kuin ryntää tekemään mitään. Tieto vähentää tuskaa tässä tapauksessa, luulisin.
TÄYSIN off-topic, mut jotenkin vaan osu ja uppos :// kun alkaa muisteleen mitä ite tuos neljä vuotta sitte kelaillu ja tehny. :D
perse eeltä puuhun mentiin, mut virheistä oppii kumminkin. :roll: ;)
Spadukka

Re:

Post by Spadukka »

trip wrote:Mä käytän itekyhäämääni bongia, mutta ilman vettä. Toimii loistavasti.

ih
mwtyypp iei laita vettä :)
tRip
Moderator

Re: Re:

Post by tRip »

Spadukka wrote:
trip wrote:Mä käytän itekyhäämääni bongia, mutta ilman vettä. Toimii loistavasti.

ih
mwtyypp iei laita vettä :)
mistä asti oot ton quotannu^^

mä käytän mitä nyt vaan sattuu olemaan käsillä..
Parhaaks mä olen todennut akryylisen kabün puupesällä.

8)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..