The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Luotijuna
Psykonautti

Re: The DXM topic

Post by Luotijuna »

Mulla yleensä tunnin päästä alkaa se vaikutus kun tyhjään vatsaan otan ja loppuu joskus sitten 6-7 tunnin kohdalla. Mut tuonkin jälkeen jatkuu aina nukkumaanmenoon asti hieman erilainen olotila.
Sama homma ja isoilla doseilla saattaa jopa olla seuraavana päivänä hieman pöhnäinen olo, eikä silloin jaksa oikeen tehdä mitään

Suuri kiitos tästä!! Eli ei ihan ennen työaamua kannata vetää ...no se ei kyl ollu tarkoituskaan.
Onnea matkalle 8) !
Insanity creeping]
Jun
Psykonautti

Post by Jun »

Tulipa kokeiltua DXM:ää eilen ensimmäistä kertaa. Ilta oli ainoa mahdollinen kokeilu mahdollisuus vähään aikaan. En kerennyt ostamaan tarvittavia aineita erotteluun joten kiskaisin sitten Resilaria sellaisenaan n. 120ml (tiedetään tiedetään...). Maku oli aivan karmea, mutta kyllä sen alas sai. Noin tunnin päästä alkoivat vaikutukset. Ensimmäinen tunti oli oikein mukavaa, ei pahemmin vatsanväänteitä ja olot olivat hyviä. Lieviä visuaaleja pukkasi ja ajatus juoksi. Makoilin sängyllä kuunnellen musiikkia ja nauttien olosta.

Sitten alkoikin vittumaisempi osio, joka johtui ihan puhtaasti omasta tyhmyydestä kun en erotellut. Vatsaa väänsi ilkeästi ja istuin pöntöllä suht kauan. Tämän jälkeen tupakka laukaisi spontaanin laatta reaktion. Päässä heitti perkeleesti kun yritin kävellä vessaan laattaamaan. Vessaan päästyäni päässä pimeni ja kaaduin lattialle. Laattailtuani jonkin aikaa olo alkoi olla suht normaali lukuunottamatta ihoani joka oli monesta kohtaa punainen ja tuntui siltä kun se olisi palanut auringossa.

Nyt on ihan normaali olo, ei minkäänlaisia jälkivaikutuksia. Jos tuota vielä kokeilen niin ehdottomasti erottelen. Alku oli sen verta mukavaa, että ehkä tuota tulee vielä kokeiltua.
Swoosh
Karvakuono

Post by Swoosh »

Tänään tein ensimmäisen DXM erottelun joka vaikutti onnistuneen suht hyvin. Lipeän tilalla käytin soodatuhkaa (laitoin sitä leivinsoodaa uuniin reiluun 200C tunniksi) ja sitruunahapon tilalla käytin C-vitamiinia (2x 500mg tablettia). Ainoa juttu mikä tuossa erottelussa epäilytti oli nuo C-vitamiinitabletit. Että sain edes suurimman osan niistä liukenemaan kuumaan veteen niin siihen meni joku tunti ja siltikin pohjalle jäi niistä tableteista sellasia palasia jotka oli semmoisen liman peitossa (jotain depotabletteja nuo kai). Tein tällä C-vitamiinivedellä kuitenkin erottelun (suodatin sen C-vitamiiniveden kerran aika tiheän sellaisen "teelusikan" (sellainen kakspuoleinen hieno sihviliä johon laitetaan teenlehtiä sisään) läpi) loppuun asti. Tuon C-vitamiinisössön takia lopullinen aine ei ihan yhtä notkeaa ollut kuin vesi.

Tällä viikolla varmaan pääsen koittamaan toimiiko tuo mutta voisiko joku vielä kuvailla miltä tuon DXM-litkun pitäisi maistua? Itsellä meni sinne erotellessa tippa sitä puhdistettua bensiiniä mutta keitin lopuksi liuosta jonkun pari minuuttia. Maku on sellainen, öh "väkevä" (mutta ei hirveän vahva maku kuitenkaan, maku tuntuu jäävän suuhun aika kauaksi aikaa), tulee mieleen joku laimennettu kynsilakanpoistoaine (ei en ole maistanut kynsilakanpoistoainetta).
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Sitruunahapon tilalla käytin C-vitamiinia (2x 500mg tablettia). Ainoa juttu mikä tuossa erottelussa epäilytti oli nuo C-vitamiinitabletit. Että sain edes suurimman osan niistä liukenemaan kuumaan veteen niin siihen meni joku tunti ja siltikin pohjalle jäi niistä tableteista sellasia palasia jotka oli semmoisen liman peitossa (jotain depotabletteja nuo kai).
Kokeile tuota veteen liukenevilla poretableteilla, ne toimii aina hyvin.
maku tuntuu jäävän suuhun aika kauaksi aikaa
Suuvedellä tuosta jälkimausta voi päästä eroon (vaihtamalla se paremmin siedettävään suuveden jälkimakuun :))
Maku mielestäni on aika "hapokas", tuo mieleeni lähinnä greippimehun.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Luotijuna
Psykonautti

Post by Luotijuna »

voisiko joku vielä kuvailla miltä tuon DXM-litkun pitäisi maistua?
Kuvailisin makua sanalla vastenmielinen :D
Itsellä nektariini toimi erittäin tehokkaasti nopeaan dexmin maun poistoon.
Insanity creeping]
spasm
OD

Post by spasm »

Hapokas, kitkerä, hapan, hirveä, karvas, tiukka, ydinjäte.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

spasm wrote:
Hapokas, kitkerä, hapan, hirveä, karvas, tiukka, ydinjäte.
Hei, unohdit jäykän!

Joo, kyl se on vitun pahaa. todella hapan.
"Taste
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Lymykonna wrote:DXM:ssä on vaan jotain outoa. Välillä se vaan randomoi jotain randomilla randomiin random.
Jotain outoa? Sehän on outouden huumeellistuma.
AD_HD @ synirc
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Delirium Tremens wrote:
Lymykonna wrote:DXM:ssä on vaan jotain outoa. Välillä se vaan randomoi jotain randomilla randomiin random.
Jotain outoa? Sehän on outouden huumeellistuma.
Eikö olekin outoa?

Toinen kerta kun kokeilin DXM:ää otin 300mg. Menin makuulle ja suljin silmät. Sitten säpsähdin siitä, tuntui kuin olisi kulunut hetki, mutta olikin kulunut vähän pidemmän aikaa, ehkä tunti tai jotain. Se oli sitten siinä.

Samasta erästä kuin ensimmäinen kerta joka toimi hyvin pienemmällä annoksella.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Minulla ekat DXM kerrat vaikuttivat huomattavasti enemmän euforosoivasti kun nykyään. 300mg aiheutti aikoinaan kauhean puheripulin ja naurukohtauksen jota jatkuikin tuon koko 5-6 tunnin ajan. :)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Fronix
Tuppisuu

Post by Fronix »

Maku se nc vitamiinin kanssa...ööh;Jotenkin sellainen bensan(käytin zippobensaa,johtunee kait siitä,tai sitten jäi vielä tilkka siihen liuokseen,no eipähän paljoa haitannut...) tai paskan makuisen viinan jälkimaku siinä dexmissä...
Swoosh
Karvakuono

Post by Swoosh »

Tulipa juotua eilen tuo koko yhdestä 150ml pullosta tullut satsi eli max 450mg riippuen erottelun onnistumisesta. Maku tosiaan oli aika paha mutta aika helposti sen joi, kokista heitti perään niin ei jäänyt edes mitään jälkimakuja.

Vaikutukset jäivät kyllä hyvin tylsiksi. En sano heikoiksi, pääasiallinen vaikutus mitä tuosta itselle tuli että olin aika pitkälti kuin opiaateista tulevassa pöhnässä ilman suurempaa euforiaa (huono tasapaino jne) ja kävely oli vähän hankalaa. Ajatus kulki normaalisti. Ainoat "erikoisemmat" tuntemukset mitkä tuosta tuli oli että kävellessä jalat tuntuivat vähän "epäomilta" mutta tämä tunne ei ollut kauhean vahva. Suuremmilla annoksilla varmaan tuntuvat jo liikkuvan hyvinkin itsekseen. Mitään muuta en varsinaisesti huomannut. "Piikissä" katselin aika paljon ympärilleni ja koitin pitää silmiä kiinni yms koska oli hieman sellainen olo että voisi jotain pieniä visuaaleja tulla mutta ei niitä kyllä tullut.

Sivuvaikutuksina oli että DXM juomisen jälkeen alkoi pierettämään ja maha hieman kiersi. Pää tuli pöhnän voimistuessa hieman kipeäksi mutta ei hirmuisen.

Ensi kerralla varmaan 1,5-2 kertainen annos. Btw. älkää käyttäkö erottelussa ainakaan noita 500mg cevi-tabs C-vitamiinitabletteja, ne ei liukene edes pilkottuna lämpimään veteen kauhean hyvin. Menevät vain sellaisiksi limaisiksi.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Swoosh wrote:Btw. älkää käyttäkö erottelussa ainakaan noita 500mg cevi-tabs C-vitamiinitabletteja, ne ei liukene edes pilkottuna lämpimään veteen kauhean hyvin. Menevät vain sellaisiksi limaisiksi.
Kokeile poretablettejen kanssa kuten aikaisemmin jo mainitsin. Saattaa olla että erottelussa mennyt ainetta paljon hukkaan tuon takia. :?
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Nakuttaja
Tuppisuu

Post by Nakuttaja »

Kauas vaikutuksen alkamisessa kestää? Vedin 30min sitten 50ml ressua erottelematta, se pitäis olla mulla korkea ykkönen. Tällä hetkellä semmoinen olo että ois juonut neljä olutta.

Kerran tuota ainetta ei pitäisi itsellään boostata niin haittaako 1-3 olutta menoa?
immuzu

Post by immuzu »

Joskus satuin laiskalle päälle, enkä jaksanut erotella. Join koko pullon sitä paskaa eikä tuntunu missään. Myöhemmin eli ehkä parin tunnin päästä join kaks olusta ja johan pamahti. Se oli outoa, mutta aika kivaa.. Enää en dexmiin koske. hyi :shock:

E: eli ei haittaa.. muutenkin tekee ihan kivan olon.
spasm
OD

Post by spasm »

immuzu wrote:Joskus satuin laiskalle päälle, enkä jaksanut erotella. Join koko pullon sitä paskaa eikä tuntunu missään. Myöhemmin eli ehkä parin tunnin päästä join kaks olusta ja johan pamahti. Se oli outoa, mutta aika kivaa.. Enää en dexmiin koske. hyi :shock:

paskaa se onkin erottelematta.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Erottelematta toimii hyvänä ulostuslääkkeenä jos mahavaivoja sattuu olemaan. :D
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
immuzu

Post by immuzu »

spasm wrote:
immuzu wrote:Joskus satuin laiskalle päälle, enkä jaksanut erotella. Join koko pullon sitä paskaa eikä tuntunu missään. Myöhemmin eli ehkä parin tunnin päästä join kaks olusta ja johan pamahti. Se oli outoa, mutta aika kivaa.. Enää en dexmiin koske. hyi :shock:

paskaa se onkin erottelematta.

Paskaa se on muutenkin.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Mulle taas DXM on ollu yks parhaimmista hjuumeista mitä olen kokeillut.
Mut eikö tuossa deksmissä just ole että 1/3 tykkää, 1/3 ei kovin innostu ja 1/3 ei sovi ollenkaan.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
spasm
OD

Post by spasm »

Usoda wrote:Mulle taas DXM on ollu yks parhaimmista hjuumeista mitä olen kokeillut.
Mut eikö tuossa deksmissä just ole että 1/3 tykkää, 1/3 ei kovin innostu ja 1/3 ei sovi ollenkaan.
En tiedä lukemista, mutta todella hyvin dxm tosiaan jakaa mielipiteet. Minulle dxm on myös maineestaan huolimatta parhaita huumeita. Pimeää puolta on mielenkiintoista tutkia, eikä aina kirkastua tryptamiineilla tms. Mutta kaikilla on makunsa.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Pimeä puoli, se viehättävämpi puoli minulle :)
*heiluttelee mustaa valosapeliaan*
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

immuzu wrote: Paskaa se on muutenkin.
Kiitos kun kerroit, enpä olekaan aikaisemmin huomannut.

DXM on vain niin omituinen, uniikki, monimutkainen ja yksilöllisesti vaikuttava, että mielipiteet vaihtelevat voimakkaasti. Lukeutuu Salvian ja Daturan kanssa high weirdness -huumeisiin.

Jostain syystä minulla ei ole koskaan ollut yhtään hankalaa kokemusta DXM:n kanssa, vaikka luulisi, että juuri pääsisi helposti ongelmallisiin tiloihin.

On se jännä...
immuzu

Post by immuzu »

Eipä itellänikään ole mitän huonoja kokmuksia siitä, mutta en vaan jaksa olla enää kiinnostunut.

Enmmän mun juttu on reilut spykedeelit ja miedot stimulantit ja madma yms euforisoiva hömpötysmömmötys.

Kyllähän sitä joskus varmaan tulee otettua taas, mutta sen aika on sitten, kun siltä tuntuu. Tällä hetkellä ei nappaa ajatus siitä olotilasta... :roll: :roll:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexmi on itselle juuri turhan 'pimeetä', häiriintynyttä..

Jonkinlainen viha-rakkaussuhde siihen kuitenkin on.. :?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Otin eilen 450-500mg + hamppua ja tuli kai 3P trippi. Mitään trippistooria en osaa kirjottaa mutta makasin sohvalla 3 tuntia, liikkuminen tuntui mahdottomalta ajatukselta ja jostain syystä puhuin tekstareilla kaverille vaikka se oli 3 metrin päässä. :shock:
Vähä outoa menoa oli.
Last edited by Jussi on Sun 09 Sep 2007, 15:26, edited 1 time in total.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
spasm
OD

Post by spasm »

Jussi wrote:Otin eilen 450-500mg ja tuli vahva 3P trippi. Mitään trippistooria en osaa kirjottaa mutta makasin sohvalla 3 tuntia, liikkuminen tuntui mahdottomalta ajatukselta ja jostain syystä puhuin tekstareilla kaverille joka oli 3 metrin päässä. :shock:
Vähä outoa menoa oli.
Vahva 3P trippi ja pystyit tekstaileen kaverille? o.O
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Joo tripin loppupuolella. Oli se vähän hidasta.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Darw
Psykonautti

Post by Darw »

Hmm... eilinen taisi olla neljäs kerta kun hörpin tuota karmeanmakuista litkua. Määrä oli varmaan vähän reilu 600mg jaettuna 46 kilolle. Ihan bisnesluokan matkalippu ilmeisesti. Valitettavasti vain wc-ankka sai oman osansa huvista.

Paha vaan että muisti ei tuo illasta mitään kokonaiskuvaa. Ilmeisesti deksmimaailma oli kuitenkin hyvin kiinnostava paikka, sillä muistan välillä havahtuneeni jotenkin selvänä todelliseen paikkaan ja todettuani sen muuttumattomaksi ja "hyväksi" jatkaneeni matkailua. Televisio näytti jossain vaiheessa puolisuunnikkaalta ja lisäksi se vääntyili kummallisesti.

Jossain vaiheessa ajan kulku pysähtyi ja kaikki alkoi olemaan joko toistumaa tai dejavuta. Tämä meinasi vähän ahdistaa mutta unohtui kai sitten.

Ilmeisesti olin kuitenkin aikalailla ulkona tästä maailmasta, ehkä joku voi kertoa asiaa seuranneena...

Loppupuolella oli mukavaa kropan yleinen tunnottomuus, oli hemmetin mukavaa vääntyillä lattialla. Reilut 5 tuntia nauttimisesta pyöräilin kotio. Tuskin millään lailla järkevä teko kun kahdella jalalla oli työn ja tuskan takana pysyä pystyssä, mutta polkeminen sujui ilman hankaluuksia. Tällä hetkellä olo on vielä hieman pöhnäinen.

Jatketaan harjoituksia...
Askel viimeinen pudottaa
vainamoinen

Post by vainamoinen »

heräsi kysymys...
ostin kaikki tarpeet kyseisen aineen erotteluun sillä erolla että toinen yskänlääke pulloista ei ole tuota resilaria vaan "redol comp" nimistä litkua eli kysymys näitä koskien onkin että pitääkö tuon litkun juuri olla tuota kyseistä resilaria vai käykö muutkin dextromethoprania sisältävät tuoteet erotteluun jonka suorittaisin http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm_erottelu.html sivun tuottamilla vinkeillä itse lääkeet eivät juurikaan eroa sisällöltään kuin muutamalla aineella mutta käsittääkseni erottelussa juuri erotetaan dxm tästä muusta soovasta joten onko lopputulos sama?

eroavat ainesosat:
-salbumatol. sulf.
respond salbumatol 0,2mg
-saccharin. natr.
methyl. parahydroxybenz
propyl parahydroxybenz

elikkä nuo mömmöt oli mainittu lisäksi siinä toisessa pullossa joita ei ainakaan resilarin tuotesisällössä lukenut
[Silppuri]
Psykonautti

Post by [Silppuri] »

viewtopic.php?f=14&t=1247

DXM:lle antaitsemansa kiitos ja kumarrus hyvin tehdystä työstä.
Life is noise. Find the melodies.