Claridad, narsismi, skeptisyys yms.

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
wRRa
Moderator

Re: Claridad, narsismi, skeptisyys yms.

Post by wRRa »

Aukikco wrote:Ei, se on absoluuttista eikä riipu määritelmistä.
Vittu sä ärsytät mua :D <3
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

wRRa wrote: Vittu sä ärsytät mua :D <3
Vitut ärsytän,.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Voi teitä deelipäitä..

itsehän en usko lokeroihin

mä valaistun kokoajan uudellee.. sit mä taaas simahdan ja kelaan.. sit taas oivallan sisäistän, koen, nään, tunnen ja valaistun.

mä tiedän et mun kelat on tuolt sfääreist... muilta planeetoilta, galaxeilta.. mut mä kelaan vähän mitävaa, kuhan se on kiehtovaa.

Ei kaiken tarvi olla niin diippii.. ei huumoril höystettyy flippii, eikä kaikkee o tarkotettu ymmärrettäväks..

arvotustahan tää..
jätän toistaseks nyt ajatuksenikin arvoitukseks..
..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Lokerokeskustelu siirretty omaksi viestiketjukseen:
viewtopic.php?f=5&t=3681&p=121120#p121120
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Neste
OD

Post by Neste »

Tuoreimmalla tripillä oli varsin jännää narsismia. Sammutin huoneesta valot ja aloin katsella peiliin. Näin itseni paholaisena/demonina joka aluksi pelotti mutta kun pakotin itseni katsomaan paholainen/minä alkoi näyttämään todella hyvältä/komealta. Näytti niin hyvältä että oli vaikea lopettaa katsominen :oops:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Aukikcon kanssa ei kannata jutella valaistumisesta, muuttuu heti jeesukseks ja kollektiivinen telepatia iskee päähän :mrgreen: .
back to basics rootbwoy
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Neste wrote:Näytti niin hyvältä että oli vaikea lopettaa katsominen :oops:
Kuulostaa ihan multa selvinpäin. Mulla on peili tässä tietokoneen vieressä ihan vaan siksi että voisin aina datailun ohessa ihailla itseäni.
sarq
Psykonautti

Post by sarq »

Pitäähän sen itseluottamuksen olla kohillaan ;)
"People who don't think probably don't have brains; rather, they have grey fluff that's blown into their heads by mistake."
C0H0

Post by C0H0 »

Neste wrote:Tuoreimmalla tripillä oli varsin jännää narsismia. Sammutin huoneesta valot ja aloin katsella peiliin. Näin itseni paholaisena/demonina joka aluksi pelotti mutta kun pakotin itseni katsomaan paholainen/minä alkoi näyttämään todella hyvältä/komealta. Näytti niin hyvältä että oli vaikea lopettaa katsominen :oops:
Kutsutaan terveeksi narsismiksi (ts. terve itsetunto). Narsismi on näkemykseni mukaan vain äärimmäisille viety Ego. Narsisti käyttää muita ihmisiä hyväkseen omia tarkoitusperiä varten, kaikki on vain pinnallista, ainoa jumala maailmassa on hän (ei näe siis muita ihmisiä tasavertaisinaan), kukaan ei ole mitään verrattuna häneen. Ajan mittaan kehittynyt suojatumiskeino, kun ei lapsena saanut tarpeeksi huomiota ja rakkautta. Narsisti ei tiedosta sellaisia piirteitä itsessään, siksi hän ei voi itselleen mitään, hän ei tiedä mitä tekee. Terve ihminen tiedostaa nämä ominaisuudet itsessään. Jokaisessa meissä siis on narsistisia (lue. Ego) piirteitä, mutta se miten paljon narsistiset piirteet henkilöä ohjaavat riippuu täysin siitä miten tietoisia juuri sinä hetkenä ollaan.

Monet valtiot ovat valtavia narsismin luomuksia. Heidän valtio ja kansa on parempi kuin muut, heillä on oikeus käyttää muita (useinmiten köyhempiä) valtioita hyväkseen, heillä on oikeus hallita, määrätä ja kontrolloida.

e. Sori jos meni vähän offtopiciksi. :P