Vittu sä ärsytät muaAukikco wrote:Ei, se on absoluuttista eikä riipu määritelmistä.
Claridad, narsismi, skeptisyys yms.
-
wRRa
- Moderator
Re: Claridad, narsismi, skeptisyys yms.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Aukikco
- OD
Vitut ärsytän,.wRRa wrote: Vittu sä ärsytät mua :D <3
-
tRip
- Moderator
Voi teitä deelipäitä..
itsehän en usko lokeroihin
mä valaistun kokoajan uudellee.. sit mä taaas simahdan ja kelaan.. sit taas oivallan sisäistän, koen, nään, tunnen ja valaistun.
mä tiedän et mun kelat on tuolt sfääreist... muilta planeetoilta, galaxeilta.. mut mä kelaan vähän mitävaa, kuhan se on kiehtovaa.
Ei kaiken tarvi olla niin diippii.. ei huumoril höystettyy flippii, eikä kaikkee o tarkotettu ymmärrettäväks..
arvotustahan tää..
jätän toistaseks nyt ajatuksenikin arvoitukseks..
..
itsehän en usko lokeroihin
mä valaistun kokoajan uudellee.. sit mä taaas simahdan ja kelaan.. sit taas oivallan sisäistän, koen, nään, tunnen ja valaistun.
mä tiedän et mun kelat on tuolt sfääreist... muilta planeetoilta, galaxeilta.. mut mä kelaan vähän mitävaa, kuhan se on kiehtovaa.
Ei kaiken tarvi olla niin diippii.. ei huumoril höystettyy flippii, eikä kaikkee o tarkotettu ymmärrettäväks..
arvotustahan tää..
jätän toistaseks nyt ajatuksenikin arvoitukseks..
..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
wRRa
- Moderator
Lokerokeskustelu siirretty omaksi viestiketjukseen:
viewtopic.php?f=5&t=3681&p=121120#p121120
viewtopic.php?f=5&t=3681&p=121120#p121120
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Neste
- OD
Tuoreimmalla tripillä oli varsin jännää narsismia. Sammutin huoneesta valot ja aloin katsella peiliin. Näin itseni paholaisena/demonina joka aluksi pelotti mutta kun pakotin itseni katsomaan paholainen/minä alkoi näyttämään todella hyvältä/komealta. Näytti niin hyvältä että oli vaikea lopettaa katsominen 
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Hampputukka
- Lepakko
Aukikcon kanssa ei kannata jutella valaistumisesta, muuttuu heti jeesukseks ja kollektiivinen telepatia iskee päähän
.
back to basics rootbwoy
-
wRRa
- Moderator
Kuulostaa ihan multa selvinpäin. Mulla on peili tässä tietokoneen vieressä ihan vaan siksi että voisin aina datailun ohessa ihailla itseäni.Neste wrote:Näytti niin hyvältä että oli vaikea lopettaa katsominen
-
sarq
- Psykonautti
Pitäähän sen itseluottamuksen olla kohillaan 
"People who don't think probably don't have brains; rather, they have grey fluff that's blown into their heads by mistake."
-
C0H0
Kutsutaan terveeksi narsismiksi (ts. terve itsetunto). Narsismi on näkemykseni mukaan vain äärimmäisille viety Ego. Narsisti käyttää muita ihmisiä hyväkseen omia tarkoitusperiä varten, kaikki on vain pinnallista, ainoa jumala maailmassa on hän (ei näe siis muita ihmisiä tasavertaisinaan), kukaan ei ole mitään verrattuna häneen. Ajan mittaan kehittynyt suojatumiskeino, kun ei lapsena saanut tarpeeksi huomiota ja rakkautta. Narsisti ei tiedosta sellaisia piirteitä itsessään, siksi hän ei voi itselleen mitään, hän ei tiedä mitä tekee. Terve ihminen tiedostaa nämä ominaisuudet itsessään. Jokaisessa meissä siis on narsistisia (lue. Ego) piirteitä, mutta se miten paljon narsistiset piirteet henkilöä ohjaavat riippuu täysin siitä miten tietoisia juuri sinä hetkenä ollaan.Neste wrote:Tuoreimmalla tripillä oli varsin jännää narsismia. Sammutin huoneesta valot ja aloin katsella peiliin. Näin itseni paholaisena/demonina joka aluksi pelotti mutta kun pakotin itseni katsomaan paholainen/minä alkoi näyttämään todella hyvältä/komealta. Näytti niin hyvältä että oli vaikea lopettaa katsominen
Monet valtiot ovat valtavia narsismin luomuksia. Heidän valtio ja kansa on parempi kuin muut, heillä on oikeus käyttää muita (useinmiten köyhempiä) valtioita hyväkseen, heillä on oikeus hallita, määrätä ja kontrolloida.
e. Sori jos meni vähän offtopiciksi.