Salvia Divinorum
-
Harold
- Kameleontti
kertookaapas miksi salvia ei minulla toimi. ostin 5g lehteä ja kokeilin noin viisi kertaa polttaa ja joka kerta 1g bongista ja sellasseella turbosytkärillä. ei muuta vaikutusta kuin armoton hiki ja hyytynyt olo+päänsärky...harmittaa kun oon kuullu niin paljon hyvää juttua salviasta.
tosin lähdetään kohtapuoliin saksaan ja aiotaan kaverin kanssa hommata uutetta. toivonmukaan se sit pamahtaa.
tosin lähdetään kohtapuoliin saksaan ja aiotaan kaverin kanssa hommata uutetta. toivonmukaan se sit pamahtaa.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Ahab
Kaikilla se ei toimi. Siinä on myös se käänteistoleranssi eli kerta kerralta se toimii paremmin ja paremmin kunhan treshold ylitetään.Harold wrote:kertookaapas miksi salvia ei minulla toimi...
Voi toimia myös paremmin suussa mussutettuna jos ei poltettuna ota toimiakseen. Siihen tosin menee enemmän tavaraa. Ja tosiaan joku HC extrackti pärähtää paremmin jos se vaan on hyvälaatuista. Ja lehdessäkin voi potentiaali vaihdella. Sittenhän puhutaan että pitäisi pitää keuhkoissa mahdollisimman paljon ja kauan kerrallaan. Kokeile ensi kerralla välillä tavallista sytkää jos ei ota turbolla toimiakseen, ei sitä koskaan tiedä.
-
Harold
- Kameleontti
joo kyllä mä normi sytkälläkin testannu oon, ei kyl mitään huomattavaa eroa.
mut joko tota 10x tai 20x extractia ois tarkotus testata. ehkäpä 10x on ensialkuun hieman turvallisempi.
olen kyllä kuulut siitä, että jotkut ihmiset ovat ns. "immuuneja" salvialle, mutta outoa vain, että ollaan poltettu noin 7kaverin kanssa eikä kenelläkään toiminut. Ehkäpä mulle on sit vaan myyty paskaa
mut ihan smart-shopista se oli...
mut joko tota 10x tai 20x extractia ois tarkotus testata. ehkäpä 10x on ensialkuun hieman turvallisempi.
olen kyllä kuulut siitä, että jotkut ihmiset ovat ns. "immuuneja" salvialle, mutta outoa vain, että ollaan poltettu noin 7kaverin kanssa eikä kenelläkään toiminut. Ehkäpä mulle on sit vaan myyty paskaa
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Asidyyli
- LD50
-
spasm
- OD
Suosittelisin melkein uutta yritystä, ehkäpä 5x/10x/20x ekstraktilla. On tosiaan melko yleistä, että ekalla kerralla ei kolise. Voi tietty olla että smartshop on vallan valheen laskenut.
Itse kokeilisin uudella tilauksella jonkinlaista, ehkä 10x, ekstraktia. Eipä tuo pelkkänä lehtenä niin paljon taida vaikuttaa kuitenkaan, vaikka kyllähän trippiraportteja löytyy suuntaan jos toiseenkin. Immuniteetti on asia erikseen, mutta kyllä itse kokeilisin uudestaan, ehkä paremmalla menestyksellä.
Itse kokeilisin uudella tilauksella jonkinlaista, ehkä 10x, ekstraktia. Eipä tuo pelkkänä lehtenä niin paljon taida vaikuttaa kuitenkaan, vaikka kyllähän trippiraportteja löytyy suuntaan jos toiseenkin. Immuniteetti on asia erikseen, mutta kyllä itse kokeilisin uudestaan, ehkä paremmalla menestyksellä.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
tRip
- Moderator
-
Harold
- Kameleontti
-
WhiteRabbit
- Karvakuono
-
Harold
- Kameleontti
-
D.E.S
- Kameleontti
hehee. itelläni kyllä pärisi. oli 5x testauksessa joskus 1,5v sitten. Hyvin se toimi vaikkei kaasusytkäriä ollukkaan. yhden bongin pesällisen poltti ja pidätteli mahollisimman kauan, ja pari sekuntia ni johan lähti. tuntui että jalkani tippuivat sohvan sisään, nauroin psykoottista naurua ja eräässä juliseessa näkyi korkeuserot, jota ihmettelin eniten.
"Taste
-
Harold
- Kameleontti
-
kurz
- Psykonautti
Itse sain salvian lopulta toimimaan kun kokeilin 5x tohosytkärillä. Paketti saapui eilen sienien kanssa hollannista ja poltettiin veljen kanssa kellarissa, kun ei sisällä kehdannut ja jonkun suljetun tilan kuitenkin halusin. Vaikutukset olivat, niinkuin kuvattu, epämaalliset ja hyvin oudot. Sitä ihmetteli, että miten maailma voi näyttää tälle ja ajatukset kulkea näin. En saanut breakthroughta kuitenkaan, vaikka kovasti maailma heittelehtikin eikä mitään järkevää meinannut saada suusta, kun ihan satunnaisia sanoja tuli ulos. Seuraavaksi kerraksi voisi ostaa 10x tai 15x, vaikka en kyllä ole varma tykkäänkö tripistä jos se on tuon luonteinen. Sen outous ja alieenisuus kyllä kyseenalaistavat sen nautittavuuden tehokaasti; miksi kukaan haluaisi tuohon olotilaan. Mutta kokeiltava on, kun kaikki epätavallinen ja uusi kiinnostaa.
Kävi mielessä, että tämäkin voisi olla kyseessä. Eräältä toiselta foorumilta kuitenkin luin, että käänteistoleranssi vaikuttaisi vain tuntien ajan polttelun jälkeen, mutta en tiedä varmaksi sanoa. Se oli vähän huteran ja perustelemattoman oloinen heitto.Siinä on myös se käänteistoleranssi eli kerta kerralta se toimii paremmin ja paremmin kunhan treshold ylitetään.
Last edited by kurz on Sun 01 Apr 2007, 16:52, edited 1 time in total.
-
tRip
- Moderator
-
kurz
- Psykonautti
-
tRip
- Moderator
-
Harold
- Kameleontti
-
Ensiö
- Lepakko
-
immuzu
-
Kyz
- Lepakko
-
Ensiö
- Lepakko
-
Shro
- Apteekki
-
psyhippi
- Karvakuono
Hei,
Olisin kysellyt vain että millaisia riskejä on jos salviaa tilaa suomeen?
Minua ei nimittäin enään kertaakaan kiinnostaisi olla tekemisissä tullin/poliisin kanssa niin että olen syytetty osapuoli. Salviahan on lääkeaine listalla eikä sitä suomeen saisi tilata. Olen kuitenkin HBWR:t saanut aina kotiin asti vaikka nekin ovat lääkeaine-listalla ja vaikka tulli on paketin avannutkin. Mutta miten tuon salvian kanssa? kertokaahan vähän kuinka usein olette sen perille asti saaneet ja kuinkausein ette?
Olisin kysellyt vain että millaisia riskejä on jos salviaa tilaa suomeen?
Minua ei nimittäin enään kertaakaan kiinnostaisi olla tekemisissä tullin/poliisin kanssa niin että olen syytetty osapuoli. Salviahan on lääkeaine listalla eikä sitä suomeen saisi tilata. Olen kuitenkin HBWR:t saanut aina kotiin asti vaikka nekin ovat lääkeaine-listalla ja vaikka tulli on paketin avannutkin. Mutta miten tuon salvian kanssa? kertokaahan vähän kuinka usein olette sen perille asti saaneet ja kuinkausein ette?
Luonnontuotteet<3
-
magiclymagical
- Apteekki
-
Ahab
UK:sta tilatessa mulle on tullut hyvin läpi niin salvia extractit kuin nuoret salvia kasvitkin. Mun plikat.
-
magiclymagical
- Apteekki
-
psyhippi
- Karvakuono
Ihme että saatte noin hyvin läpi kaiken tulemaan, itselläni tullut lähes kaikesta muusta ongelmia tullin kanssa paitsi hbwr:n siementen tilaamisessa vaikka tulli on kerran paketin avannutkin (ilman lupaani). Ja ks. siemenethän ovat lääkeainelistalla. Pitää varmaan itsekkin tuota salviaa koittaa tilata koska se on jo niin kauan kiinnostanut.
Luonnontuotteet<3
-
gaia
- Kameleontti
-
heavysam
- Karvakuono
Mulla ainakin tuli salviat briteistä hyvin läpi.. ja ekan kokeilun aikana ja sen jälkeen vannoin että oli eka ja viimeinen kerta.
"the most fucked up shit I've ever done" kirjoitti joku, ja yhdyn mielipiteeseen.. poltin ehkä 0.2g viisäksää enkä tripin aikana tiennyt kuka oon, missä oon, mitä teen.. muistan katelleeni että verho heiluu tuulessa, mutta katselin sitä katosta alaspäin..
Nyt pitäs sit keksiä mitä tolla lopulla tekis.. en kyllä sitä aio polttaa.. mut ei viittis roskiinka heittää..
"the most fucked up shit I've ever done" kirjoitti joku, ja yhdyn mielipiteeseen.. poltin ehkä 0.2g viisäksää enkä tripin aikana tiennyt kuka oon, missä oon, mitä teen.. muistan katelleeni että verho heiluu tuulessa, mutta katselin sitä katosta alaspäin..
Nyt pitäs sit keksiä mitä tolla lopulla tekis.. en kyllä sitä aio polttaa.. mut ei viittis roskiinka heittää..
-
Maor
- Kameleontti