Salvia Divinorum

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

kertookaapas miksi salvia ei minulla toimi. ostin 5g lehteä ja kokeilin noin viisi kertaa polttaa ja joka kerta 1g bongista ja sellasseella turbosytkärillä. ei muuta vaikutusta kuin armoton hiki ja hyytynyt olo+päänsärky...harmittaa kun oon kuullu niin paljon hyvää juttua salviasta.
tosin lähdetään kohtapuoliin saksaan ja aiotaan kaverin kanssa hommata uutetta. toivonmukaan se sit pamahtaa.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Ahab

Post by Ahab »

Harold wrote:kertookaapas miksi salvia ei minulla toimi...
Kaikilla se ei toimi. Siinä on myös se käänteistoleranssi eli kerta kerralta se toimii paremmin ja paremmin kunhan treshold ylitetään.
Voi toimia myös paremmin suussa mussutettuna jos ei poltettuna ota toimiakseen. Siihen tosin menee enemmän tavaraa. Ja tosiaan joku HC extrackti pärähtää paremmin jos se vaan on hyvälaatuista. Ja lehdessäkin voi potentiaali vaihdella. Sittenhän puhutaan että pitäisi pitää keuhkoissa mahdollisimman paljon ja kauan kerrallaan. Kokeile ensi kerralla välillä tavallista sytkää jos ei ota turbolla toimiakseen, ei sitä koskaan tiedä.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

joo kyllä mä normi sytkälläkin testannu oon, ei kyl mitään huomattavaa eroa.
mut joko tota 10x tai 20x extractia ois tarkotus testata. ehkäpä 10x on ensialkuun hieman turvallisempi.

olen kyllä kuulut siitä, että jotkut ihmiset ovat ns. "immuuneja" salvialle, mutta outoa vain, että ollaan poltettu noin 7kaverin kanssa eikä kenelläkään toiminut. Ehkäpä mulle on sit vaan myyty paskaa :D mut ihan smart-shopista se oli...
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Harvalla se tosiaan ensimmäisellä kerralla pärähtää. Monilla vaatii monia polttelukertoja että pääsee tripeille.
spasm
OD

Post by spasm »

Suosittelisin melkein uutta yritystä, ehkäpä 5x/10x/20x ekstraktilla. On tosiaan melko yleistä, että ekalla kerralla ei kolise. Voi tietty olla että smartshop on vallan valheen laskenut.

Itse kokeilisin uudella tilauksella jonkinlaista, ehkä 10x, ekstraktia. Eipä tuo pelkkänä lehtenä niin paljon taida vaikuttaa kuitenkaan, vaikka kyllähän trippiraportteja löytyy suuntaan jos toiseenkin. Immuniteetti on asia erikseen, mutta kyllä itse kokeilisin uudestaan, ehkä paremmalla menestyksellä.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Imo miellyttävin vaikutus tulee mutustelun ja polttamisen yhdistelmällä. Mikäli siis kyseessä on lehtimateriaali.
Kyllä siinä voi helposti vierähtää useampikin kerta ennenkuin toimii.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

kyl tää suomessa asuminen on niin vaikeeta kun ei salviakaan sais laillisesti maahan tuoda...
WhiteRabbit
Karvakuono

Post by WhiteRabbit »

itselläni toimi ensimmäisellä kerralla... mutta olen jostain kuullut että noin 10% ihmisistä immuuneja salvialle. (ei läheskään varmaa tietoa)
Jos ei ole varaa särkänniemeen, niin sitten LSD:tä.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

samaa oon itsekin kuullut. toivon vain, etten itse kuulu siihen 10%... :cry:
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

hehee. itelläni kyllä pärisi. oli 5x testauksessa joskus 1,5v sitten. Hyvin se toimi vaikkei kaasusytkäriä ollukkaan. yhden bongin pesällisen poltti ja pidätteli mahollisimman kauan, ja pari sekuntia ni johan lähti. tuntui että jalkani tippuivat sohvan sisään, nauroin psykoottista naurua ja eräässä juliseessa näkyi korkeuserot, jota ihmettelin eniten.
"Taste
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

nyt alkaa pikkuhiljaa epäilyttään, että saattaisi olla kyseessä immuniteetti itseläni salviaa kohtaan. saksassa kun vierailin, ostin 10x uutetta gramman. poltin sen kolmessa osassa eikä kertaakaan tullut muutakuin hiki ja hieman heitti päässä.
kurz
Psykonautti

Post by kurz »

Itse sain salvian lopulta toimimaan kun kokeilin 5x tohosytkärillä. Paketti saapui eilen sienien kanssa hollannista ja poltettiin veljen kanssa kellarissa, kun ei sisällä kehdannut ja jonkun suljetun tilan kuitenkin halusin. Vaikutukset olivat, niinkuin kuvattu, epämaalliset ja hyvin oudot. Sitä ihmetteli, että miten maailma voi näyttää tälle ja ajatukset kulkea näin. En saanut breakthroughta kuitenkaan, vaikka kovasti maailma heittelehtikin eikä mitään järkevää meinannut saada suusta, kun ihan satunnaisia sanoja tuli ulos. Seuraavaksi kerraksi voisi ostaa 10x tai 15x, vaikka en kyllä ole varma tykkäänkö tripistä jos se on tuon luonteinen. Sen outous ja alieenisuus kyllä kyseenalaistavat sen nautittavuuden tehokaasti; miksi kukaan haluaisi tuohon olotilaan. Mutta kokeiltava on, kun kaikki epätavallinen ja uusi kiinnostaa.
Siinä on myös se käänteistoleranssi eli kerta kerralta se toimii paremmin ja paremmin kunhan treshold ylitetään.
Kävi mielessä, että tämäkin voisi olla kyseessä. Eräältä toiselta foorumilta kuitenkin luin, että käänteistoleranssi vaikuttaisi vain tuntien ajan polttelun jälkeen, mutta en tiedä varmaksi sanoa. Se oli vähän huteran ja perustelemattoman oloinen heitto.
Last edited by kurz on Sun 01 Apr 2007, 16:52, edited 1 time in total.
tRip
Moderator

Post by tRip »

kurz wrote:Sen outous ja alieenisuus kyllä kyseenalaistavat sen nautittavuuden tehokaasti; miksi kukaan haluaisi tuohon olotilaan.
Salviahan on mitä lempein psykedeeli.. :)
Keep it unreal.

kurz
Psykonautti

Post by kurz »

Jaa-ah, kyllä siinä jokin kuitenkin kiehtoo kun on pitänyt monet kerrat yrittää :) Voin kyllä kuvitella miten intensiivinen on breakthrough kun tuokin dose jo vei kielen ja sai maailman näyttämään niin vieraalta.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Salviaan tutustuessa pitää varata riittävästi vapaata ja sinnikkäästi vain kokeilla kunnes toimii..
Itse taisin innostua salvian kanssa niin, että tuli viikon jokaisena päivänä trippailtua salvialla.. Hyvin siinä aika meni ''salviapsykoosissa'' :D
Keep it unreal.

Harold
Kameleontti

Post by Harold »

en kyllä enään usko siihen, että mulla toimis. kuitenkin sen verran suuria annoksia 10x uutetta oon poltellu...
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

Onko hei salvia virossa laillista? Jos sais samalla matkalla salviaa kun sinne menossa.. Alan olee epätoivonen ku ei saa mistään :cry: enkä uskalla tilaa mistään ku asun vielä kotona. vaikeeta. huoh.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
immuzu

Post by immuzu »

Käsittääkseni laiton suomessa ja ruotsissa ja vielä jossain muussa maassa, muttei kuitenkaan virossa.

en tosin mene takuuseen tästä, mutta luulen lukeneeni jostain niin :roll:
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

Valitettavasti viisaskauppa A sanoo:
We cannot ship this product to Australia, Estonia, Finland, Italy, Norway and Switzerland.
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
immuzu

Post by immuzu »

oho :D no niin se sitte taiski olla :D
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

Alan itkee. haha. Missä salviaa myydään maissa jossa se on laillista? Saako ihan jostain kaupoista vaiko pelkästään diilereiltä? Jos lähtis kesällä seikkailee :D
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Iso-britannia ja Hollanti ainaskin näin alkuun, ja siis smartshopeista löytyy ihan.
Kadulta tuskin salviaa löytyy.
Toki jotkut saattavat kasvattaa salviaa.
psyhippi
Karvakuono

Post by psyhippi »

Hei,

Olisin kysellyt vain että millaisia riskejä on jos salviaa tilaa suomeen?
Minua ei nimittäin enään kertaakaan kiinnostaisi olla tekemisissä tullin/poliisin kanssa niin että olen syytetty osapuoli. Salviahan on lääkeaine listalla eikä sitä suomeen saisi tilata. Olen kuitenkin HBWR:t saanut aina kotiin asti vaikka nekin ovat lääkeaine-listalla ja vaikka tulli on paketin avannutkin. Mutta miten tuon salvian kanssa? kertokaahan vähän kuinka usein olette sen perille asti saaneet ja kuinkausein ette?
Luonnontuotteet<3
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Kiinnostaisi, että milläköhän todennäköisyydellä salvia pistokas tulisi tullista läpi? :foil:
Ahab

Post by Ahab »

UK:sta tilatessa mulle on tullut hyvin läpi niin salvia extractit kuin nuoret salvia kasvitkin. Mun plikat.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Eikös salvia ollut suhteellisen helppo kasvi kasvattaa?
psyhippi
Karvakuono

Post by psyhippi »

Ihme että saatte noin hyvin läpi kaiken tulemaan, itselläni tullut lähes kaikesta muusta ongelmia tullin kanssa paitsi hbwr:n siementen tilaamisessa vaikka tulli on kerran paketin avannutkin (ilman lupaani). Ja ks. siemenethän ovat lääkeainelistalla. Pitää varmaan itsekkin tuota salviaa koittaa tilata koska se on jo niin kauan kiinnostanut.
Luonnontuotteet<3
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

kuinka pitkä tauko trippien välissä olisi hyvä pitää?
heavysam
Karvakuono

Post by heavysam »

Mulla ainakin tuli salviat briteistä hyvin läpi.. ja ekan kokeilun aikana ja sen jälkeen vannoin että oli eka ja viimeinen kerta.
"the most fucked up shit I've ever done" kirjoitti joku, ja yhdyn mielipiteeseen.. poltin ehkä 0.2g viisäksää enkä tripin aikana tiennyt kuka oon, missä oon, mitä teen.. muistan katelleeni että verho heiluu tuulessa, mutta katselin sitä katosta alaspäin..

Nyt pitäs sit keksiä mitä tolla lopulla tekis.. en kyllä sitä aio polttaa.. mut ei viittis roskiinka heittää..
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

heavysam wrote:Nyt pitäs sit keksiä mitä tolla lopulla tekis.. en kyllä sitä aio polttaa.. mut ei viittis roskiinka heittää..
Syö se!
-:- We're All Mad Here -:-