Kratom

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

kratom on mielestäni aivan loistava päihde itse saan siitä todella hyvän euforian maku tietty on aivan hirvee, nyt on tulossa 2 kpl kratom piiraita (70g) + 2ml jtn mikstuuraa joka vastaa 250g lehteä aikaisemmat kokemukset on 3x ja 5x kratomista joita kumpaaki olen aina sen 10g joutunut juomaan niin sitten vasta tietää kunnolla olevansa kratomeissa siihen vielä jointti kukkaa niin buustii oikeen mukavasti toinen toistaan :wink:
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Lievät on "olot" n.6g kratom piiras teen jälkeen. Jännästi tämä kyllä vaikuttaa. Kuin olisi kokoajan pieni humala päällä (silmät seisoo päässä), rentoutunut opiaattiolo (= vert. 75-100mg kodeiinia) mutta kuitenkin kokoajan tulee jotain säädettyä. Oikein miellyttävää varmasti olisi, jos nyt vain toimisi kovempaa.
Azassa väitetään että 1g piirasta vastaa 7g lehteä. Eli olen siis noiden lukujen mukaan "nauttinut" (hyi vittu) 42g kratomia?? Ei voi pitää paikkaansa.
Jostain netin kätköistä muistan lukaiseeni että subu estäisi kratomin vaikutusta... Onko kenelläkään tietoa tästä? Se selittäisi tämän toimimattomuuden, tuli nimittäin vkoloppuna kuosailtua mm. juuri subua.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Subutexillahan on pitkä puoliintumisaika? jolloin se blokkaa opiaattireseptoreita.
Uskoisin siis hyvinkin että subu estää mitä tahansa opiaattireseptoreihin hakeutuvia aineita niin pitkään kun sitä veressä on.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Ainiin tosiaan!
Unohdin täysin että kratomhan on opiaatti.

Subuhan tässä on syynä:
Suunnilleen tasan 3 vrk sitten otin subua. Eilen päivällä otin aluksi 2g tuota kratomlätkäkiekkoa, mikä ei sanonut mitään. Parin tunnin jälkeen 5g lisää josta tuli jonkinlainen surkeahko tresholdfiilis... Vitutus lähinnä nousi kuuhun kun säikähdin että tuli ostettua kolme suutaria kratomlätkäkiekkoa :shock:
Tänään sitten herättyäni keittelin taas n. 6g, niinkuin tuossa kirjoittelin. Päätin pelata varman päälle ja laitoin vettä reilusti enemmän kuin olisi tarvinnut. :roll: Tuloksena n. 750ml elämäni paskimman makuista aamiaista jota tissuttelin melkein 2 tuntia, kunnes nausea pakotti luovuttamaan.
Huomasin litkun kuitenkin vaikuttavan lievästi paremmin kuin eilen, joten laitoin aina tupakalle mennessä sätkien sekaan pieniä määriä kratomia, jotka myöskin toimivat lievästi boostaten.
Reilu tunti sitten sain vielä pikkunipin kukkaa, joten päätin polttaa vielä pari kratomspliffiä, joiden jälkeen kukat.

Täytyy sanoa että on todella miellyttävä, omanlainen vaikutus. Suosittelen kokeiltavaksi. Varsinkin ganjan kanssa.
meedio
Karvakuono

Post by meedio »

Sain tässä postissa just tilaamani 500mg ilmaisnäytteen 75% mitragynine TPA extractia. Sen pitäis olla kratom extractia.
Kysymys olisi miten sen voisi nautia? Pistänkö vaan poskeen... :roll: :roll:
There are no differences but differences of degree between different degrees of difference and no difference.
Thoxium

Post by Thoxium »

Tilasin "Kratom SUPER powder 14 grams" (This is averaging at about 300mg of alkaloids per 25gm of leaf!!) eräästä paikasta, vahvinta kratomia kyseisestä puljusta. Tuo kratomi pitäisi stimuloida pienillä annoksilla ja suuremmilla toimii jarruna, eli montas annosta tuosta saisi hidasteisiin? Meinasin tehdä 50-50 eli puolet käytän piristeenä kahvin sijasta ja loput sitten kunnon viihteilyyn. Pitäisi olla paremmat euforiat kuin kodeiinilla?
Last edited by Thoxium on Wed 25 Apr 2007, 19:05, edited 1 time in total.
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Kröhömm :roll:, mikäs unohtui?
Thoxium

Post by Thoxium »

Joniitti wrote:Kröhömm :roll:, mikäs unohtui?
No en pistänyt kaupan nimeä kokonaisena, mutta on tullut sitäkin nähtyä täällä. Otin nyt kokonaan pois, varmuuden vuoksi ;)
tRip
Moderator

Post by tRip »

Thoxium wrote:Meinasin tehdä 50-50 eli puolet käytän piristeenä kahvin sijasta
Kratomin stimuloiva ominaisuus mielestäni eroaa kahvin PIRIstävästä ominaisuudesta siinämäärin, että ei niistä voida samassa lauseessa puhua.
Kratomista (pienellä annoksella) tulee touhukas, mukava olo. Toisin kuin kahvissa, asiat joita tekee tuntuvat mukavilta.
Thoxium wrote:Pitäisi olla paremmat euforiat kuin kodeiinilla?
Kyllä huomattavasti..
Pahoinvointi tulee vastaan vasta suuremmilla annoksilla, eikä vaikutus ole niin 'tunkkainen', mitä kodeiinilla. Vaikutus tuntuu myös paljon luonnollisemmalta.
(tämä tosin saattaa olla pelkästään psykologista)
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Kertokaapa onko tuo Azan kratom-kakku järkevä ostos tehonsa puolesta? Mietin sen ostoa kun ainakin noita tuotteita vertaillen muka tulisi halvemmaksi ostaa se kakku kun vaikkapa kratom lehteä tai ekstraktia 50e edestä. Mutta entä käytännössä?
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

itte tilasin kakkuja eri paikasta mutta stydeintä kratomii mitä oon testannu :twisted:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Itse suosin lehteä.. Sitäki voi keittää muutamaan kertaan, että saa kaiken irti.
psyhippi
Karvakuono

Post by psyhippi »

Varmaan vieläkin ihan laillista? tilasin juuri 60g tuota thain lehteä/jotain kasvisekoitusta.
Luonnontuotteet<3
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Joo laillista on.
ishtar
Psykonautti

Post by ishtar »

haluttas kratomii <3
psyhippi
Karvakuono

Post by psyhippi »

mmmm.. ite just oottelen innolla että tuo paketti saapuisi :) kratomikun on jäänyt kokeilematta, kaikkea muuta mahdollista on kyllä tullut kokeiltua mutta nyt kun en käytä muuta kuin luonnontuotteita niin pakkohan tuotakin on kokeilla =)
Luonnontuotteet<3
Thoxium

Post by Thoxium »

Taitaa kratomit jäädä saamatta, kohta mennyt 2vk siitä kun pistin kirjekuoressa rahaa menemään yhteen hollantilaiseen kauppaan, mutta eivät näköjään vieläkään ole saaneet rahoja. Näin siinä käy ku lähettelee rahojansa ympäri Euroopaa. :foil:
ishtar
Psykonautti

Post by ishtar »

hhmm...meinasin kans tilatat tota samaista Kratom super powderia...tilaus ois vaan lähetystä vaille valamis...
Thoxium

Post by Thoxium »

Noni, tänään sitten näköjään tuli perille. Kirjekuoressa näyttää olevan yks viilto ja näyttää siltä et kirjeen sisältöä on tukittu (teipit katkennut, eli avattu), mut tavara näyttää olevan talleessa, eli se tärkein ;)
No kunhan palailen salilta, niin sillon tarviksin kunnon renouttajaa, eli kratomit pitäis kelvata siihen käyttöön ;)
Vois trippikertomusta myöhemmi väsätä.
Thoxium

Post by Thoxium »

Joos en osaa sanoa, kratomihan tais jäädä vatsaan mut se juoma tuli ylös, no otin sit kaljaa kun harmitti. Myöhemmin kuitenkin tuli lämmin olo, aika mopomainen, tuskin se alkoholista tuli, ei mulle siitä koskaan semmosta oloa tule. Mut jos molemmat toimi niin tuntuu olevan hyvä kombo tuo kratom + alkoholi.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Huomenna olisi tarkotius keitellä noista lehdistä teetä..
tRip
Moderator

Post by tRip »

Olen kuullut, että kannattaisi keittää toiseenkin kertaan lehdet, niin saisi kaiken potentiaalin irti niistä..
Thoxium

Post by Thoxium »

Noni, alkaa olot laskee, eli semmoset 3 tuntia oli pelkkää taivasta. En olis uskonut että tää oystyy eämmöiseen suoritukseen, mut en uskonu myöskään että ihminen voi tuntea tuollaista mielihyvää. Aivan järjettömät euforiat ja se lämmin olo et kaikki on ok... Jos joku aine on tästä parempi, niin en edes pysty kuvittelemaan miten hyvää se on.

Todella aliarvostettua tää kratomi, en todellakaan odottanu puoliakaan tuollaista tehoa, mut yllätti ja tosiaan kovaa se yllätti. Tässä näen kyllä voimakkaan addiktiopotentiaalin, kallistakin tuo on. Erowidissa jotkut sanoivat että saivat melkein morfiinin tapaisen olon, ja uskon että minä sain juuri tuollaisen olon, en ole kokeillut mofiinia mut jos lukee noita kokemuksia siitä niin vaikuttaa et tää toimi just sillä tavalla. Jotkut taas ovat vertaileet oxyyn... No minä sain ainakin tästä parhaat olot mitä olen koskaan elämässäni kokenut, aivan tajuntaa räjäyttävät olot. Nyt jo tuntuu laskevan, välillä lievää pahoinvointia, mutta ei muuta. Kaikki eivät taida edes lähellekään saada yhtä hyviä oloja kuin minä tästä.

Mut jooh, vaikka olikin hemmetin hyvä, tuntuu todellakin että vatas jotain morfiinia tai muita kovia opareita, niin en kuitenkaan tunne tarvetta käyttää uudestaan. Joskus kesällä pitäisi taas kokeilla, jossakin hyvässä seurassa, juttu vaan lentäis ja kiertelis euforiassa.

edit. Väsyttää nyt muuten todella paljon, silmät melkein painuu kiinni, ei paha "krapula" tästä...
Thoxium

Post by Thoxium »

Tuohon addiktiopotentiaaliin, niin en itse ainakaan usko että syntyisi mitään addiktiota vaikka olisi tarjolla joka päivä. Tunnen kylläisyyttä kratomista, vähän sama kun olisi syönyt aivan täyteen itsensä, näin on oikesti jokaisen aineen kohdalla minulla, koskaan en ole tuntenut tarvetta käyttää mitään ainetta heti seuraavana pävänä tai edes samana viikkona. Kun on kylläinen niin ei ole mitänä tarvetta. :D
Aliarvostettua kyllä tuo kratomi, eikä hintakaan ole paha noihin vaikutuksiin verrattuna, 8 eurolla pääsee jo taivaisiin. No joo lukekaa mun trippikirjoitus jos jaksatte.
jakoavain

Post by jakoavain »

Thoxium wrote:Tuohon addiktiopotentiaaliin, niin en itse ainakaan usko että syntyisi mitään addiktiota vaikka olisi tarjolla joka päivä. Tunnen kylläisyyttä kratomista, vähän sama kun olisi syönyt aivan täyteen itsensä, näin on oikesti jokaisen aineen kohdalla minulla, koskaan en ole tuntenut tarvetta käyttää mitään ainetta heti seuraavana pävänä tai edes samana viikkona. Kun on kylläinen niin ei ole mitänä tarvetta. :D
Aliarvostettua kyllä tuo kratomi, eikä hintakaan ole paha noihin vaikutuksiin verrattuna, 8 eurolla pääsee jo taivaisiin. No joo lukekaa mun trippikirjoitus jos jaksatte.
Kiitoksia informaatiosta. Olet aika onnekas ;) Tuon kylläisyyden suhteen.

Voisi kesällä tilailla tälläisen pikataivaan itsellekkin
Thoxium

Post by Thoxium »

jakoavain wrote:
Thoxium wrote:Tuohon addiktiopotentiaaliin, niin en itse ainakaan usko että syntyisi mitään addiktiota vaikka olisi tarjolla joka päivä. Tunnen kylläisyyttä kratomista, vähän sama kun olisi syönyt aivan täyteen itsensä, näin on oikesti jokaisen aineen kohdalla minulla, koskaan en ole tuntenut tarvetta käyttää mitään ainetta heti seuraavana pävänä tai edes samana viikkona. Kun on kylläinen niin ei ole mitänä tarvetta. :D
Kiitoksia informaatiosta. Olet aika onnekas ;) Tuon kylläisyyden suhteen.

Voisi kesällä tilailla tälläisen pikataivaan itsellekkin
Tuntuu toi kratomi toimivan aika eri tavalla eri ihmisillä, jotkut sanoo etteivät saaneet kummosempia tai ei ollenkaan oloja irti. Jotkut taas kertovat että lähes vahvojen opioidien (erowidissa mainittu morfiini ja oxycontin) kaltaisia vaikutuksia/oloja ovat saaneet irti. No minä taidan kuulua tohon viimeiseen ryhmään, mikä on vaan hyvä asia :)
Paras aine mitä koskaan olen kokeillut (no ei niitä olekaan kovin paljoa ;)), laskuja ei ollut ollenkaan ja "krapula" (jos semmoseksi sitä voi sanoa) oli aamulla pään tärinää ja vaan pientä pahoinvointia, ja nämäkään eivät haittaa kun tuntuu kratomi vielä antavan kaupanpäälle oikein maittavan unen. Ei pahempi hinta pikataivaasta ;)
heavysam
Karvakuono

Re: Kratom

Post by heavysam »

Löysin tämmösen erotteluohjeen:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=37321

Kokeilen sitä just.. onkos kukaan koittanu, onko toiminu?
Muuten mulla kyllä ihan teenä 10g toimi oikein hyvin :) Laitoin tuohon nyt vähän vähemmän, jos siitä tulee vahvempaa noin..
Hupu
Psykonautti

Post by Hupu »

Olen keittänyt teen tuplasti pari kertaa... Mutta eipä siinä toisella keittokerralla paljon potentiaalia ole enää ollut. :? Melko laimeaa litkua on tullut.
Ahab

Post by Ahab »

Enpä mikään suuri kratomin ystävä ole mitä kiva pistää pidempiäkin projekteja kasvamaan. Jos ei onnistu niin oppii siitäkin. Nytkin meni vähän turhan tiheään nuo.
Lasipallo pistä kuvia omistasi kun ovat hieman edustavampia.

edit: otin huonon kuvan linkin pois
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

En saa yhtään selvää tuosta kuvasta, lehden kärki näkyy vähän.

Omat kratomit on tällä hetkellä juuri parantumassa juurien erottelusta, ottivat melkolailla stressiä siitä ja tiputtivat kaikki lehdet, nyt on vähän uutta kasvua lähtenyt käyntiin.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.