niin kirjoitetaan tämä yleisön pyynnöstä uusiksi.
Klo 22.00:
Nautittu Harmala teetä 3g.
- Ei mitään tuntemuksia. Ei pahaa oloa, Ei purgaa.
Klo 22.20:
Nautittu Mimosa teetä 5g.
- Tuntiin ei mitään kummempia tuntemuksia. Ehkä hiukan hömelö olo. Ei pahaa oloa. Ei purgaa.
Klo 23.20
Nautittu Mimosa teetä 1g.
- Mieto psykedelia, tasapainon häröilyä, kirkkaammat värit ja todella miedot tracerit.
- Rentouduin ja suljin silmät kun tuntui siltä että luomien takana voisi tapahtua jotain.
- Kiisin aivan tajutonta vauhtia ilmeisesti maapallon pintaa pitkin. Pallo ikäänkuin pyöri allani ja minä kiisin sen päällä.
Kaukana edessäpäin näkyi valo, jota kohti olin matkaamassa.
- Galakseja ja erilaisia planeettoja suihki ylitseni ja alitseni. Matkasin yhä lähemmäs valoa.
- Saavutin valon ja minulla oli kova työ pitää kurssini, sillä tummat(vihamieliset) alueet(henget) vetivät minua puoleensa ja yrittivät tarttua mukaani. Jouduin todella taistelemaan, jotta sain pidettyä kurssin kohti tätä vaaleanpunaisen ja kirkkaan valkoisen muodostelman keskustaa.
- Sukelsin sen sisään ja tuli uusi avaruuden kaltainen tila. Siellä oli helminauhamainen rivi planeettoja joka näyttivät oikeastaan shakroilta. Valitsin pallon keskeltä ja lähdin suuntaamaan sitä kohti. Matkustin maailmoissa jotka olivat toisten maailmojen sisällä. Matalissa ja suljetuissa avaruuksissa, joiden katto ja lattia oli täynnä monen muotoisia matemaattisia kuvioita.
Saavuin tilaan jossa vauhti pysähtyi kokonaan. Tämän tilan keskellä pyöri jokin matemaattinen ja monimutkainen kuvio joka koostui kuutioista ja erilaisista kuvioista. Käärmeitä kiemurteli sen ympärillä kuin suojellakseen sitä ja välillä ne syöksyivät minua kohti, kuin tarkistaakseen mikä olen.
Paljon muutakin tapahtui ja oikeastaan osa noista käärmeistä jäi matkaamaan kanssani myöhemmin.
Kaikkea en muista, enkä edes yritä. Kaikkea ei voi millään kuvata sellaiselle, joka ei ole siitä itse uneksinut.
Missään vaiheessa ei pelottanut, ahdistanut tai tullut mitään muutakaan negatiivista. Itseluottamusta omiin psyykkisiin vahvuuksiin tarvittiin, jotta pysyi kurssissa ja matkasi kohti valoa. Pystyin palaamaan tähän todellisuuteen aukaisemalla silmäni, enkä tuonut sieltä mukanani mitään. Ihan hyvä näin ensimmäiselle kerralle.
Tästä on hyvä lähteä nostamaan mimosa annosta, kun tietää minkä kanssa on tekemisissä. Treshold löytyi, joten mission accomplished.
Nukkumaan mennessäni näin jotain aivan sairaita "pätkiä", mutta jätettäköön ne nyt tästä pois.
Kaikinpuolin mukava kokemus. Annoksesta johtuen, visiot olivat vaan aika värittömiä ja suurpiirteisiä, hyvä niin.
Paastosin kaksi päivää ja keitin harmalan 3x20min ja mimosan 2x1h + 1x20min.