Höpinöitä matkalta (osa I)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Lymykonna
Kameleontti

Höpinöitä matkalta (osa I)

Post by Lymykonna »

Zippi sisältää mp3:n, ajatuksia suoraan sydämestä, raakana aivoista.

Image
Lymykonna
Kameleontti

Re: Höpinöitä matkalta (osa I)

Post by Lymykonna »

Pöytäkirjaa kehiin perkele.

M: Nyt mä laitoin tän laitteen tajunnavirtatöpseliin. Mitähän mä olin selittämässä... Muistat sä mitä mä mietin kertomatta sulle ennen kun mä (epäselvää) (naurua). Aaah. Tuntuupa hyvältä. Mikä tän nimi on? (puhuu nauhurille) Tää on meidän ystävä. Tää on Tapsa! Mitä kuuluu Tapsa? Mä tiiän sä oot hyvä kuuntelija, sä muistat mitä me sulle kerrotaan. Sä oot oikein mukava tyyppi Tapsa. Vaik sä oot vähän tollanen hiljanen ni... aaah... ni kyl sä ymmärrät mitä me täs... Me ollaan vähän höpsöjä Tapsa, sä oot tollanen vähän vakavampi kun sä et meidän kaa täs naura mutta (naurua) ihan totta! Tuntuu niin hyvältä nauraa. (huokailua) Vaauuu!

(Epäselvää)

M: Ahh. Ni ehkä täs on se juttu, et alkaa kiinnittää huomioo itseensä ja toisaalta myös todellisuuteen elikkä itseensä osana todellisuutta elikkä elävä todellisuus, joka on sellanen... ajatus... jolle on hyvä suoda hieman ... lisäajatuksia (höhötystä) ...eks oo hienosti sanottu (naurua)... mitähän mä olin selittämässä? Jotenki ku alkaa selittää ni sit se avaa kaikkien aikasempien kokemusten ja ne niinku jotenki nyt pystyy näkee (epäselvää). Ni hyvä olo, selitinks mä siitä? Se on sellanen juttu... Tapsa (naurua) Tää nauru liittyy siihen ja kaikki liittyy siihen. Ihan jokainen hetki niinku et... KIITOS JUMALA! (naurua) HALLELUJA! Ei mut siis tuli mieleen et tää niinku on varmaa niinku samalla tavalla ku niinku uskovaiset henkilöt niinku ne on silleen että ihan joka hetki tälleen näin mutta... tää hyvä olo on sellanen että (epäselvää) - ja nyt mä kuulostan varmaan joltain papilta kun mä selitän tätä - se on sellain joka on yhteydes ihan kaikkeen... ihan kaikkeen... joo. Mä voisin selittää täst pidempääkin, mut ku se on ihan kaikkeen yhteydessä nii mikäs siinä täs turhaa jauhaa, eks vaa. Ihan kaikki. Mieti! Sitä ku lähet kelaa - ihan kaikki - ja emmä siis tarkota et silleen niinku joku mankas kelataan taaksepäin tai mitään vaan niinku tää ajatus... sun niinku mieli on se mankka jolla sä kelaat ja sä et kelaa sitä taaksepäin niinku mihinkään alkuun vaan pikemminki eteenpäin ihan se TULEVAISUUS JUTTUUN siis sä kelaat sitä niinku kasettii mitä ei oo olemassa niinku, koska se on se TULEVAISUUS! (naurua) Vitsi mitä... Eks vaa? Siis näät sä tän mun jutun (mölinää) mitä mun naamas on?
Sun, Black But Shining
Karvakuono

Post by Sun, Black But Shining »

Voi jumanpliut mitä huuruista tajunnanvirtaa. Tätä lisää!
Kosmoksen Valtias on todellakin arvoituksellinen
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Sun, Black But Shining wrote:Voi jumanpliut mitä huuruista tajunnanvirtaa. Tätä lisää!
Pistän jossain vaiheessa vaikka nauhoitettua materiaalia ei hirveästi lisää olekaan. Sen sijaan kirjallinen ja hieman vapaamuotoisempi trippiraportti tämän kokemuksen pohjalta (eli osa II) pitäisi saada kirjoitettua kokoon tässä jossain vaiheessa jos vaan saisin inspiraation kohdalleen.
Ahab

Post by Ahab »

Tuosta nauhoituksesta oikeen saa selvää. Kuulostaa että olet tahallasi muokannut sitä sössöksi vaikka siksi ettei äänesi olisi tunnistettavissa. Mutta ei siitä näin ole mitään iloa.
Olen kelannut että kun on ayahuasca tripille pitänyt saada sanelukonetta niin voisi niitä juttuja pistää sitten jakoon jos ne vaan kuulostavat siltä että niistä voi joku muukin jotain hyötyä. Luulen että menee kyllä pari kertaa että oppii sen sanallisen ilmaisun siinä kuosissa.
Mikä on muuten aine ja annos?
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Ahab wrote:Tuosta nauhoituksesta oikeen saa selvää. Kuulostaa että olet tahallasi muokannut sitä sössöksi vaikka siksi ettei äänesi olisi tunnistettavissa. Mutta ei siitä näin ole mitään iloa.
Joo :/
Itse kun kuuntelen niin saan kyllä selvää, mutta varmaan muille sitten hankalampaa. Mut kun kuumottaa, että isoveli analysoi äänentunnistusohjelmalla nuo ja saa tietää kuka olen ja sitten ampuu säteitä satelliitilla aivoihini :foil: :foil: :foil:

Tosin noiden laatu on muutenkin vähän heikko...

EDIT: No... Ongelma on lähinnä se, että en ole ainut jonka ääntä on nauhalla.
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Mä sain ainakin selvää. Hyvää settiä :D .
back to basics rootbwoy
koooo
Tuppisuu

Post by koooo »

joo. ihana nauru höhö :)
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

jokseenkin hämärää :shock: :D
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Olen nauhoitellut suht paljonkin trippilogia mp3-soittimen yhteydessä olevalla nauhurilla, varsin mielenkiintoista kuunneltavaa jälkeenpäin kyllä.

Harmi ettei saanut kuunneltua enää tuota, varsin kiinnostavaa olisi ollut. En kyllä jakaisi, olen sen verran foliohattu että vaikka ei enää häiritsekään ajatus siitä, että jotkut vaulttilaiset tietäisivät (tai oikeammin, tietävät) oikean henkilöllisyyteni, en silti halua täysin tunnistettavia pätkiä tänne laittaa.
olet oikeassa.
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Ayrenum wrote: Harmi ettei saanut kuunneltua enää tuota, varsin kiinnostavaa olisi ollut. En kyllä jakaisi, olen sen verran foliohattu että vaikka ei enää häiritsekään ajatus siitä, että jotkut vaulttilaiset tietäisivät (tai oikeammin, tietävät) oikean henkilöllisyyteni, en silti halua täysin tunnistettavia pätkiä tänne laittaa.
Joo ihan tarkoituksella kyllä oli vähän aikaa. Voisin muuten lähettää, mutta en ole ihan varma onko minulla tuota tiedostoa enää. Pistän vaikka private messagena linkkiä jos löydän ja jos kiinnostaa, eikö?
On pitänyt tähän samaan trippiin liittyen tosiaan pistää hyvin omalaatuista raporttia ja lisää audiota, mutta nämä ovat vielä työn alla.
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Kiinnostaa, laita vain jos löytyy!
olet oikeassa.