Maustepippuria, Diapamia, Codeiinia ja Rock & Rollia

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Tofupekoni
Kameleontti

Maustepippuria, Diapamia, Codeiinia ja Rock & Rollia

Post by Tofupekoni »

Substanssi(t), määrä, nauttimistapa:

* Mustapippuri, veden kera 3-t-lusikallista
* Panakodeja (30mg codeiinia ja jotain mg paracetamlia eroteltu pois kylmävesierottelulla), juotu
* Diazepam, 5mg, imeytetty kielen alta
* Tupakka, n.3kpl poltettu

Taustatiedot

* Mies, 21v, 85kg

haSec < [url=http://www.psyvault.net/viewtopic.php?f=2&t=246&p=48189#p48189]Board index < Psykoaktiivinen hautaholvi < jarrut < panacod[/url] wrote:Itselläni sama homma. Voi olla, että olen kussut tuon erottelun.

Codeiinihan muuttuu morfiiniksi CYP2D6 avulla, joten on olemassa aineita, jotka
lisäävät kyseisen etsyymin määrää seerumissa.
Eli codeiinia muuttuu enemmän kuin ~5-10% morfiiniksi.

Piperidiinit ovat aineita, joissa on piperidiini-rengas(heterosyklinen kuusikulmio), wikipedian
mukaan useimmat piperidiinit lisäävät CYP2D6 toimintaa.
Esimerkiksi glutetimidi (rauhoittava/unilääke) toimii tällä tavalla, lääke vedettiin pois kun
viranomaiset tajusivat ihmisten kombottavan glutetimidia ja Codeiinia saaden herskan tapaisen
Euforian.

Mustapippuri sisältää runsaasti piperidiinejä(saavat polttavan maun aikaiseksi), itse jauhoin
n. 1g pippureita jauhoiksi ja join veden kanssa, sitten 10 min päästä otin yhden Panacodin
ja kyllä toimii hyvin, mulla ei ole toleja (ja olen alipainoinen), pääsee halvemmalla ja vähällä vaivalla ;) .
Lisäksi mustapippuri estää CYP3A4 toimintaa (CYP3A4 muuttaa normaalisti ~80% codeiinista
Norcodeiiniksi).

Muita CYP2D6 kiihdyttäjiä ovat mm. St John's wort ja muut wikipediassa mainitut lääkeaineet: http://en.wikipedia.org/wiki/CYP2D6 kohdassa inducers.

Vielä kun löytyisi helposti saatavia UGT2B7 estäjiä (morfiini muuttuu UGT2B7 takia erittäin vesi liukoiseksi ja erittyy munuaisten kautta)

Kirjoitusvirheitä saattaa esiintyä, koska olen juuri kyseisen aineen vaikutuksessa :D .
Tämän innoittamana päätin tehdä hieman kokeilua...

Olin aamulla juonut yhen 0,5 Soothing Morningin.

n.?(T1)+ 00:00
Söin 3 t-lusikallista maustepippureita. (Olo tuntu ihan vitun tyhmältä, kiskoo nyt pippurii...)

(T1)+ 00:15
(T2)+ 00:00
Sitten tyhmä olo lähti pois: 0,5 x 10mg diapam kielen alta. (Koitan vähentää noita benzoja, hyvin onnistunut, tänään vaan 2 x 0,5 kpl 10mg dizepaamia)

(T2)+ 00:30
(T3)+ 00:00
4 Panacodia suorastaan ammattimaisesti eroteltuna.

(T2)+ 00:45
(T3)+ 00:15
Alkaa tuntua pehmeältä...

(T3)+ 00:16
The seven ages of rock osa ykkönen pörimään, heti yhen tupakan jälkeen. Mut nyt voi sanoa, et alkaa toimimaan. Eli erittäin nopeasti alkoi toimimaan.

(T3)+ 00:47
Ei paljon muutoksia. Mukava olo.

(T3)+ 02:20
Vaikutukset kodeiinista kutakuinkin loppuivat, lähdin kauppaan ja sen semmoista. Bissee jne... Normi ilta
:End of log:
Last edited by Tofupekoni on Tue 17 Jun 2008, 06:18, edited 2 times in total.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Tofupekoni
Kameleontti

Re: Maustepippuria, Diapamia, Codeiinia ja Rock & Rollia

Post by Tofupekoni »

Meni sit käsist, tuli otetttuu alkoo ja vaik mitä. Ei auttanu pippurit. Tosin en murskannu niitä ja on ehkä lievää tolea... Tää päivä pysytään puhtaana.
:arrow: Töihin :evil:
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Poliklinikka
OD

Re: Maustepippuria, Diapamia, Codeiinia ja Rock & Rollia

Post by Poliklinikka »

Ootko kokeillut Mustapippuri&Kodeiini Komboa uudemman kerran. Toinen kokeilemisen arvoinen kombo on Imodium & Kodeiini.

E: No nyt lähtee Loperamidi, Prometatsiini ja Viimeset tramadolit (combo testiin). Katotaan löytyykö potkua.