Maailmaa pakoon! (2C-E)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Siva
Kameleontti

Maailmaa pakoon! (2C-E)

Post by Siva »

174cm/58kg, nainen
Oraalisesti ja sieraimeen
Ensimmäinen kerta...

Menin maailmaa pakoon yksi ilta tuossa. Kaverilta ostin ihan hyvän verran kyseistä kemikaalia, ja vetäsin heti nokkiin jonkun ~40mg. Muistan ensimmäiseksi jumalattoman kivun sieraimessa.

Tripit pärähti hyvin heti alkuun, mutta kun kipu piti saada loppumaan. Menin vessaan, pyörin siinä ja huusin jotain "aijaijai kun sattuu" :D ja tuntui että nauseat alkaisi. Menin makaamaan hetkeksi vessan lattialle että jos se laatta sitten lentäisi - olin kuitenkin frendin kämpillä tuolloin enkä halunnut sotkea koko kaksiota yrjöön.. No ei sitten mitään tullutkaan.

Siirryin takaisin makuuhuoneeseen kun kipu oli hellittänyt, ja tripit tuntui vain nousevan. En oikein tiennyt miten suhtautua niin nopeaan toimintaan koska ei ole aiempaa kokemusta tutkareista, lukuunottamatta 2ct2:sta... Menin tämän tutun viereen makaamaan, totesin että nyt toimii ja nostin peiton päälleni, sain jotain vahvoja kouristuksia ja pakkoliikkeitä. Jossain vaiheessa ne kyllä loppuivat. En tiedä, muisti on hämärää, ja katkeaa näillä main.

Ajantaju oli aivan vituillaan. Kuulin näin myöhemmin että olin viettänyt peiton kanssa herkkää hetkeäni jonkun parisen tuntia. Tuntui vain jotenkin hyvältä mennä kaikkialta pois, pois kaikkien luota, edes hetkeksi, olla niissä tripeissä yksin. Johtunee varmaan siitä kun olen reilun kuukauden reissannut enkä saanut omaa aikaa aikoihin. Kun trippi oli hitusen laskenut, ja rupesin nauramaan: "hahah, tätä lisää, vähän skitsoooo sairasta hehaha!" :D Tämänkin jälkeen tuo koko loppuaika/yö minkä vietin frendin kämpillä muisti todella hatarana, mutta varmaan ihan normaalia?

En kokenut mitään 'hengellistä', syvempiä kelailuja. Mutta tämän jälkeen olen pystynyt olla häiritsemättä ajatuksiani eräästä ihmisestä, joka on piinannut mun päätäni jo pitkään. Mitäköhän? Hmmm.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
frapathea

Re: Maailmaa pakoon! (2C-E)

Post by frapathea »

Siva wrote:174cm/58kg

Mihin toi pituus vaikuttaa? Vai onkse vaan disclaimer, et en oo läski, oon vaan pitkä? :o
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

frapathea wrote:

Mihin toi pituus vaikuttaa? Vai onkse vaan disclaimer, et en oo läski, oon vaan pitkä? :o

En mä tienny vaikuttaako se ollenkaan vai ei, nii laitoin varmuudeks.

Sitäpaitsi mä oon läski. :(
I'm maybe bad
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

frapathea wrote:

lol :mrgreen:
pituus kyll ä jo tenkin vaikuttaa :foil:
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

40mg on aika reilusti nenään :o
bol
Kameleontti

Post by bol »

Joo-o, aika killeri dose nenää :D
bUkkA

Post by bUkkA »

Aika killerit tuli taas vetästyä 8)
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

No tuota... pistän kokemattomuuden piikkiin tämän. :lol: En enää ikinä pistä mitään tutkaria nenään!

Onneksi on kova pää. Ja olihan se loppujenlopuksi kivaakin.
I'm maybe bad
frapathea

Post by frapathea »

Siva wrote:
frapathea wrote:

En mä tienny vaikuttaako se ollenkaan vai ei, nii laitoin varmuudeks.

Sitäpaitsi mä oon läski. :(

No etkä oo höplöpölöö!

Emmäusko et pituus sinänsä vaikuttaa, ainakaan kauheesti, ainakaan samalla tavalla ku kehon massa! Mut emmätiiä sit... Mut musta toi kuulostaa kyl aika paljo sellaselta 2ce-hommalta mitä kirjoitit! Ehkä olisin toivonu vähän pidempää tarinaa, nytku ei jä'äny oikee mitää kätee sillai... Tai jäi vähä tyhjäks toi kertomus ehkäää...
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

frapathea wrote:Tai jäi vähä tyhjäks toi kertomus ehkäää...
Ehkä, kun muisti on tuhoutunu puolelta siitä ajasta mitä olin matkoilla. ;) Yritin kyllä puristaa kaiken mahdollisen irti mitä vaan pystyin!
I'm maybe bad
frapathea

Post by frapathea »

Siva wrote:
Ehkä, kun muisti on tuhoutunu puolelta siitä ajasta mitä olin matkoilla. ;) Yritin kyllä puristaa kaiken mahdollisen irti mitä vaan pystyin!
No emmätiiä, ei sitä tyhjyyttä ehkä erityisemmin mikää tapahtumaloki täyttäis, erhkä olisin odottanu enemmän sellasta edes pinetä pohdintoja ja fiilisten kuvailua!
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

frapathea wrote:
Siva wrote:
No emmätiiä, ei sitä tyhjyyttä ehkä erityisemmin mikää tapahtumaloki täyttäis, erhkä olisin odottanu enemmän sellasta edes pinetä pohdintoja ja fiilisten kuvailua!
Siinähän niitä olikin kerrakseen... :lol:
Siva wrote:En kokenut mitään 'hengellistä', syvempiä kelailuja.
I'm maybe bad
frapathea

Post by frapathea »

No emmämeinannu mitää hengellisiä meditaatiosieluntutkiskeluja mut huoh ihasama
MissPsychedelic
Psykonautti

Post by MissPsychedelic »

Tuo muuten on ihan liian totta, että 2C-E tuntuu käsittämättömän pahalta nenässä!
45/44/43/42
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

MissPsychedelic wrote:Tuo muuten on ihan liian totta, että 2C-E tuntuu käsittämättömän pahalta nenässä!
Juu, voi vittu kun trippi pärähtää käyntiin ja sit alkaa sattumaan enemmän kun ikinä. :evil:
I'm maybe bad
frapathea

Post by frapathea »

Vittu kelatkaa sit peräruiskeena ku vääntelet siin sitte kivuliasta ripulia siin vitun visuaalitykityksen keskellä etkä kuitenkaa sit o ihan varma et mistä reiästä meinaa purkautua
MissPsychedelic
Psykonautti

Post by MissPsychedelic »

:D Mullakin ensimmäinen kerta 2C-E:llä meni vähän överiksi. Ensin joku 10mg kurkusta alas, myöhemmin lisää about 5-10mg ja kun ei vieläkään tuntunut suurempia vaikutuksia niin loput (~15mg) nokkaan ja johan pärähti suoraan tasolle 5!
45/44/43/42
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

frapathea wrote:Vittu kelatkaa sit peräruiskeena ku vääntelet siin sitte kivuliasta ripulia siin vitun visuaalitykityksen keskellä etkä kuitenkaa sit o ihan varma et mistä reiästä meinaa purkautua
Totaalinen hajoominen. :lol: :lol: :lol: Hirveätä.
I'm maybe bad
joviaali
Psykonautti

Post by joviaali »

Siva wrote:Kaverilta ostin ihan hyvän verran kyseistä kemikaalia, ja vetäsin heti nokkiin jonkun ~40mg.

"The Psychoactive Vault - Vastuullista ja järkevää keskustelua psykoaktiivisista substansseista."

Hyvä ettei kummemmin käynyt.
felix qui potuit rerum cognoscere causas.