Tänään oli luvassa hieman tylsää, joten muistin omistavani kaksi pussia muskottipähkinää. Luin täältä vaultista, että veteen joku on tuon jauheen sekoittanut, ja kun en itse ole kokeillut kyseistä metodia, niin päätin yt kokeilla. Myöskin, pieni määrä n. gramma kannabiksen lehteä, minkä poltan jossain vaiheessa, kunhan vaikutukset ovat huipussaan. Nyt availen tässä ensimmäistä kaljaa, ja kello on 10:40. Kävi äsken kaupassa, ja sitä ennen join noin puolet tuosta muskottitöhnästä. Sekoitin n. puoleen litraan vettä ne.
Ja eikun odottelemaan, kumoan piakkoin loputkin alas!
Klo 12:25
ohops, tämä jäi auki. kello on nyt 12 :59. olo on hieman sekava, muisti ja perspektio ovat häiriintyneet. Olen juonut kuusi olutta ja polttanut kannabiksen. Tällä hetkellä juon kahvia ja poltan myöhemmin vielä lisää kannabista, kaksi kertaa enemmän kuin äsken. Periaatteessa tekisi mieli lähteä kauppaan hakemaan lisää olutta, mutta lähipäivien toksisuuden vuoksi en tiedä onko se hyvä idea.
Klo 13:19
Ajantaju hämärtynyt. Juon lisää olutta. Haen ehkä lisää myös muskottia kaupasta. Taustalla soi Pink Floydin Sysyphus Part IV. Olen hukassa ja kuitenki tiedän, mikä olen. Tarvitsen jostain lisää kanabista, koska olen polttanut kaiken.
klo 14:21
Minua väsyttää. Tarpeeniovat tyydytetyt, paitsi pieni kaiku päässäni; muisto uudesta doussista; kaljasta ja muskottipähkinästä. Ehkä se kaiku voimistuu vielä tänään, mutta sen jo päätin, että kärpässieniä en tuoreena syö.
klo 15:17
Sain 6 kaljaa lisää. Tekisi mieli vielä hakea 24 grammaa lisää muskottia. Jatkan asian parissa pohdiskelua. Taustalla soi Björk.
klo 17:50
Olo on turhautunut. Juon kaljaa lisää, vaikka tunnen, että se käy ylitse olemukseni; hukuttaen sen alleen brutaalilla olemuksellaan. Tästä huolimatta, sukellan yhä syvemmälle hiivasienen maailmaan; oppaanani kannabista ja muskottia. Olen yhä hakemassa uutta pussia muskottia.
klo 21:42
Olen aivan vitun sekaisin. KIrjoittaminen tuntuu hankalalta, mutta en ole niin humalassa, kuin minun pitäisi nauttimaani kaljamäärään nähden. Olen juonut tähän mennessä 12-packin verran kaljaa, polttanut useita grammoja marihuanaa, syönyt 50 muskottia. Nyt on liukenemassa veteen toiset 50 grammaa muskottia, mutta päätin, että humalahakuinen alkoholinkäyttö saa jäädä paussille tältä päivältä. Taustalla soi törkeän lujaa Jimi Hendrixin livekeikkaa!
klo 22:35
Olen aivan totaalisen väsynyt. Join äsken uuden annoksen muskotti/vesijuomaa. HYvää yötä ja kauniita unia.