Otin eräänä päivänä 30ämgee AcO-DMT:t ..
Täytyy todeta, et hyvin samankaltanen kun DMT, mut että toimii oraalisesti.
En sit tiedä minkälaista olisi psilosybiini/psilosiini (4-HO-DMT)
Mut..
Lempeää, loistokasta, tattimaista, nousuissa suihkussa kun kävin, niin tuli tosi jännänoloinen, jännäntuntuinen huasca flashback..
Kaikki kylppärissä muuttu huascamaiseen visuaali-horrokseen, ja kun pisti silmät kiinni, näki kauniita näkyjä, maisemia, hahmoja, loputtomia muotoja.
Jätti todella elämänraikkaan fiiliksen (jonka ikäväkyllä pilasin pian fenetyyliamiineilla, fail!)
Dexamfen nauttiminen aiheutti nopean flushhh-walahduksen takaisin fenetyyliamiiniseen pikselimaailmaan.
Kyl se pesuainemaailma on mun juttu.
Iltaa kohden hiisailin ja värit kaunisteli silmissä ja mieli oli virtaavan positiivinen.
Yhtäkkiä olinkin nokittamassa jo t-7.. ja sitten lisää.. oraalisesti.. ja lisää..
Ollut aivan mahtavaa trippii koko seikkailu pyhiinvaelluksineen..
Matka jatkuu.. kolmatta päivää.. ;P
Sanoisin että aco-dmt on kaikessa loistavuudessaan hieman hengetön.
Vaikka tunsinki jonkun joka minua opastaa, en sen varjosta oikein kiinni saanut tarrattuu.
<3
ps. Seuraavana päivänä otin ~10-15mg acoo.. mut..
kyl se 30ämgee oli tha dose;-
Vaikkakin uskon että loppujenlopuksi sama ottaako 20,25 tai 30mg, niin uskoisin että suurelta osin varmaankin vain bodyloadi kasvaa.
Toisaalta sekin tuntuu niin pirun mainiolta, kun osaa sen kanavoida oikein.. muuten se yltyy levottomuudeksi ja jännittyneisyydeksi.
Todettakoon nyt vielä, että aikalailla tattipää kun olen, henkeen ja vereen, niin ei oikeastaan mikään tutkari ole antanut minulle sellaista hengellistä kokemusta mitä DMT ja sienet ovat antaneet.
Kaikilla puolensa.
Sanoisin että ainakin tosi iisi chemi 4-aco-dmt..
Sellanen tosi kevyt ja oivallinen, positiivinen ja ihmeellinen.
Näin kiteytettynä.
SynaKine wrote:Rakastuin tänään tähän kemikaaliin, itseeni ja maailmaan <3
<~~¤~*~¤3