Panacodi pelleilyä.

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Pinkkivi
Karvakuono

Panacodi pelleilyä.

Post by Pinkkivi »

Hei taasen pitkästä aikaa niille jotka muistaa. En hirveästi täällä palloile kun näitä huumeilujuttuja lukiessa alkaa yleensä tehdä mieli, ja sitten vituttaa kun ei ole edes pilveä.

Elikkä Panacod seikkailu. Tai no, seikkailu ja seikkailu. Ehkä joku pitää tätä mielenkiintoisena.

18:50 heitin 6 panacodia ( 500mg parasetamooli / 30mg kodeiini ) naamaan. HUOM: Olen 177cm/140kg, eli iso ihminen. Nautin samalla myös Batteryä, joka tosin ei varmaan hirveästi tee koska juon sitä melko usein. Polttelen myös röökiä jos nyt ihan tarkkoja ollaan.

19:09 Pää tuntuu lämpimältä. Painavalta. Hauskalta. Tuli mieleen, että taidanpa kyllä tehdä sen erottelun jatkossa. Ei nyt huvittaisi maksaa tällä tappaa. Lukaisin ohjeet, ja sen ei pitäisi olla vaikeaa. Toivottavasti vaan jääkaappi on tarpeeks kylmä. Toisaalta on talvi :P Ainut vaan jäi epäselväksi oli, että kuinka kauan sitä pitää siellä jääkaapissa pitää?
Pää tuntuu hauskemmalta ja hauskemmalta.

19:15 Alkaa olemaan hauska olo. Rento, omituinen. Ei paha mutta ei euforinen. Mussutan kepappia.

19:34 Olo on vähän sama kuin olisi just ollut hieronnassa ja tullut saunasta. Kävin WoWissa healerina pelaamassa dungeonin. Onnistui ihan hyvin. Ei ole sillain sekava olo mutta luonnottoman rento... omituista kylläkin, että jännitän koko ajan, siis kehoa.

19:50 Päätä kutittaa. Syöminen vähän vaikeaa. Ei siksi, että olisi paha olo mutta kun suu ei tahdo mussuttaa. Ei tämä ole mikään ikävä olo mutta olen näitä "kokeillaanpas miltä tuntuu katsoa tää filmi, pelata tätä peliä, piirtää, tohuta tai tehdä jotain kun vedän ainetta X" tyyppejä. Jos olisin näitä "lötköttelempä sängyssä ja kuuntelen musiikkia ja kattelen vaikka laavalamppua" tyyppejä niin voisin nauttia tästä ehkä enemmän.
On vähän kylmä, ajatus sänkyyn käpertymisestä tuntuu ihan mukavalta mutta kun olisi WoWissa raidi myöhemmin... ja haluan väkertää koneella jotain.
Auttaa muuten kyllä siihen, että ei tee diapameja mieli nyt. Perhanan lääkäriltä pyysin niitä ekan kerran yli vuoteen, etten Joulun aikana saa paniikkikohtauksia mutta se antoi mulle vaan 30 kpl. Ne meni jo, ja osittain ihan oikeaankin tarpeeseen. Sattui muutama juttu jotka olisi pistäneet hermot repeämispisteeseen, jos en olisi ollut mukavasti pamipäissäni.
Tekisi mieli päästä saunaan. Tää olis muuten aika mahtavaa mennä kylpylään nytten ^_^ Höyrysauna ja poreallas, ai jai.
Jännitän edelleen :S omituista.

20:10 Olo pysyy samana. Jännitän, mutta on silti rento olo. Tykkään oikeastaan enemmän kuin pameista. Miksi se mun lääkäri ei voi antaa mulle näitä ahistukseen :( ? Höh.
Kasvoja kuumottaa. Eihän tämä kyllä mitään ihmeellistä ainetta ole. Voi kun olisi kannabista...

20:20 Alkaa kyllä nukuttamaan vallan mahdottomasti. On aika tööt olo. Niin kuin sanoin aiemmin, vähän niin kuin olisi just tullut saunasta, ja olis tosi uninen. Saas nähdä miten WoW:in raidi sujuu.
Musiikkina Boards of Canadaa.
Aika kuluu hiljaa.
Röyksoppin Eple on kanssa mukavan kuuloinen kuten aina.
En nyt muuta jaksa tehdä kuin lueskella tätä Panacod threadiä.

20:30 Jatkamme rentoutuneen jännittyneenä, tosin tuntuu, että alkaa laskeutua. Joku tuossa mainitsi kutinasta ja näppylöistä. Itselleni tulee sama juttu, ja joskus sitä googlasin ja netti kertoili tarinoita, että tämä olisi melko harvinainen yliherkkyys parasetamolille. Toinen hyvä syy erotella ( sittenpähän selviää ).
Sen sanon, että on mukavaa kun järki pysyy kuitenkin päässä. Toisaalta tekisi mieli koettaa 'syventää' tätä oloa, mutta tiedän, ettei kannata enää alkaa heittämään naamaan enempää tabuja. Useammastakin syystä. Stilnoct, Opamox, Diapam, Xanor äkkiseltään tulee mieleen ja niiden kanssa tuppasi aina käymään niin, että järki ja huoli pois ja aivan liikaa nappeja naamaan pitkin iltaa. Stilkkareiden kanssa etenkin tämä oli helvetin huono idea. En enää edes suostu niitä ottamaan lääkäriltä, vaikka se niitä joskus vielä tarjoileekin. Edelleen ihmettelen miten helposti niitä saa, ja miten ne mun mielestä on varmaan pahimpia/vaarallisimpia aineita mitä on mulle tullut vastaan. Ei myrkkyjen takia vaan just siksi, että järki lähtee.

20:31 Mietiskelen, että olisiko pitänyt ottaa pullo Resilaria apteekista messiin. Panacodit kun tekee sen ummetuksen. Jos heittäis sitten Resilaria erottelemattomana naamaan hoitais ummetusta sorbitolilla ja combottais kodeiinia dexmillä ;D
( Toisaalta erottelematon Resilar, yök ). En oo DXM:llä leikkinyt vuosiin tosin. Sain traumat kun katsoin Osmosis Jonesia kerran trippaillessa ja sitten aloin visioimaan/tuntemaan/kokemaan kuinka pikkuiset ihme solut ja mömmiäiset vilisee mun kehon sisällä. Meni vähän liian pitkälle.

20:44 Alkaa jotenkin olla taas selvempi olo, tosin väsynyt. Mulla on vielä se 94 tablettia jäljellä. Taidanpa jatkossa erotella ja kokeilla isompaa annosta. Ja sitten kyllä myöskin kokeilen sitä sängyssä lötköttelyä. Pitäsi ehkä olla joku kiva leffa sitä varten, kun en ihan toimettomana pysty olemaan. Ehdotuksia? Hmm, en oo Burtonin Alice in Wonderlandiä vielä nähnyt...

20:55 Olisipa joku, jonka lämpöiseen syliin käpertyä.

21:00 Jos puhun ääneen ( höpisen usein yksinäni - selvinkin päin... enemmänkin oikeastaan selvinpäin ), ääneni tuntuu/kuulostaa kummalta. Ääneni tulee jostain kauempaa kuin sen pitäisi.

21:13 Pitää tätäkin kokeilla ja vetää pippuria naamaan seuraavalla kerralla. Siitä nyt ei haittaa ole. Edelleen väsynyt mutta ei enää kovin tukkoisa, ehkä ihan hyvä koska kohta on raidi. Tuntuu muuten siltä, että nauraminen olisi nyt erityisen mukavaa. Mutta kun minua ei paljoa naurata kun olen tämmöinen tatti.
Oi, kylmä maitokaakao maistuu nannalta.

21:40 Raidi aika. Uninen mutta melko selväpäinen olo, eiköhän tämä tästä.
Tupakkaa ei ole hirveästi tehnyt mieli koko aikana :S

21:53 Alan taas tuntea myös kipua taas. Ja muuten, WoWin raidi encounteri on mulle uusi ( Deathbringer Saurfang 10-man ). Mitae vittua xD En tajua yhtään ja tää pöhnä ei auta.

22:40 Olo jo melkein normaali jos ei liiku, vain uninen. Vähän vielä rennohko ja... hutera?
Pomokin meni raidissa nurin, ja varsin siististi.

Nyt kalastamaan ja kuuntelemaan musaa WoWissa, mukavan rauhallista touhua, sitten sänkyyn.

Että semmonen reissu. En nyt tiedä saiko kukaan tuosta hirveesti irti, kun eihän nämä Panakoodit niin jänniä ole. Rentoutumiseen mukavia. Tulis tosiaan mieleen, et saunan jälkeen / aikana vois tuntua aika kudalta.
Ei kyllä mua hirveesti euforisoinut nää, mitä ihmettelin. Siis tuli mukava olo mutta ei euforinen. Ja sit tää jännittäminen on kans kumma. Voi tosin johtua siitä, että kämppä on vähän viileä ja tuntuu, että nää napit alkaa kuumottamaan vähäsen.
Jatkanen tätä raporttia myöhemmin kun tässä parin päivän päästä pelleilen vähän lisää vaikka niiden mustapippureiden kanssa.

Maitokaakao maistui kyllä erityisen hyvältä.
Pinkkivi
Karvakuono

Re: Panacodi pelleilyä.

Post by Pinkkivi »

Aamu:

Joo, kyllähän tuosta selvä 'krapula' tuli. Tämän voinee osittain välttää jos juo helvetin paljon enemmän edes jotakin ( ei alkoholia ) vaikkei jano oliskaan kun noita papuja popsii. Auttaa ummetukseenkin. Suu oli niin kuiva, että hyvä jos sen sai auki. Nukkuminen ok, vaikka tulikin kutinat jalkoihin.
Muisti ei kärsinyt, mikä on hyvä juttu.

Nestevajauksen lisäksi olo on jotenkin vähän surkea, tosin se voi olla ihan asiaan liittymätöntä. Edelleen väsynyt.

Edit: Yritin juoda limsaa pahimpaan hätään, ja nimenomaan Jaffaa ettei maha heti ota oiretta ( minulle on opetettu, että Jaffaa on hyvä juoda jos on paha olo ). Otti maha näköjään nokkiinsa. Ihan ilman suurempaa varoitusta nousi melko nopeasti juomani taas ylös, hyvä että vessaan kerkesin. Muuten ei ole paha olo, siis mahassa... ei ollut herätessäkään :S Itseasiassa nyt oksentamisen jälkeen ei tosin enää ole yhtä surkea olo, kunhan tosta nestevajauksesta pääsis.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Luulen, että se pahin olo johtuu tuosta 3 grammasta parasetamolia kerralla. Kannattaa tehdä se erottelu.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Pinkkivi
Karvakuono

Post by Pinkkivi »

Jeeps, erottelu seuraavaksi. Nyt alkaa olla jo ihan ok olo kun join vähän lisää ( mutta vähän varovaisemmin... ei puolta litraa parissa minuutissa :P ) ja söin sipsejä - meinas maha alkaa taas protestoimaan mut suola autto.
Pikkasen pöpperöinen olo, niin kuin pieni krapulan poikanen mutta ilta alkaa jo sujua mukavasti normaaliin tapaan :)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

todella hyvin kirjoitettu. siis pääsdin lukiessa siihen oloon joka itsellä oli sillon kun ensimmäisiä kertoja otti.

kirjottelehaan pinkkivi useemmin tänne foorumille, huomasin et meillä on saman tyylisii keloi pääs.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Pinkkivi
Karvakuono

Post by Pinkkivi »

Mauseri, muistan sut :)

Kirjoittelisin useemmin mutta mulla ei ole hirveästi kerrottavaa :( En hirveästi päihtele, paitsi joskus bentzojen kanssa ja ne ei mun mielestä ole yhtään mielenkiintoisia.
Kiva kun tykkäsit kuitenkin.
Jatkan tätä kodeiini temppuilua kylläkin, kun noita pillereitä nyt vielä on. Erottelukin onnistui. Huomenna varmaan tulee lisää tekstiä.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Oli kyllä kiva lukea, jatka. :idea:
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Pinkkivi wrote:Mauseri, muistan sut :)

Kirjoittelisin useemmin mutta mulla ei ole hirveästi kerrottavaa :( En hirveästi päihtele, paitsi joskus bentzojen kanssa ja ne ei mun mielestä ole yhtään mielenkiintoisia.
Kiva kun tykkäsit kuitenkin.
Jatkan tätä kodeiini temppuilua kylläkin, kun noita pillereitä nyt vielä on. Erottelukin onnistui. Huomenna varmaan tulee lisää tekstiä.
osallistuu vaan keskusteluihin ja kertoo mielipiteitä. ei kaiken tekstin tarvii liittyy päihteisiin. ymmärrän et ei kiinnosta niin selvänä mut koita kirjotella.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Pinkkivi
Karvakuono

Post by Pinkkivi »

Pitää katsoa. Kuten sanoin, en ihan hirveästi päihteile ja sit selvinpäin se on ärsyttävää kun alkaa tekeen mieli :p Ja tää on nykyään niin ison tuntunen paikka... kaipaan vanhoja vaultteja :(

Noh, anyhuu, lisää pelleilyä...

TOINEN KERTA:

Tällä kertaa noin 360mg Kodeiinia eroteltuna. Siis 12 Panacodia meni lasiin. Siis kaksinkertainen dose edelliseen nähden. Combotin sen myös pippurin kanssa ( lol ). Ei tosin ollut puhdasta mustapippuria joten vedin korkillisen pippurisekoitusta, jossa tietty myös mustapippuria seassa, tiedä sitten kuinka paljon. Ei muuten ollut mikään maailman mieluisin kokemus semmoisen pippurimäärän nieleminen kerralla. Tykkään kyllä mausteena ja pippuripihvit on herkkua mutta... huh xP
Ei myöskään hirveästi houkuta toi kodeiini-vesi. Sitä on noin puolitoista desiä ja maistuu varsin kamalalle. Ja tämä siis sellaiselta joka on joskus vedellyt DXM:ää eroteltuna aika hyvään tahtiin.

19:55 Kun olen saanut pippurit alas, aloitan tuon juomisen. Pitää yrittää saada kaikki mahdollisimman nopeasti alas. Pakko ottaa kurkkupastilleja avuksi, että saa tuon maun pois suusta, ettei yökötä. Primal instinct huutaa; jos se maistuu noin pahalle se on myrkyllistä, oksenna pois!

20:08 Vielä on pikkuisen jäljellä, en saa alas nopeammin koska pelkään, että tulee vielä nopeammin ylös. Se olisi haaskausta. Kurkkupastillikaan ei pärjää tolle maulle, se lääkemmäinen kitkeryys puskee läpi.Alkaa tosin jo tuntua vaikutukset. Pehmeämpi nousu kuin pillereiden kanssa.

20:13 Sain kaikki alas. Pillerit on kyllä helpompia niellä, hyi helvetti. Ehkä seuraavalla kerralla vähemmän vettä, tosin mietin kuin hyvin se erottelu sitten onnistuu :/ Ahdistaa tosin huomattavasti vähemmän se parasetamoli kun tietää, että se paska nököttää tuolla suodatinpussissa.

20:15 Hyvin selvä nousu, mutta toisin kuin viimeksi se tunne on koko kehossa, ei pelkästään päässä. Also, idea: yritä imeyttää se litku seuraavalla kerralla vaikka leipään. Pahanmakuinen kiinteä sotku on helpompi saada alas kuin pahanmakuinen neste. Menempäs pelailemaan FFR:ää

20:42 FFR:n pelaaminen onnistu hyvin, rytmitaju on ehkä jopa parempi kuin selvinpäin. Tosin, nopeammissa biiseissä on se vaara nyt, että en huomaa koska alkaa ranteeseen sattumaan. Helpommin saan kiinni biisistä nyt, mikä on hauskaa. Ainut vaan, että silmät rasittuu nopeammin.
Mut ei toi pelaaminen nyt niin hirveesti nappaa.
On ihan rento ja mukava olo. Huomattavasti vähemmän tukkoinen kun pillereiden kanssa. Olo ei ole ollenkaan sekava, vain melko pehmoinen. Pitää muistaa juoda, tosin en tiedä tuliko se dehydraatio parasetamolista vai kodeiinista. Pippurit eivät kyllä taida tehdä yhtään mitään :P
Kasvoja alkaa kuumottamaan.

21:02 Olo on kuin kelluisi mukavissa lämpimissä aalloissa, mutta pystyn 'toimimaan' ihan hyvin, jos haluan. Ei ole myöskään 'ymmärtämis' vaikeuksia. Esim. DXMhän tekee jo kengännauhojen sitomisesta vaikeaa, Stilkkarit taas tuntuu pistävän aivot ylikierroksille ( väliaikaista, ja loogista vain vahingossa ). Edelleenkin tosin, tämä ei ole minun lemppari kuosi - tykkään ehkä enemmän deeleistä kuitenkin. Stimuja en ole oikein koskaan mitään kokeillutkaan. Mutta siis en valita, mukavahan tämä olo on. :)

21:11 Mietiskelen pitäisikö yrittää vetää käteen. Ei varsinaisesti paneta mutta mietin vaan onnistuisiko se, ja miltä se tuntuisi. Se tosin vaatisi liikkumista, mikä ei ole houkutteleva ajatus yhtään.
Kutittaa vähän sieltä täältä mutta rahnuttaminen tuntuu mukavalta, jos nyt en verille ala kynsimään.

22:00 Käteen veto onnistui, mutta vaati jo aika hurjia temppuja. Tiukassa oli, en viitsi vaivautua seuraavalla kerralla. Selvinpäin hauskempaa.
Melkein luulin, että se rasitus selvitti pään mutta kyyyyyllähän tässä vielä sama jumitus on kuin aikasemminkin, kun takas aloilleen asettuu.
Ilmeisesti mulle tuli tolet aika nopeasti, odotin että 360mg olis tuntunut kovempaa. Tiedä sit paljonko meni hukkaan :S
Suuta kuivaa selvästi, pitäisi juoda enemmän mutta kun ei muista, kun ei ole jano.

22:13 Olisinpa jonkun kauniin punapään sylikissa.

22:22 Jotain kivaa musiikkia ( Moonlight Sonata pianolla tällä hetkellä ja muuta rauhallista liirumlaarumia ) ja WoWiin kalastamaan. Muuta musiikkia:
Boards of Canada edelleen.
VAST
Rasputina
Eels
Randomeja biisejä sieltä täältä.

23:10 Kalastaminen on vaarallista. Joku pässi maagi yritti tulla pistämään mua turpaan mutta epäonnistui ja juoksi karkuun. Vaihdoin healeriksi, pistin PVP kamat pääle ja jatkoin kalastamista. Maagi tulee taas, jahtaan sitä ja onnistun tappamaan sen... healerinä... Hohhoijaa. Noh, se ei ollut pointti, enemmänkin se, että adrenaliini taso pääsi nousemaan kuten mulla yleensä käy ( ei, en ala nörttiraivoamaan mutta pelkään noloa kuolemaa ja alkaa jännittämään ;D ). Odotin melkein, että kodeiinit pitäisi tuommosen poissa. Vieläkin uninen olo mutta alkaa kyllä vaikutus katoamaan.

23:~Oho, tupakka tekee gudaa... tosi gudaa. ... Herranen aika, ihan tavallinen rööki veti ihan pihalle.

...

16:00ish Seuraava päivä. Heräsin muutama tunti sitten, mutta viihdyin sängyssä aika pitkään. Kävin myös suihkussa. Olo on pöpperöinen ja vähän krapulainen. Taas nestevajaus, mutta ei ihan niin paha. Pitää hommata vissyä seuraavalle kerralle, se kun on parempi kuin joku sokerinen limsa, mutta ei yökötä kuin vesi.
Se rööki melkein pisti multa tajun pois. Kerkesin kaverille jonka kanssa olin mesessä juuri ja juuri sanoa 'sänky' ja möngin sinne. Jaksoin juuri ja juuri ottaa vaatteet pois. Melkein tuli paha olo kans.
Olen melko vasta ollut nukutuksessa yhden toimenpiteen takia ja olo oli lähes sama kuin jos olis yhtäkkiä annettua nukutuslääkettä suoneen. Ei aivan yhtä nopea reaktio mutta lähempänä kuin mitä uskoisi.
Siis minähän polttelen tupakkaa ihan normaaliin tahtiin, tosin huomasin, ettei tossa kodeiini pössyssä vain tehnyt mieli joten toi rööki tais olla eka/ainut jonka poltin useamman tunnin sisään. En osannut yhtään varautua. Onneksi olin istualtani koska seisaaltani olisin varmana kaatunut.

Edit: BTW Mauseri... sain vasta nyt sun vuonna 06 lähettämän viestin PVII:ssä xD;
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Pinkkivi: oli tosi kiva lukea nää sun jutut, kirjoita toki lisää! Miksi muuten otit sitä pippuria? Oon itse lisännyt tohon kodeiinilitkuun fun light-tiivistettä, niin saan paremmin alas. Ens kerralla juo pari kuppia vahvaa kahvia just ennen tai jälkeen ton kodeiinilitkun. Mun mielestä kofeiini boostaa tosi hyvin kodeiinia!
Pinkkivi
Karvakuono

Post by Pinkkivi »

Vedin pippuria lähinnä huvin ja harrastuksen vuoksi, ja sen teorian perässä mitä tässä sanotaan:
viewtopic.php?f=2&t=246&p=48189#p48189

Kirjoitain lisää, jos jotain substansseja tulee saatua haltuun. Vähän nihkeää, enkä jaksa säätää :P Olen kyllä vähän miettinyt josko kokeilisi DXM:ää pitkästä aikaa. LSA:lla on ollut chänssejä leikkiä mutta jotenkin tuntuu, että mulla on vissiin hirmuinen luontainen toleranssi siihen, joten ei tule mitään mielenkiintoista sanottavaa siitä.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Pinkkivi wrote:Vedin pippuria lähinnä huvin ja harrastuksen vuoksi, ja sen teorian perässä mitä tässä sanotaan:
viewtopic.php?f=2&t=246&p=48189#p48189

Kirjoitain lisää, jos jotain substansseja tulee saatua haltuun. Vähän nihkeää, enkä jaksa säätää :P Olen kyllä vähän miettinyt josko kokeilisi DXM:ää pitkästä aikaa. LSA:lla on ollut chänssejä leikkiä mutta jotenkin tuntuu, että mulla on vissiin hirmuinen luontainen toleranssi siihen, joten ei tule mitään mielenkiintoista sanottavaa siitä.
Joo noi deelit on vähän sellasia et pitää olla itse tietty asenne että toimii oikein ja odotetulla tavalla. Ei tavallaan voi odotella et rupee toimimaan ja uskoisin et lsa on vielä aika vahvasti sellanen.
Kivasti oot kodesta kirjotellut helppoa luettavaa.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Halluenkeli
Psykonautti

Post by Halluenkeli »

goofy wrote:Pinkkivi: Ens kerralla juo pari kuppia vahvaa kahvia just ennen tai jälkeen ton kodeiinilitkun. Mun mielestä kofeiini boostaa tosi hyvin kodeiinia!
Juu, kofeiini boostaa kodeiinin vaikutusta, yleensä tulee vedettyä mulkku naamaan (2 kofeiini pilleriä ja 1 codi) ja sitten se juodaan enerkia juoman kanssa alas. Ei tule niin vahva yhesta kullista, mutta illan myötä ottaa vielä muutaman satsin aina naamaan.

Oli ihan pakko juuri tämän keskustelun takia tehdä tännekkin account. ^^
Codit jees........
-Käsite on paradoksi-
peltsi
OD

Post by peltsi »

Halluenkeli wrote:
goofy wrote:Pinkkivi: Ens kerralla juo pari kuppia vahvaa kahvia just ennen tai jälkeen ton kodeiinilitkun. Mun mielestä kofeiini boostaa tosi hyvin kodeiinia!
Juu, kofeiini boostaa kodeiinin vaikutusta, yleensä tulee vedettyä mulkku naamaan (2 kofeiini pilleriä ja 1 codi) ja sitten se juodaan enerkia juoman kanssa alas. Ei tule niin vahva yhesta kullista, mutta illan myötä ottaa vielä muutaman satsin aina naamaan.

Oli ihan pakko juuri tämän keskustelun takia tehdä tännekkin account. ^^
Codit jees........
En nyt halua takertua halluenkelin jokaiseen postiin mutta voi luoja. Saatko tosiaan yhdellä kodetabulla jotain? Toi kofeiini toki buustaa hieman kodee mutta ei todellakaan niin että 30mg toimisi varmaan kenelläkään. Lisäksi vielä sellanen homma et tota kodeiinia ei kyl pysty buustailemaan kovinkaan hyvin..muistaakseen ~10tuntii pitää venailla et maksa pystyy taas metabolisoimaan kodeiinia etyylimorfiiniks (saa korjata jos oon väärässä). Mulla toimivat annokset kodeiinia lähtee tuolta 250mg jälkeen mutta oon kuullut että jotkut huomais jo 120mg ehkä jopa 90mg vaikutuksia mut en kyl oo vielä tollasta kuullu.
Toki lääkinnälliset vaikutukset voi voimistua noin.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Kodeiini + resilar erottelemattomana (...tuota vois viellä soveltaa jonkun pitkävaikuteisen opiaatin kanssa vaikutusten maksimoimiseks)