Kannabiksen hinnoista

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Joniitti
Apteekki

Kannabiksen hinnoista

Post by Joniitti »

Mikä on sellainen keskimääräinen hinta per grammalta katukaupassa. Luokitelkaa lehdet, kukat ja varret sun muut. Tässä vain pohdin kasvattamisen kannatamista. Mutta ei kiitos siitä kasvattamisesta tähän topicciin :D
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Siinä kympin paikkeilla ilmeisesti. Lehteä tietysti tosi halvalla.

Kasvattaminen kannattaa aina.
  • A. Et joudu tekemisiin epämääräisten ihmisten kanssa.
  • B. Et tue rikollisuutta.
  • C. Saat todella paljon huippulaatuista kukkaa (taidoista ja varustuksesta kiinni).
  • D. Alku investointejen jälkeen kasvatus maksaa periaatteessa vain sähkölaskun + ravinteet.
  • E. Se on kivaa.
  • F. Jos pidät huolen siitä, että kukaan ei tiedä kasvatuksestasti, et voi millään joutua tekemisiin viranomaisten kanssa.
  • G. Voit valmistaa huippulaatuisesta kukasta (kts. C) tai huonommista osista huippulaatuista hasista, öljyä, voita jne.
  • H. Olet kosketuksissa luontoon, se on kivaa. :mrgreen:
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Ketola kukkaa varmaan halvimmillaan 8e, mutta 10e on aika vakio.
Lehteä tai varsia varsinkaan en ole ikinä ostanut. Vain saanut ja pumminut vaikka kyhäysmatskuksi. 8)
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Melko kallista.. tai kyllä tuo viinalla rentoutumisen hinnan voittaa? Ja eihän tosta grammasta saa kuin ehkä 4 rentoutus kertaa, riippuen henkilöstä.. :?
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Joniitti wrote:Melko kallista.. tai kyllä tuo viinalla rentoutumisen hinnan voittaa? Ja eihän tosta grammasta saa kuin ehkä 4 rentoutus kertaa, riippuen henkilöstä.. :?
Noin seitsemällä eurolla saat halvimman puolen litran viinapullon, jonka juot suunnilleen illassa. Kun taas jos ostat kympillä hyvää kukkaa gramman, niin siitä voi polttaa yksi - kolme henkilöä (omasta tahdista riippuen) koko illan ajan ja olla huomattavasti mukavammissa oloissa.

En siis puhu mistään katuläpystä, vaan ihan kunnon kukinnosta. Kunnon kukinnosta voi polttaa sen noin kymmenet savut hyvinkin omalla tahdillani(jos on yksin).
Last edited by Lasipallo on Sat 22 Apr 2006, 15:42, edited 1 time in total.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Kyllä kukan (ja läpynki) hinta ainaki täällä päin on lähempänä viittätoista kuin kymmentä euroa. En edes muista milloin viimeksi olisin saanut kympillä ostettua savua...
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

Läbyä ei ole tullut vähään aikaan poltettua,mutta aika PL:n vakio hinta on siinä 8-10€/g.Erikoimmat spessulätkät ovat sitten asia erikseen.Kyllä niistä maksaa sen 12€uroa mielellään ja enemmänkin on kuulemma ihan luotettavammissakin paikoissa pyydetty. Kukasta ehkä siinä 10-12 ja halvemmallakin yleensä saa jos sattuu kasvattajia tuntemaan. Lehdestä nyt ei ole tapana mitään maksaa.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

lätkää täällä sai ennen kympilläkin, nykyään aina vähintään sen 12e ja erikoisen hyvä lätkä on sitten 13e, siis jos ostaa vaan 1-5 kerralla.
kukka maksaa sen 12-15e, joka on siis jo KALLISTA
ja lehteäkin täälläpäin joskus on myynnissä, mutta se on silloin kanssa hyvää lehteä jota ei tarvitse edes polttaa raakana ja KOLISEE, hinta ikävä kyllä 5e/g joten KALLISTA sekin..... pitäis ostaa aina joku 100g kerralla :D ni sais tiettyjen tyyppien kautta muutamalla satasella..... eipä vaan aina satu olemaan muutamaa satasta ylimäärästä..
itekki haluaisin kasvattaa mutta ei oo oikeen tällä hetkellä mahdollista :(
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

HUUHAA wrote:lätkää täällä sai ennen kympilläkin, nykyään aina vähintään sen 12e ja erikoisen hyvä lätkä on sitten 13e, siis jos ostaa vaan 1-5 kerralla.
kukka maksaa sen 12-15e, joka on siis jo KALLISTA
Hassua hinnottelua, jos peltsi (mitä arvelen tuon lätkän olevan) maksaa 12 ja kukka sekä hyvät lätkät on suunnilleen saman hintaisia.

Normaalisti hyvästä lätkästä on maksettu se 15-20e, peltsistä kymppi ja kukinnosta 10-20e.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
pula
Tuppisuu

Post by pula »

täällä peltsi ja kukka molemmat 10-12e ja lehtee saa ilmatteeks,siitä en oo koskaan kuullut hintaaa pyydettävän...joo ja toi hinta on siis kans jos jonkun 1-5 ostaa.isommissa ostoissa ihan eri hinta...
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

Lasipallo wrote:
Normaalisti hyvästä lätkästä on maksettu se 15-20e, peltsistä kymppi ja kukinnosta 10-20e.
Ei täällä päin kyllä kukaan kehtää mistään kannabistuotteista mitään 15-20€uroa pyytää :shock:
Ja tunnetustihan hinta ja laatu eivät ole läheskään aika tasapainossa. Hyvää pudia voi helpostikkin saada halvemmalla kuin PLää,mutta sitä nyt ei vain valitettavasti ole aina tarjolla :?
Kerran olen lehdestä maksanut ja silloin maksoin 20€/heikistä... oli kurkku hieman kipeänä kun sitä kyykki päivät pitkät :roll:
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

alypaa wrote:
Lasipallo wrote:
Ei täällä päin kyllä kukaan kehtää mistään kannabistuotteista mitään 15-20€uroa pyytää :shock:
Ja tunnetustihan hinta ja laatu eivät ole läheskään aika tasapainossa. Hyvää pudia voi helpostikkin saada halvemmalla kuin PLää,mutta sitä nyt ei vain valitettavasti ole aina tarjolla :?
Juu aika korkeahko hinta, mutta ihan laatutuotteita ollut nuo. Minusta kukka on melkein aina vähän hinnakkaampaa, kuin peltsi. Ei kukaan kehtaa pyytää yli kymppiä pl:stä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kerran teininä maksettiin 5e/lehti ja molemmat osti yhen :? :oops:
Hyvin tosin silloin pärisi, kun ei sitä toleakaan ollut :D

Nykyjään se on kait 10e/g lätkää eikä ne tahdo myydä kun vähintään kahellakympillä, niin ei tule ostettua mitään ex-temporee lätkää.

Budia en ole ostanut moneen vuoteen, mutta yleensä poltan kun joku tarjoaa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
satunnainen sankari
Psykonautti

Post by satunnainen sankari »

psyke wrote:Kyllä kukan (ja läpynki) hinta ainaki täällä päin on lähempänä viittätoista kuin kymmentä euroa. En edes muista milloin viimeksi olisin saanut kympillä ostettua savua...

yhdyn tähän.

PL & "katubudi" 10-20e/g, keskihinta pyörii varmaan siinä 13-14 paikkeilla.

Harvoin noihin tulee rahoja hassattua, vituttaa muutenki rahalla polttelu.

Grow your OWN..
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Suomessa on niin paljon paskaa liikenteessä että voi perkele. Kaikenmaailman hippelit ja poppelit myy kaikkea paskaa saadakseen rahaa :-D.
Mutta joo, hinnat on yleensä ollut 10-12e/gramma, kukkaa tai lätkää, harvemmin kukkaa tai sitten se on jotain ruohokukka säätöä
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

täälläpäin en ole huonoa lätkää tai kukkaa saanut vuosiin.... aina on kuitenkin ollut hyvää ja silloin tällöin ( joka 1/4 kerta) on sanoakseni VITUN hyvää.... että vaikka hinta onkin kallis niin on laatu aina kohdillaan eikä mitään paskaa tule 8) 8) 8)
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Niin mitä sillä hyvälläkin kukin tarkoittaa... En tiedä, mutta usein olen kuullut puhuttavan hyvästä lätkästä kun puhutaan vain hyvästä peruslätkästä.
Ahab

Post by Ahab »

hmm niin voihan jostain lätkästä tulla kova kuosi jota voi pitää hyvänä mutta tulee epäillä että aiheuttaako sen thc pitoisuus vai ehkä mukaan sotketut opiaatit tai vanhat lääkkeet. lätkää en polta puhdistamatta.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Opiaattien tai lääkkeiden sekoittaminen lätkän joukkoon olisi typerää ja hyödytöntä. Miksi myydä kalliimpia aineita halvempana? Miksi yrittää matkia pilven vaikutuksia kalliimmilla aineilla?
Kukaan ei voi olla niin tyhmä.
Ahab

Post by Ahab »

no joo kuulopuheita. masterplan tuossa kai oli että saisi addiktoivampaa tavaraa ja porttiteorian kannustamista.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

lätkän jatkeena ainakin joskus vuoooosia sitten käytetty hiekkaa.... eli kerrankin yhet tutut veti 10g yheltä istumalta ja myöhemmin selvin että lätkä oli jatkettu hiekalla... onneksi nykyisin ei tällasta enää tuu vastaan... muutki aineet aina niin loppuun jatkettua että 1/100 on sitä mitä pitää 8)
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

Siis kyllähän lätkässä käytetään vaikka mitä paskaa jatkeena,mutta opalätkä nyt on helvetin harvinaista suomessa ja lääkkeitä(tarkoititkohan bentsoja?)tuskin sinne sotketaan. Kerran olen fiksuna polttanut bentsoja(halcion+insomin+DC kombo) oma tekemästä lamppuvaposta ja sen maun kyllä tunnistaa :wink:
Porettahan nyt jatketaan kaiken näköisillä lääkkeillä,mutta tuskimpa lätkää niinkään.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Kyllähän lätkään (ja kukkaan) etenkin Etelä-Aasiassa sekoitetaan vaikka mitä yrttejä, mutta eivät ne jatkeita ole. Pikemminkin sekoituksia, jossa muillakin yrteillä on psykoaktiivisia vaikutuksia tai muuten vaan esteettisistä syistä.
Bombay Blackiksi kutsutaan lätkää johon on sekoitettu opiaatteja, yleensä oopiumia tai morfiinia.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Ahab wrote:hmm niin voihan jostain lätkästä tulla kova kuosi jota voi pitää hyvänä mutta tulee epäillä että aiheuttaako sen thc pitoisuus vai ehkä mukaan sotketut opiaatit tai vanhat lääkkeet. lätkää en polta puhdistamatta.
Semmoinen mutu-tuntuma on että aika harvinaista on että lätkässä olisi jotain lääkkeitä, kun taas hiekan suhteen on sellainen fiilis että sitä voisi useimmin seassa olla.

Noh, tiedä näistä tarkkaan, mutta kyllä minä siitä varma olen että se "kova kuosi" minkä peruspeelosta nyt saada voi johtuu ihan THC:stä.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

juu, ei sitä lätkää varmaan yleensä edes jatketa.... laatu vain riippuu valmistus/kasvatus taidosta ja sadon onnistuneisuudesta..... luulisin 8)
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kyllä kai sitä pl:ää aina on jollain jatkettu, yleensä vissiin suht vaarattomia uskoisin.
Tosin lätkään en enää varmaan ikinä tule koskemaankaan.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Ja toki lätkän laatuun vaikuttaa sekin kuinka vanhaa se on. Kyllähän siitä entistä kökömpää tulee kun se joissain rekoissa tänne Marokosta kuljetetaan.
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

Eipäs haukuta lätkää :evil: :D

Uskokaa tai älkää kun olin amsterdamissa viikon ja poltin ihan vitusti(meni 1200e)viikossa(tosin kaikkiin päihteisiin ja kaljaan jne) niin olisin halunnut polttaa suomen peltsiä.

Mua on hulluksi sanottu tästä mutta, kyllä se maku ja jumitus on,no se vaan on.

Voi olla myös tapa kysymys, ite lätkää kohta 6 vuotta polttanu ja nyt ku on ollu niin kuivaa ni mulla on elämäni pisin tauko(vituttaa yli kaiken)niin yli viikon taukoja ei oo ollu(ok oon joku 3 hatsia yhteesä polttanu känissä saanu siltä ihanalta tytöltä. Mutta en kehannu pummia enempää, ku en haluu et se ois luullu et oon vaa savun perään. Se just 1 päivä heitti et ainoo mis ei luota muhun on savu:D.

Mut kuitenkin voi olla että oon tottunu siihen ja tykkään muutenki sen mausta ja kaikesta siinä<3.

Nyt voitte sanoo et teil on viiiiiiiiiitusti mua paremmat yhteydet(niin varmaa onkin,vittu et savusta on ollu nyt kuivaa :cry: ) muuta budi on monesti(lue about aina) paljon syyhkympi ku lätkä. Muutenkin. Kyllä budista monesti menee parempaan,sellaseen kirkkaampaan ja parempaa n pilveen mut vituttaa ku lätkää aina haukutaan ja budi on muka itse jumalan luomaa. Just. Oon monesti miettiny et mitä siinä läpyssä on ei ne mitää opiaattei ole mut jotain(mulle ihan sama mitä)mikä tekee sellasen, no mitä mä täs selitän kaikki tietää. Mut ei haukuta sitä lätkää :wink:
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Jos on varaa ostaa lätkää/kukkaa/ mitä lie jatkuvasti on varmasti varaa ostaa pieni kasvatuslamppu ja muut vermeet. Ei sitä mitään kasvihuonetta tarvitse perustaa jos vähän kukkaa haluaa. Jos asuu esim. solussa tai kotona on asia ihan eri, mutta silloinkin voi kasvattaa ulkona.

Ulkokasvatus on todella todella helpooa kunhan on sopiva lajike. Vaikka ei kukkaa saisikaan, niin lehteä saa varmasti ja paljon. Siitähän voi sitten tehdä vaikka mitä tujumpia öljyjä, lätkiä jne. tai polttaa sellaisenaan jointeista.

Pelkkä kuopan kaivaminen, mullan ja ravinteiden lisääminen siihen ja idätettyjen siementen istutus siihen toukokuun lopussa tai kesäkuun alussa antaa varmasti paljon lehteä ja jopa kukkaa.
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Joo, kyllä mäkin tykkään peltsiä välillä polttaa. 8) Varsinkin silloin maistuu jos haluaa vaan snadin pilven eikä mitään minitrippiä, mitä nuo parempilaatuiset kukat ja lätkät tuppaa minulla aiheuttamaan.