Vessassa suihkuverho alkoi elää vähän omaa elämäänsä, eli jonkunmoista visuaalia puski esiin. Mainitsin Naposelle asiasta, mutta tämän mielestä suihkuverho oli ihan normaali. Sen sijaan Naponen sanoi pois päältä olleen pesukoneen pyörivän itsekseen, vaikka eihän se tietenkään oikeasti pyörinyt. Myös pönttöön viskaamamme nenäliinat ym. liikkuivat itsekseen. Vesihiisi kävi välillä naureskelemassa meille "Kannattiko ottaa?".
Noin tunnin päästä olin valmis nousemaan ylös ja vaikka vielä heikottikin vähän, niin oli olo silti parempi. Naponenkin seurasi hetken päästä perässä ja mentiin keittiöön. Jotain häröiltiin omiamme, syötiin porkkanaa ja juotiin vettä. Jossain vaiheessa päätettiin lähteä kävelylle. Kengät sai helposti jalkaan vaikka muuten olikin hiukan sekainen olo. Tuntui että huone olisi tärissyt niin ku sitä ois porattu jollain jättiporalla, välillä en tosin ollut varma kumpi tärisi, minä vai huone, vai tärisikö kumpikaan.
Kävelyllä visuaalit saivat taas valtaa ja pilvet liikkuivat paljon normaalia nopeammin, katukivetys vaihteli muotoa ja nurmikko heilui itsekseen. Mä hyppelehdin ympäriinsä ja naponen sanoi että keikutan tietä jolla kävellään. Nähtiin joku rämä bussi ja mietittiin että nytkö se ydintuho tuli tännekin, mutta Vesihiisikin näki sen joten ei huolta! Vesihiisi päivitteli meidän jutuille kun selitettiin visuaaleista ja muusta jännästä ("Mikä tuolla menee!?"), oli kuitenkin aika paljon koiranulkoiluttajia ja muita ihmisiä lähistöllä, meillä oli vesipullo ja porkkanat kädessä, pupillit isot ja vaikutettiin sekavilta
Kun päästiin takas kämpille visuaaleihin alko jo pikkuhiljaa tottumaan, välillä jopa unohti että oli edes ottanut mitään. Juttu kuitenkin luisti ehkä paremmin kuin normaalisti ja ajatustoiminta tuntui vähän vilkkaammalta. Istuskeltiin partsilla ja polteltiin kemikaalikukkaa ja jauhettiin paskaa. Jossain vaiheessa sain taas jopa alkoa alas, ajattelin että se vähän jeesais lihasjumia joka alkoi puskea päälle. Naponen mittasi jossain vaiheessa lämmön ja kuumetta oli hiukan, ilmeisesti alkuvaiheessa ruumiinlämpö nousee aika paljon ja tästä varmaan johtuu alkunausean kuumeinen olokin.
Tehtiin vielä toinen lenkki ja käytiin leikkipuistossa. Tässä vaiheessa oli jo aika pimeetä! Taivaalla olevat pilvet näytti mun mielestä ihan punasilta. Leikkipuistossa kiipesin johonkin ihme narukehikkosysteemiin, mutta sit läheltä alkoi kuulua ihmisten ääniä ja kuumotuksissamme jatkettiin matkaa. Nähtiin joku silta ja oltiin silleen et "Mennään tonne sillalle!" mut pysähdyttiin kuitenkin matkalla istuskelemaan penkille ja polttamaan kemikaalikukkaa. Istuttiin siinä aikamme ja juteltiin niitä näitä, jossain vaiheessa teki taas mieli liikkua ja oltii lähdössä sillan suuntaan kun tajuttiin että eihän siellä mitään siltaa ollutkaan vaan tavallinen talo. WTF! Lähettiin siis nurtsin poikki toiseen suuntaan. Tässä vaiheessa oli sen verran pimeetä että nurmikkoon osui vain vähän valoa ja se näytti hohtavan. Naposen kanssa katseltiin innoissamme tätä hiukan sinertävänä hohtavaa nurmikkoa, joka yhtäkkiä alkoi kasvaa ja liikkua ja Naponen selitti miten hänestä tuntui että oltais kutistuttu.
Kämpillä Vesihiisi painosti Naposen tekemään pannukakkua. Pannukakun valmistus meni vähän sekavasti ja lopputuloskin oli ihan kiinnostava, jossain vaiheessa odotellessamme pannaria tuli Vesihiisi partsille sanomaan että "Nyt sä teit kyllä jotain väärin, tuu kattoo tota pannukakkua, se kiehuu tuolla!" Maultaan se oli kuitenkin, ainakin mun mielestä, ihan hyvää
Yöllä katseltiin vielä Pasilaa jne. niskat oli jumissa, mutta visuaalit pääosin poissa ja ainoastaan hiukan stimuloitunut olo. Joskus 3-4 aikoihin päästiin nukkumaan ja uni tuli ihan hyvin.
Oli hauska reissu, ei mitään hirveetä mindfuckia. Alun nausea oli aika kova, pahempi kuin esim. 2c-e:ssä jota oon aikasemmin ottanut. Sen sijaan taas visuaalit oli aika pieniä 2c-e:hen verrattuna, mutta näähän on aina aika henkilökohtasia. Oisin voinu melkeinpä ottaa isompaa dosea jos toi alkupahoinvointi ei annoksen myötä kauheasti kasvais.