Poppers
-
- Apteekki
Re: Poppers
Onko kellään muulla käynyt samanlailla että n.viikon päästä ei vaikutusta vaan alkaa kirveltämään nokkaa. Ei johdu toleista, koska kukaan muukaan ei saa irti mitään. Olisko lapsilukollinen pullo jotenki päästäny ilman kanssa vaikuttaan?
Ainiin ja kaveri joi pullollisen Liquid Goldia, oli hortoillu kylillä ja ei muista illasta mmitään. kuulemma oli nähny semmoista unta että poliisiauton perässä sille huudetaan että mitä oot vetäny?!!
Liekkö ollu uni sittenkää?
Ainiin ja kaveri joi pullollisen Liquid Goldia, oli hortoillu kylillä ja ei muista illasta mmitään. kuulemma oli nähny semmoista unta että poliisiauton perässä sille huudetaan että mitä oot vetäny?!!
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
- Psykonautti
Joo, mulla kävi kans joskus pari vuotta sitte yhdelle pullolle noin. Se korkki oli jotenkin sulanut sieltä sisäpuolelta ja se sielä purkissa ollut kuula hajonnut. Tosin toisessakin purkissa on hajonnut joskus se kuula eikä se ainakaan vienyt tehoja mitenkään.Happotatti wrote:Onko kellään muulla käynyt samanlailla että n.viikon päästä ei vaikutusta vaan alkaa kirveltämään nokkaa. Ei johdu toleista, koska kukaan muukaan ei saa irti mitään. Olisko lapsilukollinen pullo jotenki päästäny ilman kanssa vaikuttaan?
Itse huomasin TNT'n kanssa vasta jonkun 3kk päästä että teho on laskenut, kyllähän se toimi muttei enää kovin kunnolla. Päivittäin varmaan oli pulloa availtu, haisteltu ja sit suljettu.Happotatti wrote:Onko kellään muulla käynyt samanlailla että n.viikon päästä ei vaikutusta vaan alkaa kirveltämään nokkaa. Ei johdu toleista, koska kukaan muukaan ei saa irti mitään. Olisko lapsilukollinen pullo jotenki päästäny ilman kanssa vaikuttaan?
Tosta poppersin juomisesta. Eiks toi oo melko syövyttävää? Itellä roiskui sitä kännissä naamalle, niin poltti ihan helvetisti, meni punaseks ja iski joku allerginen reaktio, tuli siihe kohtaa ihottuma mikä kestiki jonku 3vk. Tuskin siis tekee hyvää vatsallekaa..
Ei enää?Markus Heikkilä wrote:FAQ 0.2 julkaistu osoitteessa: http://www.popperspoppers.com
-
- Kameleontti
Kyl se on. Ite kaadoin sitä kännissä vahingossa nenääni lirauksen horjahdettuani haisteluoperaation yhteydessä. Tuntui koko vitun illan, ja oikeastaan viikon etenpäin siltä, kuin nenästä valuisi vettä, ja pakko niistää, muta mitään ei tule. Kirveli myös jatkuvasti tuon yhteydessä. En huomannut nasaalisesti nautittuna suurempaa tehoa. Mut jos joku haluu testaa, ni ei tee hyvvöö limakalvoille.Thoxium wrote:Itse huomasin TNT'n kanssa vasta jonkun 3kk päästä että teho on laskenut, kyllähän se toimi muttei enää kovin kunnolla. Päivittäin varmaan oli pulloa availtu, haisteltu ja sit suljettu.Happotatti wrote:Onko kellään muulla käynyt samanlailla että n.viikon päästä ei vaikutusta vaan alkaa kirveltämään nokkaa. Ei johdu toleista, koska kukaan muukaan ei saa irti mitään. Olisko lapsilukollinen pullo jotenki päästäny ilman kanssa vaikuttaan?
Tosta poppersin juomisesta. Eiks toi oo melko syövyttävää? Itellä roiskui sitä kännissä naamalle, niin poltti ihan helvetisti, meni punaseks ja iski joku allerginen reaktio, tuli siihe kohtaa ihottuma mikä kestiki jonku 3vk. Tuskin siis tekee hyvää vatsallekaa..
"Taste
-
- Tuppisuu
Mulla loisku ja uudesta pullosta nenään ja vetäsin kaikki vahingossa ineen.5min aivan sekaisin ja sitten helpotti.Mitä mieltä jengi on eri poppersseista?Oon ite parikymmentä tyhjentänyt ja väittäisin niissä olevan jopa aika suuret erot keskenään.Taiwan blue ei oo pettäny luottamusta kertaakaan,kun taas esim. hardware ollut aika mietoa kamaa..Niin ja taiwanilla oon saanu kaadettua 2m kokoisen äijän asfaltille ja toiselta kaverilta lähti taju hetkeks
Ei tääkään ihan turvallista kamaa oo mut verraton buusti pilven ja ekstaasin loppunautinnoissa,tulen ehdottomasti jatkossakin oottaa nenällisiä 

-
- Psykonautti
notta pirhana, nyt tuli kotiin Jungle Juice merkillä varustettua popperssia, eikös tämä sisällä erillaista vaikuttavaa ainetta kun nuo
esim. Rush, Quicksilver, sun muut isobutyylinitriittiä sisältävät setit?
Joltain, vai oliko se peräti täällä kuullu että toi Viidakko Mehu ois potentimpaa settiä ku noi muut?
liekkö tuo sitten totta mut vois tässä viimestään viikonloppuna testata että mitä eroa on Rush:iin kun sitä viimeks tuli kokeiltua....
esim. Rush, Quicksilver, sun muut isobutyylinitriittiä sisältävät setit?
Joltain, vai oliko se peräti täällä kuullu että toi Viidakko Mehu ois potentimpaa settiä ku noi muut?

liekkö tuo sitten totta mut vois tässä viimestään viikonloppuna testata että mitä eroa on Rush:iin kun sitä viimeks tuli kokeiltua....
-
- OD
Tutun kuulosta, kyllä. Luepa toi topic ja kato miten mulle kävi pilven ja popperssin (ehkä eniten popperssin takia)...Promoottori wrote:Mulla loisku ja uudesta pullosta nenään ja vetäsin kaikki vahingossa ineen.5min aivan sekaisin ja sitten helpotti.Mitä mieltä jengi on eri poppersseista?Oon ite parikymmentä tyhjentänyt ja väittäisin niissä olevan jopa aika suuret erot keskenään.Taiwan blue ei oo pettäny luottamusta kertaakaan,kun taas esim. hardware ollut aika mietoa kamaa..Niin ja taiwanilla oon saanu kaadettua 2m kokoisen äijän asfaltille ja toiselta kaverilta lähti taju hetkeksEi tääkään ihan turvallista kamaa oo mut verraton buusti pilven ja ekstaasin loppunautinnoissa,tulen ehdottomasti jatkossakin oottaa nenällisiä
Pitäne ottaa ton tökötin kanssa jatkossa hieman rauhallisemmin.
edit: nih se topic on viewtopic.php?f=32&t=1929
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
- Psykonautti
Tuli Rushia ostettua. Kyllähän se toimii. Selvinpäin melko turhaa, mutta boostaa ainakin salviatrippiä, alkoholia ja seksiä mukavasti 

-
- Apteekki
Se buustaa kaiken hetkeks "överiks" mut vie samal esim. savun vaikutukset menessään. Putsaa röörit!
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
- LD50
Virosta tuli joskus tuota haettua. Harmi vaan että popperseille kävi usein silleen että vedettin "hatsit" poppersia ja tuli kiire naimaan - siinä kiireessä jäi pullot auki ja poppersit haihtui.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Käyttövinkki: sätkäfiltteriin tai pariin imeyttää sen verran kuin ne imevät ja sen jälkeen nesteytetyt filtterit sopivaan tiiviiseen purkkiin. Nitriitti kaasuuntuu kivasti pullossa antaen hyvät hatsit ja alkuperäisen pullon voi laittaa pakastimeen varastoon niin se ei pääse haihtumaan tyhjäksi kuten edellisellä postaajalla 

-
- Lepakko
Aiheuttaako tämä Poppers mitään haitallisia sivuvaikutuksia ym.? Imppaushan ei tunnetusti ole terveellistä...
-
- Kameleontti
muistaakseni poppers FAQissa mainittiin, et poppersin nauttimisella ei oo sen suurempia fyysisiä eikä psyykkisiä haittavaikutuksia.
en kyl ihan takuuseen menis tosta...
en kyl ihan takuuseen menis tosta...
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
- Psykonautti
http://www.youtube.com/watch?v=ygAxh81W ... annel_page Siinä on Isobutyylinitriitin synteesi. Jos joltakin löytyy labra niin eiku menoks. Kuhan saan Natriumnitriitin ja Rikkihapon joskus vuoden mittaan niin kyl..
-
- OD
Poppers on ihan hatusta. Paitsi tällä kertaa. Nyt tuli samanlaisia "efektejä" ku salvia tripillä. Lähti nimittäin mun sänky liikkumaan aika rajusti tossa äskön, tuntu eka ku olisin ite lähteny lentoon...
. Tälläistä tällä kertaa. Ihan mukavia "efektejä"
.

-
- Karvakuono
En koko ketjua jaksanut lukea läpi, mutta mutta onkos kenellekkään tullut lakkamaista efektiä?
Ja tämä siis alkolla ja rush kombolla. Hienoahan se oli huju kitkuissa.
Ja tämä siis alkolla ja rush kombolla. Hienoahan se oli huju kitkuissa.

-
- Tuppisuu
Lääkelaitos kielsi popperssit
Luotettavalta henkilöltä saamani tiedon mukaan lääkelaitos on ottanut yhteyttä popperssia Suomessa myyviin nettisivustoihin ja vaatinut poistamaan tuotteet välittömästi myynnistä.
Syynä on kuulemma se, että niiden sisältämät kemikaalit (yleensä isobutyylinitriitti) on rinnastettavissa lääkeaineeseen. Toisin sanottuna ilmeisesti aiemmin sydänlääkkeenä käytettyyn amyylinitriittiin. Eikä kuulemma "ei nautittavaksi" -merkinnällä ole väliä, koska huonetuoksuna käytetty tuoksu imeytyy joka tapauksessa hengitysilmasta verenkiertoon.
Myynnin loppumisen voi itse käydä toteamassa ainakin kahdelta eri sivustolta. Et näin...
Syynä on kuulemma se, että niiden sisältämät kemikaalit (yleensä isobutyylinitriitti) on rinnastettavissa lääkeaineeseen. Toisin sanottuna ilmeisesti aiemmin sydänlääkkeenä käytettyyn amyylinitriittiin. Eikä kuulemma "ei nautittavaksi" -merkinnällä ole väliä, koska huonetuoksuna käytetty tuoksu imeytyy joka tapauksessa hengitysilmasta verenkiertoon.
Myynnin loppumisen voi itse käydä toteamassa ainakin kahdelta eri sivustolta. Et näin...

The Followers of the Rabbit
-
- OD
Mulla on tullut jo parin päivän enemmän ja vähemmän säännöllisen, mutta kuitenkin suhteellisen runsaan käytön tilanne jossa Poppers ei vaan enää toimi yhtään. Ei kyllä johtunut siitä, että aine olisi mennyt huonoksi, vaan jonkinlaisesta immuniteetista. Joka lähtee kyllä pois kun venailee jokusen tovin.Happotatti wrote:Onko kellään muulla käynyt samanlailla että n.viikon päästä ei vaikutusta vaan alkaa kirveltämään nokkaa. Ei johdu toleista, koska kukaan muukaan ei saa irti mitään. Olisko lapsilukollinen pullo jotenki päästäny ilman kanssa vaikuttaan?
Omien kokemuksien mukaan muutaman päivän käyttö ei tee hyvää. Alkaa tulemaan sähköisiä sätkyjä ja kerran on jopa tullut lyhyt epileptinen kohtaus. Näin siis ainakin mulla.
Nokan kirvelyä en ihmettele, onhan Poppers kuitenkin "sen oloista" tavaraa... Itselläni nokan alapuolella oleva iho ärsyyntyi kivuliaasti.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
- Psykonautti
On tota popperssia tullu jonkin verran haisteltua ja kyl se "teho" vaan laskee sitä mukaan, mitä sitä pulloo haistellaan ja availlaan. Juuri avatusta pullosta ne ensihajut kolisee kaikista parhaiten, eikä tunnu nenässäkään juuri ollenkaan. Sitten ku pullossa on jäljellä puolet tai vähemmän niin ei enää samalla lailla kolise kuin juuri avattu pullo ja alkaa nenässäkin jo vähän kirvelemään. Nytkin tua laatikon pohjalla lojuu 12 vajaata pulloo joita ei viitsi enää haistella ku saa vaan päänsä kipeeks ja kirvelee nenää.Jeshu wrote:Mulla on tullut jo parin päivän enemmän ja vähemmän säännöllisen, mutta kuitenkin suhteellisen runsaan käytön tilanne jossa Poppers ei vaan enää toimi yhtään. Ei kyllä johtunut siitä, että aine olisi mennyt huonoksi, vaan jonkinlaisesta immuniteetista. Joka lähtee kyllä pois kun venailee jokusen tovin.Happotatti wrote:Onko kellään muulla käynyt samanlailla että n.viikon päästä ei vaikutusta vaan alkaa kirveltämään nokkaa. Ei johdu toleista, koska kukaan muukaan ei saa irti mitään. Olisko lapsilukollinen pullo jotenki päästäny ilman kanssa vaikuttaan?
Omien kokemuksien mukaan muutaman päivän käyttö ei tee hyvää. Alkaa tulemaan sähköisiä sätkyjä ja kerran on jopa tullut lyhyt epileptinen kohtaus. Näin siis ainakin mulla.
Nokan kirvelyä en ihmettele, onhan Poppers kuitenkin "sen oloista" tavaraa... Itselläni nokan alapuolella oleva iho ärsyyntyi kivuliaasti.
edit: Niin ja jostain kuullu/lukenu että avattu pullo säilyisi parhaiten jääkaapissa. Eli kyl ne tehot sit vissii johonki huoneenlämmössä häviää :?
Apuva. Vietin tossa "normi perjantaita", eli viinaa, nameja ja sitten discoilemaan. Ilta alkoi mukavissa merkeissä, kunnes tupakkakopissa kaverilla oli poppers pullo kädessä. Toki sitten fiksuna tyttönä otin sen kädestä sen pullon enempää tai vähempää ajattelematta ja kulautin kurkusta alas (tarkkaa määrää en osaa sanoa mutta about puoli pulloa)
N. 5min meni kun lähdin vessaan oksentamaan, ja saman aikaisesti tuli paskat housuun.. Muisti meni, mut kaverit sano et olin nojannut wc-kopin seinään, muuttunut siniseksi ja alkanut täristä ja kouristelemaan. Tämän jälkeen kaveri huusi poket paikalle, ja ne soitti ambulanssin. Ambulanssissa ne kyseli sitten että mitä oon ottanut, sanoin että viinaa ja juonut popperssia(ne ei ees tiennyt mitä se on..). Puhalsin 1,5%, joten känni ei loppujen lopuksi ollut kova. Onkohan noilla essoilla jotain vaikutusta asiaan? Otin saman verran kuin olen aiemminkin ottanut 2,5, valkosia toyotia. Hetken siinä ambulanssissa maattuani olo oli ilmeisesti parantunut, ja sanoin että poikakaveri vie mut kotiin. Ambulanssi kuskit päästi mut lähtemään, jolloin olin (paskat housussa, heheh) lähtenyt takaisin kävelemään baariin. Kahdet rappuset olin ilmeisesti päässyt kipuamaan, kunnes olin pyörtynyt, muuttunut kuulema ihan vaaleansiniseksi ( ja kädet tummunut? ).. Sitten lähdettiin sairaalaan. Sairaalassa taas olo parani, jolloin aloin kyselemään että pääsenkö röökille.Vastattiin että juu, sitten kun lääkäri on tutkinut sut, tääl on vähän ruuhkaa että menee n.4-5h. Siitähän en sitten tykännyt, niin irroitin itseni köysistä ja lähdin karkuun..
Nyt tapahtumasta on kaksi päivää, ja kysynkin teidän mielipidettänne.. Sekoilun jälkeen mua on kouristellut aika paljon, eilisestä kyllä on helpottunut hieman.. Syöminen ja juominen on tosi vaikeaa. Aluksi tuntui kipua kurkussa, ja nyt se on vähän niinkuin "laskeutunut". Suurin kipu on ylävatsassa. Voisiko tästä popperssin juomisesta olla seurauksena esim. vatsahaava? Lääkäriinhän se pitäis mennä, mut sen verran kova mimmi oon et lääkäriin en mene ennenku oikeesti pelottaa et henki lähtee :heh:
Mut kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja omaa siskoa.. Olihan se hauskaa essonousuissa olla "komean" ambulanssi miehen hoivissa

Nyt tapahtumasta on kaksi päivää, ja kysynkin teidän mielipidettänne.. Sekoilun jälkeen mua on kouristellut aika paljon, eilisestä kyllä on helpottunut hieman.. Syöminen ja juominen on tosi vaikeaa. Aluksi tuntui kipua kurkussa, ja nyt se on vähän niinkuin "laskeutunut". Suurin kipu on ylävatsassa. Voisiko tästä popperssin juomisesta olla seurauksena esim. vatsahaava? Lääkäriinhän se pitäis mennä, mut sen verran kova mimmi oon et lääkäriin en mene ennenku oikeesti pelottaa et henki lähtee :heh:
Mut kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja omaa siskoa.. Olihan se hauskaa essonousuissa olla "komean" ambulanssi miehen hoivissa

Kai tiiät, ettei sitä tuu juoda?
Kaveri otti hölän joskus ja meinas siitäkin jo oksentaa. Ei toi nyt ainakaan terveellistä ole, mut etköhän sä nyt ala jo olee suht kunnossa.
Mut siis joo, ihan kiva on, varsinkin kännirushiksi!

Mut siis joo, ihan kiva on, varsinkin kännirushiksi!
Joo, tottakai, mut ei mulla järki aina pelaa :heh:Varjo wrote:Kai tiiät, ettei sitä tuu juoda?
-
- OD
THC wrote:Ilta alkoi mukavissa merkeissä, kunnes tupakkakopissa kaverilla oli poppers pullo kädessä. Toki sitten fiksuna tyttönä otin sen kädestä sen pullon enempää tai vähempää ajattelematta ja kulautin kurkusta alas (tarkkaa määrää en osaa sanoa mutta about puoli pulloa)N. 5min meni kun lähdin vessaan oksentamaan, ja saman aikaisesti tuli paskat housuun.. Muisti meni, mut kaverit sano et olin nojannut wc-kopin seinään, muuttunut siniseksi ja alkanut täristä ja kouristelemaan.

Eipä taida olla, mutta oksentelu, sininen naama, verenpaineen lasku, tajun lähteminen ja housuihin paskominen ovat itse asiassa hyvin tyypillisiä seurauksia alkyylinitriittien yliannostuksesta joten epäilen vahvasti, että oireet ehkä liittyivätkin siihen Poppersiin jonka joit vain hetkeä aiemmin.THC wrote:Onkohan noilla essoilla jotain vaikutusta asiaan? Otin saman verran kuin olen aiemminkin ottanut 2,5, valkosia toyotia.

Heheh... eh...THC wrote:Ambulanssi kuskit päästi mut lähtemään, jolloin olin (paskat housussa, heheh) lähtenyt takaisin kävelemään baariin.
Noniin. Selvisit kuitenkin hengissä ja akuutit vaarat lienevät takanapäin. Mahakatarri kuulostaa hyvin ennalta-arvattavalta haittavaikutukselta kuten yleensäkin koko ruoansulatuselimistön ja limakalvojen ärtyminen. En kuitenkaan usko että se kehittyisi vielä mahahaavaksi asti. Arvaan ettet loppujen lopuksi ole menossa lääkäriin, sillä tulit sieltä jo kerran omin luvin pois, mutta todennäköisesti oireilu alkaa pikku hiljaa helpottaa. Sen sijaan pääkoppasi oireilun aiheuttajasta minulla ei ole havaintoakaan, toivottavasti et kuitenkaan vastaisuudessa kärsi tämän luokan hetken voittajafiilis-mielijohteista ainakaan niin paljon, että niistä alkaa aiheutua sinulle näkyvääkin haittaa. Pikku vinkkinä, baariin ei välttämättä pääse sisään päällysvaatteissa, mutta aivoja ei kuitenkaan tarvitse jättää narikkaan.THC wrote:Sekoilun jälkeen mua on kouristellut aika paljon, eilisestä kyllä on helpottunut hieman.. Syöminen ja juominen on tosi vaikeaa. Aluksi tuntui kipua kurkussa, ja nyt se on vähän niinkuin "laskeutunut". Suurin kipu on ylävatsassa. Voisiko tästä popperssin juomisesta olla seurauksena esim. vatsahaava? Lääkäriinhän se pitäis mennä, mut sen verran kova mimmi oon et lääkäriin en mene ennenku oikeesti pelottaa et henki lähtee :heh:
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
- Psykonautti
Heh, tylyjä kommentteja ferox, mut niin pitää olla.. *facepalm* toi oli tosi typerää
Hei THC, ota nyt ees hiilitabletteja. Ei niitä popperseja olis myöskää saanu oksentaa ulos (polttaa limakalvot), vaikka taisit olla aika hallitsemattomassa tilassa. Mut tjoo, never do that again

Hei THC, ota nyt ees hiilitabletteja. Ei niitä popperseja olis myöskää saanu oksentaa ulos (polttaa limakalvot), vaikka taisit olla aika hallitsemattomassa tilassa. Mut tjoo, never do that again

tolkuton tajunnanköyrijä
(lintuslangi) harrastajan tajunnan totaalisesti sekoittava suurharvinaisuus
(lintuslangi) harrastajan tajunnan totaalisesti sekoittava suurharvinaisuus
-
- Psykonautti
COOLTHC wrote:"normi perjantaita",lähdin vessaan oksentamaan, ja saman aikaisesti tuli paskat housuun.

I love you Mary Jane
No mitä!CYKO wrote:^+1
tosi naisellista.

-
- Karvakuono
Outoa lukea kirjoituksia siitä kuinka hyvää rush on, itselleni tuo tuntuu siltä että vetäisi jotain hermomyrkkyä ja näen sokean pisteeni, thats it. Extacy pop sen sijaan on taivaallista, mutta siinä onkin alkyylinitriittiä eikä isobutyylinitriittiä. Hetken kaikki on niin pirun hyvin, varsinkin kännissä.