Minäkin olen kuullu juttua että joku oli kuollut täälläpäin kun oli sytkärin kaasua impannut.
Ja se, että butaanista jotenkin keuhkot jäätyisivät on ehkä karmeinta paskapuhetta mitä olen ikinä kuullut. Se ei ole siellä pullon sisällä nyt kumminkaan NIIN kylmää edes, ja kun se kaasu pääsee pullosta ja laajenee, sen lämpötila nousee aika rajua tahtia. Samalla logiikalla -30 celssiuksen pakkasessa kaikkien keuhkot jäätyisivät heti kun vähänkin hengittää.
Ja nohh, tulihan tuota testattua pari päivää sitten... Melko pienellä annoksella tosin. Ei mitään erikoisempaa, vaikka tulihan siitä ihan mielenkiintoinen ja kiva olo sen vaikutuksen ajaksi. Muistutti melko paljon perus alkoholihumalaa, puutunut, painava, huimaava ja "leijuva" olo. Suurin ero oli kuitenkin perus etanolikänniin se, että äänet muuttuivat... Muuttuivat matalemmiksi ja kävivät sirisemään. Melkeinpä voisi sanoa jyrisemään

. Muistaakseni tämä "sirinä" levisi vähän myös näköaistiini. Tosin koko tämä jännin vaihe eli äänten muuttuminen kesti ehkä vain pari minuuttia jos sitäkään. Sen jälkeen oli vain tyhmä jumi ja päätä jomotti hieman(ei kuitenkaan paljoa)koko päivän vaikka otin 800 mg ibuprofeenia. Eipä tuota tuon vaikutuksen lyhkäisyyden ja haittavaikutusten takia kuitenkaan hirveästi enää ole halua nuuhkia uudelleen.
Eetteriä olisi kiva kokeilla, kun se minun lukeman perusteella on jossain määrin samanlaista mutta vaan melko paljon miellyttävämpää ja haitattomampaa