Impattavat psykoaktiivit.

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
MaZa1
Karvakuono

Post by MaZa1 »

RiotStarter wrote:
MaZa1 wrote:
RiotStarter wrote: Kuka käskee olla pitämättä maskia?Monta vuotta jo ruiskulla suhinu ja hyvin ajatus luistaa...Sinä tosin et kovin nerokkaalta vaikuta.
no haista sää vittu kyl mää ainaki käytän maskia mut siä on esim jtn opeja jokka on niin vanhoja et sillon ku ne oli meijän ikäsiä ni ollu kuullukkaa mistää hengitys suojaimista
Tappelu tappelu!No jooh...ok ehkä kärjistin hieman asioita.Olen äreä kun en ole saanut päivän röökiä. :roll:
joo ei se mtn vähä samaa vikaa :lol:

mut toi on kyl oikeesti totta et varsinki noi vanhemmat maalarit ja veneen tekijät on aika hitaalla käyviä ku ei sillon tosiaan ollu mtn maskeja niinku nykyään pitää jo melkein puupölyn takia pitää jtn kauheeta naamaria
:roll:
Thoxium

Post by Thoxium »

Inovix wrote:
powergrower wrote: Paitsi että normaalisytkäreissä, mitä saa kaupoista, eivät sisällä butaania, tappavaa kaasua kylläkin sisältävät.
Paitsi että sisältää. Tosin yleensä butaanin lisäksi muitakin hiilivetyjä.
Paitsi että quotesit väärin :mrgreen:
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Mä oon yrittäny bensasta 3 kertaa saada jotain irti.
Ensimmäisellä ja toisella kerralla nuuhkin syvään vain muutamia kertoja ja sitten tuli sellainen vähän kivettynyt ja humaltunut olo, joka kesti noin minuutin.
Kolmannella kerralla nuuhkaisin kanisterista noin 20 kertaa ja se ei ollut kivaa:
-Tuntui ihmeelliseltä koko kehossa
-Pihalla tippuvat vesipisarat kaikui päässä (aluksi luulin että oli sydämen sykkeen ääniä)
-Päässä tuntui helvetin ärsyttävältä, vinkui ja tuntui että on painetta ja kohta räjähtää
-Ajatukset oli jotain tälläsiä: "Vittu perkele saatana", "Aivot käy ylikierroksilla", "Pää räjähtää", "Täytyy mennä raittiiseen ilmaan"
-Näin jonkin pienen punaisen jutun joka kuvasti aivojen kierroslukua tjsp.
Sitten lähdin raittiiseen ilmaan ja tuo paska loppui vähän ajan päästä.

Tuo tunne, olikohan se melkein pyörtymistä?
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Lännen nopein
Apteekki

Re: Impattavat psykoaktiivit.

Post by Lännen nopein »

Nyt kokieine vihdoi sitä bebsaa, ja toivittavasti ei tarvitse koittaa uudestaa. Pakko kaikkeua on kerran kokoeiltava, joten rapottia tulee siittä miten kävi. Whis me aluck, ehkä emme tapaa enään-->
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Tekstistäs päätellen oot impannu jo iha tarpeeks.

En meinaa sillä että oisit joku himo-imppaaja tai mtn. No offence
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Havoc
Lepakko

Post by Havoc »

Lännen nopein wrote:Nyt kokieine vihdoi sitä bebsaa, ja toivittavasti ei tarvitse koittaa uudestaa. Pakko kaikkeua on kerran kokoeiltava, joten rapottia tulee siittä miten kävi. Whis me aluck, ehkä emme tapaa enään-->
No oliko kokeilemisen arvoinen kokemus? :D Epäilen vahvasti...
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Pahoittelen suuresti, ja hävettää vielä enemmän :oops:. Olin valmiiksi aivan älyttömässä ryynihumalassa, ja sitten tuli tuo päähänpisto. Kuten arvata saattaa, niin silloin on kaikki päähänpistot toteutettava. Mitään en muista ja aamulla oli bansat pitkin lattioita ja pöytiä ja siinä tupakantumppeja eikä vieläkään ole aavistustkakaan mitä silloin tapahtui. En ikinä ole edes ajatellut kyseistä ainetta, mutta jostain se nyt vain tuli. Eikä jumalauta tule uudestaan! Hengissä onneksi selvisin kuin ihmeen kaupalla ja toivoisin olevani nyt edes hieman viisaampi. Eihän tuollainen immppaaminen edes ole minun tyylistäni alkuunaan. Sotku oli hirveä ja morkkis sitäkin suurempi. Selkääni sietäisin oikeen kunnolla :o
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
jakoavain

Post by jakoavain »

Länkkäri.. surullista :(
kuflux

Post by kuflux »

Kaikki tuntuvat olevan sitä mieltä että se on todella vaarallista, jopa henki voi mennä ja ainakin mieli menee jos sitä harrastaa.

putaani on aika turha aine!saaha sillä pään sekasi mutta mitä voi tapahtuakkaan :D kaveri otti putaania ja sen jälkeen sillä pysähty sydön 13minuutiksi, mutta onneksi se selvis siitä :) omat testaamiset impattivien kanssa jäi siihen :lol:
Pakanasoturi
Lepakko

Re:

Post by Pakanasoturi »

Minäkin olen kuullu juttua että joku oli kuollut täälläpäin kun oli sytkärin kaasua impannut.

Ja se, että butaanista jotenkin keuhkot jäätyisivät on ehkä karmeinta paskapuhetta mitä olen ikinä kuullut. Se ei ole siellä pullon sisällä nyt kumminkaan NIIN kylmää edes, ja kun se kaasu pääsee pullosta ja laajenee, sen lämpötila nousee aika rajua tahtia. Samalla logiikalla -30 celssiuksen pakkasessa kaikkien keuhkot jäätyisivät heti kun vähänkin hengittää.

Ja nohh, tulihan tuota testattua pari päivää sitten... Melko pienellä annoksella tosin. Ei mitään erikoisempaa, vaikka tulihan siitä ihan mielenkiintoinen ja kiva olo sen vaikutuksen ajaksi. Muistutti melko paljon perus alkoholihumalaa, puutunut, painava, huimaava ja "leijuva" olo. Suurin ero oli kuitenkin perus etanolikänniin se, että äänet muuttuivat... Muuttuivat matalemmiksi ja kävivät sirisemään. Melkeinpä voisi sanoa jyrisemään :) . Muistaakseni tämä "sirinä" levisi vähän myös näköaistiini. Tosin koko tämä jännin vaihe eli äänten muuttuminen kesti ehkä vain pari minuuttia jos sitäkään. Sen jälkeen oli vain tyhmä jumi ja päätä jomotti hieman(ei kuitenkaan paljoa)koko päivän vaikka otin 800 mg ibuprofeenia. Eipä tuota tuon vaikutuksen lyhkäisyyden ja haittavaikutusten takia kuitenkaan hirveästi enää ole halua nuuhkia uudelleen.

Eetteriä olisi kiva kokeilla, kun se minun lukeman perusteella on jossain määrin samanlaista mutta vaan melko paljon miellyttävämpää ja haitattomampaa :)
miymau
Lepakko

Post by miymau »

mä en tollasiin kyl oo ikinä koskenu, enkä kyllä aio kokeillakaa! naurattaa vaa ku kaikki hemmetin 14-vuotiaat imppailee buttee ja on iha kuutamol "viddu mä nään valojaa", säälittävää. Nykyää nuoret on kuulemma alkanu jotai deodoranttiiki imppaamaan :D Menis mieluummin sit vaikka Prismasta ostaa päivänsineä.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
dimitri
Lepakko

Post by dimitri »

Tuo deodoranttien imppaus on oikeasti säälittävämpää kuin jenkem. Mitä siinä deodorantissa on vähäisen alkoholin lisäksi, joka päähän nousisi? Ei mitään. Jos jotain pitäisi varastaa, niin valitsisin sen kossupullon deodorantin sijaan, jos alkoholilla kikkaillaan.
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

dimitri wrote:Tuo deodoranttien imppaus on oikeasti säälittävämpää kuin jenkem. Mitä siinä deodorantissa on vähäisen alkoholin lisäksi, joka päähän nousisi? Ei mitään. Jos jotain pitäisi varastaa, niin valitsisin sen kossupullon deodorantin sijaan, jos alkoholilla kikkaillaan.
Ponnekaasut? Butaani, propaani?
dimitri
Lepakko

Post by dimitri »

Ei niitäkään paljoa.
dagai^
Karvakuono

Post by dagai^ »

miksi.. :shock: MIKSI??? miksi impata sytkäristä?? eihän se määrä riitä edes nousemaan päähän.. o.O eilen kaks pulloo ja tänään olen impannut 5 pulloa butaania.. sanon että osaa se butaani olla psykoaktiivista.. ensikertoja ku imppailin nii en huomannu tällasta vaikutusta ku nyt myöhemmin.. tripit verrattavissa sieni+bensa trippiin.. (en kyl oo ikinä kokeillu sieni bensa trippii mut voisin ajatella että olis aika samanlainen vaikutus..
Olit etsimässä tietoa jostakin?
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

dagai^ wrote:tripit verrattavissa sieni+bensa trippiin..
dagai^ wrote:miksi.. :shock: MIKSI??? miksi
sekoittaa sieniä ja bensaa?
when the going gets weird, the weird turn pro.
dagai^
Karvakuono

Post by dagai^ »

NYT loppu imppaus ja kaikki psykoaktiivit.. alkoi jo tulla niin pahoja halluja että huh huh.. ensin näin isäni ja sen jälkeen hän katosi meidän katolle jonka jälkeen seurasi sellainen vanha verinen kirves mun stereoissa.. vähän ajan päästä nivusistani kuului ääni ja katsoin paniiikissa ja pallini oli muuttunut sinisiksi.. onneksi tyttöystäväni huusi minulle että halluja!! en tiiä mitä olisin ilman sitä tietoa tehnyt itselleni.. huh huh :( :evil:
dagai^
Karvakuono

Post by dagai^ »

onneksi näin tajuntani varoitti :) ja kyse oli siis butaanista.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Toivottavasti opit jotain ja ymmärrät säästää päätäs. Ei välttämättä mitää maailman fiksuinta touhua vetää butaania pullotolkulla päivässä :(. Mut omatpaha on aivos ja sä päätät ja sillee. Itse söisin mielummin sieniä jos haen jotain psykedeelistä.
"Taste
Hippie
Karvakuono

Post by Hippie »

Ehkä vähän hölmö kysymys, mutta mistä saisi ostettua eetteriä? Olen muutamaan apteekkiin lähettänyt asiallisesti pukeutuneen kaverini sitä ostamaan, (Itse en viitsi mennä edes yrittämään) mutta ei ole löytynyt. :?
growy
Kameleontti

Post by growy »

Apteekista sitä Eetteriä saa,tai ainakin pitäisi saada. Tiedä sitten miksi eivät ole myyneet.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
skaarfeis_
Tuppisuu

Post by skaarfeis_ »

sairasta touhuu koko imppaaminen ylipäätään, viime kesänä tuli bensan kans leikittyy liianki paljon :foil:
Nuppi_

Post by Nuppi_ »

täyttä paskaa, ja se on totta että siihen on kuollut muutamia sytkärin kaasuu.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

growy wrote:Apteekista sitä Eetteriä saa,tai ainakin pitäisi saada. Tiedä sitten miksi eivät ole myyneet.
siellä on kai aika harvinaista et sitä tullaan ostamaan. ostin tänään 50ml, mihin se riittää? jonkun verran haistelin, mut on niin tutkalla ettei tarvii, mites kauan selvään päähän sitä pitää haistella, et toimii max hyvin? makso hurjat yli 3 euroo.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Nexus
Psykonautti

Post by Nexus »

Mun kaveri imppas vitun kauan bensaa ja meni vitun pahaan psykoosiin, oli suljetul melki vuoden ja on pimahtanu ihan täysin. Hullun paperit ja joutuu nykyää vetää vitusti nappeja naamarii et pää pysyy jotenki järjissää.. :/ Älkää vittu impatko bensaa.. :D
You Live Just Once
bol
Kameleontti

Post by bol »

Nexus wrote:Mun kaveri imppas vitun kauan bensaa ja meni vitun pahaan psykoosiin, oli suljetul melki vuoden ja on pimahtanu ihan täysin. Hullun paperit ja joutuu nykyää vetää vitusti nappeja naamarii et pää pysyy jotenki järjissää.. :/ Älkää vittu impatko bensaa.. :D
Kuullostaa helvetin epämukavalta kohtalolta. Otan osaa kaverisi puolesta..
bdxm

Post by bdxm »

Nexus wrote:Mun kaveri imppas vitun kauan bensaa ja meni vitun pahaan psykoosiin, oli suljetul melki vuoden ja on pimahtanu ihan täysin. Hullun paperit ja joutuu nykyää vetää vitusti nappeja naamarii et pää pysyy jotenki järjissää.. :/ Älkää vittu impatko bensaa.. :D
raffi meno... osanotot, se on nihkeetä kun frendi tippuu... mut oisko ollu et olis menny muutenki..?
Adrenochrome
Psykonautti

Post by Adrenochrome »

miymau wrote:mä en tollasiin kyl oo ikinä koskenu, enkä kyllä aio kokeillakaa! naurattaa vaa ku kaikki hemmetin 14-vuotiaat imppailee buttee ja on iha kuutamol "viddu mä nään valojaa", säälittävää.
Tässä tuli aika hyvin omatkin mietteet asiasta. Nauttikoot aivovammoistaan.
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
Nuppi_

Post by Nuppi_ »

Adrenochrome wrote:
miymau wrote:mä en tollasiin kyl oo ikinä koskenu, enkä kyllä aio kokeillakaa! naurattaa vaa ku kaikki hemmetin 14-vuotiaat imppailee buttee ja on iha kuutamol "viddu mä nään valojaa", säälittävää.
Tässä tuli aika hyvin omatkin mietteet asiasta. Nauttikoot aivovammoistaan.

sori repesin tol ihan hyvin ku tiiän just ihan samanlaisen tyypin ja se on 19 vuotias :)
NarkkiParkki
Lepakko

Imppaus

Post by NarkkiParkki »

Aika moni täältä on varmaan joskus kokeillut imppaamista.

Itse olen kokeillut impata zippobensaa ja liimaa, mutta kummastakaan ei tullut mitään, eli mielestäni ihan paskaa.
Tai sitten tein jotain väärin impatessani.

MODE: Tästä viestistä eteenpäin useampi viesti on yhdistetty ketjuun toisesta samaa aihetta käsittelevästä topicista. -sublime