http://www.nic.funet.fi/pub/doc/bible/fi/1992/Ilm.html
Ottakaapas hyvät kirjoittajat kisa, kuka trippaa yhtä hyvin ja kirjoittaa paremman trippistoorin kuin tuo.
Johanneksen ilmestys
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
Johanneksen ilmestys
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
-
figaro
- Karvakuono
-
sillis
- Karvakuono
Eikö kaktukset kasvanut vähän eri mantereella kuin jeesus tuohon aikaan?Trinitron wrote:Sieniä, kenties? Onhan päivänsineäkin vedetty joskus inka- ja atsteekkiaikoina eri rituaaleissa. Joku aavikko-olosuhteissa kasvava kaktus kuulostais tietysti tohon raamatun aikaan sopivalta.
...vie vain tilaa turhaan...
-
Lasipallo
- Kameleontti
-
happyphrygian
- Tuppisuu
-
zero
- Kameleontti
-
Asidyyli
- LD50
-
m
- Lepakko
Oon tuossa lukenut Heidi Liehun kirjaa "ihana kristus", tosi filosofista, loogista, liian älykästä kirjallisuutta (jopa minulle
). Mutta hän kans vähän mietti johanneksen ilmestystä, tyyliin, "kunnon trippi".
Mutta toinen kirja mikä on menossa Billy Grahamin elämän kerta, (eli varmaan tunnetuin evankelista tällä vuosisadalla). Mutta hän myös myönsi ymmärtämättömyytensä joidenkin raamatun ristiriitojen kanssa, hänen mielestään Jumala on liian suuri ihmisen ymmärtää..
Molemmat kirjat on ollu tosi mielenkiintoisia, koska olen pohtinut uskonasioita monelta kantilta..
Hmm, en osaa sanoo enempää itsekään..
Mutta toinen kirja mikä on menossa Billy Grahamin elämän kerta, (eli varmaan tunnetuin evankelista tällä vuosisadalla). Mutta hän myös myönsi ymmärtämättömyytensä joidenkin raamatun ristiriitojen kanssa, hänen mielestään Jumala on liian suuri ihmisen ymmärtää..
Molemmat kirjat on ollu tosi mielenkiintoisia, koska olen pohtinut uskonasioita monelta kantilta..
Hmm, en osaa sanoo enempää itsekään..
-
gaia
- Kameleontti