Millä annostuksella olet DMAE:a ottanut? Potentiaalista apua esim. lukemiseen/opiskeluun?Tesseract wrote: Eli tämmöinen setti itsellä. Tosin Olmifonia en popsi kuin silloin kun pitää valvoa. Noin 4kk olen käyttänyt ja kyllähän nämä helvetti toimii. Piracetam on paras keskittymiseen. Dmae toimi muutaman ensimmäisen viikon stimulanttina ja sen jälkeen en ole huomannut vaikutusta. Olmifon on ehdottomasti näistä tehokkain. Sen avulla pystyy valvomaan niin pitkään kuin haluaa. Ei minkäänlaista euforiaa, mutta jossain vaiheessa vaan huomaa, että "oho kello on jo näin vitusti". Muut toimivat erittäin miedosti tai voi pistää melkein placebon piikkiin.
Älylääkkeet (nootropics, nootropiinit, smart drugs)
Re: Smart drugs (nootropics)
-
- Karvakuono
Äh nyt vasta huomasin että oot kyselly, mutta 300-400mg. Ja tosiaan itestäni tuntui, että toi dmae tosiaan toimi vaan ensimmäisen 2 viikkoa, ja silloinkin enemmän stimulanttina kuin minään muistinparantajana. Eli kyllähän tota tenttiinlukumatskuna voi käyttää muttei tosiaan pidemmällä tähtäimellä auta paljoakaan.Epru0 wrote:Millä annostuksella olet DMAE:a ottanut? Potentiaalista apua esim. lukemiseen/opiskeluun?Tesseract wrote: Eli tämmöinen setti itsellä. Tosin Olmifonia en popsi kuin silloin kun pitää valvoa. Noin 4kk olen käyttänyt ja kyllähän nämä helvetti toimii. Piracetam on paras keskittymiseen. Dmae toimi muutaman ensimmäisen viikon stimulanttina ja sen jälkeen en ole huomannut vaikutusta. Olmifon on ehdottomasti näistä tehokkain. Sen avulla pystyy valvomaan niin pitkään kuin haluaa. Ei minkäänlaista euforiaa, mutta jossain vaiheessa vaan huomaa, että "oho kello on jo näin vitusti". Muut toimivat erittäin miedosti tai voi pistää melkein placebon piikkiin.
Mutta nyt lisäyksenä pinoon Metyliinisini. Ja helvetti... Tuntuu pahalta juoda kalojen lääkkeet, mutta tämä toimii oikeasti.
tota totaTesseract wrote:Äh nyt vasta huomasin että oot kyselly, mutta 300-400mg. Ja tosiaan itestäni tuntui, että toi dmae tosiaan toimi vaan ensimmäisen 2 viikkoa, ja silloinkin enemmän stimulanttina kuin minään muistinparantajana. Eli kyllähän tota tenttiinlukumatskuna voi käyttää muttei tosiaan pidemmällä tähtäimellä auta paljoakaan.Epru0 wrote:Millä annostuksella olet DMAE:a ottanut? Potentiaalista apua esim. lukemiseen/opiskeluun?Tesseract wrote: Eli tämmöinen setti itsellä. Tosin Olmifonia en popsi kuin silloin kun pitää valvoa. Noin 4kk olen käyttänyt ja kyllähän nämä helvetti toimii. Piracetam on paras keskittymiseen. Dmae toimi muutaman ensimmäisen viikon stimulanttina ja sen jälkeen en ole huomannut vaikutusta. Olmifon on ehdottomasti näistä tehokkain. Sen avulla pystyy valvomaan niin pitkään kuin haluaa. Ei minkäänlaista euforiaa, mutta jossain vaiheessa vaan huomaa, että "oho kello on jo näin vitusti". Muut toimivat erittäin miedosti tai voi pistää melkein placebon piikkiin.
Mutta nyt lisäyksenä pinoon Metyliinisini. Ja helvetti... Tuntuu pahalta juoda kalojen lääkkeet, mutta tämä toimii oikeasti.

Edit: "In July 2008, researchers announced positive results from methylthioninium chloride (MTC), (trade name: rember) a drug that dissolved Tau polymers. Phase II results indicate that it is the first therapy that has success in modifying the course of disease in mild to moderate AD." Eli siis ensimmäinen aine, jonka on todettu muuttaneen lievän Alzheimerin syndrooman suuntaa.
Edit: millä dosella olet ottanut muuten?
Ja jos viitit kertoa hiukan enemmän tämän "akvaariotuotteen" spekseitä. Sisältääkö muuta kuin metyylisiniä? Ja mikäli tulkitsin foorumin säännöt oikein niin ei taida olla foorumin sääntöjä vastaan mainita tuotteen nimeä kunhan ei mainitse kaupan nimeä.
Last edited by MantaRay on Sat 27 Aug 2011, 23:16, edited 1 time in total.
Lisää metyliinisinistä (eng. methylene blue)
elikkä, alzheimerin hoidossa käytettävät määrät pyörivät kymmenissä milligrammoissa, mutta nootrooppisia vaikutuksia haettaessa, käyttömäärän tulisi olla noin 60 microgrammaa. Osaako joku fiksumpi kertoa, onko
laboratoriolaatuinen metyleenisini ihan laillista perus pulliaisen pitää hallussa/voiko joku linkata suomessa säädeltyjen kemikaalien listan tähän, kun en tahtonu googlesta löytää
?
Metyleenisini on itsessään hyvin huokean hintaista ja 60mcg käyttömäärällä sen jatkuva käyttö on hyvinkin turvallista. Aine toimii MAOI estäjänä, joten nauttiessa tämä otettava huomioon. Tosin erästä nootrooppi foorumia lurkkailessa sielä moni oli mieltä, että 60mcg ei olisi vielä huomattavaa MAOI-estäjä vaikutusta. Metyleenisini vaikuttaa myös suoraan vanhenimiseen liittyviin geeneihin, hidastaen niiden toimintaa.
Katoin, että 20,0g purnukka maksaa ~20dollaria, ja siitähän riittäisi blandisten tekemiseen varmaan moneksi vuodeksi eteenpäin
ei haittaa jos ei ole mikrogrammavaakaa, kunhan on joku grammaa tarkempi vaaka, jolla saa tarkan määrän punnittua, jotta voi sitten tehdä liuosta. Liuoksen tulisi kaikenlisäksi säilyä hyvin pimeässä, metyliinisinin antiseptisten vaikutusten vuoksi
itse sanoisin, että kokeilemisen arvoinen vaikutukset ja hinnan ottaen huomioon.
jotain vaikutuksia, mitä sain kerättyä tuolta foorumilta:
+vähentää ns. brainfoggia
+teoreettisesti hidastaa solujen vanhenemista
+ehkäisee parkinsonin tautia ja alzheimerin syndroomaa
+antiseptiset ominaisuudet, muutama mg naamaa jos kurkku on pipi
+parantaa aivojen kykyä vastaan ottaa ja prosessoida ulkomaailmasta tulevia ärsykkeitä. (esim. eräs jenkki kertoi metyylisinin parantaneen hänen reaktiokykyään ajaessa...)
+kohottaa mielialaa
+hankala overdosettaa
+parantaa veren hapenkuljetusta (liittyi jotenkin hemoglobiiniin)
+/- suuremmilla annoksilla värjää virtsan siniseksi
(tavallaan cool)
-hidastaa siittiösolujen liikettä, tekee kavereista laiskoja vetelyksiä
-aiheuttaa päänsärkyä joillekkin
-aiheuttaa rintakipua joillekkin
-suuremmilla annoksilla voi tuhota hyviä bakteereitä ruoansulatusjärjestelmästä (ei vaikutusta 60mcg annostuksella, ainakaan huomattavaa)
-aiheuttaa joillekkin anemiaa
-suht. voimakas hapetin
Huom. ei saa sekoittaa NMB (new methylene blue), joka on siis vahvasti myrkyllistä.
Tuola foorumille myös kuumoteltiin sitä, että sisältäisi paljonkin raskasmetallijäämiä. Ainoastaan yksi lafka jossain Jenkeissä on kehittänyt raskasmetallivapaan synteesin tämän tuottamiseen ja he eivät yksityisille myy. Tosin raskasmetalleja saa nyt melkein mistä vaan.
elikkä, alzheimerin hoidossa käytettävät määrät pyörivät kymmenissä milligrammoissa, mutta nootrooppisia vaikutuksia haettaessa, käyttömäärän tulisi olla noin 60 microgrammaa. Osaako joku fiksumpi kertoa, onko
laboratoriolaatuinen metyleenisini ihan laillista perus pulliaisen pitää hallussa/voiko joku linkata suomessa säädeltyjen kemikaalien listan tähän, kun en tahtonu googlesta löytää

Metyleenisini on itsessään hyvin huokean hintaista ja 60mcg käyttömäärällä sen jatkuva käyttö on hyvinkin turvallista. Aine toimii MAOI estäjänä, joten nauttiessa tämä otettava huomioon. Tosin erästä nootrooppi foorumia lurkkailessa sielä moni oli mieltä, että 60mcg ei olisi vielä huomattavaa MAOI-estäjä vaikutusta. Metyleenisini vaikuttaa myös suoraan vanhenimiseen liittyviin geeneihin, hidastaen niiden toimintaa.
Katoin, että 20,0g purnukka maksaa ~20dollaria, ja siitähän riittäisi blandisten tekemiseen varmaan moneksi vuodeksi eteenpäin

jotain vaikutuksia, mitä sain kerättyä tuolta foorumilta:
+vähentää ns. brainfoggia
+teoreettisesti hidastaa solujen vanhenemista
+ehkäisee parkinsonin tautia ja alzheimerin syndroomaa
+antiseptiset ominaisuudet, muutama mg naamaa jos kurkku on pipi
+parantaa aivojen kykyä vastaan ottaa ja prosessoida ulkomaailmasta tulevia ärsykkeitä. (esim. eräs jenkki kertoi metyylisinin parantaneen hänen reaktiokykyään ajaessa...)
+kohottaa mielialaa
+hankala overdosettaa
+parantaa veren hapenkuljetusta (liittyi jotenkin hemoglobiiniin)
+/- suuremmilla annoksilla värjää virtsan siniseksi

-hidastaa siittiösolujen liikettä, tekee kavereista laiskoja vetelyksiä
-aiheuttaa päänsärkyä joillekkin
-aiheuttaa rintakipua joillekkin
-suuremmilla annoksilla voi tuhota hyviä bakteereitä ruoansulatusjärjestelmästä (ei vaikutusta 60mcg annostuksella, ainakaan huomattavaa)
-aiheuttaa joillekkin anemiaa
-suht. voimakas hapetin
Huom. ei saa sekoittaa NMB (new methylene blue), joka on siis vahvasti myrkyllistä.
Tuola foorumille myös kuumoteltiin sitä, että sisältäisi paljonkin raskasmetallijäämiä. Ainoastaan yksi lafka jossain Jenkeissä on kehittänyt raskasmetallivapaan synteesin tämän tuottamiseen ja he eivät yksityisille myy. Tosin raskasmetalleja saa nyt melkein mistä vaan.
-
- Psykonautti
Mitenkäs, kun googlailin tässä, että noilla olisi vastakkainen vaikutus nmda reseptoreihin, jolloin näiden miksaaminen ei olisi mielekästä? Ampa reseptoreihin taas olisi ilmeisesti saman suuntaista vaikutusta. Ymmärtääkös joku näiden reseptori vaikutusten päälle?HiisaajaHiisi wrote:Pirasetaami tuntuu boostaavan kivasti kaikkeaTuli otettua 1200mg MXE:n kera ja hyvin toimi
This is why memantine, magnesium and other NMDA antagonists are often used to help prevent excitoxicity, by reducing the amount of Ca++ influx into the NMDA channels, which is one cause of excitoxicity.
Piracetam is known to increase the density of NMDA receptors making NMDA receptors much more readily available for glutamate interaction, although it's ability to modulate and block the calcium influx is not well understood, so combining both drugs isn't such a good idea.
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna
-
- Psykonautti
onko tuo DMAE laillist tilata suomeen?
Ihan laillista pitäisi olla, itsellä purkki täällä. Jenkeistä tilasin eräältä tunnetulta luontaistuotetukulta.Dreamer wrote:onko tuo DMAE laillist tilata suomeen?
-
- Psykonautti
oma paketti tuli eilen postiin. Nyt juon kahvia ja odottelen, että pääsen hakemaanEpru0 wrote:Ihan laillista pitäisi olla, itsellä purkki täällä. Jenkeistä tilasin eräältä tunnetulta luontaistuotetukulta.Dreamer wrote:onko tuo DMAE laillist tilata suomeen?
-
- Karvakuono
Äh helvetti ihan unohtanut taas tämän foorumin. Mutta Metyliinisinistä:
"Saitek Blue Cure 100ml, 1% metyleenisinikloridiliuos ehkäisee kuljetusvaurioiden syntymistä sekä mätimunien homehtumista.
Annosteluohje
(plaah en jaksa kirjoittaa kun en sitä kuitenkaan noudata
)
Sisältää
1% Metyleenisinikloridia
Haitallinen.
Terveydelle haitallinen nieltynä. Roiskeet silmistä huuhdeltava välittömästi runsalla vedellä ja mentävä lääkäriin. Käytettävä sopivia suojakäsineitä ja silmien- tai kasvojensuojainta. Onnettomuuden sattuessa tai tunnettaessa pahoinvointia hakeuduttava heti lääkärin hoitoon ja näytettävä tämä pakkaus tai etiketti."
Lopuksi vielä "haitallinen" ja keltainen kolmiologo. Alle 7€/pullo ja löytyy kaikista akvaarioliikkseistä.
Itse mittasin 1ml metyliinisiniä toiseen purkkiin ja kaadoin desin vettä päälle, joten minun laskelmieni mukaan tuo uusi liuos on n. 100mikrogrammaa/ml. Tästä liuoksesta olen sitten ottanut millilitran kerralla aamuisin teen sekaan. Ei värjää kupillista teetä (eikä kustakaan) siniseksi tuolla pitoisuudella. Eikä maistu miltään, jos veden seassa juo. Ei juurikaan pelota yliannostuksen riski, koska tuota on käytetty 200mg (2000 kertaisella) annoksella sotilaille malarian hoitoon ja tuossa alzheimer tutkimuksessakin käytettiin maksimissaan 100mg annostusta.
Olen vasta viikon verran tätä kokeillut, niin en vielä osaa sanoa, että olisiko parempi pienemmällä vai suuremmalla annoksella. Tarvitsee lisää testailuja. Varsinaisia nootrooppisia vaikutuksia en vielä huomannut, mutta mielialaa tämä kohottaa kyllä selvästi. Tekee myös mieli olla sosiaalisempi ja avautua ihmisille. Mitään negatiivisia vaikutuksia en ole huomannut. Vaikutusaika n. 6h eikä haittaa nukkumista."
Noniin ja samalla päivitystä eli tuon olin kirjoittanu talteen enkä ollut muistanut julkaista eli muutama kuukausi myöhemmin:
Elikkäs nyt kun olen muutaman kuukauden testaillut, niin olen kasvattanut annosta 500mikroon asti. Ei edelleenkään mitään negatiivista. Kohtuullisen samoilla linjoilla olen alkuinnostukseni kanssa. Sanoisin että nootrooppina tämä ei oikeen toimi. Mielialalääkkeenä kylläkin ja joku 250mikron annos tuntuu itselle optimaalliselta.
"Saitek Blue Cure 100ml, 1% metyleenisinikloridiliuos ehkäisee kuljetusvaurioiden syntymistä sekä mätimunien homehtumista.
Annosteluohje
(plaah en jaksa kirjoittaa kun en sitä kuitenkaan noudata

Sisältää
1% Metyleenisinikloridia
Haitallinen.
Terveydelle haitallinen nieltynä. Roiskeet silmistä huuhdeltava välittömästi runsalla vedellä ja mentävä lääkäriin. Käytettävä sopivia suojakäsineitä ja silmien- tai kasvojensuojainta. Onnettomuuden sattuessa tai tunnettaessa pahoinvointia hakeuduttava heti lääkärin hoitoon ja näytettävä tämä pakkaus tai etiketti."
Lopuksi vielä "haitallinen" ja keltainen kolmiologo. Alle 7€/pullo ja löytyy kaikista akvaarioliikkseistä.

Itse mittasin 1ml metyliinisiniä toiseen purkkiin ja kaadoin desin vettä päälle, joten minun laskelmieni mukaan tuo uusi liuos on n. 100mikrogrammaa/ml. Tästä liuoksesta olen sitten ottanut millilitran kerralla aamuisin teen sekaan. Ei värjää kupillista teetä (eikä kustakaan) siniseksi tuolla pitoisuudella. Eikä maistu miltään, jos veden seassa juo. Ei juurikaan pelota yliannostuksen riski, koska tuota on käytetty 200mg (2000 kertaisella) annoksella sotilaille malarian hoitoon ja tuossa alzheimer tutkimuksessakin käytettiin maksimissaan 100mg annostusta.
Olen vasta viikon verran tätä kokeillut, niin en vielä osaa sanoa, että olisiko parempi pienemmällä vai suuremmalla annoksella. Tarvitsee lisää testailuja. Varsinaisia nootrooppisia vaikutuksia en vielä huomannut, mutta mielialaa tämä kohottaa kyllä selvästi. Tekee myös mieli olla sosiaalisempi ja avautua ihmisille. Mitään negatiivisia vaikutuksia en ole huomannut. Vaikutusaika n. 6h eikä haittaa nukkumista."
Noniin ja samalla päivitystä eli tuon olin kirjoittanu talteen enkä ollut muistanut julkaista eli muutama kuukausi myöhemmin:
Elikkäs nyt kun olen muutaman kuukauden testaillut, niin olen kasvattanut annosta 500mikroon asti. Ei edelleenkään mitään negatiivista. Kohtuullisen samoilla linjoilla olen alkuinnostukseni kanssa. Sanoisin että nootrooppina tämä ei oikeen toimi. Mielialalääkkeenä kylläkin ja joku 250mikron annos tuntuu itselle optimaalliselta.
-
- Karvakuono
Internet toi perjantaina minulle tämmöistä lääkevalmistetta kuin Selegiline. Parkinson, dementia, masennus, jne. Raportoin lisää myöhemmin kun minulla on enemmän kokemusta ja olen vähemmän humalassa.
-
- Karvakuono
Selegiline:
+
Tämä tekee oikeasti minusta kunnollisen ihmisen??? Tekee mieli olla sosiaalinen ynm. mitä en ole ollut viimeiseen 8 vuoteen.
Kovin positiivinen fiilis.
Boostaa kahvia... Puoli kupillista taitaa olla liikaa...
+/-
Panettaa (fap, fap, fap)
Vähentää ruokahalua
MAO-B (vahvimpia mitä löytyy, boostaa jokaista stimulanttia vaarallisuuden rajoille)
-
Palelee
Kuuma
Huimaa
Tämä on näköjään ihan oikea lääke kaikkine pahoineen ja hyvineen, mutta silti sanoisin että tämä on parasta mitä olen löytänyt pitkään aikaan. Raportoin lisää jossain vaiheessa.
+
Tämä tekee oikeasti minusta kunnollisen ihmisen??? Tekee mieli olla sosiaalinen ynm. mitä en ole ollut viimeiseen 8 vuoteen.
+/-
Panettaa (fap, fap, fap)
Vähentää ruokahalua
MAO-B (vahvimpia mitä löytyy, boostaa jokaista stimulanttia vaarallisuuden rajoille)
-
Palelee
Kuuma
Huimaa
Tämä on näköjään ihan oikea lääke kaikkine pahoineen ja hyvineen, mutta silti sanoisin että tämä on parasta mitä olen löytänyt pitkään aikaan. Raportoin lisää jossain vaiheessa.
-
- Lepakko
Kyllä varmasti on parempi ku SSRI/SNRI lääkkeet. Lääkefirmat lobbaa lääkäreitä määräämään niitä paskoja masennuslääkkeitä mitkä ei toimi mutta saadaan ihminen koukkuun niihin. Toi selegliini tosiaan pitäis ihan oikeasti nostaa esim dopamiinin / noradrenaalin ja serotoniin tasoja sillä tavalla että huomaat tulevasi normaalivointiseksi! Hienoa!Tesseract wrote:Selegiline:
+
+/-
Panettaa (fap, fap, fap)
Vähentää ruokahalua
-
Palelee
Kuuma
Huimaa
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
DMAE:n olen itselläni havainnut auttavan huomattavasti krapulaan. Nappaa 250mg naamaa ennen ku sammuu sänkyyn ja 250mg aamulla koliinin kanssa niin vältyn itse järkyttävältä darralta. Ei sitä helvetin jäistä tunnetta pitkin päivää, ei hedaria.
-
- Karvakuono
Laitetaan tuosta Selegilinestä vielä lisää:
Elikkä aloitin kahdesti päivässä 5mg ja tuo oli ihan saatanasti liikaa (paleli, väsytti tärisytti, huimasi...). Kokeilin ehkä viikon tuolla ennen kuin tajusin puolittaa annoksen. Siis alle 10mg päivässä käytetään Parkinsonin hoitoon ja jotkut lääkärit ilmeisesti määrääväät 60mg annoksia masennukseen (joku 10mg päivässä raja, että kun mennään yli niin tämä toimii myös MAO-A, muuten MAO-B, eli itse en mitään ruokavaliomuutuksia tehnyt).
Niinno eli olen oma lääkärini. Vähensin 2,5mg kerran päivässä ja kaikki nuo edellisessä postauksessa kuvailemani sivuoireet katosivat melkein kertaheitolla. Nyt muutaman kuukauden viisaampana(?) voin kyllä sanoa että tämä on hieno juttu. Masennuslääkkeenä juu, tämä on edelleen parasta ja toimii ihan hyvin tällä 2,5mg per päivä. Ja entä sitten nootrooppina?
Ei ehkä oppimisen suhteen, ja keskittymiseen ei tämä piracetamille pärjää, mutta tuntuu, että pitkäkestoinen muisti olisi tehostunu aika pirusti (hmm eikö Parkinson siihen liity aika vahvasti?) Sanoisin että olen alkanut muistamaan hämäriä juttuja lapsuudestani jatkuvasti enemmän ja tässä kaksi kuukautta myöhemmin on pakko todeta että ei tämä voi olla enää placeboa. Siis päiväkotikavereiden nimiä, missä säilytit vahaliituja mitkä vanhemmat yrittivät takavarikoida, kaikkea turhaa lapsuuden paskaa...
Hmm ja lisää sivuvaikutuksia:
Tuntuu että tämä korostaisi tuntoaistia vahvasti, eli myös kipua. Itselläni on muutama vanha leikkausarpi, jotka ovat oikeasti muuttuneet erittäin kivuliaaksi. Samoin viisaudenhampaat, jotka jo syksyllä hoidettiin....
Olen myös tehnyt testejä muutamalla stimulantilla eli lähinnä kahvi, amfetamiini ja MPA. Varovaisesti perkele! Ja sanoisin että Selegiline buustaa vähintään 2X, ehkä jopa 3-4 noiden vaikutukset.
Elikkä aloitin kahdesti päivässä 5mg ja tuo oli ihan saatanasti liikaa (paleli, väsytti tärisytti, huimasi...). Kokeilin ehkä viikon tuolla ennen kuin tajusin puolittaa annoksen. Siis alle 10mg päivässä käytetään Parkinsonin hoitoon ja jotkut lääkärit ilmeisesti määrääväät 60mg annoksia masennukseen (joku 10mg päivässä raja, että kun mennään yli niin tämä toimii myös MAO-A, muuten MAO-B, eli itse en mitään ruokavaliomuutuksia tehnyt).
Niinno eli olen oma lääkärini. Vähensin 2,5mg kerran päivässä ja kaikki nuo edellisessä postauksessa kuvailemani sivuoireet katosivat melkein kertaheitolla. Nyt muutaman kuukauden viisaampana(?) voin kyllä sanoa että tämä on hieno juttu. Masennuslääkkeenä juu, tämä on edelleen parasta ja toimii ihan hyvin tällä 2,5mg per päivä. Ja entä sitten nootrooppina?
Ei ehkä oppimisen suhteen, ja keskittymiseen ei tämä piracetamille pärjää, mutta tuntuu, että pitkäkestoinen muisti olisi tehostunu aika pirusti (hmm eikö Parkinson siihen liity aika vahvasti?) Sanoisin että olen alkanut muistamaan hämäriä juttuja lapsuudestani jatkuvasti enemmän ja tässä kaksi kuukautta myöhemmin on pakko todeta että ei tämä voi olla enää placeboa. Siis päiväkotikavereiden nimiä, missä säilytit vahaliituja mitkä vanhemmat yrittivät takavarikoida, kaikkea turhaa lapsuuden paskaa...

Hmm ja lisää sivuvaikutuksia:
Tuntuu että tämä korostaisi tuntoaistia vahvasti, eli myös kipua. Itselläni on muutama vanha leikkausarpi, jotka ovat oikeasti muuttuneet erittäin kivuliaaksi. Samoin viisaudenhampaat, jotka jo syksyllä hoidettiin....
Olen myös tehnyt testejä muutamalla stimulantilla eli lähinnä kahvi, amfetamiini ja MPA. Varovaisesti perkele! Ja sanoisin että Selegiline buustaa vähintään 2X, ehkä jopa 3-4 noiden vaikutukset.
-
- Karvakuono
Epru0 wrote:DMAE:n olen itselläni havainnut auttavan huomattavasti krapulaan. Nappaa 250mg naamaa ennen ku sammuu sänkyyn ja 250mg aamulla koliinin kanssa niin vältyn itse järkyttävältä darralta. Ei sitä helvetin jäistä tunnetta pitkin päivää, ei hedaria.
Äh kai se on koitettava tuota dmae:ta kans jos siitä jotain iloa saisi tähän kankkuseen, kun muuten olen todennut sen melko turhaksi.
-
- Lepakko
Kyllä tuo DMAE tekee ainakin skarpimman olon mitä normaalisti ja muistikin tuntuu hieman paremmalta. Olen ottanut sitä yhdessä metyylifenidaatin ja mpa:n kanssa, tietääkö joku voiko olla mahdollisesti vaarallista tai haitallista?
-
- Karvakuono
Elikkäs seuravaana testiin ryssärasetaami eli Noopept!
-
- Lepakko
Joo mulle on nyt tulossa selegiiniä, methylene bluea ja pramiracetaamia. Luulis noilla jotain saavan aikaseksi
e: ainin ja tilasin cholineakin.

e: ainin ja tilasin cholineakin.
-
- Lepakko
Tuntuu tuo metyylisini tekevän hieman tukkoisen olon mutta muuten kyllä lievittää ahdistusta jne. hyvin. Mietin että onkohan haittaa jos sitä käyttäisi yhdessä stimujen kanssa niin tukkoisuus saattaa helpottaa?
-
- Kameleontti
Onko selegeliinin tilauksel suurinpiirtei samat sanktiot ku muuntohuumeilla?
-
- Lepakko
Eikö se lääkeaine oo eli sakkoja mahdollisesti tulee jos jää kiinni.
-
- Psykonautti
Onko porukalla tietoa millaisissa määrissä sakot lääkeainerikoksissa näissä tapauksissa liikkuu? Mieleni tekesi tilata pramiracetamia 25g purkki, mutta hieman vainottaa kuitenkin tuo narahtaminen. Lääkeainelistaltahan tuota ei löydy, mutta ilmeisesti voidaan kuitenkin rinnastaa piracetamiin.
Jännä juttu että vuosi-pari sitten tutkareita tuli tilattua kahta hetkeä pidempää miettimättä, mutta kun kyseessä on ns. "laillisempi" (suotavampi) aine, niin epävarmuus loistaa läsnäoloaan.
Jännä juttu että vuosi-pari sitten tutkareita tuli tilattua kahta hetkeä pidempää miettimättä, mutta kun kyseessä on ns. "laillisempi" (suotavampi) aine, niin epävarmuus loistaa läsnäoloaan.

-
- OD
Älä tilaa himaan ja varmista ettei paketissa ole mitään joka voidaan yhdistää sinuun - problem solved.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
- Kameleontti
Mulle tuli 90e (15pv*6e) grammasta butylonea. Opiskelija kun oon ja tulot on alle tietyn rajan niin pääsin minimisakollaDrawsku wrote:Onko porukalla tietoa millaisissa määrissä sakot lääkeainerikoksissa näissä tapauksissa liikkuu? Mieleni tekesi tilata pramiracetamia 25g purkki, mutta hieman vainottaa kuitenkin tuo narahtaminen. Lääkeainelistaltahan tuota ei löydy, mutta ilmeisesti voidaan kuitenkin rinnastaa piracetamiin.
-
- Karvakuono
Minkälaisilla annoksilla oot ottanu? Itellä tulee tota pöppöisyyttä (mindfog?) kun lähtee semmoisilla mega-annoksilla leikkimään eli 1mg ja yli. Lähinnä MPA ainoa oikea stimu minkä kans ottanu ja en oo huomannu että se vaikuttais millään tavalla yhteen.Grower wrote:Tuntuu tuo metyylisini tekevän hieman tukkoisen olon mutta muuten kyllä lievittää ahdistusta jne. hyvin. Mietin että onkohan haittaa jos sitä käyttäisi yhdessä stimujen kanssa niin tukkoisuus saattaa helpottaa?
-
- Lepakko
100mcg ja pienensin nyt annosta niin ei ole enää tukkoinen olo.
-
- Kameleontti
Onko sulla puhdasta metyylinisiniä vai 1% fisulääke ja tiekkös et paljonko millilitra 100%metyylisini painaa?Grower wrote:100mcg ja pienensin nyt annosta niin ei ole enää tukkoinen olo.
En oikeen uskalla ottaa tuota kun tarkkaa annosta en saa laskettua..
e: eli siis tuliko sulle aivosumuu tuolla 100µg dosella, vai pienensitkö sen tohon 100µg? mihi pienensit?
-
- Lepakko
jNas wrote:Onko sulla puhdasta metyylinisiniä vai 1% fisulääke ja tiekkös et paljonko millilitra 100%metyylisini painaa?Grower wrote:100mcg ja pienensin nyt annosta niin ei ole enää tukkoinen olo.
En oikeen uskalla ottaa tuota kun tarkkaa annosta en saa laskettua..
e: eli siis tuliko sulle aivosumuu tuolla 100µg dosella, vai pienensitkö sen tohon 100µg? mihi pienensit?
Mulla on siis se kalojen lääkepullo jossa on 100ml 1% metyylisiniä ja tein siitä samanlaisen liuoksen kuin tesseract. Ja otin sitä aluksi 1ml/100ug mutta nyt vaan puolet ja se on ihan sopivasti.
Osaatko mitenkään kuvailla metyleenisinin vaikutusta? Tuleeko stimuloitunut olo? Pitää varmaan tilata tuollainen 1% liuos tällä viikolla.Grower wrote:100mcg ja pienensin nyt annosta niin ei ole enää tukkoinen olo.
-
- Lepakko
Epru0 wrote:Osaatko mitenkään kuvailla metyleenisinin vaikutusta? Tuleeko stimuloitunut olo? Pitää varmaan tilata tuollainen 1% liuos tällä viikolla.Grower wrote:100mcg ja pienensin nyt annosta niin ei ole enää tukkoinen olo.
Pääasiassa kohottaa vain mielialaa ja ehkä lievästi stimuloi.
Itsellä on nyt tuo selegiliini ollut viikon verran testissä ja päätin lopettaa koska verenpaineet nousi ja tuli muutenkin hieman outo olo välillä. Ja vielä kun MAOI kuurilla pitää välttää monia hyviä douppeja niin se on nounou