Ite oon viime aikoina juonut pullon raakana siten että otan huikan ja huuhtelen vedellä alas. Alle 10 huikkaa niin pieni pullo juotu kokonaan ja jos haluaa esim sen 3/4 osaa juoda millä pääsee ihan hyvälle matkalle ilman täydellistä dissosiaatiota (hallusinaatioit, mahdoton liikkua, blackout, puheesta saa selvää, osaa käyttää mitään elektroniikkaa, salasanat pinkoodit ym unohtuu, hyvä kun osaa röökiä kääriä. Näin ainakin itellä. -2 tuntia niin alkaa lähestyä huippua joka kestää about tunnin - pari, sitten laskut. Monet sanoo että tästä tulee hirveä nausea että pakko laatata. Ite en tätä allekirjota. (riippuu kyllä varmaan monta pulloa otat mutta jos otat yhen ison tai yhen pienen niin huono olo ei pitäis olla niin kova että tarvii laatata, voi olla että vaatii totuttelua. Ite +50 trippiä ottaneena voin sanoa että en oo laatannu ku tasan yhen ainoan kerran, ja samantien trippi pärähti käyntiin että ehkä se on hyvä, mene ja tiedä.
Kuitenkin pahan maun saa helposti huuhdeltua maidolla/omena rypäle mehulla, jälkimmäinen on parasta imho 2e tölkki. Loppu vaiheessa trippiä voi tulla tila jossa leffat musa ym tuntuu tosi intensiivisiltä ja sellasia "ns. halluja" että silmäkulmissa saattaa nähä frendejä duunaamassa jotain ihmejuttuja mutta kun kattoo tarkemmin eli kääntää päätä vaikka leffasta niin ei näy mitään. Isommilla annoksilla sitten ihan eri juttu - 2 pulloa niin meno on jo ihan järjetöntä. En suosittele jos ekaa kertaa otat + myös ajatukset menee niin oudoiks esim. onpas kiva sohva - ei ku mä oon sinä - wtf? mä oon sohva ok. Tällästä ihme kelailuu jatkuu sit koko tripin ajan ainaki itellä jos otan enemmän ku yhen pienen pullon - tosin osa parhaista matkoista ollu isommilla annoksilla mutta omalla kokemuksella yli 3 isoo pulloo menee överiks, taju menee ja tripistä ei jää mitään käteen.
Eli siis tiivistettynä dxmi on hyvä päihde jos haluaa trippiin sosiaalisuutta, ei pelkkää sisäsen avaruuden pohtimista vaikka se on aivan yhtälailla läsnä. Ainoa mitä sanosin että kannattaa varoa on se että jos tätä ottaa enemmän ku kerran viikossa niin äkkiä huomaa että mikään muu ei jaksa kiinnostaa ku reissu dextroverseen. Noh tossapa tulikin se olennainen, hyvää matkaa

P.S en mee allerkirjottamaan että onko burana tän kanssa turvallista, itellä ei oo mitään oireita tullu mutta se ei tarkota sitä ettei niitä vois pitkässä juoksussa tulla tai että niitä ei tulis muilla. Jos epäilet, niin erottele ja tee se kunnolla niin riskit on minimoitu. Ite en vaan aina jaksa nähä sitä +30min vaivaa ja mahd. että leikkaa pussiin liian suuren reiän niin että koko setti valuu viemäriin