Bromo-DragonFLY 1000mcg

Alue kaikille trippailutarinoille, pois lukien alla erikseen olevat. Psykedeelit, dissosiatiivit, deliriantit...
Tofupekoni
Kameleontti

Bromo-DragonFLY 1000mcg

Post by Tofupekoni »

Substanssi(t), määrä, nauttimistapa:
  • Bromo-DragonFLY, 1000mcg, syöty (lappu)
  • Tupakka, n.20kpl poltettu
  • Energiajuoma ED, 1l, juotu
  • Kannabis, 3g, poltettu
Taustatiedot
  • Mies, 21v, 85kg

T- 1h

Heräsin noin 07.00 ja aamutoimien jälkeen nautin 1000mcg:n Bromo-dragonFLY -lapun tasan kello 08:00. Maku oli hammaslääkärin puudutteen kaltainen, erittäin voimakas. Pyörittelin lappua suussani viitisen minuuttia (Kyllä, katsoin kellosta) ja join päälle useamman lasillisen vettä ja yhden lasin mehua, saadakseni tuon kemikaalimaisen maun pois (Ei auttanut). Lähdin ulos kävelemään pitkin laitakaupungin katuja. Kävin ostamassa energiajuomia (ED lemon light 2x 0,5l), jotta pysyisin virkeänä ja kaksi tupla king sizeä, sillä mahani oli aivan tyhjä ja trippi tulisi kestämään kauan.

T+ 0h

Henkisesti olin valmistautunut huonosti, kuten myös settingin puolesta, kohtalokasko virhe? Ei välttämättä. Yleinen mieliala oli hilpeä, mutta epäileväinen aineen toimivuuden suhteen, sillä olin aikaisemmin testannut allergioiden ja yliherkkyyden varalta 1/4 lapun ja heti seuraavana päivänä 3/4 lapun, mikä ei toiminut alkuunkaan, ilmeisesti välittömästi kehittyneeseen toleranssin vuoksi. Viikon odotettuani olin nyt ottanut kokonaisen lapun.

T+ 2h

Odotettuani klo 10.00 asti ja ilman mitään huomattavia vaikutuksia (Uskokaa, tarkkailin itseäni kyllä), edes plasebo vaikutuksia ei ollut, luultavasti johtuen omasta mindsetistä. Nausea oli voimakkaasti havaittavissa. Tämä mindset antoi minulle mahdollisuuden kokea vaikutukset "tietämättömänä" ja puhtaalta pöydältä, selkeänä.

Löysin suojaisan metsäaukean, gaian oman pyhätön luonnossa, jonne pysähdyin tekemään itsetutkiskelua ja rukoilemaa jumalattarelta, että ottaisi minut käsivarsilleen ja näyttäisi minulle maailman sellaisen kuin se on; äärettömänä yhdessä hiekanjyvässä. Rukoilin myös omaa parantavaa elementtiäni, vettä suojelemaan minua, että kestäisin nähdä maailman sellaisena kuin se on; äärettömänä tipassa vettä. Mitä itse tutkiskeluun tulee mietin elämääni ja tapojani, pelkojani ja virheitäni. Mahdollisesti aivokemiani oli jo muuttunut, sillä tämä oli helppoa. Näin itseni selkeänä, ilman egoa. Erittäin vaikeaa selittää miltä tämä tuntuu, mutta egokuoleman kokeneet varmasti tietävät mitä tämä on. Vaihe ennen totaalista egokuolemaa, näky omasta itsestä egottomana, paljaana, riisuttuna omista tavoista, omista oletuksista, omasta kulttuurista, maailmankuva täysin sirpaleina ja lopulta vain sieluna riisuttuna omasta ruumiista. Tätä ei ole helppo käsittää. Se tuo pintaa mahtavia tunteita, paljon surua. Kävin keskustelua itseni kanssa ja tunsin oman ajattelun rajojen haihtuvan. Itkin sydäntä riipivästi ääneen, mitä en ole tehnyt niin pitkään aikaan. Tämän jälkeen oloni oli paljon parempi, sain tietää tämänhetkisen paikkani maailmassa ja ultimaatisen varmistuksen siihen, minkä olen aina tiennyt, että elämänkumppanini on minulle paras asia mitä ikinä on tapahtunut, hän on heijastus jumalattaresta ja liittomme on heijastuksen projisoiva valo joka pyhittää meidät molemmat rakkaudella.

Oli aika lähteä kotiin.

T+ 3h

Jatkoin haahuilua laitakaupungin kaduilla, junaradoilla ja teollisuus-/satama-alueen metsiköissä ja syrjäkujilla, päämääränäni koti. Kiipesin erään kukkulan päälle katselemaan aurinkoa ja maisemia, jolloin huomasin ajoittaista värien kirkastumista ja suurien pintojen, talojen ja lopulta koko maan hengittämistä. Tunsin aaltoja kulkevan koko kehoni läpi ja kauniit visuaalit alkoivat muuttaa todellisuutta visuaalisemmaksi ja tunsin ympäristöni välittömänä ja kirkkaana. Tämä tapahtui klo 11.00.

T+ 4h - T+ 12h

Loppu matkan ajan lähinnä leikin visuaalelilla, laserkynällä, poltin pilveä, kävin suihkussa, katselin Simpsoneita ja leikin kuin lapsi, onnellisena läpimurrosta elämässäni henkisellä tasolla. Olin myös luottavainen, sillä aikaisemmat ponnisteluni ja suuri ymmärrykseni ja kova työni takasi, että mikään ei voinut enää mennä vikaan. Huonoa trippiä ei voisi tulla.

T+ 12h

Visuaalien rauhoittuessa ja lopulta hävittyä kiteytin oppimani asiat sanelukoneeseen. Laitan sanelun tähän ja olen siitä vain muokannut pois murteellisia vivahteita, mutta en koskenut sisältöön.

"Olen yrittänyt oikeuttaa minun "Psykedeelien" käyttöäni luulemalla DXM:ää psykedeeliksi, sillä että muilla ei ole rohkeutta ottaa sitä ratkaisevaa askelta, eli itse tavaraa. Vaikka olisi pitänyt miettiä uskallanko minä. Sillä joka kerta, kun olen sienien, ayahuaskaan tai muun egoa sulattavan aineen kanssa omaa mieltäni ja ulkoisen maailmankaikkeuden kauneutta tutkinut, olen kuollakseni pelännyt ottaneeni liian ison palan kakkua ja mennyt yli pääni. Näin on myös aina käynyt, asia joka vain pitää osata tunnustaa. En ole mitään jumalattaren äärettömän rakkauden rinnalla, joka on niin ääretöntä, että se voisi koska vain rakastaa minulta kodin, mielen ja kehon. kunnioitan jumalatarta. itsestään selvä asia, mitä ei voi täysin ymmärtää, ennen kuin on hänen mahdilleen antanut kotinsa, mielensä ja kehonsa. Olen yrittänyt siirtää kaiken vastuun ja työn itse psykedeeleille, luullen niitä ratkaisuksi. En ole ymmärtänyt, että minun on itse tehtävä henkinen edistymiseni, psykedeelit vain pakottavat minut "kohtaamaan demonini", tässä tapauksessa suurimman kaikista: minut itseni, yksin itseni kanssa selkeänä ajatuksissani, egottomana ja paljaana omien silmieni edessä arvosteltavana. Kuten kemikaali on vain avain tripin uskomattomaan maailmaan, on trippi fraktaalisesti henkisellä tasolla avain rehelliseen, vaikka erittäin pelottavaan ja vaikeaan, mutta edistävään oman elämän tutkiskeluun.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
growy
Kameleontti

Re: Bromo-DragonFLY 1000mcg

Post by growy »

Tuota loppua en täysin ymmärtänyt mutta muuten todella hienosti kuvattu/kerrottu trippi! kuullosti todella hyvältä muutenkin..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Samaa mieltä growyn kanssa, mutta todella selvästi ja hyvin kuvattu trippi. Osaan itse valmistautua paremmin omaan koitokseeni.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

aivoruoska wrote:jännää tavaraa tuo bromo kun siinä menee niin saatanan kauan et alkaa tuntua yhtään missään, 4h kohil vielki odottelee, mut ihan hauskaa ottaa just aamusta ja viettää nousuissa koko päivä.
Ihan totta. Ja sen myös tuntee siinä nousu vaiheessa, kun se tulee päälle hitaasti, mutta varmasti ja kovalla voimalla. Vähän niinku 63 tuhannen kilon veturi ajais sun yli vauhdilla 3 senttimetriä tunnissa.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Weedow
Karvakuono

Post by Weedow »

ja tämä laillista suomessa? :shock:

sittepä vaan kokeilee 8)
Life is merely illusion...
Uke
LD50

Post by Uke »

Weedow wrote:ja tämä laillista suomessa? :shock:

sittepä vaan kokeilee 8)
Missä moista on puhuttu? Imho tämä on yhtä laitonta kuin LSD, onhan kyseessä melkein sama(nlainen) aine. Mullakin meni tuo sanelukoneen-juttu hiukan ohi ja alussa häiritsi hieman -tagi (en pidä siitä, että koko teksti on kirjoitettu tällä), mutta ei se nyt liian häiritsevää ollut. Mukava tarina muuten :) Kiitokset tästä.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

Gandalffi, ei Bromo käsittääkseni ainakaan vielä löydy mistään lääke- tai huumausainelistasta. Eikä se myöskään LSD:tä muistuta oikein muuten kuin niin, että nautitaan yleensä mikrogramma-annoksina. Vai?
Mieli on mukava paikka asua.
Kelvoton
Tuppisuu

Post by Kelvoton »

Bromoa ei tosiaan ole taidettu ehtiä kieltää kuin Ruotsissa ja Tanskassa. Suomessa ei löydy lääkeainelistoilta, mutta tulli ilmeisesti pitää tuota reseptilääkkeenä. (Lähteenä tullikohdalle Wikipedia, jonka lähteenä puolestaan jonkun lopputyö Kuopion yliopistosta.)
Eikä se myöskään LSD:tä muistuta oikein muuten kuin niin, että nautitaan yleensä mikrogramma-annoksina. Vai?
Tuo on varmaan vähän näkökulmakysymys. Se, että molemmat ovat voimakkaita psykedeelejä ja mm. usein varsin visuaalisia varmaan riittää, että voidaan sanoa niiden jollain tapaa muistuttavan toisiaan. Sitten taas se, että Bromo vaikuttaa paljon pidempään ja sillä on lisäksi voimakas stimuloiva vaikutus joka kestää vielä kauan hallusinogeenisten vaikutusten häivyttyä on aika selkeä ero. Ja tietysti se, että yliannostuksella Bromoa on ilmeisesti täysin realistista päästä eroon hengestään tai ainakin muutamista varpaista.

Joten eroja lienee sen verran, ettei kannata varsinaisesti nautiskella Bromoa happotrippiä odotellen, tai ainakin olisi hyvä tietää kummasta todella on kyse.
Uke
LD50

Post by Uke »

Kelvoton wrote:Bromoa ei tosiaan ole taidettu ehtiä kieltää kuin Ruotsissa ja Tanskassa. Suomessa ei löydy lääkeainelistoilta, mutta tulli ilmeisesti pitää tuota reseptilääkkeenä. (Lähteenä tullikohdalle Wikipedia, jonka lähteenä puolestaan jonkun lopputyö Kuopion yliopistosta.)
Eikä se myöskään LSD:tä muistuta oikein muuten kuin niin, että nautitaan yleensä mikrogramma-annoksina. Vai?
Tuo on varmaan vähän näkökulmakysymys. Se, että molemmat ovat voimakkaita psykedeelejä ja mm. usein varsin visuaalisia varmaan riittää, että voidaan sanoa niiden jollain tapaa muistuttavan toisiaan. Sitten taas se, että Bromo vaikuttaa paljon pidempään ja sillä on lisäksi voimakas stimuloiva vaikutus joka kestää vielä kauan hallusinogeenisten vaikutusten häivyttyä on aika selkeä ero. Ja tietysti se, että yliannostuksella Bromoa on ilmeisesti täysin realistista päästä eroon hengestään tai ainakin muutamista varpaista.

Joten eroja lienee sen verran, ettei kannata varsinaisesti nautiskella Bromoa happotrippiä odotellen, tai ainakin olisi hyvä tietää kummasta todella on kyse.
Ahaa, en tiennyt, ettei ole listoilla, kiitos infosta. Mutta tässä vähän ajan lueskeltuani esim. LSD-topikkia, niin moni on laittanut lapun suuhun ja tullut postaamaan "trippi kesti sen +24h" jne. juttua ja aika useat, ketkä ei lue näitä foorumeita, luulevat varmaan loppuikänsä, että ottivat vain jotain hullua LSD:tä, elleivät ole lukeneet jostain joskus BromoDFL:sta.
Tästä tuli nyt mieleen, kun olen kuullut puhuttavan tuolla kylillä välillä ns. 'happopiristä'. Onko oikeasti olemassa miksatuuria, missä on piriä ja LSD:tä sekaisin / Tehdäänkö maailmalla / Suomessa paljon ko. yhdistelmää vai onko tämä vain Bromoa? Itse kallistun Bromon puolelle.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

Tofupekoni wrote:Olen yrittänyt siirtää kaiken vastuun ja työn itse psykedeeleille, luullen niitä ratkaisuksi. En ole ymmärtänyt, että minun on itse tehtävä henkinen edistymiseni, psykedeelit vain pakottavat minut "kohtaamaan demonini", tässä tapauksessa suurimman kaikista: minut itseni, yksin itseni kanssa selkeänä ajatuksissani, egottomana ja paljaana omien silmieni edessä arvosteltavana. Kuten kemikaali on vain avain tripin uskomattomaan maailmaan, on trippi fraktaalisesti henkisellä tasolla avain rehelliseen, vaikka erittäin pelottavaan ja vaikeaan, mutta edistävään oman elämän tutkiskeluun.[/i]
Ihan mielenkiintoista luettavaa.. tämä ehkä kiteyttääkin sen mitä aina tripin jälkeen oivallan. Yhä uudelleen.
ehkä juuri siksi en enää psykedeelejä ole kokenut tarvitsevani. Mielenkiinto ei niihin kuitenkaan ole hävinnyt.

Kuulosti enemmänkin happoiselta kokemukselta kuin bromoiselta.
Siksikin, että mielestäni bromoissa visuaalit eivät lopu ennenkuin menee nukkumaan, jos senkään jälkeen.
Noh, jokatapauksessa..

Siitä on muuten aikaa kun on tullut matkailtua.. psykedeelien matkassa.
Aloinkin lukea ihmisten bromo-trippejä. Sitä kun sattuu taas hyppysissäni olemaan.
Mutta..
Itsellä Bromo vain ei toimi 'avaimena' psykedeliaan, vaan lähinnä avaimena visuaaleihin. Joita kestääkin sitten useita päiviä, jopa viikkoja tripin jälkeen.
Pilven kanssa bromosta löytyy jo tiettyä psykedeliaa. Molempien aineiden psykedeelistä synergiaa.

Pitää testaa joku kaunis päivä tota bromoa... :)
Keep it unreal.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tofupekoni wrote: Olen yrittänyt siirtää kaiken vastuun ja työn itse psykedeeleille, luullen niitä ratkaisuksi. En ole ymmärtänyt, että minun on itse tehtävä henkinen edistymiseni, psykedeelit vain pakottavat minut "kohtaamaan demonini", tässä tapauksessa suurimman kaikista: minut itseni, yksin itseni kanssa selkeänä ajatuksissani, egottomana ja paljaana omien silmieni edessä arvosteltavana. Kuten kemikaali on vain avain tripin uskomattomaan maailmaan, on trippi fraktaalisesti henkisellä tasolla avain rehelliseen, vaikka erittäin pelottavaan ja vaikeaan, mutta edistävään oman elämän tutkiskeluun.[/i]
Kemikaali saattaa auttaa ottamaan niskasta kiinni jonka jälkeen on halu muutokseen. Myös psykedelia voi antaa niitä tapoja. Itselläni juurikin niskasta kiinni ottaminen helpottuu delisoitumisen avulla.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

pieni annos :?:
wtf
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Gandalffi wrote: Tästä tuli nyt mieleen, kun olen kuullut puhuttavan tuolla kylillä välillä ns. 'happopiristä'. Onko oikeasti olemassa miksatuuria, missä on piriä ja LSD:tä sekaisin / Tehdäänkö maailmalla / Suomessa paljon ko. yhdistelmää vai onko tämä vain Bromoa? Itse kallistun Bromon puolelle.
Bromoa tai jotain muuta ainetta. Mietin noita DOx aineita. Sit joku voi kutsua vaikka 2c-e:tä happo-piriks. Tyylinsä kaikilla. Happoa ja piriä ei kukaan varmasti miksaa lappuihin, mikrotabuihin tai nesteeseen. Jotku tietty ottaa piriä ja happoa tosin sekasin.

Jos haluu kokeilla, niin ottaisin vaan pienen määrän dextro-amfetamiinia (dexedrine) ja siihen happoa. Katupirin levopiri aiheuttaa niin paljon fyysistä häsmäkkää tärinöillään, hikoilulla yms. että varmasti on todella todella epämiellyttävää hapoissa. Dexedrine ehkä vähän voimistaa sitä happokokemusta, mutta stimuloi vähän liikaa kun happo on muutenkin niin stimuloivaa.
Weedow
Karvakuono

Post by Weedow »

Taitaa olla Bromo aika kallista? :? mitä nyt googlella löytää lähettäjiä ni on hintaluokka sen verran korkea että
varmaan halvemmaksi tulis vanha kunnon happo :lol: vaikka nyt ei ihan samanlainen trippi tuliskaan.
Sitte onkin ongelma, että mistä löytää happoa.... :cry:
Life is merely illusion...
Anusvittu
Karvakuono

Post by Anusvittu »

Voiko kysyä, mikä kuva oli lapussa? Esim. taustan väri tjms.

Kauanko kesti, että ihan kaikki olot lähti? Eli et tuntenut olleenkaan aineen vaikuuksen alaisena.