bromo-dfly

Alue kaikille trippailutarinoille, pois lukien alla erikseen olevat. Psykedeelit, dissosiatiivit, deliriantit...
bom
Lepakko

bromo-dfly

Post by bom »

Suuri silmä tuijottaa taivaalta. Se ei ikinä nuku. Nytkin se ammotti kylmänä ja heitti valonsa taivaalta suoraan päälleni. Se näkee kaiken. Istuin seinää vasten puoliksi maaten ja ihmettelin outoa tunnetta niskassani. Kuin vieras koura olisi tarttunut kiinni niskaytimestäni. Tunsin kuinka liskonaivoissani tapahtui iljettävää kuplintaa. Samankaltainen tunne kun tapeltuaan henkensä edestä tuntee hengittävänsä kylmää poltetta ja kitalaessa tuntuu outo puutuminen. Vieras ja pelottava älykkyys halusi yhtyä minuun. Se halusi näyttää minulle yököttäviä asioita jotka saivat minut voimaan pahoin. Tätä varten minä lähdin matkaan. Tunsi kuinka jokin vastenmielinen ja outo valtasi kehoni ja sai minut värisemään vilusta. Vilu joka kesti yli vuorokauden. Lämmönsäätely sekaisin. Se tunkeutui väkisin jokaiseen kehoni soluun ja ytimeen, niin syvälle ettei mikään jäänyt sen otteelta, sitten se levisi myös tajuntaani, nauraen häiriintynyttä nauruan ja hypäten naamaani. Ällöttävää. Mikä se oli? Tuo en ole minä. Ei auttanut taistella. Se olen minä. Sulautuminen. Molekyylitason prosesseja, solujen yhtymisiä, alkulimojen kuplimista limakalvoilla, eritteitä. Ryömin pitkin kämppää kuin juopunut sisilisko. Savu toi unet eikä lohikäärme valvottanut kuin puoli vuorokautta. Rankkaa. Hidas palautuminen. Pakko lähteä katsomaan taas ihmisten maailmaa.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
Ahab

Re: bromo-dfly

Post by Ahab »

Hienon runollisesti kerrottu :razz:
Ennen lukemista pohdin kuitenkin että jaksano lukea kun on noin yhteenpötköön kirjoitettu ilman mitään muotoilua tai jakoa.
Pari rivinvaihtoa sinne ja tänne olisi tehnyt tuosta täydellisen runon.
Tofupekoni
Kameleontti

Re: bromo-dfly

Post by Tofupekoni »

Mahtavaa.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.