Bromo-Dragonfly

Alue kaikille trippailutarinoille, pois lukien alla erikseen olevat. Psykedeelit, dissosiatiivit, deliriantit...
Halluusi
Psykonautti

Bromo-Dragonfly

Post by Halluusi »

Elikkäs tälläisen stoorin kirjoitin jo joskus tuossa talvella ja tapahtumatkin sijoittuvat samaan aikaan.

Lauantai klo.16.00 nautin 1ml(500ug) annoksen bromo-dragonflyta. Laitan musiikin soimaan ja istahdan koneelle
odottelemaan kaveriani. Kaverini saapuu noin. klo.16.45. Tähän mennessä itsellä havaittavissa hikoilua.
Teemme kaverille samanlaisen 1ml annoksen ja hän nauttii sen klo.17.00. Istumme alas jauhamaan paskaa. Välillä
käymme hallin puolella tupakalla. Noin klo.17.30 paikkeilla itselläni alkaa tuntumaan pientä nousua ja höpötän
jo aika vauhdilla.

Kello 18.45 menemme taas tupakalle hallin puolelle. Tässä vaiheessa huomaan, että hallin
valot himmenevät ja kirkastuvat itsestään ja mainitsen tästä kaverilleni. Hänellä ei tapahdu mitään tälläistä.
Klo.19.00 siirrymme takaisin sisälle ja nyt minun visuaalini alkavat. Uskomattoman hyvä tunne valtaa koko ruumiin
ja välillä makaan lattialla selälläni katsellen, kuinka valot katossa keinuvat ja vääntyilevät, niinkun kaikki
muukin ympärillä. Välillä nousen ylös "tanssimaan/hytkymään". Siirryn lasipöydän alle makaamaan ja laitan pari
lasista läpihohtavaa valoa pöydän päälle. Katselen näitä kahta valoa pöydän alta, kun ne tanssivat yläpuolleani
ilmassa ja vaihtelevat värejään. Yritän epätoivoisesti koskettaa niitä, mutta lasipöytä pysäyttää yritykseni.

Kaverillani ei ole tässä vaiheessa tapahtunut vielä mitään muuta, kun virkeyttä ja hän tanssii kokoajan että
saisi aineen paremmin kiertämään. Sanoin hänelle pöydän alta, että jos mitään ei tunnu klo.20.00 mennessä,
niin lisätään hänen annostaan toisella samanlaisella. Itse jatkan valojen kanssa leikkimistä, kunnes kello
tulee sen 20.00 ja kysyn kaveriltani mikä on meininki. Hän vastaa, että yhtään mitään ei tunnu, joten menemme
keittiöön ja laitamme hänelle toisen 1ml annoksen. Itse jatkan tanssimista, esineiden koskettelua ja ympäri taloa kiertelemistä ja nautin kaikista tauluista yms yksityiskohdista.

Joskus hieman klo.21.00 jälkeen huomaan olohuoneen ikkunasta ulkona olevan kuun ja ison pilvilautan valuvan
sen ohitse melko matalalla. Asetun sohvalle makaamaan ja tuijottamaan ulos.
Pystyn hidastamaan pilvien matkaa, samalla kun ne tanssivat musiikin tahtiin,
vaihtavat väriään ja muuttavat muotoaan. Sanoin kaverilleni, että tuolla ulkona tapahtuu jotain tosi siistiä ja
että aion mennä ulos katsomaan. Kaverillani ei vieläkään mitään vaikutusta. Puen ulkovaatteet päälle, otan
tupakan mukaan ja painun ulos. Täällä se koko komeus vasta pääsee valloilleen, kun näen koko taivaan ja kaikki
ne pilvet. Musiikki sisällä on niin lujalla, että se kuuluu uloskin, joten pilvet pääset taas tanssimaan
musiikin tahtiin. Tässä vaiheessa musiikkina oli Infected Mushrooms. Seuraillessani ylös taivaalle totean
itsekseni, että tämä on kauneinta mitä olen ikinä nähnyt. Niskani alkavat puutua jatkuvasta ylöspäin katsomisesta
ja haluaisin mennä maahan maakaan ja tuijottamaan taivasta. Kylmyys kuitenkin iskee ja hylkään tämän vaihtoehdon.
Siirryn takaisin sisälle ja menen sohvalta katsomaan ulkona tapahtuvia ihmeitä. Jossain vaiheessa pilvet kuitenkin
loppuvat ja väin iso sininen plasmapallo(kuu) jää yksin taivaalle. Päätän keksiä jotain muuta. Tässävaiheessa kello
on noin 22.00 ja kaverini sanoo, että menee huilaamaan toiseen huoneeseen, kun mahaan sattuu ja mitään ei tapahdu.

Itse jatkan talossa harhailua ja leikittelen kaikilla eri seinäpinnoilla yms. Istun sohvalla ja tuijotan takkaa,
jonka pinnassa heiluu erilaisia ja erivärisiä kuvioita kokoajan. Kello 22.45 kaverini ilmestyy toisesta huoneesta
ja hihkaisee "nyt tapahtuu!". Hän ei ole aikaisemmin kokekut minkäänlaisia hallusinaatioita, joten hän on ihan
ihmeissään kaikesta tästä ympärillä tapahtuvasta. Tästä lähtee yhteinen trippimme käyntiin. Makoilemme lattialla
ja tuijotamme ylöspäin ja vertailemme toistemme näkyjä. Välillä harhailemme ympäri asuntoa tutkiskellen kaikkea
uutta ja ihmeellistä. Itse olen kerinnyt jo koluamaan monet paikat, koska hallusinaationi alkoivat klo.19.00,
mutta silti löydä aina jotain uutta jostain. Tätä harhailua ja tutkiskelua jatkuu monta tuntia ja taustalla soi
taukoamatta psytrancea. Jossain vaiheessa huomaan takan (jossa ei ole enää tulta) todella mielenkiintoiseksi ja
siirryn sen eteen sohvalle tuijottamaan sitä. Takan pinnassa kulkee vaikka minkälaisia kuvioita ja värejä ja
välillä takan tiilet lähtevät irti toisistaan ja tanssivat ilmassa. Kaikkein hienoin visuaali tulee, kun olen hetken
tuijottanut takkaa ja saan sen yhtäkkiä katoamaan kokonaan ja hetkessä se räjähtää takaisin tuhansien värien
saattelemana. Olin todella ihmeissäni tästä tapahtumasta ja yritin saada sitä toistumaan, siinä kuitenkin
epäonnistuen.

Jollain näillä paikkeilla menen keittiöön keittämään meille kahvit. Kello on siinä 03.00 pintaan.
Kahvit juotuamme menemme pihalle. Uusia pilviä ei ole ilmestynyt, mutta tähdet lentelevät pitkin taivasta kuin
tulipallot. Ihastelemme näitä näkymiä jonkin aikaa ja siirrymme takaisin lämpimään. Noin kello 05.00 kaveri
sanoo menevänsä lepäämään, koska häntä väsyttää. Jossain vaiheessa kävin tarkistamassa kaverini kuntoa ja
huomasin, että siellähän se kuorsaa. Tässä vaiheessa itse istanhan koneelle ja vietän siinä varmaan muutaman
tunnin. Kello 7.00 kaverini nousee ylös ja käy hallin puolella tupakalla. Takaisin tullessaan hän menee takaisin
nukkumaan.

Tässä kohtaa siirryn sohvalle makoilemaan ja ajattelin, että visuaalit on jo varmaan hiipuneet. Mutta
eihän ne mitään ollut hiipuneet. Nyt lähti lasitiiliseinä tanssimaan musiikin kanssa. Jokainen tiiliseinän lasinen
tiili tanssi 360 akselinsa ympäri. Tämä oli todella erikoisen näköistä. Kun tämä loppuu, siirryn takaisin
tietokoneelle. Kello. 8.00 kaverini herää ja siirrymme yläkertaan katsomaan televesiosta lastenohjelmia. Kaverini
on jo ihan selvinnyt, mutta itselläni on vielä melko erikoinen olo. Siinä sitten katselimme lastenohjelmia ja
puhuimme paskaa.

Noin kello 10.00 aikaa minä tipahdan ja seuraava muistikuva on kun herään kello 16.20 ja kaikki
on jo palautunut normaaliksi. Nukkuessani kaverini on lähtenyt kotiin ja ilmoittaa olevansa kotona ja kunnossa.
Tähän loppui matkani ja koko ilta/yö/aamu oli todella hieno kokemus. Ei varmasti jää viimeiseksi kerraksi :)

Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä.