DMT:n maailmaan Yopojen avulla

Alue kaikille trippailutarinoille, pois lukien alla erikseen olevat. Psykedeelit, dissosiatiivit, deliriantit...
Inovix
Apteekki

DMT:n maailmaan Yopojen avulla

Post by Inovix »

Hyvän ystäväni äskeinen DMT trippi Yopojen avulla:

Kaveri kirjoittaa edelleenkin hieman vaikutuksen alaisena:

Juuh. Olen vieläkin todella pihalla, mutta parempi kirjoittaa nyt kun vielä muistaa.
Eli siis lähdin kaverilleni viettämään uuttavuotta ja kokeilemaan ensimmäistä kertaa Yopoja. Saavuin perille ja samantien minulle lykättiin paperi jossa oli junalipun avulla sniffailtavaa jauhettua Yopoa, kuullemma noin 5 siementä. Vetäisin ronskisti niin paljon kuin pystyin, vähän kyllä jäi ehkä noin puolen siemenen verran. Samantien tunsin kuinka aine alkoi imeytyä vaikuttavasti poskionteloihini. Istahdin sängylle, mutta ei kestänyt kauaakaan ennen kuin minun oli pakko mennä vessaan oksentamaan. Siinä vaiheessa huomasin jo kuinka helvetillisen demoninen olo minulla oli. Takaisin tullessani huomasin kuinka porukan naamat näyttivät joiltain todella, todella alamaailman asukeilta. Menin makaamaan. Sormeni olivat vallan hirviömäisen näköiset. Hikoilin vallan helvetisti. Todennäköisesti minusta ei ole irronnut nestettä koskaan niin paljon. Kaikki kovat äänet tuntuivat käsittämättömän hirveiltä. Koitin keskittää kaiken tahtoni rentoutumiseen, mutta en kuitenkaan niin paljon, että olisin menettänyt otteeni tähän maailmaan, joka oli muuten aika pirun lähellä. N. 3/4 (pahimmasta) trippailuajasta olin demonisessa maailmassa , ja pelkäsin tukehtuvani, tai ihan vaan kuolevani. Siinä tilanteessa aloin arvostaa elämää enemmän kuin koskaan, ja harkitsin jopa äidilleni tai 112:een soittamista (joka yleensä ei tulisi kysymykseenkään vaikka olisi kuinka pahoissa kuoseissa). Silloinkin näin ihan siistejä asioita, mutta mukavia ne eivät taatusti olleet. Viimeinen neljäsosa olikin sitten taas miellyttävän rento, jonkin verran vain oksettaminen häiritsi. Siinä vaiheessa näin varmaankin niitä hallusinaatioita, joita minun olisi pitänyt alusta alkaenkin noteerata. Loppuaikaa voisi verrata jonkin verran ehkä muskottipähkinätrippiin, tai kannabiksen ja DMX:n yhdistelmää. Nekin tripit ovat tosin omalla kohdallani olleet todella omituisilta. Edelleenkin olen todella oudoissa, mutta ei liian etäisissä viboissa.

MAISTU MUUTEN IHAN VITUN PASKALLE!

Tuon jälkeen. Kiitän elämää.

Tällaista tänään!

8) Kommentoikaa ja hyvää uuttavuotta !!
NoLife1%Lowlife

Post by NoLife1%Lowlife »

Kuulostaa vaaralliselta. Piti laittaa hymiö mut ei jaksa säätää hyvää...
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Itellä kerran katosi täydellisesti ote tähän maailmaan ayahuascamatkalla. Se on kyllä oudoin asia minkä olen kokenut, helvetin pelottava mikäli ei uskalla päästää irti. Harasin aikani vastaan ja lopulta totesin että loppuni on tullut, kuolen tai tulen hulluksi. En kuollut enkä tullut hulluksi ja euforiaa kesti useita kuukausia matkan jälkeen. :D
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Voisin kirjoittaa tähän perään oman tämänpäiväisen yopo trippini joka sitten äityi melko mielenkiintoiseksi:

Kellon ajoista minulla ei ole mitään hajua, kaikki mennyt muutenkin tänään vähän sekaisin. Ensinnäkin loma loppui ja vuorokausirytki kääntyi melko hyvin ympäri kun siinä klo 06:45 oli herätys. Koulun loputtua neljältä suuntasin ystävälleni joka oli niin ikään nukkunut noin 2h viime yönä samoin kuin minä. Päätimme grillata, jauhaa ja mixata loput Yopot. Jauhoin hyvällä azan grinderillä yopot _hyvin_ hienoksi jauhoksi ja lisäsimme settiin lime powderiä noin suhteessa 2/8 - 2/9 ja seosta sitten hierottiin ja hinkattiin ja sekoiteltiin hyvin huolellisesti.
Sitten vaan nenän niisto ja noin 3-4 siementä nenään. Kerkesi ehkä menemään noin 30sekuntia kun paskaolo alkoi jyrätä. Yopo nousut on erittäin intensiiviset ja pään räjäyttävät. Tuntui siltä että nyt tulee kinkkukiusaus ulos ja vauhdilla, mutta eipäs tullutkaan. Jalat muuttuivat lyijyksi ja sänky oli se ainoa oikea vaihtoehto. Silmät kiinni ja menoksi. Selvät nousut jatkuivat noin 10min. Sitten alkoi meno jo hieman tasoittua lukuun ottamatta kokoajan kasvavaa vatsakipua. Julisteissa olevat henkilöt koittivat karata niistä. Silmät kiinni näin mustekolja ja puita ja muuta normaalia. Nyt tulee se jännä kohta, noin 20min nokittamisesta tapahtui jotain odottamatonta tuntui siltä kuin kaikki olisi kääntynyt ylösalaisin enkä ollut yhtään varma oliko silmäni kiinni vai auki, kun vain jaksoin hokea itselleni että "go with the flow" niin kaikki meni hyvin. Annoin kaiken vain virrata minussa. Lopulta vatsakipukin hellitti ja alkoi meno muutenkin tasaantua. Sitten yhtäkkiä oli pakko avata TV niissä laskuissa ja äkkiä kaikki olikin ohi. Olo oli, ja on edelleen ihmeen pirteä ja jotenkin reipas vaikka tuli nukuttua vaan pari tuntia.

Anteeksi sekava teksti ja typot kun hieman kiireessä kirjoittelen, mutta trippi oli hieno ja aistikkaampi kun ensimmäinen. Mitään kuolemapelkoa tai muuta kuumatusta ei ollut nimeksikään. Ihme kyllä yopjen kipu nenässä ei kerennyt häiritsemään kuin ehkä sen 5min joku on 60min tripistä melko pientä. Hienoa ! :P

Inovix