Jep, ei näyttänyt ainakaan olevan mitään sen suurempaa haittaa tuosta että pidin vain pari päivää paussi ennen mämmiä. Toki riskihän on aina olemassa molempiin suuntiin, ennen ja jälkeen. Mutta aloitan tänään illalla tramalin syönnin uudestaan, jolloin MDMA:n ottamisesta tulee täyteen 48 tuntia. Ja joo, totta että olisi ollut hyvä kysäistä etukäteen, tuli vain suhteellisen puun takaa tuo mämmidose enkä ollut tarvinnut tramalia pariin päivään ennen sitä (koska Oksikodoni)Petri6 wrote:Sanoisin, että vuorokausi riittää, varmuuden vuoksi voi pitää hiukan enemmänkin. Tuo kaksi viikkoa nyt on aivan liioittelua, otettu varmaan masennuslääkkeiden ohjeista, jossa tuo kaksi viikkoa on standardi, mutta ei tarpeellinen. Tramadolin käyttö saattaa kyllä vaikuttaa MDMA:n toimivuuteen, joten sen kannalta olisi hyvä pitää niin pitkä tauko kuin pystyy. Niin ja yleensä tällaiset kysymykset on hyvä kysyä ennen aineen ottamista.gaia wrote:Kysäisenpä nyt täältäkin puolelta että kuinka kauan olisi hyvä odottaa että on ns. "Safe-zonella" kun otin eilen illalla noin 180mg MDMA. Jostain luin että 24h riittäisi, jostain taas että kaksi viikkoa. Kipuun käytän tällä hetkellä tramalia, eikä tule kuuloonkaan että pärjäisin kahta viikkoa ilman. Pidin kyllä pari päivää paussia ramboista ennen MDMA:n ottamista. Tramal-annokset huitelevat siellä 200mg x 2-3 päivässä. Niin ja rivatriliä löytyy mikäli kramppikuumotuksia on.
tramadoli
-
gaia
- Kameleontti
Re: tramadoli
Vai toimiiko?
-
gouranga
Kun ottaa tramalia niin sirdaludia voi nokittaa miten paljon vaan ilman että alkaa edes väsyttämään. Selvään päähän jos nokittaa nii uni tulee hyvin nopsaan.
Miksi?
Miksi?
-
Soppaluu
- Lepakko
Tramadol piristää pienemmillä annoksilla. Isommilla annoksilla sitten saattaa pistää nuokuttamaankingouranga wrote:Kun ottaa tramalia niin sirdaludia voi nokittaa miten paljon vaan ilman että alkaa edes väsyttämään. Selvään päähän jos nokittaa nii uni tulee hyvin nopsaan.
Miksi?
-
renttuni
- Apteekki
Eka kokemus oli Tramadolista pari päivää sitten. Oli 100mg depotteja. Ihan oikeaoppisesti nielemällä otin eka sen 200mg. Parin tunnin päästä ei tuntunut mitään ja otin toiset 200mg. Eipä mitään ihmeitä.. ei mitään euforiaa tms. Rentoutuneelta kroppa vaikutti muttei sen kummempaa, väsytti. Ei edes pääkipua vienyt pois.
Tramadolia en ole siis koskaan aiemmin kokeillut, en edes siis mihinkään oikeaan vaivaankaan joten tolea siihen ei ollut ollenkaan. Edellisenä päivänä olin ottanut n. 70mg Oxycontinia. Että olisko se vaikuttanut? Vai oliko dose vaan liian pieni?
Tramadolia en ole siis koskaan aiemmin kokeillut, en edes siis mihinkään oikeaan vaivaankaan joten tolea siihen ei ollut ollenkaan. Edellisenä päivänä olin ottanut n. 70mg Oxycontinia. Että olisko se vaikuttanut? Vai oliko dose vaan liian pieni?
-
Petri6
- OD
Jos on toleranssia ottaa 70mg oksikodonia muutaman tunnin sisään, niin tuon tramadolin voi unohtaa ihan kokonaan, siitä ei enää millään järkevällä annoksella saa mitään irti. Refloihin toki sitten toimii.renttuni wrote:Tramadolia en ole siis koskaan aiemmin kokeillut, en edes siis mihinkään oikeaan vaivaankaan joten tolea siihen ei ollut ollenkaan. Edellisenä päivänä olin ottanut n. 70mg Oxycontinia. Että olisko se vaikuttanut? Vai oliko dose vaan liian pieni?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Soppaluu
- Lepakko
Probleeman nimi on tämä: olen SSRI-kuurilla ollut nyt parisen viikkoa ja escitalopram annos pyörinyt 7,5mg - 15mg välillä.
Kysymys onkin, että miten turvallista olisi lopettaa kuuri nyt tähän eli etten ota huomenna tiistaina aamulla lääkkeitä ja otan sitten perjantaina tramalia?
Onhan sitä huumeilla tullut sähläiltyä mut omaa henkeäni nyt en tahdo menettää
Kysymys onkin, että miten turvallista olisi lopettaa kuuri nyt tähän eli etten ota huomenna tiistaina aamulla lääkkeitä ja otan sitten perjantaina tramalia?
Onhan sitä huumeilla tullut sähläiltyä mut omaa henkeäni nyt en tahdo menettää
-
Pen
- OD
Ensinnäkin, voi tulla viekkareita tosta SSRI:n lopettamisesta. Se on paskapuhetta että niistä ei vieroitusoireita saa, toki sekin on ihmisriippuvaista.
Jos ei tuu, niin oota ainakin lähemmäs viikko ennen kuin tramboja syöt.
Jos ei tuu, niin oota ainakin lähemmäs viikko ennen kuin tramboja syöt.
-
gouranga
Meni 700mg tramalia hukkaan kun ei toiminut
. Edellisenä yönä kyllä nuokutti ja oli kivaa mutta ei toisena päivänä enää.. 30mg pameja meni päälle niin sai tylsyyden pois.
Paljos menee toleranssin nollautumiseen suunilleen?
Paljos menee toleranssin nollautumiseen suunilleen?
-
Huiko
- LD50
^Mikä siinä on ettei tätäkään lääkettä osata väärinkäyttää oikein?! Buustikaa nyt saatanat ensi kerralla!! (esim. 200+200+300.) Ja aina kun MAAGINEN 400mg ylittyy, niin bentsot mukaan kouristus riskin vuoksi. 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
JOHNSSON
- Lepakko
Sain tuossa käsiini Tramadol hexalia. Mitä tuo hexal meinaa?
-
Mushru
- Moderator
-
JOHNSSON
- Lepakko
Ahaa, selvä homma. Kiitoksia
-
gaia
- Kameleontti
Niinkuin olen joskus aikaisemmin tainnut tänne mainita niin mulla on joku ihmeellinen luontainen toleranssi tähän. Alle 500mg annoksia on oikeastaan ihan turha edes ottaa. Edellis viikonloppuna otin 800mg vain saadakseni tuntea kohtalaista nuokkua/rentoutumista (vastaavaa jonka saisi aikaan 0,4mg teemulla). En tiedä, mutta jotenkin tuntuu rahan haaskaukselta ottaa noita 1000mg annoksia, puhumattakaan siitä miten kouristusaltis silloin on. Tosin itsellä aina bentsot alla. Sitten taas esimerkiksi kodeiini toimii jo 90mg annoksella mielestäni miellyttävästi (huomioitavaa on se että skaalassa "kohtalainen" on "miellyttävän" alapuolella).
Vai toimiiko?
-
Pen
- OD
Itselläkin pitää se lähemmäs 1000 mg purtuna ottaa saa että sen mitä hakee, bentsoja toki siihen otan myös luonnollisesti. Yleensä alotan jollain 400-600 mg:lla ja otan toiset siihen päälle seuravien parin tunnin aikana. Lähinnä piristää tramadol, jollain yli gramman annoksilla (en suosittele) saa jo opiaattimaisia oloja, nuokkua jne.
Pitäis varmaan muuten hommaa pitkästä aikaa tramaleita, ei oo hetkeen tullut syötyä, oiskohan 4-5 kk viime kerrasta. Vituttaa vaan se kusilukko.
Pitäis varmaan muuten hommaa pitkästä aikaa tramaleita, ei oo hetkeen tullut syötyä, oiskohan 4-5 kk viime kerrasta. Vituttaa vaan se kusilukko.
Last edited by Pen on Fri 28 Mar 2014, 21:49, edited 1 time in total.
-
Mushru
- Moderator
-
Pen
- OD
Just muokkasin postausta, buustailen.Mushru wrote:^ Buustailetko vai otatko kerralla?
En sentään about grammaa kerralla uskalla ottaa.
-
gaia
- Kameleontti
Itse oon kyllä muutaman kerran ottanut 1200mg kerralla. 6 x 200mg tramal retardii mortteliin ja jauho suuhun. Kyl se ihan hyvin kolahtaa, mut tosiaan menee jo tosi vastuuttomaksi. Jos joutuis siitä krampin tai jonkun muun takia tekemisiin hoitohenkilökunnan kanssa niin saisi helposti itsemurhayritys merkinnän papereihin. Tällöin tosin kyllä ollut joku 6-8mg rivatrilii alla.Mushru wrote:^ Buustailetko vai otatko kerralla?
^^ tai no, buustailetteko?
Mutta joo, myös boostaamalla. Esim. eka 600mg ja siihen 200 + 200 noin tunnin välein.
Vai toimiiko?
-
lordshiva
- Psykonautti
Mites kalja ja tramadoli? Jos ottaa esim. 200-300mg tolettomana ja juo päälle kaljan kaksi? Buustaako vai sekoittaako vain oloa ja mites sitten tuo kouristusriski kasvaako?
-
Dexma
- Moderator
Jos on ihan täysin toleton niin varsinkin depotti tramaleilla voi yllättävästi tulla oksennettua. Aika monella voi olla ihan hyvä olo noista ramboista, mut sit saattaa tulla vähän pahoinvointia ekoilla kerroilla. Sit jos siihen lisää alkoholii niin saattaa vähän puglata.lordshiva wrote:Jos ottaa esim. 200-300mg tolettomana ja juo päälle kaljan kaksi?
-
Pen
- OD
Mitähä nopeita tramboja mahtaa olla 100 mg kokoisina?
Suomen apteekissahan niitä ei tietääkseni ole, mutta eurooppalaisia tai USAlaisia? Pakkauskoko muuten 100 tai 200 kpl paketti jossa noita on.
Suomen apteekissahan niitä ei tietääkseni ole, mutta eurooppalaisia tai USAlaisia? Pakkauskoko muuten 100 tai 200 kpl paketti jossa noita on.
-
paarmasisti
- Apteekki
^Ainakin Hexal valmistaa 100 mg nopeita tramadoleja.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
xPetu
- Psykonautti
Näistä ei voi muuta sanoa kuin että loisto jarru, 4x150mg depot toimi nii pirun euforisoivasti ja kovaa pitkälle yli 10h
Oksentelu ja ruokahaluttomuus tulee silloin tällöin mikä voitanee laskea pieneksi miinukseksi... Nuo pitkävaikutteiset on ainakin itelläni tuntunu skulaavan huomattavasti paremmin, mistä johtunee?
Näiden ja lyricoiden comboa kannattaa varoa isoilla doseilla, (on tullut epilepsia kohtauksia allekirjoittaneelle)
Näiden ja lyricoiden comboa kannattaa varoa isoilla doseilla, (on tullut epilepsia kohtauksia allekirjoittaneelle)
-
Pen
- OD
Joo, olikin juuri noita kyseessä. Sinänsä hämäävää että selosteessa noissa lukee että "kova kapseli" mutta toisaalta tarkemmin kun ajattelee, niin kapselissa itsessään ei mitään depot-rakennelmaa ole, vaikka olisivatkin kovia / sulamisessa kestäisi pitkään.mellow wrote:^Ainakin Hexal valmistaa 100 mg nopeita tramadoleja.
Hexalilla taisi olla kunnon depotit/retardit erikseen jos en väärin muista.
-
cook
- Lepakko
Mun mielestä tramadoli on ainut jarru mikä sopii alkoholin kanssa. Itse joskus harrastin paljon ryyppäämistä tramalin kanssa ja 100-150mg + niin paljon keittoa kun napa veti niin ei ainakaan itselle koskaan ongelmia, ehkä jopa vähensi turhaa sekoilua. Mut kylhän noi molemmat kouristuskynnystä laskee et onhan siinä jonkinmoinen riski et ei virallisesti voi suositella.lordshiva wrote:Mites kalja ja tramadoli? Jos ottaa esim. 200-300mg tolettomana ja juo päälle kaljan kaksi? Buustaako vai sekoittaako vain oloa ja mites sitten tuo kouristusriski kasvaako?
-
Petri6
- OD
Tuo "kova kapseli" lääkeselosteissa tarkoittaa yksinkertaisesti kapselissa olevaa lääkettä (esim. nuo tramdolit, Lyricat, 6mg Sirdaludit jne.), en tiedä onko olemassa "pehmeitä kapseleita", mutta depottiin tuo ei siis mitenkään viittaa.Pen wrote:Joo, olikin juuri noita kyseessä. Sinänsä hämäävää että selosteessa noissa lukee että "kova kapseli" mutta toisaalta tarkemmin kun ajattelee, niin kapselissa itsessään ei mitään depot-rakennelmaa ole, vaikka olisivatkin kovia / sulamisessa kestäisi pitkään.mellow wrote:^Ainakin Hexal valmistaa 100 mg nopeita tramadoleja.
Hexalilla taisi olla kunnon depotit/retardit erikseen jos en väärin muista.
Näköjään Hexalilla on olemassa myös 100mg ja 200mg depot-tabletit.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
gaia
- Kameleontti
Joo Hexal valmistaa noita nopeita 100mg ramboja. Syöty on moneen kertaan. Harmi kun suomessa ei saa nopeita 200mg napuja.
Vai toimiiko?
-
Masis
- Psykonautti
Tramadolista oon saanu pahimmat kusilukot, mites teillä? Joskus napsin noita T1 depotteja ja viimeinen annos kymmenen maissa, kello kahdelta sitten heräsin ja menin tupakalle pää pöhnässä. Siitä sit kuselle ja oli ihan pakko mennä istumaan. Silmät kiinni nuokuin siinä pöntöllä varmaan viisi minuuttia ja kusemisesta ei tullut kyllä yhtään mitään
Olin päivän mittaan tainnut syödä sen 500mg tramadolia hitaasti boostien.
Tramadolissa tykkään siitä, kun se piristää nousuissa. Kaverille tarjosin 400mg ja itse otin myös saman, hitaasti rouskien iltapäivän ja illan mittaan. Tuli tehtyä punnerruksia, soitettua bongorumpuja ja laulettua itämaisia lauluja (ainakin omasta mielestäni ne oli itämaisia) BONGORUMPUJEN tahtiin ja siitä sitte baariin. Piti mennä haukkaamaan vähän happea kun olo huononi ja päädyin sitten menemään pihalle oksentamaan
. Todennäköisesti alkoholilla oli myös suuri osuus oksennuksen lentämisen auttamisessa. Kerran olen kodeiinista oksentanut, kolmesti tramadolista. Tulee aina tosin noita depotteja syötyä, mikä on johtanut siihen, että niitä syö kaksin käsin kun ei tunnu nousevan tarpeeksi kovaa.
En ole koskaan tainnut nopeita tramaleja vetää. Miten nopeasti ne tuntuvat nousevan?
Tramadolissa tykkään siitä, kun se piristää nousuissa. Kaverille tarjosin 400mg ja itse otin myös saman, hitaasti rouskien iltapäivän ja illan mittaan. Tuli tehtyä punnerruksia, soitettua bongorumpuja ja laulettua itämaisia lauluja (ainakin omasta mielestäni ne oli itämaisia) BONGORUMPUJEN tahtiin ja siitä sitte baariin. Piti mennä haukkaamaan vähän happea kun olo huononi ja päädyin sitten menemään pihalle oksentamaan
En ole koskaan tainnut nopeita tramaleja vetää. Miten nopeasti ne tuntuvat nousevan?
-
gouranga
Kusilukko tuli joskus vuosia sitten kun kahtena päivänä söin nopeita. Kolme päivää kusematta. Yritin suihkussa pinnistellä ja tein pienen vaipan yöksi
mutta aamulla harmissani katsoin että ei vieläkään tule mitään. Terveyskeskuskseen katetriin sitten. Nykyään kusilukon saa avattua kun istuu pöntöllä ja suihkuttelee pillupuhelimella vehjettä ja pysyy rentona.
Nopeat nousee itsellä vartissa kun otan ne niin että tyhjennän kapselit vesilasiin ja hörppäisen paskanmakuisen litkun.
Nopeat nousee itsellä vartissa kun otan ne niin että tyhjennän kapselit vesilasiin ja hörppäisen paskanmakuisen litkun.
-
paarmasisti
- Apteekki
"Huippupitoisuus seerumissa saavutetaan noin 2 tunnissa kapseleiden nauttimisen jälkeen." -Tramal SPC -FimeaMasis wrote:En ole koskaan tainnut nopeita tramaleja vetää. Miten nopeasti ne tuntuvat nousevan?
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
gaia
- Kameleontti
Masis wrote:Tramadolista oon saanu pahimmat kusilukot, mites teillä? Joskus napsin noita T1 depotteja ja viimeinen annos kymmenen maissa, kello kahdelta sitten heräsin ja menin tupakalle pää pöhnässä. Siitä sit kuselle ja oli ihan pakko mennä istumaan. Silmät kiinni nuokuin siinä pöntöllä varmaan viisi minuuttia ja kusemisesta ei tullut kyllä yhtään mitäänOlin päivän mittaan tainnut syödä sen 500mg tramadolia hitaasti boostien.
Tramadolissa tykkään siitä, kun se piristää nousuissa. Kaverille tarjosin 400mg ja itse otin myös saman, hitaasti rouskien iltapäivän ja illan mittaan. Tuli tehtyä punnerruksia, soitettua bongorumpuja ja laulettua itämaisia lauluja (ainakin omasta mielestäni ne oli itämaisia) BONGORUMPUJEN tahtiin ja siitä sitte baariin. Piti mennä haukkaamaan vähän happea kun olo huononi ja päädyin sitten menemään pihalle oksentamaan. Todennäköisesti alkoholilla oli myös suuri osuus oksennuksen lentämisen auttamisessa. Kerran olen kodeiinista oksentanut, kolmesti tramadolista. Tulee aina tosin noita depotteja syötyä, mikä on johtanut siihen, että niitä syö kaksin käsin kun ei tunnu nousevan tarpeeksi kovaa.
Kyllä itsellä ainakin tulee tramalista erittäin uniikki kusilukko. Muilla opiaateilla/oideilla se lähtee helposti kun menee tyttöpissalle eli istumaan, mutta tramalilla ei ole mitään takeita että se auttaa. Ja muutenkin se kusilukko tuntuu ihan erilaiselta.
Vai toimiiko?