Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
heihoi
Lepakko

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by heihoi »

En tajuu et onks mus jotai vikaa tai jotai mut mul bentsot ei tunnu auttavan ahistuksee :0 letkee olo kul tulee joo mu ainoastaa kehoon.. aina ku oon paniikkiin ja ahistuksee ottanu ni se on haa sitä et lahnaan iha skutsil jossai sohval ja pääs pyörii et vittu et ahistaa mut on vaa nii skutsil ettei sillee jaksa välittää/tehä asialle mitään. Et mun mielest nää sopii tyylii pelkästää kuosailuu mut ei tyylii yhtää siihe mihi nää on tarkotettu..

just toissapäivän tuli nii sairas psykoottispaniikki ahistuskohtaus et otin 2mg xanorii ni seki meni siihe tuli vaa tosi flegmaattine olo mut päänsisäl tuntu viel kamalalt.. et kai se on pakko näitte olojen kaa yrittää elää jos ei bentsot kaa auta vittu :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

heihoi wrote:
just toissapäivän tuli nii sairas psykoottispaniikki ahistuskohtaus et otin 2mg xanorii ni seki meni siihe tuli vaa tosi flegmaattine olo mut päänsisäl tuntu viel kamalalt.. et kai se on pakko näitte olojen kaa yrittää elää jos ei bentsot kaa auta vittu :D
Joo eipä bentsot tosiaan ole kaikille mikään taivaanlahja aina. Yleensä ehkä sosiaaliseen ahistukseen parhaita.
Ite käytän eniten erikuosien laskujen ja reflojen hoitoon.
heihoi
Lepakko

Post by heihoi »

^ juu laskuihi on kyl hyviä sen komppaan
MicroDamian
Psykonautti

Post by MicroDamian »

Itsellä menee ahdistuskohtauksiin nestemäinen Diapam sekä iltasin univaikeuksiin ja rauhottumiseen Tenox.

Tuo Tenox auttaa ainakin mulla tosi hyvin, Diapami sitte vähä heikommin mutta ei sekään mikään hukkaan menevä ole.
Hektogramma
Tuppisuu

Post by Hektogramma »

Onko kellään tietoa näkyykö bentsot poliisien pikahuumetesteissä (tikkarit, drugwipe) ?
doof
Kameleontti

Post by doof »

Hektogramma wrote:Onko kellään tietoa näkyykö bentsot poliisien pikahuumetesteissä (tikkarit, drugwipe) ?
Eij näy ainakaan siinä testissä mikä otetaan kielestä, tai sitten mun kieli oli nii älyttömän kuiva ettei siitä mitään sylkeä tullut :D
taija123

Post by taija123 »

heihoi wrote:En tajuu et onks mus jotai vikaa tai jotai mut mul bentsot ei tunnu auttavan ahistuksee :0 letkee olo kul tulee joo mu ainoastaa kehoon.. aina ku oon paniikkiin ja ahistuksee ottanu ni se on haa sitä et lahnaan iha skutsil jossai sohval ja pääs pyörii et vittu et ahistaa mut on vaa nii skutsil ettei sillee jaksa välittää/tehä asialle mitään. Et mun mielest nää sopii tyylii pelkästää kuosailuu mut ei tyylii yhtää siihe mihi nää on tarkotettu..

Bentsot, tai mitkään lääkkeet oikeastaan, eivät auta tai vie pois paniikkia ja ahdistusta jos niistä vakavasti kärsii. Se saattaa lieventää levottomuutta ja ehkä fyysiset olot viedä hetkeksi pois. Yleensä varsinkin ahdistus/ahdistuneisuushäiriö tai jossain tapauksissa myös paniikkihäiriö johtuvat sinua vaivaavista peloista ja ajatuksista, joko tiedollisista tai tiedostamattomista. Ne ovat asioita, jotka pitää käsitellä, mikään lääke ei niitä käsittele puolestasi eli lääkkeet eivät sitä puolta paranna, se täytyy hoitaa muulla tavoin. Jos ajatuksista ja ahdistuksesta eroon haluaa päästä kokonaan hetkellisesti, ainut keino taitaa olla nukkuminen, jolloin et aktiivisesti ajattele. Tai sitten todella vahvat/euforiset huumeet. Mutta lopullisesti eroon pääsemiseksi ihminen tarvitsee hoitoa, joko itsenäistä ongelmien ratkaisua ja oivallusta tai ammatti-ihmisen kanssa.

En nyt tietystikään tiedä puhuitko edes lopullisesta eroon pääsemisestä ollenkaan. Kunhan kirjoitin omia ajatuksiani aiheesta.
Hektogramma
Tuppisuu

Post by Hektogramma »

doof wrote:
Hektogramma wrote:Onko kellään tietoa näkyykö bentsot poliisien pikahuumetesteissä (tikkarit, drugwipe) ?
Eij näy ainakaan siinä testissä mikä otetaan kielestä, tai sitten mun kieli oli nii älyttömän kuiva ettei siitä mitään sylkeä tullut :D
Mitä bentsoja olit ottanut ja kielen alle vai ihan syömällä? Itellä ei oo bentsojen osalta kokemuksia, mutta pari kertaa näyttänyt negatiivista vaikka oon polttanut kukintoa muutama tunti näytteen ottoa ennen. Onko jollain muilla kokemuksia pikatestauksista?
doof
Kameleontti

Post by doof »

Hektogramma wrote:
doof wrote:
Mitä bentsoja olit ottanut ja kielen alle vai ihan syömällä? Itellä ei oo bentsojen osalta kokemuksia, mutta pari kertaa näyttänyt negatiivista vaikka oon polttanut kukintoa muutama tunti näytteen ottoa ennen. Onko jollain muilla kokemuksia pikatestauksista?
Tapahtu viime kesänä, niin ihan tarkkaa muistikuvaa ei ole... mut muistaisi et parikyt milliä pamia ja kakkosen riva. En muist liukesko kiele alla vai vattassa, mut eikait sil nii väliä ole. Testi kuitenki tehtiin pari tuntia noide ottamise jälkee ja vaikutukset oli kyllä alkanu.
Kuumotti aivan jumalattomasti se tilanne koska ensimmäine kerta ku testattiin ja monta kertaa kysyttiinki että oonko ottanu jotain. en myöntäny, enkä jääny kii
_Balance_
Karvakuono

Post by _Balance_ »

Kuinkahan helposti päihdepsykiatriselta lääkäriltä sais bentso reseptin? Aika sinne on varattu. Kukaan muu ei ole mulle enää aikoihin bentsoja kirjoitellut. Aikoinaan mulla oli resepti pameihin ja tennareihin. Mut se ajettiin alas ja selvisin viekkareista. Tästä aikaa noin 5 vuotta. Mut tilanne on nyt sellainen et paniikki ja vainot on aika kovat. Enkä pysty tekeen oikeen mitään. Jo pelkkä ulos meneminen tuntuu vastenmieliseltä. Ssri lääkkeitä ja leptejä menee tällä hetkellä mut ei niistä apua saa. Douppia muuten tulee nykyään otettua todella vähän. Tosin kannabista melkein joka päivä koska se on ainut millä saan nukuttua ja mistä tulee edes vähän positiivista mieltä. Toivottavasti toi pähdepsykiatrian lekuri määräis mulle bentsot taas? Kun kuulemma kukaan muu täällä ei voi niitä mulle määrätä koska on tuota käyttö historiaa.
Mortalaplasia
Karvakuono

Post by Mortalaplasia »

Musta tuntuu et ei kovin helposti. Lottovoitto jos saa, mut eihän bentsoreseptejä juuri enää myönnetä missään, varsinkaan jos on päihdehistoriaa ja ei nyt muutenkaan. Yksityiseltä ehkä, mut sekin vähän riippuu lääkäristä.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Mortalaplasia wrote:[...] riippuu lääkäristä.
Näinhän se menee. :roll:
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

viixi wrote:aijaij kyllä on elämä hienoa kun on kymppipameja lääkkeinä :cheers: :hups:
Mul oli tos sairaalaas loratsepaamia 1 - 2 mg, klonatsepaamia 2 x 2 mg + tarvittaessa 20 - 30 mg tematsepaami.
Sit oli kaikki 2000 luvulla markkinoille tulleet hullun lääkkeet suunnillee. Tennarista kieltäydyi ja rupesi riehumaa ku luulin levoziniks :D
En tienny et tennareis o nykysi ORN tjsp tekstiä. Piikkiä yrittivät persiisee mut yritykseks jäi ja bentsoja mulle siihe asti et taju lähtee. Piristepsykoosii loistavia lääkkeitä ni nämä o tunkemas perseesee jotai paskaa mut sain lopulta loratsepaamit rivoje rinnalle ja tennarit mut luulin niitä levareiks ja riehuin siitäki. Pitäsköhä taas valvoa vähä ku yks yö takana ni kohta mennää taas juu ei. Levoto olo.

Mut joku loratsepaamiha o psykoosipotilaa pelastus eikä neuroleptit joitte kanssa pitää miettiä mitä tekee tosissaa. Olo voi mennä paskemmakski mut alussa kaikki korjaantuu BENTSOILLA. Eteki loratsepaami jeesas ku rupes tuulee nupissa ja sitähä ne anto ku rivoihi oon liian tottunu.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexma wrote:
heihoi wrote:
Joo eipä bentsot tosiaan ole kaikille mikään taivaanlahja aina. Yleensä ehkä sosiaaliseen ahistukseen parhaita.
Ite käytän eniten erikuosien laskujen ja reflojen hoitoon.
No enemmänhän ne just aiheuttaa pidemmän päälle ahdistusta.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

mentalhell wrote: En tienny et tennareis o nykysi ORN tjsp tekstiä.
Joo, nää on hyvä osata ulkoa. ;)
Personaes
OD

Post by Personaes »

Kauankohan 3x2mg rivaa näkyy seulassa?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Sanoisin, että maksimissaan muutaman päivän. Yleensähän se ei näy perusseulassa alle 3-6mg päiväannoksella, mutta voi olla, että ovat tulleet tarkemmiksi, sillä kaverilla lakkasi näkymästä vasta kun annos laskettiin oliko se nyt 0,5mg vai 1mg päivässä (tosin hänellä on maksakirroosi, joten saattaa vaikuttaa asiaan).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Riippunee seulasta juu. Klinikoiden pikaseulat on muuttunut niin et niissä on erikseen rivatril nykyään ja se näkyy jo pienelläkin annoksella. 0.5mg näky tutulla seuraavan päivänä.
Sitten taas viime kesänä ainakin labraseulat oli melkosen huonoja näkeen klonatsepaamia kun vielä silloin ite ajoin alas tota. Millin annos ei 2pv päästä näkynyt taas niissä..

btw, eikös alpratsolaami ole aika nopee poistumaan kehosta? Mietin vaan ettei varmaan 1mg todellakin satunnaiskäytöllä näy paria kolmee päivää pidempään?
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

kirkas wrote:btw, eikös alpratsolaami ole aika nopee poistumaan kehosta? Mietin vaan ettei varmaan 1mg todellakin satunnaiskäytöllä näy paria kolmee päivää pidempään?
"Alpratsolaamin keskimääräinen puoliintumisaika on 12–15 tuntia." -link.

En nyt muista montako puoliintumisaikaa pitikään olla kulunut, että aineen voidaan katsoa poistuneen elimistöstä kokonaan. :P
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Ainakin jotkin testit testaavat myös alpratsolaamin metaboliatuotetta, mutta se poistuu myös nopeasti kehosta. Eli eivät tosiaan pienillä annoksilla näy muutamaa päivää kauempaa. Kun tosiaan jotkin seulat ovat näköjään klonatsepaamin kohdalla tulleet tarkemmiksi, taitaa alpratsolaami olla se paras vaihtoehto, jos seuloissa joutuu käymään (poislukien tutkaribentsot).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

CrystalBanana wrote:
heihoi wrote:En tajuu et onks mus jotai vikaa tai jotai mut mul bentsot ei tunnu auttavan ahistuksee :0 letkee olo kul tulee joo mu ainoastaa kehoon.. aina ku oon paniikkiin ja ahistuksee ottanu ni se on haa sitä et lahnaan iha skutsil jossai sohval ja pääs pyörii et vittu et ahistaa mut on vaa nii skutsil ettei sillee jaksa välittää/tehä asialle mitään. Et mun mielest nää sopii tyylii pelkästää kuosailuu mut ei tyylii yhtää siihe mihi nää on tarkotettu..

Bentsot, tai mitkään lääkkeet oikeastaan, eivät auta tai vie pois paniikkia ja ahdistusta jos niistä vakavasti kärsii. Se saattaa lieventää levottomuutta ja ehkä fyysiset olot viedä hetkeksi pois. Yleensä varsinkin ahdistus/ahdistuneisuushäiriö tai jossain tapauksissa myös paniikkihäiriö johtuvat sinua vaivaavista peloista ja ajatuksista, joko tiedollisista tai tiedostamattomista. Ne ovat asioita, jotka pitää käsitellä, mikään lääke ei niitä käsittele puolestasi eli lääkkeet eivät sitä puolta paranna, se täytyy hoitaa muulla tavoin. Jos ajatuksista ja ahdistuksesta eroon haluaa päästä kokonaan hetkellisesti, ainut keino taitaa olla nukkuminen, jolloin et aktiivisesti ajattele. Tai sitten todella vahvat/euforiset huumeet. Mutta lopullisesti eroon pääsemiseksi ihminen tarvitsee hoitoa, joko itsenäistä ongelmien ratkaisua ja oivallusta tai ammatti-ihmisen kanssa.

En nyt tietystikään tiedä puhuitko edes lopullisesta eroon pääsemisestä ollenkaan. Kunhan kirjoitin omia ajatuksiani aiheesta.
Niin kauan kun nukun öisin ja kirjoitan rauhallisena Laudatureja olen tyytyväinen benzoihin.
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Mortalaplasia wrote:Musta tuntuu et ei kovin helposti. Lottovoitto jos saa, mut eihän bentsoreseptejä juuri enää myönnetä missään, varsinkaan jos on päihdehistoriaa ja ei nyt muutenkaan. Yksityiseltä ehkä, mut sekin vähän riippuu lääkäristä.
Niin, siksi en suosi skitsofrenialääkkeitä suosivaa julkista.
zerk

Post by zerk »

kuumottelija wrote: Niin kauan kun nukun öisin ja kirjoitan rauhallisena Laudatureja olen tyytyväinen benzoihin.
Pitkäaikainen bentsojen käyttö tuhoaa muistin helvetin tehokkaasti. Mulle tuli lopullinen motivaatio bentsojen lopettamiseen, kun tein kaverin pyynnöstä muutaman älykkyystestin ja näin miten järjettömän paljon tulokset olivat pudonneet entiseen verrattuna.

Bentsojen päivittäiskäyttö pitkäaikaisesti on mielestäni todella huono ratkaisu.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

zerk wrote: Bentsojen päivittäiskäyttö pitkäaikaisesti on mielestäni todella huono ratkaisu.
Joidenkin kohdalla ikävä kyllä välttämätön ratkaisu. :roll:
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

mellow wrote:
zerk wrote: Bentsojen päivittäiskäyttö pitkäaikaisesti on mielestäni todella huono ratkaisu.
Joidenkin kohdalla ikävä kyllä välttämätön ratkaisu. :roll:
Näin, ja joidenkin kroppa ja aivot kestävät yhtä muttei toista ym..
PsychedelicBear666
Karvakuono

Post by PsychedelicBear666 »

On kyllä tullut aika monia eri bentsoja testattua. Ainakin Opamox, Rivatril, Diapam jne. Ei niitä kaikkia voi edes muistaa. Paras minun mielestäni on kuitenkin ollut Rivatril, varsinkin IV:nä. (Toim. huom. sairaalassa saanut Rivatrilliä IV:nä, itse en mitään bentsoja alkaisi piikittämään, pois lukien midatsolaami.) Reseptillä oksatsepaami ja tsopikloni. Nämä ovat auttaneet omiin vaivoihini iha hyvin, tosin oksatsepaamin voisi vaihtaa johonkin pitkävaikutteisempaan.
PsychedelicBear666
Karvakuono

Post by PsychedelicBear666 »

Ajattelin kirjoittaa hieman pidemmän kertomuksen bentsoista joita olen käyttänyt.

Ensimmäiseksi Insomin. Mielestäni paras bentso mitä olen syönyt. Jo 5 mg riitti poistamaan ahdistuksen. Yleensä tuli kuitenkin syötyä joku 20-30 mg. Näitä sain kaverilta levykaupalla pieniä palveluksia vastaan, joten oli mukava syödä. Tietysti joskus ostin ihan rahalla, mutta siltikin sain puoli-ilmaiseksi. Ei mennyt sekavaksi edes vaikka söi jonkun 50 mg.

Toiseksi paras kokeilemani bentso on Rivatril. Sen kanssa on tullut tehtyä elämäni tyhmimmät sekoilut. Poistaa ahdistuksen kyllä erittäin tehokkaasti. Kuosaamiseenkin ihan hyviä nappeja, jos vain pitää rajan siinä 2-4 mg. (Tässä kannattaa ottaa huomioon, että vaikka Insominia otin tuollaisia määriä, Rivatrilin kanssa oli yleensä alkholia mukana.)

Kolmanneksi paras on Temesta. Näitäkin sain levytolkulla kaverilta. Todella mukava heittää naamariin joku 2-5 mg Temestaa. Letkeät olot kyllä.

Opamox mulla on reseptillä, mutta haluasin kyllä vaihtaa Rivoihin tai Pameihin. Vähän turhan hitaasti alkaa vaikuttamaan ja vaikusaikakin on melko lyhyt. Iha ok perusbenjo kuitenkin.

Pameja olen syönyt kerran. Silloin olin kodeiinikuoseissa (ekoja kertoja kodea), joten siitä ei ole paljoa sanottavaa. Buustasi kyllä tuota kodeiinia hyvin.

Kiinnostaisi kyllä testata Xanoria, mutta nykyään kun en tunne ketään joka käyttäisi mitään niin tämä voi olla vaikea toteuttaa. Ehkä sitten joskus.
kurttu
Psykonautti

Post by kurttu »

Riva lääkkeenä on ihan top 1 itellä, ei juurikaan viihdearvoa kun itsellä se raja rivassa on melekee iha sama otanko 1millin vai 3milliä, sama vaikutus, mun pääkopas.
Toisena sit tulee se xanori, tähän tykästyny ku jauheena löyty ja teki PG liuoksen niin annostelu todella helppoa ja ahistukset/vitutukset
häviää samoin tein. Viihdettä ja lääkinnällisyyttä kun pitää vaan annokset kohillaan.
Riva tulee sillee pikkuhiljaa päälle ja tuntuu kuin joku hierois hartioita todella hyvin ja pitkäjänteisesti :love: .
Joo xanori toimii ku tulee vitun turhaa tekstiä. eniveis hyvää huomenta.
EDIT: Hei tietääkö kukaan empiiristen tutkimusten kautta paljonko saa puhasta alpo jauhetta menemään yhteen milliin 99% Propyleeniglykoliin?
Ite en oo törmänny vielä tarkkaan tietoon muutaku sinnepäin, joutais tietää tarkkamäärä ja itel ei oo matskua liikaa lähtee kokeilee mite paljo meneepi.
kurttu
Psykonautti

Post by kurttu »

ClonazoLAM on osottautunut aiva loistavaks bentsoks imo, menee viihteilyy siinä mis xanori ja ahistuksii ja ähinöihi åla rivatril, vähä raskaampaaha tää on jos eioo toleranssia. Alkaa itel sedatoimaa loppupuolel vaikutusta siinä missä xanoriki mutta rivalla taas itelle eiole tullu sitä vaikutusta, tykkään!
Sry doubleposti.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

kurttu wrote: EDIT: Hei tietääkö kukaan empiiristen tutkimusten kautta paljonko saa puhasta alpo jauhetta menemään yhteen milliin 99% Propyleeniglykoliin?
Ite en oo törmänny vielä tarkkaan tietoon muutaku sinnepäin, joutais tietää tarkkamäärä ja itel ei oo matskua liikaa lähtee kokeilee mite paljo meneepi.
Ei ole tietoa, mutta mitä käytännön merkitystä tällä on niin kauan kuin ainakin 2mg menee yhteen millilitraan? Jos tarvitset isompia annoksia niin käytät vaan isompaa ruiskua.