mentalhell wrote:
Tahnan kosteushan on peräisin valmistuksesta. Tai siis se on tahnaa jo valmistaessa. Vedellä sitä ei pysty itse tekemään.
Niin valmistuksesta sen kuuluisi olla peräisin, mutta kyllä on sellastakin tahnaa liikkeellä mikä on jälkikäteen tehty kuivasta takasin tahnamaiseks lisäämällä siihen kosteutta. Itse olen käsittänyt että tämä kosteuden lisäys tehdään ihan vedellä vaan.
mentalhell wrote: Kreatiini taas on kallista (Melkein 20e kg.) Ja se jäi muistaakseni rahisemaan pohjalle, ettei liuennut kovin hyvin.
Juu se perus kreatiini(
kreatiinimonohydraatti) ei liukene veteen ainakaan kovin helpolla. Osa taas niistä kallimmiista kreatiinivalmisteista(
muistaakseni esim.Kreatiinihydrokloridi ) liukenee veteen.
mentalhell wrote:
Joskus on vaan dekstroosilla jatkettu tahna ollut parempaa yhden mielestä kuin jatkamaton. (Oli jatkettu silleen että 0,8g tahnaa ja 0,2g dekstroosia.)
Nämä on siis ihan pohdiskelua. Todella useinhan jatkettu huono piri on ihmisten mielestä todella hyvää ja sellainen melko puhdas taas ei. (Ei nyt puhdas puhdas mutta melko vahva mihin ei hirveästi ole räpelletty mitään jos ollenkaan.)
Totta jokasella on kyllä niin oma makunsa ja jos psykoaktiivisilla aineilla jatkettu(
esim. kofeiini) niin sillon ainakin helposti monet erehtyy luuleemaan tuotetta paremmaksi mitä se todelllisuudessa onkaan. Meinasin vain edellisessä postauksessa taas yleistää omat ajatukseni muidenki ajatuksiksi

Ite kyllä tykkään mahdollisimman putsista(
ei nyt siis edes lähelläkkään 70% ) kun kofeiinista ja muistavastaavista jatkeista rupeaa heti pumppu sekoilemaan. Muutenkin on se ihan erinlaista vetää vaikka +40% joka on jatkettu pelkällä maltolla kuin samaa joka on jatkettu kaikella muulla paskalla. Tietysti tekis mieli päästä viellä putsimpaanki käsiks mutta jo tuo 40% tuntuu olevan aika harvinaista herkkua kun kaikki tuntuu olevan täällä maalla ihan pilalle jatkettua kuraa, siksi amfea hyvin hyvin harvoin nautinkin.
Oho hupsista höpisen taas ihan itsestäänselviä asioita
Edit.
Ps. Selvennykseksi nuo puheeni jatkeainesta tai kostuttamisesta perustuu ihan vain kuulo puheisiin ei fakta tietoon.