Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Neste
OD

Re: Amfetamiini topic.

Post by Neste »

Dexma wrote:Ootteks muuten huomannut, että niiltä jolta ostaa sitä hyvää piriä, niin se säätökin on aina niin paljon helpompaa ja kevyempää... Mistähän johtuu... ?
Tekevät sitä rahan eikä kaman vuoksi.
Vape wrote:Lähinnä mietin sitä, että miten sydän tykkää siitä, että pomppii +-5tuntia konemusiikin tahtiin? Onko jotain suurempaa riskiä olemassa että se sydän sanois poks?
Ennemmin hajoo muu kroppa (polvet, lonkat jne.)
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

Nyt on tullut sitten testattua oikeesti hyvää vauhtia. .1 vedot tein mutta loput 30 unittia jouduin ampuu lavuaariin kun ei uskaltanu enää (ei oo kauheesti toleranssia). Vaikutukset tosi smoothit, tuntuu että musiikissakin lyriikat menee jotenki hitaammin ja joka sanasta saa erilailla selvää. Taisin mennä pieneen stimupökkiin kun oon tässä tuolilla nyt istunu kolme varttia liikkumatta :roll:
haltia
Psykonautti

Post by haltia »

Nyt, kun on kerran käsiinsä saanut putsia amfea, ei enää ikinä halua päätyä ostamaan katupiriä... Ilman kaikkia niitä paskoja sivuvaikutuksia ja laskuja, mitkä tulee niistä jatkeista. Tää on vaan niin.... hyvä olo :love:

edit: Jo joku 12 mg potkii hiton lujaa, ahhhh....
Last edited by haltia on Sat 05 Jan 2013, 21:45, edited 1 time in total.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Mä sain kans melko stydiä, vähän sokerikuorutteen näköstä ja tuntust amffea ja se oli kyllä aivvan superia, vaikka oli vaan 50mg. Ei mitään tärinöitä tai ahdistuksia joita oon saanu kahesta viimisestä paskasta joita piti ottaa ~200mg potkiakseen. Kuitenki sitä tahnaa(?) olis voinu ottaa hiuka enemmän ku sen 50mg, muttakun ei ollu :/

Onko tollaset tahnat aina parempaa ku katujauhot, vai saako katupaskanki jatkettua tahnaksi joka viel maistuiski amffelta? Ja onko se tahna "pastea", vai mitä se paste meinaa?

e: selviskin jo että tahna ei oo aina hyvää
CHIMONOKIKAARI
Psykonautti

Post by CHIMONOKIKAARI »

haltia wrote:edit: Jo joku 12 mg potkii hiton lujaa, ahhhh....
Aikamoista, kyl mun tarttee potkimiseen ottaa se joku 30mg ainakin dexamfea siis. Mieluummin 40-50mg ni sen pärinän viel huomaaki, tol 30mg annoksella käy vaan niin et on tohottanu koko yön tms aikayksikön menemään ja väsymys on vaan puuttunu kokonaan.
haltia
Psykonautti

Post by haltia »

yondalar wrote:
haltia wrote:edit: Jo joku 12 mg potkii hiton lujaa, ahhhh....
Aikamoista, kyl mun tarttee potkimiseen ottaa se joku 30mg ainakin dexamfea siis. Mieluummin 40-50mg ni sen pärinän viel huomaaki, tol 30mg annoksella käy vaan niin et on tohottanu koko yön tms aikayksikön menemään ja väsymys on vaan puuttunu kokonaan.
Yksilöllistähän se on. Mulle pikkupärinät on jo hyvät pärinät... Oon herkkä, kaikelle. :P Lääkinnällisessä mielessä sellanen 5mg tai vähän alle on hyvä mulle. Mut en sillai pidä siitä miten se muuttaa mun käyttäytymistä liian radikaalisti välillä. Metyylifenidaatteja odotellessa. Vahvaa tuo amfe jokatapaukses on!
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Mun mielestä dexamfesta ei kannata mitään pärinöitä kyllä hakea... Sillä saa tosi luonnollisen pään selvenemisen ja ajatusten skarppautumisen sekä vireystilan nousun aikaan jo oikeesti aika pienellä annoksella, mut jos siitä hakee jotain pärinöitä niin niitä saa kyllä rouskia vaikka miten paljon ja sittenkin olo menee lähinnä vaiheiluksi...

Kuulunko muuten johonkin vähemmistöön, kun mulle amfetamiini ei ole välttämättä ollenkaan mikään sosialisoittava aine? Helposti kun himassa ottaa amfetamiinia hyvän annoksen(enkä puhu mistään dexen lääkekäytöstä)niin sitä mielummin vain jää yksin istumaan ja uppoutuu johonkin tekemiseen eikä ole mitään tarvetta lähteä mihinkään sosialisoimaan. Jos mitään muuta ei ole alla niin amfetamiini saattaa tehdä sosialisoinnista jopa vaikeampaa ja olo muuttuu hieman normaalia kireämmäksi. Kannabiksella tämä sosiaalinen jumi saattaa käydä ahdistavaksi, mut amfetamiinista tulee vaan tavallaan välinpitämättömäksi - ainakin vaikutuksen ajaksi. Tuntuu että on rentoa vain chillailla himassa ja tosiaan uppoutua johonkin tekemiseen, tietokoneella tosin tekstiä saa aikaiseksi ihmisten kanssa normaalia enemmän...
PahaArkkitehti
Psykonautti

Post by PahaArkkitehti »

Kaverilla on päällä aurorix-lääkitys ja pitäisi tietää, voiko ottaa amfetamiinia lääkityksen kanssa vai onko vaarallista? Entä meta ja aurorix?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

SahkoinenVelho wrote:Kuulunko muuten johonkin vähemmistöön, kun mulle amfetamiini ei ole välttämättä ollenkaan mikään sosialisoittava aine? Helposti kun himassa ottaa amfetamiinia hyvän annoksen(enkä puhu mistään dexen lääkekäytöstä)niin sitä mielummin vain jää yksin istumaan ja uppoutuu johonkin tekemiseen eikä ole mitään tarvetta lähteä mihinkään sosialisoimaan.
Mitä ite vähän testaillut, tuntuu siltä että amfetamiini kyllä helpottaa sosialisointia, mutta en silti koe mitään älytöntä hinkua olla ihmisten kanssa tekemisissä. Onnistuu helpommin kuin ilman, mutta silti on kivempi tehdä omia juttuja, kuten lukea Harry Potteria koko yö.
haltia
Psykonautti

Post by haltia »

SahkoinenVelho wrote:Mun mielestä dexamfesta ei kannata mitään pärinöitä kyllä hakea... Sillä saa tosi luonnollisen pään selvenemisen ja ajatusten skarppautumisen sekä vireystilan nousun aikaan jo oikeesti aika pienellä annoksella, mut jos siitä hakee jotain pärinöitä niin niitä saa kyllä rouskia vaikka miten paljon ja sittenkin olo menee lähinnä vaiheiluksi...

Kuulunko muuten johonkin vähemmistöön, kun mulle amfetamiini ei ole välttämättä ollenkaan mikään sosialisoittava aine? Helposti kun himassa ottaa amfetamiinia hyvän annoksen(enkä puhu mistään dexen lääkekäytöstä)niin sitä mielummin vain jää yksin istumaan ja uppoutuu johonkin tekemiseen eikä ole mitään tarvetta lähteä mihinkään sosialisoimaan. Jos mitään muuta ei ole alla niin amfetamiini saattaa tehdä sosialisoinnista jopa vaikeampaa ja olo muuttuu hieman normaalia kireämmäksi. Kannabiksella tämä sosiaalinen jumi saattaa käydä ahdistavaksi, mut amfetamiinista tulee vaan tavallaan välinpitämättömäksi - ainakin vaikutuksen ajaksi. Tuntuu että on rentoa vain chillailla himassa ja tosiaan uppoutua johonkin tekemiseen, tietokoneella tosin tekstiä saa aikaiseksi ihmisten kanssa normaalia enemmän...
Oon kyllä huomannu, et kaikkein parhain olo on sillon, ku ottaa vaan sen ekan pommin tai viivan ja istuu alas vaikka lukemaan kirjaa. Sitä vaan jostain syystä ottaa aina lisää, eikä siitä tuu ku paskempi olo loppujenlopuks. Ei se sillä kohtuullisella/pienellä annoksella ole mullekaan välttämättä mikään pakko puhua pälpättää vaan mieluummin keskityn johonkin, mihin en normaalisti pysty. Isommilla annoksilla sitä kyllä rupee hölöttämään välillä hiukan liikaakin.
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

Onko muilla usein semmosia tilanteita että on vetäny vauhtia ja ahistuu pian siitä jos ei oo jarruja hallussa, tai että on vaikka vaan muutama bisse ja savut? Mulla se spoilaa joka toinen kerta fiiliksen.. tai sitten saa sen mielenrauhan vasta ku on metskannu bendoja / oppareita. Muutama kenen kans oon puhunu (n.10v vetäneitä) niin ne vaan sanoo et ainot mikä vituttaa on seku svimba loppuu..

edit: nyt seivas stesolidit :D
Velho
LD50

Post by Velho »

Mukavaa pörrii maisteltu bubren ja bissen kans :shock:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Tulipas sitten testattua IV. Vielä vähän metaa seassa. Ei mitään nousuja, rushia, pöhinää - olin vaan heti niin vauhdeissa kuin normaalisti 10-15 miin kuluttua. Suht vahvaa pörriä 0,2g hihaan, ei ollu sen arvosta. Taidan ottaa jatkossa muilla tavoin.
Jebu
Tuppisuu

Post by Jebu »

Huomio kaikki kakkapyllyt pk-seudulla!

On hiukan offtopic mutta... sattuisiko kenelläkään olemaan yhtä eztesterin
testeriampullia _pevettiin_ heittää "lainaan". Funky swimba i don´t dig it!
Voisin lainata myös swimballe tarkoitetun ampullin.

Kiitos!

ps. Tiedän, että saa netistä. Omat meni jonkun liimanhaistelija rosmon mukana, eikä tässä nyt
ole aikaa venata lähetyksiä.

Kiitos uudemman kerran!

Ottakaa yhteyttä mahd. pian.

@ Kallio -> voin hakea, jos ei ole sisäisiä kauempana.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

mauseri wrote:
mentalhell wrote:
Myyjien pitäs kuivattaa se piri ennen myyntiä, se kun ei vie kuin hetken aikaa. Vuorokaudessa on märkä tahna muuttunut hyvin paakkumaiseksi tavaraksi jota pystyy käsittelemään ilman että liimautuu kiinni joka ikiseen paikkaan. En tajua niitä jotka suoraan pakastimesta antaa tavaraa joka on ihan niinkuin jauhetta johon oisi heitetty liimaa + vettä.

Tahnan kun kuivattaa, niin sen voi jauhaa pulveriksi tai antaa olla sellaisenaan. Itsellä on mennyt n. 1 vuorokausi siihen että tahmea tahna on muuttunut könteiksi joita on helppo käsitellä. Ei ole kovin iso homma..
Jos sulla on 1kg tollasta tahnaa niin kannattaako se kuivattaa, jos sen jälkeen sulla on 600g? Siinä menettää rahaa aika paljon..
Totta. Siksihän se varmaan tahnana markkinoille menee, mutta teoriassa jos sen kuivattais ja menetetyn painon tilalle heittäis jatketta niin laatu ei pitäis kärsiä. Siis pitoisuus suhteessa painoon.

Mut emt. Jokasella tapansa mutta omasta mielestä liian märkää tahnaa kantsii kuivata edes vähän, ihan sen takia että sitä pystyy käsittelemään ilman että liimaantuu joka paikkaan kiinni.
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

mentalhell wrote: mutta teoriassa jos sen kuivattais ja menetetyn painon tilalle heittäis jatketta niin laatu ei pitäis kärsiä. Siis pitoisuus suhteessa painoon.
Kyllähän se pitoisuus silloin kärsii kuivassa tavarassa jos sitä on lisää jatkettu. Tajuan kyllä pointtisi että jos verrataan samaa tököttiä samaa määrää kuivana jatkettua ja jatkamattoman tahnan niin silloin pitoisuus on sama. Itse aina kuivaan tahnan täysin kuivaksi asti joten kyllä mielummin otan puhtaampaa kosteena kuin jatketumpaa kuivana. Saman määrähän loppujen lopuksi siinä on sitä itse vaikuttavaa ainetta, mutta vähemmillä jatkeaineilla se vain on mukavempi nauttia nokkaan vedettynä kun ei niin runsaasti valu liisteriä nenästä ja luulisin että useat iv käyttäjätkään eivät kaipaa lisä jatkeita yhtään sen enempää.

Myynnin kannalta ajateltuna paremman katteen saat tuotteelle jos lisäät tuotteeseen vettä kuin esim. maltoa tai kofeiinipulveria. Eihän kyseessä ole suuresta erosta, mutta pitkällä aika välillä siinä voi kertyä suurikin säästö riippuen kaupan volyymista. Muutenkin olettaisin usean käyttäjän pitävän sitä pienemällä määrällä paremmin toimivaa parempana tuotteena vaikka kuivauksen jälkeen onkin ilmennyt painohävikkiä jos ei nyt puhuta ihan semmosesta 30-40% hävikeistä vaan 5-20% luokkaa olevasta. Näin ollen asiakas asioi mahdollisesti helpommin uudelleen saman myyjän kanssa kun kokee saaneensa parempilaatuista tuotetta verrattuna muiden myyjien tarjoamiin tuotteisiin.
Ainakin itse olen sortunut tähän harhaan :D
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

rebirth wrote:
mentalhell wrote: mutta teoriassa jos sen kuivattais ja menetetyn painon tilalle heittäis jatketta niin laatu ei pitäis kärsiä. Siis pitoisuus suhteessa painoon.
Kyllähän se pitoisuus silloin kärsii kuivassa tavarassa jos sitä on lisää jatkettu. Tajuan kyllä pointtisi että jos verrataan samaa tököttiä samaa määrää kuivana jatkettua ja jatkamattoman tahnan niin silloin pitoisuus on sama. Itse aina kuivaan tahnan täysin kuivaksi asti joten kyllä mielummin otan puhtaampaa kosteena kuin jatketumpaa kuivana. Saman määrähän loppujen lopuksi siinä on sitä itse vaikuttavaa ainetta, mutta vähemmillä jatkeaineilla se vain on mukavempi nauttia nokkaan vedettynä kun ei niin runsaasti valu liisteriä nenästä ja luulisin että useat iv käyttäjätkään eivät kaipaa lisä jatkeita yhtään sen enempää.

Myynnin kannalta ajateltuna paremman katteen saat tuotteelle jos lisäät tuotteeseen vettä kuin esim. maltoa tai kofeiinipulveria. Eihän kyseessä ole suuresta erosta, mutta pitkällä aika välillä siinä voi kertyä suurikin säästö riippuen kaupan volyymista. Muutenkin olettaisin usean käyttäjän pitävän sitä pienemällä määrällä paremmin toimivaa parempana tuotteena vaikka kuivauksen jälkeen onkin ilmennyt painohävikkiä jos ei nyt puhuta ihan semmosesta 30-40% hävikeistä vaan 5-20% luokkaa olevasta. Näin ollen asiakas asioi mahdollisesti helpommin uudelleen saman myyjän kanssa kun kokee saaneensa parempilaatuista tuotetta verrattuna muiden myyjien tarjoamiin tuotteisiin.
Ainakin itse olen sortunut tähän harhaan :D
Tahnan kosteushan on peräisin valmistuksesta. Tai siis se on tahnaa jo valmistaessa. Vedellä sitä ei pysty itse tekemään.

Suosittelen ihan perus sitä bodarien dekstroosi pussia jatkeeksi. Se tosin liukenee veteen mukaan mutta on 100% rypälesokeria se tavara, mitä sille nyt lie tehty ja mistä lie tuo dekstroosi nimi. En tiedä. Mutta se on melkeen parasta. Ja 1 kg pussi maksaa 7 euroa.

Tuo aine on varmaan aika turvallista. Samoiten nuo vihreät bodareitten pussit, niin malto ainakin on ihan ok. Kreatiini taas on kallista (Melkein 20e kg.) Ja se jäi muistaakseni rahisemaan pohjalle, ettei liuennut kovin hyvin.

Ja itseasiassa ihan normaali sokeri jauhettuna hienommaksikin käy jos muuta ei ole. Se on painavaa ainakin. En tiedä mutta nuo hiilarit taitaa tehdä jonkun vaikutuksen siinä mukana? Siis dekstroosi, normaali sokeri yms.. Onhanne ihmiselle ihan perus tarpeellisia aineita? Tiedä sitten.

Joskus on vaan dekstroosilla jatkettu tahna ollut parempaa yhden mielestä kuin jatkamaton. (Oli jatkettu silleen että 0,8g tahnaa ja 0,2g dekstroosia.)

Nämä on siis ihan pohdiskelua. Todella useinhan jatkettu huono piri on ihmisten mielestä todella hyvää ja sellainen melko puhdas taas ei. (Ei nyt puhdas puhdas mutta melko vahva mihin ei hirveästi ole räpelletty mitään jos ollenkaan.)
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

mentalhell wrote: Tahnan kosteushan on peräisin valmistuksesta. Tai siis se on tahnaa jo valmistaessa. Vedellä sitä ei pysty itse tekemään.
Niin valmistuksesta sen kuuluisi olla peräisin, mutta kyllä on sellastakin tahnaa liikkeellä mikä on jälkikäteen tehty kuivasta takasin tahnamaiseks lisäämällä siihen kosteutta. Itse olen käsittänyt että tämä kosteuden lisäys tehdään ihan vedellä vaan.
mentalhell wrote: Kreatiini taas on kallista (Melkein 20e kg.) Ja se jäi muistaakseni rahisemaan pohjalle, ettei liuennut kovin hyvin.
Juu se perus kreatiini(kreatiinimonohydraatti) ei liukene veteen ainakaan kovin helpolla. Osa taas niistä kallimmiista kreatiinivalmisteista(muistaakseni esim.Kreatiinihydrokloridi ) liukenee veteen.
mentalhell wrote: Joskus on vaan dekstroosilla jatkettu tahna ollut parempaa yhden mielestä kuin jatkamaton. (Oli jatkettu silleen että 0,8g tahnaa ja 0,2g dekstroosia.)

Nämä on siis ihan pohdiskelua. Todella useinhan jatkettu huono piri on ihmisten mielestä todella hyvää ja sellainen melko puhdas taas ei. (Ei nyt puhdas puhdas mutta melko vahva mihin ei hirveästi ole räpelletty mitään jos ollenkaan.)
Totta jokasella on kyllä niin oma makunsa ja jos psykoaktiivisilla aineilla jatkettu(esim. kofeiini) niin sillon ainakin helposti monet erehtyy luuleemaan tuotetta paremmaksi mitä se todelllisuudessa onkaan. Meinasin vain edellisessä postauksessa taas yleistää omat ajatukseni muidenki ajatuksiksi :D Ite kyllä tykkään mahdollisimman putsista( ei nyt siis edes lähelläkkään 70% ) kun kofeiinista ja muistavastaavista jatkeista rupeaa heti pumppu sekoilemaan. Muutenkin on se ihan erinlaista vetää vaikka +40% joka on jatkettu pelkällä maltolla kuin samaa joka on jatkettu kaikella muulla paskalla. Tietysti tekis mieli päästä viellä putsimpaanki käsiks mutta jo tuo 40% tuntuu olevan aika harvinaista herkkua kun kaikki tuntuu olevan täällä maalla ihan pilalle jatkettua kuraa, siksi amfea hyvin hyvin harvoin nautinkin.
Oho hupsista höpisen taas ihan itsestäänselviä asioita :D

Edit.
Ps. Selvennykseksi nuo puheeni jatkeainesta tai kostuttamisesta perustuu ihan vain kuulo puheisiin ei fakta tietoon.
addfix
Karvakuono

Post by addfix »

Ugh!
Parin kk tauon jälkeen ensiksi 0.2 testit ja surrurrur ku surisee. 30min päästä 0.3 tasurit ja mukavan energinen olo :) Muistan kyllä miksi tähän joskus jäin sutimaankin..
Et voi kokea mitään, mitä sinussa ei ole.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

farout wrote:
imbesil wrote:Just vedin tahnapårit perseesee xanoreiden kans :cheers: Miten toi tahna sitte pitäs nauttia ? oon kokeillu polttaa, pommina, pers. Nenäänkään tota ei voi tunkea. Eiks tän tahnan pitäs olla sitä vahvint (meth) saapaha uuden näyttiksen laitettuu aika säätö fiilis mut silti rauhallinen :love:
Ja monesti se "tahna" on vaan veteen läträttyä normi vauhtia.
Tahna on tahnaa valmistuksesta asti. Jauhemaista piriä jos sotkee veteen niin ei se oikein onnistu. Siitä tulee vettä. laittoi miten vähän hyvänsä, käy vaan niin että se jauhe liukenee sinne. Luulin samoin joskus ja kokeilin laittaa tipan vettä pariin g jauhepiriä, mutta ei siitä mitään tullut. Se tippa vaan liukeni normaalisti ja oli väsättävä kaikki.

Tahna on tahnaa jo labrassa ja ilmeisesti ne nesteet siinä on erinäisiä liuottimia? Siitä en ole varma niinkään mitä ne aineet siinä on mutta siitä olen että se on jo valmistajalla tahnaa. Olen käsittänyt että tahna on tavallaan keskeneräistä piriä? Eli siis se vaatisi vielä kuivaamisen, jonka jälkeen siitä tulee jauhetta ja olen päätellyt että tuota eivät myyjät tee koska painoahan siinä lähtee tietysti. Dunno.

Ja tahnastahan saa jauhetta kun kuivattaa. Se on jännä että kun kusenkeltaista tahnaa kuivattaa ja saa siitä lopulta jauhetta niin väri on kellertävän valkoinen, siis ihan vähän kellertävä. Kuivattaessa tuntuu häviävän se värikin ja jäljelle jää tuota likaisenvalkoista pulveria, joka on alunperin ollut about :) tuon hymiön keltaista.
Neste
OD

Post by Neste »

Mun ymmärtääkseni tahna on freebasea ja jauhe yleensä sulfaattia. Veikkaisin yhden syyn märkänä myymiseen olevan se että freebase on painon puolesta potentimpaa kuin sulfaatti eli tyyliin 1g freebasea = 1.2g sulfaattia (tämä on täysin hatusta heitetty arvio, mutta laitoin sen vain selventämisen vuoksi)
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
mauseri
LD50

Post by mauseri »

mentalhell wrote:
farout wrote:
imbesil wrote:Just vedin tahnapårit perseesee xanoreiden kans :cheers: Miten toi tahna sitte pitäs nauttia ? oon kokeillu polttaa, pommina, pers. Nenäänkään tota ei voi tunkea. Eiks tän tahnan pitäs olla sitä vahvint (meth) saapaha uuden näyttiksen laitettuu aika säätö fiilis mut silti rauhallinen :love:
Ja monesti se "tahna" on vaan veteen läträttyä normi vauhtia.
Tahna on tahnaa valmistuksesta asti. Jauhemaista piriä jos sotkee veteen niin ei se oikein onnistu. Siitä tulee vettä. laittoi miten vähän hyvänsä, käy vaan niin että se jauhe liukenee sinne. Luulin samoin joskus ja kokeilin laittaa tipan vettä pariin g jauhepiriä, mutta ei siitä mitään tullut. Se tippa vaan liukeni normaalisti ja oli väsättävä kaikki.

Kyllä vedellä saa jauheesta tehtyä tahnaa. Ei ole kauaa kun tehtiin kaverin kanssa 5g pulverista kolmella vesitipalla tahnaa..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

mauseri wrote:
mentalhell wrote:Tahna on tahnaa valmistuksesta asti. Jauhemaista piriä jos sotkee veteen niin ei se oikein onnistu. Siitä tulee vettä. laittoi miten vähän hyvänsä, käy vaan niin että se jauhe liukenee sinne.
Kyllä vedellä saa jauheesta tehtyä tahnaa. Ei ole kauaa kun tehtiin kaverin kanssa 5g pulverista kolmella vesitipalla tahnaa..
Haha :D

Jos kemiasta yhtään mitään ymmärtää niin suolat tosiaan liukenee veteen monesti silleen "hyvin" eli "pieni määrä" vettä sinne tavaran sekaan tarkoittaa tosiaan oikeasti pientä määrää...

Luulis että toi tarkoituksella tahnaksi väsääminen on jäänyt jostain menneisyydestä ja historiasta ehkä aika pitkänkin ajan takaa jolloin tahnamainen amfetamiini on ollut poikkeuksetta jotain hyvää ja ehkä esim. freebasea jota on saattanut liikkua enemmän. Tai sitten jotenkin muuten maineikasta tavaraa. Käsittääkseni tää ihmisten rottailu, aineiden paskalaatuisuus, jatkaminen ja voiton tavoittelu ei oo aina ollut samalla levelillä mitä nykyään...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

^Tehtiin kyllä toi 5g ihan omaan käyttöön, huvikseen kikkailtiin sen kanssa. En muutenkaan myy huumeita.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

On hyvää vauhtia taas. Kristallimetaa ja laatu hasaa menny myös. Pirikuuri.
JarruIgor

Post by JarruIgor »

Joo hyvää porsketta liikenteessä taas! Tollasta kellertävää kiveä/jauhoa(kuivattua tahnaa)... :up:

En vaan kauheasti tykkää kun tässä on tota metaa joukossa, valvottaa niin perkeleen pitkään...
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

No sit olin vääräs. Oon sellases käsitykses vaa eläny viimeajat että se tahna on tahnaa yleensä jo sieltä alusta lähtien mut dunno sit.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Täl hetkel elän sellases käsitykses että PIRTELÖÖ! 12 tuntia pöhisty jollai 0,6:lla.
Swp
Psykonautti

Post by Swp »

huh huh! pitkästä aikaa kyl natsas, baari säädöt ja hyvää?½?½½? wtf no tuuri kävi!!! :) yli bueno ilta. pommin joutu ottaa ekaa kertaa ku myyjä sano et vedä pommin ei sovi nokitettavaks ellei oo masokisti, makso mut kyl futas koko raha edes, :)!!! <3<3
PahaArkkitehti
Psykonautti

Post by PahaArkkitehti »

Oli kyllä viime viikonloppuna sellasta vauhtia, että oksat pois. Kolmeen kuukauteen ei ollut tullut koskettua mihinkään huumeisiin niin HUUHHUHHUUHHH... Vielä ois vähän jäljellä. Ei oo varmaan ikinä tullut vastaavaa eteen.

Perjantaina heitin pikkunokareen kielen alle joskus 7 aikaan illalla. Pyörittelin vähän aikaa suussa ja huuhtelin juomalla alas. Mietin vielä, että voiko noin vähän potkasta tarpeeksi... Ei aikaakaan niin kappas: Miehän oon vauheissa. Johonkin kolmeen asti yöllä riitti hyvin tuo yksi annos.

Lauantaina tuli otettua siinä klo 6 aikaan illalla suunnilleen samalainen kokkare kielen alle. Vähän aikaa taas pyörittelin suussa ja huuhtelin alas. Vähän aikaa: "Huh... Toimii..." Joskus yheksän aikaan illalla lisää, ettei vaan lopu vaikutus kesken illan... Etusormen päällä ihan reilusti suuhun... Sitten mentiin, ehkä vähän turhankin lujaa... Huhhuh.

Ei tullut oikeastaan ees laskuja. Mitä nyt sellasta perusnuilutusta, kun alkoi laskemaan. Nukkuminen tosi helppoa.

Tuntui vielä sunnuntainakin toimivan joteinkin. Aamulla herätessä oli vähän pöhnäinen olo, mutta suihku ja ruoka piristi mukavasti. Autolla ajaminen tuntui jopa liian hyvälle. Toisaalta itsellä tuntuu aina nuo stimut pärisevän vielä seuraavanakin päivänä unien jälkeen.

Mutta oli kyllä sellasta settiä, että tätä lisää kiitos.