Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
SadPanda
- LD50
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
Eikait buprenorfiinista mitään laskuja tule.. Mukavasti häipyy vaan päästä,, sit 2-4päivän kuluesa ku on ilman tulee vittumaiset reflat ja on pakko saada lisää =/ Olen käyttänyt epä/säänöllisesti useamman vuoden.
Korvaushoitoon pitäsi hakeutua mutta en tijä oonko valmis sitoutumaan mihinkään niin valtavaan. noooh meneehä tää näinki. Just ajattelin että starttaan aamun reilulla 2.5mg buprenorflexii
Korvaushoitoon pitäsi hakeutua mutta en tijä oonko valmis sitoutumaan mihinkään niin valtavaan. noooh meneehä tää näinki. Just ajattelin että starttaan aamun reilulla 2.5mg buprenorflexii
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
porter
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201211 ... 1_ul.shtml Tämmöistä ruotsissa! mitä mieltä?
-
Dexma
- Moderator
Mitenhän käy, Ruotsin texin käyttäjien siirtyykö just xoneen vai meneekö joku muu sitten käyttöön...porter wrote:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201211 ... 1_ul.shtml Tämmöistä ruotsissa! mitä mieltä?
hmm.
Itellä tosta naloksonista nykyään xonen kohalla menee sillai, että yleensä pari milliä on aika katto annos sen jälkeen jos ottaa enemmän niin alkaa särkeen pää ja jopa tietyssä vaiheessa saattaa "selvitä" olo, kun 1,5 mgeellä alkaa parhaimmillaan vähän löysäksi vetään... Oikeastaan jos kuosata haluun nyt tän vuoden päivittäiskäytön jälkeen kuosata xonella niin paras on melkein seuraava respa:
Ensi annos about 2 mg.
sit 3-5 tunnin jälkeen toinen samanlainen.
Toinen on ottaa edellisenä iltana pari milliä ja sit seuraavana päivänä ottaa aamusta ison lainin niin on vähän kevyempi olo hetken...
Mut mut.
About kolme viikkoa sitten pärjäs päivän 0,25 mgeellä, mut nyt ottanut enemmän sillai, että jakanut annosta 0,5 milliin päivässä ja monena päivänä ottanut ihan milliä nokkaan siis. Ja tän takia ei oikein saa muutakuin pieniä subuenergioita välillä... Mut sit jos pystyy pudottaan ton päivä annoksen lähelle 0,25 mgeetä esim ottamalla arkena vain 0,25 niin sit joskus tuo 2 milliä futaa jo kiitettävästi viikonloppuna... Silloinkin saa olla melkein yksi viikonloppu välissä jollein ei oo isontanut dosea... Löytää jonkun annoksen jolla pysyy "terveenä" ja sit ei nosta annoksia usein niin näin päivittäiskäyttäjänäkin voi saada ihan viihdettä siitä. Oikeastaan. Eniten päivästä toiseen ajattelen subun parhaaksi huumeeksi mitä on. En ole muihin opiaatteihin törmännyt loppupeleissä niin hyvää säätelyä fiilikseen annoksessa kuin bupressa. Toisaalta en ole ollut kunnolla koukussa muihin oppareihin, mut monia on mennyt aika hyvissä kausissa. Esim tramalissa doset nousee ihan älyttömiin ja päivittäinen käyttö oksikodonilla kuulostaa naurettavalta jos kadulta hommaa... Ja jos ei rännitä niin moni opiaatti on aika huono jo siinä kohtaa...
Ehkä kotatee olisi sellainen mitä ois hyvä käyttää päivittäin, mut se tuntuu jotenkin vaivalloiselta riippuuvuudelta välillä ja sen hallitteminen hunoissa tilanteissa tuntuis tosi hankalalta jotenka... Edelleen subunisti
-
Musta8
- Lepakko
Mitä mieltä jantterit on noista uusista kuorista? Helvetin isoja ainakin.. 
Säilytysaikakin pidentynyt!!! Jotain plussaa sentää! Muistaakseni joissain napeissa oli 2015 vanhentumisvuosi.
Säilytysaikakin pidentynyt!!! Jotain plussaa sentää! Muistaakseni joissain napeissa oli 2015 vanhentumisvuosi.
Hi..!
-
LeFairylette
- OD
Onko texillä ja xonella jotain eroa toimivuudessa, vai onko ihan placebo ilmiö kun mielestäni texi toimii paremmin, ainaki i.v käytössä?? 
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
Infitialis
- Apteekki
Suboxone sisältää naloksonia, subutex ei. Eron voi huomata varsinkin iv käytössä kun naloksonin hyötysuhde on parhaimmillaan. En huomaa kärsäkäytössä mitään eroa henkilökohtaisesti, toiset valittelevat random päänsäryistä. Kaippa se siis jotain jollekkin joskus vaikuttaa.Kansku wrote:Onko texillä ja xonella jotain eroa toimivuudessa, vai onko ihan placebo ilmiö kun mielestäni texi toimii paremmin, ainaki i.v käytössä??
Parhaat karstat on pohjalla.
-
LeFairylette
- OD
En minäkään nokkahommissa eroa huomannut... Mut jotenki mun mielestä iv:nä texi jotenki paremmi toimii. 3 viikon tauon jälkeen kyllä tuli aika järkyttävä päänsärky, mutta texistä...
-
xPetu
- Psykonautti
Onko subutex&lyrica combosta minkäänlaisia tietoja vaarallisuudesta? Itse pidän todella paljon ja tosiaan nuokuttaa aivan saatanasti 
-
zerk
Lyrica+opioidi yhdistelmään on kuollut käsittääkseni aika moni. Nuokuttaa nuokuttaa ja sit ei enää hengitä.xPetu wrote:Onko subutex&lyrica combosta minkäänlaisia tietoja vaarallisuudesta? Itse pidän todella paljon ja tosiaan nuokuttaa aivan saatanasti
-
xPetu
- Psykonautti
Jees, kiitoksia informaatiosta!
Pitää kyllä muistaa pitää järki noissa annoksissa jatkossa. Tosiaan eilen tuntui et "huh huh" mutta tänään vaan puolet eilisen määrästä tex ja lyricaa niin olotilat ei oo kyllä paljoo heikommat ja huomattavasti mukavammat, tänään oli tosin 20mg diapamia alla. Oli hyvä boosteri toi letkeyttä huomattavasti lisää mutta juuri sopivasti, kun en omaa bentsoihin mitään toleranssia.
Jarrr tässä ollaan kohta ihan opppari nistejä

Pitää kyllä muistaa pitää järki noissa annoksissa jatkossa. Tosiaan eilen tuntui et "huh huh" mutta tänään vaan puolet eilisen määrästä tex ja lyricaa niin olotilat ei oo kyllä paljoo heikommat ja huomattavasti mukavammat, tänään oli tosin 20mg diapamia alla. Oli hyvä boosteri toi letkeyttä huomattavasti lisää mutta juuri sopivasti, kun en omaa bentsoihin mitään toleranssia.
Jarrr tässä ollaan kohta ihan opppari nistejä
-
zerk
Näissä 0,2 teemuissa on muuten aika helvetisti nokitettavaa. Tää mulle määrätty päivittäinen 1,2mg on jo aikamoinen kasa jauhetta. Pitänee harkita sitä kielen alla sulattamista vaikka se tuntuukin selkeesti huonommalta reitiltä.
-
porter
zerk wrote:Näissä 0,2 teemuissa on muuten aika helvetisti nokitettavaa. Tää mulle määrätty päivittäinen 1,2mg on jo aikamoinen kasa jauhetta. Pitänee harkita sitä kielen alla sulattamista vaikka se tuntuukin selkeesti huonommalta reitiltä.
työnnä ne ruiskulla pyllyyys!
-
paarmasisti
- Apteekki
^Mielestäni oon jostain lukenut, että bupren hyötyosuus kielen alta ois parempi etanolin kanssa; eli käytännössä bupre kielen alle ja pipetillä vähän etanolia kaveriksi. En nyt jaksa varmistaa tätä googlettamalla, mutta ehkä joku muukin on kuullut tästä aiemmin. 
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
zerk
Olen nyt käyttänyt näitä 0,2mg teemuja ohjeen mukaisella tavalla, eli kielen alla liuottaen ja yllätyksekseni mitä kivunlievitykseen tulee, niin en ole huomannut tehossa juuri eroa nokittamiseen. Itseasiassa päivittäisessä käytössä tää kielen alla liuottaminen tuntuu olevan mulle sopivampi tapa nauttia teemut, vaikutus on smoothimpi ja jonkin verran pitkäkestoisempi. Jos tarkoitus on kuosata niin silloin bupre menee mulla edelleen nokkaan, joskin ajatus buprella kuosaamisesta ei juuri nyt ainakaan kiinnosta tippaakaan.
Mutta niin. Ikävä tosiasia vaan edelleen on, että bupre toimii mulla kipulääkkeenä aika huonosti. Kyllä teemut aina tramadolin hakkaa mutta edelleen ollaan turhan kaukana sellaisesta tilanteesta, että kivut eivät tulisi normaalin elämän tielle. Tuntuu siltä, että tää temgesic on askel parempaa kohti mutta matkaa on vielä kuljettavana. Päätin jatkaa kokeilua vielä viikon-pari, jonka jälkeen aletaan kiputohtorin kanssa miettimään jotain muuta, eli käytännössä varmaan sitä oksikodonia.
Ainiin, ainoa ero jonka olen huomannut teemujen ja xonen välillä on se, että teemuilla voi halutessaan ylittää 2mg kerta-annoksen ilman sitä ikävää päänsärkyä, jonka xonesta saan. Oletan, että naloksoni on tämän eron takana. Teemujen ja teksin välillä en ole huomannut mitään eroja. Yllätys yllätys, se buprenorfiini vaikuttaa samalla tavalla vaikka paketeissa on eri tuotenimet ja eri annoskoot. Shocking.
Mutta niin. Ikävä tosiasia vaan edelleen on, että bupre toimii mulla kipulääkkeenä aika huonosti. Kyllä teemut aina tramadolin hakkaa mutta edelleen ollaan turhan kaukana sellaisesta tilanteesta, että kivut eivät tulisi normaalin elämän tielle. Tuntuu siltä, että tää temgesic on askel parempaa kohti mutta matkaa on vielä kuljettavana. Päätin jatkaa kokeilua vielä viikon-pari, jonka jälkeen aletaan kiputohtorin kanssa miettimään jotain muuta, eli käytännössä varmaan sitä oksikodonia.
Ainiin, ainoa ero jonka olen huomannut teemujen ja xonen välillä on se, että teemuilla voi halutessaan ylittää 2mg kerta-annoksen ilman sitä ikävää päänsärkyä, jonka xonesta saan. Oletan, että naloksoni on tämän eron takana. Teemujen ja teksin välillä en ole huomannut mitään eroja. Yllätys yllätys, se buprenorfiini vaikuttaa samalla tavalla vaikka paketeissa on eri tuotenimet ja eri annoskoot. Shocking.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Ei se musta ole yllätys et Ranskasta asti ties missä lämpötiloissa kulkeneet monta kuukautta vanhat Subutexit ei toimi yhtä kovaa kuin apteekkituoreet hyvin säilytetyt Temgesicit...zerk wrote:Ainiin, ainoa ero jonka olen huomannut teemujen ja xonen välillä on se, että teemuilla voi halutessaan ylittää 2mg kerta-annoksen ilman sitä ikävää päänsärkyä, jonka xonesta saan. Oletan, että naloksoni on tämän eron takana. Teemujen ja teksin välillä en ole huomannut mitään eroja. Yllätys yllätys, se buprenorfiini vaikuttaa samalla tavalla vaikka paketeissa on eri tuotenimet ja eri annoskoot. Shocking.
-
zerk
Otin kantaa lähinnä niihin naurettaviin väitteisiin, että temgesic toimisi jostain syystä selkeästi muita buprevalmisteita paremmin. Viimeksi tänään eräs puolituttu väitti kiven kovaan, että pari viikkoa pöydällä lojuneet teemut hakkasi tuoreen texin selkeesti ja olen vastaavanlaisia typeryyksiä kuullut aikaisemminkin. Eiköhän se tullut jo aikaisemmin moneen kertaan selväksi, että osa Suomessa liikkuvista kasipalloista on kärsinyt huonosta säilytyksestä kuljetuksen aikana.SahkoinenVelho wrote:Ei se musta ole yllätys et Ranskasta asti ties missä lämpötiloissa kulkeneet monta kuukautta vanhat Subutexit ei toimi yhtä kovaa kuin apteekkituoreet hyvin säilytetyt Temgesicit...zerk wrote:Ainiin, ainoa ero jonka olen huomannut teemujen ja xonen välillä on se, että teemuilla voi halutessaan ylittää 2mg kerta-annoksen ilman sitä ikävää päänsärkyä, jonka xonesta saan. Oletan, että naloksoni on tämän eron takana. Teemujen ja teksin välillä en ole huomannut mitään eroja. Yllätys yllätys, se buprenorfiini vaikuttaa samalla tavalla vaikka paketeissa on eri tuotenimet ja eri annoskoot. Shocking.
Duh.
-
doof
- Kameleontti
Minkä verran pystytte ottaa xonea kuitenkin niin, ettei seuraavana päivänä päätä särje ja heikota Nokkaan mä tykkään ottaa ja 1,5mg tuntus pistävä kurjan olon seuraavaks aamuks, tai sitten se johtui jostain muusta,, emt.
-
Pen
- OD
Itellä xonessa 2mg maksimi päivää kohden, muute alkaa tulee ikävät pääsäryt jo samantien. Subussa tai teemuissa tota ongelmaa ei oo, lienee siis naloksonista kiinni. Nokittamalla otan. Seuraavana aamuna ei oikeestaan ookkaa mitään heikotusta jos ei huonosti nukuttua valvariyötä lasketa.
-
Petri6
- OD
Naloksonin puoliintumisaikahan on 1-1,5h, että aika oudolta kuulostaa, että aiheuttaisi seuraavana päivänä oireita. Ei sillä, kyllä minullakin tulisi huono olo huomenna, jos nyt kiskaisisin yli 2mg buprea kärsääni, oli se missä valmisteessa tahansa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Neste
- OD
Otin tänään texiä ekaa kertaa. Toimii paljon paremmin kuin temgesic ja ei mitään pahoinvointia tai hedaria mitä tuo naloksoni vissiinkin aiheuttaa minulle. Isompi doussi tätä kuin temgesiciä joten ei johdu siitä että olisin aikaisemmin ottanut liikaa. Tuntuu myös enemmän stimuloivalta, tullut hoidettua ihan älyttömästi kaikkia asioita tänään.
Hitaat nousut jaksaa aina ihmetyttää - jossain vaiheessa vaan huomaa olevansa kuoseissa.
Viihdekäyttöön kuitenkin mielestäni aika turha koska mitään euforiaa en saa, mutta stimulaation vuoksi varsin käytännöllinen.
Hitaat nousut jaksaa aina ihmetyttää - jossain vaiheessa vaan huomaa olevansa kuoseissa.
Viihdekäyttöön kuitenkin mielestäni aika turha koska mitään euforiaa en saa, mutta stimulaation vuoksi varsin käytännöllinen.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Neste
- OD
Vattöfak.. hyvä minä
Liekkö sitten jatkeaineet vai mitkä sitä hedaria aiheuttaa vaikka eipä teemuissa kait mitään ihmeempää ole? Molemmat vielä lähes suoraa apteekista niin ei sen puoleenkaan pitäisi olla eroa tehossa. Placeboa kait sitten 
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
paarmasisti
- Apteekki
Päänsärkyä voi tulla siitä, että opioidit lamaa hengitystä, ja aivot saa vähemmän happea.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
zerk
No ei se perus buprepäänsärky siitä kyllä johdu...OnnenVarjot wrote:Päänsärkyä voi tulla siitä, että opioidit lamaa hengitystä, ja aivot saa vähemmän happea.
-
placebo
- Kameleontti
Tässä nyt on tullut kaikenlaista vedettyä jo pitemmän aikaa oon jo tajunnu sen että hitaat on mun juttu viihteilyyn. Niinpä frendi on tulossa nyt sit tällä viikolla mestoille ja tarkotus olis siltä poistaa muutama milli xonee. Tolee tähän kyseiseen aineeseen ei oo, joten ajattelin ny vanhemmilta ja viisaammilta kysästö, et mikä olis subuneitsyelle nyt sit se parhain dose? Ainut verrattavissa oleva substanssi jota on tullut käytettya on kodeiini ja siitä sainkin innoituksen koittaa josko subu olisi niin ihmeellistä kuin sanotaan. Jeesustella ei tarvi, tiedän kyllä että kyseinen aine on pilannut monta elämää ja on erittäin addiktoiva. Tiedän omat rajani ja uskoisin ainakin selviäväni tämänkin päihteen kanssa kuten muidenkin... Ja tarkotus ei todellakaa ole ottaa tästä mitää vakkaripäihdettä... Kiinnostaa vaan ihan pirusti
so help anyone? Olisko joku 0,5mg hyvä ens dose?
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
Skilla
- Lepakko
Millasilla annoksilla oot kodeiinia nauttinut? Tuo .5mg-1mg lienee sopiva alotus dose.placebo wrote:Tässä nyt on tullut kaikenlaista vedettyä jo pitemmän aikaa oon jo tajunnu sen että hitaat on mun juttu viihteilyyn. Niinpä frendi on tulossa nyt sit tällä viikolla mestoille ja tarkotus olis siltä poistaa muutama milli xonee. Tolee tähän kyseiseen aineeseen ei oo, joten ajattelin ny vanhemmilta ja viisaammilta kysästö, et mikä olis subuneitsyelle nyt sit se parhain dose? Ainut verrattavissa oleva substanssi jota on tullut käytettya on kodeiini ja siitä sainkin innoituksen koittaa josko subu olisi niin ihmeellistä kuin sanotaan. Jeesustella ei tarvi, tiedän kyllä että kyseinen aine on pilannut monta elämää ja on erittäin addiktoiva. Tiedän omat rajani ja uskoisin ainakin selviäväni tämänkin päihteen kanssa kuten muidenkin... Ja tarkotus ei todellakaa ole ottaa tästä mitää vakkaripäihdettä... Kiinnostaa vaan ihan pirustiso help anyone? Olisko joku 0,5mg hyvä ens dose?
-
LeFairylette
- OD
Itse muustaakseni lähdin n. Puolesta millistä. Tietty riippuu myös nauttimistavasta. Kyllä se on kiva olo kun tolettomana tätä nappaa...ja tauon jälkeen. Ihana se rento fiilis
Joillainhan subu aiheuttaa pahaa nauseaa.. Yks frendi laattaa aina kun vetää subua..tiiä sit mistä johtuu.
Mut joo, kannattaa siit n.puolest millist lähtee, voihan sitä buustia jos ei tunnu tarpeeks.
Joillainhan subu aiheuttaa pahaa nauseaa.. Yks frendi laattaa aina kun vetää subua..tiiä sit mistä johtuu.
Mut joo, kannattaa siit n.puolest millist lähtee, voihan sitä buustia jos ei tunnu tarpeeks.
-
placebo
- Kameleontti
Skilla wrote:Millasilla annoksilla oot kodeiinia nauttinut? Tuo .5mg-1mg lienee sopiva alotus dose.placebo wrote:Tässä nyt on tullut kaikenlaista vedettyä jo pitemmän aikaa oon jo tajunnu sen että hitaat on mun juttu viihteilyyn. Niinpä frendi on tulossa nyt sit tällä viikolla mestoille ja tarkotus olis siltä poistaa muutama milli xonee. Tolee tähän kyseiseen aineeseen ei oo, joten ajattelin ny vanhemmilta ja viisaammilta kysästö, et mikä olis subuneitsyelle nyt sit se parhain dose? Ainut verrattavissa oleva substanssi jota on tullut käytettya on kodeiini ja siitä sainkin innoituksen koittaa josko subu olisi niin ihmeellistä kuin sanotaan. Jeesustella ei tarvi, tiedän kyllä että kyseinen aine on pilannut monta elämää ja on erittäin addiktoiva. Tiedän omat rajani ja uskoisin ainakin selviäväni tämänkin päihteen kanssa kuten muidenkin... Ja tarkotus ei todellakaa ole ottaa tästä mitää vakkaripäihdettä... Kiinnostaa vaan ihan pirustiso help anyone? Olisko joku 0,5mg hyvä ens dose?
Kodeiinia nykyään toleranssin takia pakko vetää aina 300+ mg
-
King Ink
- LD50
Oksensin ekalla kerralla reilusti alle millin annoksesta, oisko ollut joku 0,6 peräti. En ole ihan varma. Ja sen jälkeen ihan järkyt valveunet ja kylmä hiki. Eli kannattaa ihan pienellä määrällä aloittaa. Mitä hittoo, jos tätä sieraimiin annostelee, niin mikä estää ottamasta 10-20 minuutin kuluttua lisää jos jää vajaaks?
-
placebo
- Kameleontti
Nii i... True dat kyl. Mä vähä veikkaan et meitsi saa kyl kans huutaa jonku aikaa norjaks posliinii, ku kodeiininki takia ekoilla kerroilla oksensin tosi rajustiKing Ink wrote:Oksensin ekalla kerralla reilusti alle millin annoksesta, oisko ollut joku 0,6 peräti. En ole ihan varma. Ja sen jälkeen ihan järkyt valveunet ja kylmä hiki. Eli kannattaa ihan pienellä määrällä aloittaa. Mitä hittoo, jos tätä sieraimiin annostelee, niin mikä estää ottamasta 10-20 minuutin kuluttua lisää jos jää vajaaks?