Rivatril

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
joodoo
Karvakuono

Re: Rivatril

Post by joodoo »

Makee wrote:/\ Itelle ainakin tulee todella chilli meininki, eikä meinaa oikein muistaa mitä juuri äsken on tehny.
Ja jos enemmänki on popsinut nii tasapaino menee iha vituilleen kun jalat tuntuu olevan muovailuvahaa.
Esimerkiksi portaissa liikkuminen on aika hardcore hommaa :D Varsinkin jos siihen vielä muutaman bissen naukkaa päälle.
Jeps kuulostaa aivan siltä mitä näin.
Kamulle tuotti hieman ongelmia pimeässä portaikossa ja jalat näyttivät olevan todella velttoina. +Aina tuolista noustessaan meinasi kaatua.
Myös muisti näytti hieman pätkivän :D

Voisi tiedustella mikä kaverin olo... taisivat älyttää vielä hereriä jälkeenpäin.
drugface
Karvakuono

Post by drugface »

Mulle määrättiin tätä kyseistä lääkettä tossa toissapäiväna ku pyytelin lekurilta. Se vaihto 60mg Diapam/vrk = 3mg Rivatril/vrk, En huomaa oikeen mitään eroa noiden kahden lääkkeen välillä. Omasta mielestä se olis pitäny laittaa 6mg sitä Rivatrillia ni olis voinu jotai eroja huomatakkin,
ostar
Tuppisuu

Post by ostar »

Nää on tosi mukavia bentsoja kyl... ja hyvän makusia! :) Nollatoleilla suosittelen n.4mg. Siitä saa jo todella mukavan olon. Mutta kun itsellä on hieman tota bentsotolea niin Joutuu ottamaan 6-8mg ennen kun alkaa toimii kivasti. Pitkä vaikutus ja lepposa olo.
swimbasami
Psykonautti

Post by swimbasami »

Ensimmäisen kerran joskus pentuna 3x 2mg Rivatril + savuja + kaljaa ja muisti meni seuraavaan aamuun asti mutta lujaa oli menny vissiin. Nykyään ihan peruscombo paitsi että välillä savujen tilalla a a a a-vitamiini. :P
lol
swimbasami
Psykonautti

Post by swimbasami »

Taas olis tarkotus että jokapäivä söis 1-2kpl noita rivoja, mutta veikkaan että kuitenki noi on syöty vkl mennessä :/
lol
Kirous
Tuppisuu

Post by Kirous »

Jalatha tässä lähtee alta alkon kanssa.. bentsotolet nollissa ni otin 4mg ja bissee päälle iha riittämiin. Tulee vaa ihmeelliset raivokohtaukset ku alkaa vaikutus hiipumaa..
zerk

Post by zerk »

Ainoot kokemukset rivoista on siitä, kun vieroittauduin bentsoista. Siihen ainakin toimi hyvin.
swimbasami
Psykonautti

Post by swimbasami »

noin 100kpl 2mg rivaa menny tässä viikon aikana.. puolikas jäljellä.

:))))))
lol
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Rivatrilit ovat mainoita. Tullut joskus vedettyä 2 viikkoa putkeen. Yksi huono puoli on, että näihin jää suhtkoht helposti koukkuun ja toleranssi kasvaa nopeasti.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
porter

Post by porter »

Joteki ei pelitä rivat mulla niin hyvin kun esim xanor, vaikka puhutaan usein et 2mg riva on vaikutukselaan melkein samanlainen kuin 2mg xanor. Ja paskan vitut ainakaa mulla ole :mrgreen:
lappilainen

Post by lappilainen »

porter wrote:Joteki ei pelitä rivat mulla niin hyvin kun esim xanor, vaikka puhutaan usein et 2mg riva on vaikutukselaan melkein samanlainen kuin 2mg xanor. Ja paskan vitut ainakaa mulla ole :mrgreen:
Omasta mielestäni 2mg rivatril on huomattavasti 2mg xanoria voimakkaampi, varsinkin kun otetaan huomioon myös vaikutusaika. Bentsot ne on jänniä. :mrgreen:
zerk

Post by zerk »

Mun kokemus rivoista rajoittuu aika pitkälti siihen, kun vieroittauduin bentsoista. Siihen oli kyllä helvetin hyvä lääke. Parissa viikossa onnistui todella ison annoksen pudotus nolliin ilman mitään reflahelvettiä.

Pätevä lääke, huono päihde. Tän vois yleistää varmaan lähes jokaiseen bentsoon.
Vape
Lepakko

Post by Vape »

2mg rivat on parhaita bentsoja mitä on meikälle tullu eteen. Alkon kanssa vaan tuppaa lähteen vähän hanskasta + muisti lähtee pariks päivää
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Vape wrote:2mg rivat on parhaita bentsoja mitä on meikälle tullu eteen. Alkon kanssa vaan tuppaa lähteen vähän hanskasta + muisti lähtee pariks päivää
Sama. Olen vedin joskus rivoja 2 viikkoa putkeen ja sen viimeisen kerran otin alkoa.. Oli kyllä kauheta sekoilua. Muistia ei ole siitä kahdesta viikosta ollenkaan, kaverit ovat tosin kertoneet minun sekoiluistani :D
porter

Post by porter »

Rivat on kyllä siitä parempia kun xanorit ton pitkän vaikutusaikansa takia, saakeli kyllä on päänuppi ollu kipee kun on viikon syönyt xanoreita isoilla annoksilla joka päivä. Rivatrilleilla ei niinkää tuu syötyä niin isoja annoksia.
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

porter wrote:Rivat on kyllä siitä parempia kun xanorit ton pitkän vaikutusaikansa takia, saakeli kyllä on päänuppi ollu kipee kun on viikon syönyt xanoreita isoilla annoksilla joka päivä. Rivatrilleilla ei niinkää tuu syötyä niin isoja annoksia.
No on vittumaista Rivoissa että jos vetää tänään ison annoksen niin on huomennakin ihan vitun tokkurassa. Muuten nää ovat kyl nameja:D
porter

Post by porter »

Oli tos muutama kaveri jotka xanoreita veti ensi kertaa jonkun 8-10mg heti ja ne oli vielä seuraavana päivänä ilta seiskan-kasin aikaan ihan kuutamolla... :mrgreen: Niinku yks kaveri sano et "SE O VAA HEIKKOUTTA" :mrgreen:
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

Joo, niin taulukoissa väitetään, että 2mg rivaa olis = 2mg xanoria.
Mun mielestä ei pidä likimainkaan paikkaansa.
Xanorit toimii paljon paljon paremmin.

Itse asiassa mulle riva on oikeastaan ainut bentso, mikä ei oikeastaan juurikaan toimi.
Tarkoitan siis myös ihan lääkkeenä. Olen syönyt bentsoja pitkään, toki silloin tällöin vähän yrittänyt niillä jopa "viihteillä", mihin bentsot on kyllä huonoja.

Mulla 2mg rivaa on suurinpirtein sama ku 10mg pami.

Rivoissa ei oikeastaan oo muuta hyvää mielestäni kuin se maku. :/

Ahdistusta ne ei vie, kroppaa ne ei juurikaan relaksoi. Paitsi sitten kun ollaan jo överiannoksissa.
Elikäs ne on joko tai bentsoja, joko ne ei vaikuta lainkaan tai sitten vaikuttavat liikaa, johon joutuu kyllä ottamaan sen parikymmentä.
Välimuotoa ei itse huomaa.

Mun mielestä kokonaisuudessaan paras bentso on diapam, sitten xanor, rivat on ihan viimesenä listalla...

Tää siis mun mielipide.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zerk

Post by zerk »

IMO rivojen ja xanttujen vertailu on vähän hölmöä. Toinen on nopea- ja lyhytvaikutteinen, toinen nousee hitaasti ja vaikuttaa pitkään.
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

zerk wrote:IMO rivojen ja xanttujen vertailu on vähän hölmöä. Toinen on nopea- ja lyhytvaikutteinen, toinen nousee hitaasti ja vaikuttaa pitkään.

Tämä on tosi ja huomioonotettava seikka! :up:
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
Selket
Karvakuono

Post by Selket »

eilen 2mg tätä parin punkkulasillisen kanssa, motoriikka oli vähä mitä sattuu ja muistissa on aukkoja, vaikka ei onneks menny ihan kokonaan! kuulin just että olin hirveesti yskiny unissani vaikka en oo missään flunssassa tai mitään...
nyt heräsin ja olo on vähä kummallinen, mut kyllä musta vielä yhteiskuntakelpoinen saadaan :P
This week dragged past me so slowly/ The days fell on their knees/ Maybe I'll take something to help me/ Hope someone takes after me.
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

Tää on mun mielestä ehkä paras bentso, pää pysyy suht selvänä vaikka kuinka paljon söis ja tooodella lepposa, virkeä ja sosiaalinen olo kokoajan. Jo 2mg saa stressin ja ahdistuksen helevettiin sekä auttaa kommunikoimaan paremmin ihmisten kans jos muuten on ongelmia. Tässä oma mielipide. Tykkään!
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Mulla määrättiin n. vuos sitte 2x0,5mg unettomuuteen, pikkasen outo ratkasu lääkäriltä, tiesin ettei kyllä auta, mutta vastaan otin.

Ahdistukseen autaa hyvin, vähän kuin ksanori, vaikutusaika mukavasti vaan pidempi, eikä mitää pikkupaketteja vaa kunnon purkkeja (150/100).
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Kuinka monesta 0,5mg noin 60kg painava mies kuolee?
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Ongelma wrote:Mulla määrättiin n. vuos sitte 2x0,5mg unettomuuteen, pikkasen outo ratkasu lääkäriltä, tiesin ettei kyllä auta, mutta vastaan otin.

Ahdistukseen autaa hyvin, vähän kuin ksanori, vaikutusaika mukavasti vaan pidempi, eikä mitää pikkupaketteja vaa kunnon purkkeja (150/100).
Mää saan noilla hyvin unen. 1mg antaa rauhallisen ja pitkän unen jos vaan menee sänkyyn ja haluaa nukahtaa
Petri6
OD

Post by Petri6 »

PORBOT wrote:Kuinka monesta 0,5mg noin 60kg painava mies kuolee?
About 240 000:sta.

edit: Tietenkin sillä edellytyksellä, ettei sekaan sotke muita aineita.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

jopasjota wrote:Joo, niin taulukoissa väitetään, että 2mg rivaa olis = 2mg xanoria.
Mun mielestä ei pidä likimainkaan paikkaansa.
Xanorit toimii paljon paljon paremmin.

Itse asiassa mulle riva on oikeastaan ainut bentso, mikä ei oikeastaan juurikaan toimi.
Tarkoitan siis myös ihan lääkkeenä. Olen syönyt bentsoja pitkään, toki silloin tällöin vähän yrittänyt niillä jopa "viihteillä", mihin bentsot on kyllä huonoja.

Mulla 2mg rivaa on suurinpirtein sama ku 10mg pami.

Rivoissa ei oikeastaan oo muuta hyvää mielestäni kuin se maku. :/

Ahdistusta ne ei vie, kroppaa ne ei juurikaan relaksoi. Paitsi sitten kun ollaan jo överiannoksissa.
Elikäs ne on joko tai bentsoja, joko ne ei vaikuta lainkaan tai sitten vaikuttavat liikaa, johon joutuu kyllä ottamaan sen parikymmentä.
Välimuotoa ei itse huomaa.

Mun mielestä kokonaisuudessaan paras bentso on diapam, sitten xanor, rivat on ihan viimesenä listalla...

Tää siis mun mielipide.
täysin samaa mieltä, 10mg diapami saattaa välillä olla jopa huomattavasti miellyttävämpi!

joskus kans ottanu illanmittaan lukemattomia 2mg rivoja, siinä vaiheessa ei pahemmin nauti relaxationista kun on niin jäissä ja muistikuviahan jää ei.

ja tutkimushan perustui apinoiden ja rottien ld50 arvoihin..
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Harold wrote:

ja tutkimushan perustui apinoiden ja rottien ld50 arvoihin..
Mihinköhän muuhun se sitten voisi perustua?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Ongelma wrote:Mulla määrättiin n. vuos sitte 2x0,5mg unettomuuteen, pikkasen outo ratkasu lääkäriltä, tiesin ettei kyllä auta, mutta vastaan otin.

Kummallinen ratkasu tosiaan. Kyllähän nuo jonkin verran unettaa, ja isommilla annoksilla tai alkoholin kanssa helposti paljonkin, mutta moni muu bentso olisi varmaan tuonut pienemmällä annoksella unen.
Itseäni myös ihmetyttää tuo pakkauskoko. Useimmissa muissa vakiokoko tuntuu olevan 30x "perusyksikkö" (10mg Diapam, 0,5mg Xanor/Riva, 20mg Tenox) mutta Rivat tulee hirveissä satseissa. Sama ku sais kerralla joko 150 tai 400 kymppipamia. :/
Ahdistukseen tosiaan hyvä lääke, mutta toivottavasti ei päihteenä maistu liikaa, kun tollainen 150kpl purkki on yllättävän nopsaan rouskittu. :|
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Aika yksilöllisiä juttuja nämä. Mun mielestä Rivatril oli paras lääkkeellinen bentso minulle, silloin kun bentsoja vielä käytin. Poisti ahdistuksen yhtä hyvin kuin xanor, vaikutus kesti pitkään eikä tuntuvasti heikentänyr kognitiivisia kykyjä 2mg 2-3x päivä annoksellakaan.

Xanorilla taas muutamaan otteeseen meni siihen, että 2mg Xanoreita olikin syöty ihan huomaamatta 10+ illassa, seurauksena blackout ja jäätävää häröilyjä pitkin kyliä. Saattoi löytää itsensä seuraavana aamuna mielenkiintoisista paikoista "tuntemattomien" ihmisten seurasta, ilman minkäänlaista muistikuvaa. Tuli aika WTF fiilis välillä :D