Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
tRip
Moderator

Re: Suosikki lääkkeesi bentsodiatsepiineista?

Post by tRip »

Voisin kallistuu ehkä nitratsepaamin puolelle..
Tosi miellyttävää sedaatiota ilman et alkaa väsyttää.. ahdistuksesta ei tietookaan (kuten bentsoilla yleensäkkään)
Melko EUFORISTA, jotenki erilaista ku millään muulla bentsolla.. Vaikutus alkaa aika nopeesti.
Ja tramadolin kanssa aika :razz:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

en saan kyllä enää oloja mistään bentsoista(paitsi dc ränniin),mut oma respa lääkitys on paras:8mg xanor depot/vrk+dc(jota saan 5kpl 7,5mg viikko???)ihme lääkäri...
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hitto, rupes taas kuumottamaan et lähteeköhän taas käsistä nää.. On tää niin lomaa tunteilta. Voi vaan olla ja nauttia.
Jos huomaan et alkaa päivittäin maistumaan, ni lähtee takas apteekkin noi saatanalliset bentsot.

Ei sitä vaan voi koskaan liikaa korostaa kuinka helvetillisen riippuvuutta aiheuttavia bentsot on.
Siinä mielessä oxatsepaami on suosikkini näistä. Riippuvuus on niissä ehkä miedoimmasta päästä ja toimii kuitenkin ihan hyvin perusbentsona.
Keep it unreal.

lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

mauser1911 wrote:en saan kyllä enää oloja mistään bentsoista(paitsi dc ränniin),mut oma respa lääkitys on paras:8mg xanor depot/vrk+dc(jota saan 5kpl 7,5mg viikko???)ihme lääkäri...

6mg maksimi xanorissa päivä annos enempää ei voi kirjottaa ja jtn dormicumei hahah jos tää on totta niin, voin sanoo et vaikeeta tulee olee xanori reflat ei ole sieltä helpoimmasta päästä vaan todellakin sieltä ihan kärkipäästä itte 10mg oikeesti, mutta 6mg (koska ei voi kirjoittaa yli maximia ilman lääkelaitoksen erityis lupaa) tiputtanu 1mg ei siitä sen enempää paras bentso on vaikka risolid eli klooridiatsepoksidi ;)
bentsot on just ne mihi mun kaltaset idiootit sortuu mulla kummiski on pätevät syyt ollu aina mutta sillon alussa olis ihan vaikka se opamoxiki riittäny vallan mainioisti eikä suoraa alproksii. Miettikää ihmiset saatana noitten kans ei kannata leikkiä turha saarna kummiski kukaa usko kummiskaa no kantapään kautta niinku ittekki ;)
wtf
Magnesium
Tuppisuu

Post by Magnesium »

Top 2

1. Alpratsolaami
2. Tematsepaami

100 x 1mg Alprox respa kädessä... mmm :D
tRip
Moderator

Post by tRip »

Magnesium wrote:100 x 1mg Alprox respa kädessä... mmm :D
Se harvemmin tietää mitään hyvää :?
Keep it unreal.

Thoxium

Post by Thoxium »

Jep, tänne ne xanorit.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

Magnesium wrote:Top 2

1. Alpratsolaami
2. Tematsepaami

Ei vittu no jos ruetaa kehuu niin mulla ollu kuule aika monta noita vitun xanor 100 yksmillisiä respoja on ollu jopa että 400x3 kerralla vittu ei saatanan idiootit mä nauran paskaset naurut niille jotka nalkittaa ittensä tässä vaiheessa kun kyseistä lääkettä ei saa enää niin helpolla vuoden parin päästä kun nämä vitun old school lekurit siirtyy eläkkeelle ja tulee ne ns vittumaiset nuoret tilalle :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tekis niin mieli vittuilla oikee kunnolla ja pitää kunnon valistus sillee et laitettas mut pyöreesee huoneesee ku mulla on reflat päällä ja kuka tyyppi uskaltas tulla siihen samaan huoneeseen 1mg xanor jossai piilotettu ;) (tekisin mitä tahansa et saisin sen!) se on heroiini koukkua vahvempi muistakaa idiootit!!!!
wtf
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

supress wrote:
Magnesium wrote:Top 2

1. Alpratsolaami
2. Tematsepaami

Ei vittu no jos ruetaa kehuu niin mulla ollu kuule aika monta noita vitun xanor 100 yksmillisiä respoja on ollu jopa että 400x3 kerralla vittu ei saatanan idiootit mä nauran paskaset naurut niille jotka nalkittaa ittensä tässä vaiheessa kun kyseistä lääkettä ei saa enää niin helpolla vuoden parin päästä kun nämä vitun old school lekurit siirtyy eläkkeelle ja tulee ne ns vittumaiset nuoret tilalle :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tekis niin mieli vittuilla oikee kunnolla ja pitää kunnon valistus sillee et laitettas mut pyöreesee huoneesee ku mulla on reflat päällä ja kuka tyyppi uskaltas tulla siihen samaan huoneeseen 1mg xanor jossai piilotettu ;) (tekisin mitä tahansa et saisin sen!) se on heroiini koukkua vahvempi muistakaa idiootit!!!!
Joo, tulee tulevaisuudessa varmasti vaikeutumaan bentsojen saanti. Ainakin muutamaa viikkoa pidempään hetkelliseen ahdistuneisuteen tai unettomuuten ei varmasti kovin helposti määräta ja sit tulee sähkoiset potilastiedot niin kaikki lääkärit näkevät mitä on määrätty. Ei pysty kusettamaan ja juosta eri vastaanotoilla samaan aikaan enää kovinkaan pitkään.

Joku 4-5 vuotta sitten kun vielä narkkasin, niin tuota useammalla lääkärillä samaan aikaan käymistä harrasti jotkut tutut. Nillä oli tyyliin 200 2mg Xanoria, 200 2mg rivatrillia ja liuta unilääkkeitä päälle. Myivät suurimman osan toki ja ostivat sillä rahalla sitten opiodeja ja piriä. Onhan noiden addiktiopotentiaali kunnolla tajuttu vasta viimeisen 10-20 vuoden aikana, mutta usealla lääkärillä samaan aikaan käynti on yksi suurimpia syitä miksi Niiden määräystä ollaan tiekennettu. Oikeasti bentsoja tarvitsevatkin yleensä saavat taistella että reseptin terveyskeskuskuksesta saavat, jos edes saavat. Nuoret 18-25 saavat ainakin todella harvoin vaikka mitä selittää.

Mulla oli itselläkin Xanor 2mg resepti n. puolen vuoden ajana ja myös monia muita bentsoja useaan otteeseen. tuli vaan silloin aikoinaan vedettyä refloihin ja ahdistuksiin ja myytyä loput pois. En vetänyt joka päivä jos oli jarruja, niin ei ikinä ehtinyt kovin pahaa koukkua muodostua. Kuitenkin oli tukalaa kun lopetin jarrut ja bentsot samaan aikaan seinään.

Mitä oon sivusta seurannut niin bentso koukku on yksi pahimmista. jos vaan säännollisesti vetää kuukausia-vuosia joka päivä, niin aika helvetti on tulossa jos ei pysty hitaasti tiputtamaan annosta alas.

Bentsot on loistavia lääkkeitä vitutukseen, ahdistukseen ja vaikka unettomuuteen tai lihasjäykkyyteen. Niitä vaan ei pitäisi syödä säännollisesti jos ei ole ihan pakko.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

siis bentso koukku varsinkin alpratsolaami on pahin koukku en minä sitä itte tajunnu ku niitä rupesin vuosia sitten rouskii kaverit kylläkin huomas heti :) refloissa oon valmis vaikka tappamaan tyyliin että, saan sen olon pois nyt on 3 eri tuki bentsoo rivatrillia menee 12mg vrk 20mg diapamia 125mg risolidia siis xanorin lisäksi ja kun olen päässyt dormicumista eroon niin ei ole unilääkitystä muuta kuin levozin 25mg tarvittaessa
ja kun soittaa vaan niin saa stellaa ku se on bentsojohdannainen niin antaa unta jotenki vitun hyvi pahinpina aikoina jos tarttee unta koska, leptejä en syö kun jos on tullu biletettyy pari vrk. deeleillä ja pitää päästä nukkuu yms.

Itte kans oon ton eri lekureilla juoksemisen kokenu on ollu jtn 7 eri bentsoo samaa aikaa plus opaattia/opioidia näin se vaan menee pillerit= bentsot ne on niitä "lääkkeitä" jos haluutte päänne sekasi vetäkää niitä oikeita huumaus aineita suosittelen LSD ;)

Niin ja jarru koukkua ei voi edes verrata bentsoon ;)
wtf
Thoxium

Post by Thoxium »

No itellä oli 6kk respa depot xanoreihin, niin joku 2-5 krtaa viikossa vetelin niitä, depotit kun vielä vaikuttaa koko päivän ja seuraavanakin. Sinänsä ihan hyvä kun enää en saanut niitä sen jälkeen, mutta enpä itse kokenut kovin voimakkaana riippuvuutta, varmaan johtui siitä että just pitelin aina pari päivää taukoa viikossa ja vain puolvuotta käytin.

Joten jos on mahdollista järjestää homma niin että saa tasan sen 6kk xanoreita ja pitää aina sen pari päivää taukoa viikossa, niin "viihteeseen" tää on mainiota. Oli itseasiassa elämäni paras tylsistynyt 6kk, oli mukava aina tuhteissa xanoreissa pelata vaikka wowia, mikään ei vituttanut. Itseasiassa nyt jälkeenpäin kun miettii niin se 6kk oli tavallaan kun olis ollut unessa. Unessahan on aina mukavaa olla. Itse ottaisin uusintakierrokselle koko homman jos siis saisi vain 6kk xanoreita ja taukoja tulisi pidettyä. Riippuvuus taitaa syntyä vasta vuoden päivittäisellä käytöllä ja tietääkseni koukun voi hyvin välttää pitämällä aina se pari päivää taukoo viikossa. Suurimmaksi osaksihan mä vetelinkin niitä sen unenomaisen tilan takia, nostalgista aikaa, perkele pääsispä sinne takasin.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Thoxium wrote:Riippuvuus taitaa syntyä vasta vuoden päivittäisellä käytöllä ja tietääkseni koukun voi hyvin välttää pitämällä aina se pari päivää taukoo viikossa.
Kyllä riippuvuus syntyy aikaisemmin. Vuoden kohdalla se voi olla hyvin tuntuva, mutta turhan tuntuva se on jo ennen sitä. Jonkin asteinen bentso riippuvuus syntyy jo kuukaudessa. Jos käyttö on jatkuvaa pitäen viikossa kaksi välipäivää, syntyy silloinkin riippuvuus :)
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Oon huomannut, että vähääkään 'vahvempiin' (alpratsolaami, nitratsepaami, midatsolaami...) bentsoihin syntyy jo viikossa fyysinen riippuvuus päivittäiskäytöllä. Ainakin omalla kohdallani.
Ja se riippuvuus tulee tosi salakavalasti.
Keep it unreal.

lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

laamit ja paamit erikseen! niratsepaamia itte rouskinu joskus 60kpl kerralla ei mtn huomattavaa vaikutusta muuten kun että, krampit lähti kun olin keuhko kuumeessa :)
wtf
mauseri
LD50

Post by mauseri »

supress wrote:
mauser1911 wrote:en saan kyllä enää oloja mistään bentsoista(paitsi dc ränniin),mut oma respa lääkitys on paras:8mg xanor depot/vrk+dc(jota saan 5kpl 7,5mg viikko???)ihme lääkäri...

6mg maksimi xanorissa päivä annos enempää ei voi kirjottaa ja jtn dormicumei hahah jos tää on totta niin, voin sanoo et vaikeeta tulee olee xanori reflat ei ole sieltä helpoimmasta päästä vaan todellakin sieltä ihan kärkipäästä itte 10mg oikeesti, mutta 6mg (koska ei voi kirjoittaa yli maximia ilman lääkelaitoksen erityis lupaa) tiputtanu 1mg ei siitä sen enempää paras bentso on vaikka risolid eli klooridiatsepoksidi ;)
bentsot on just ne mihi mun kaltaset idiootit sortuu mulla kummiski on pätevät syyt ollu aina mutta sillon alussa olis ihan vaikka se opamoxiki riittäny vallan mainioisti eikä suoraa alproksii. Miettikää ihmiset saatana noitten kans ei kannata leikkiä turha saarna kummiski kukaa usko kummiskaa no kantapään kautta niinku ittekki ;)
kyllä kuule takuulla on totta,miks vitussa valehtelis tommosesta?en tosin syö 4 vaan 3kpl päivässä,joudun hakeen lääkkeet maanantaisin ja torstaisin.esim:tänään sain tk:sta 4kpl 150mg efexor,3kpl 7,5mg dormicum ja 16kpl 2mg xanor depot.pairhaimmillani sain 6kpl 2mg xanor depot ku menin atk-kurssille ja pyysin lääkäriltä normaalin 4x lisäks 2mg rivatril et kestää hermot käydä se kurssi,lääkäri jutteli psykiatrin kanssa joka oli ehdottanut että nostetaan mieluummin kurssin ajaksi x annosta.se on mulle ihan sama uskotko vai et,mutta näin on asiat.ja tiedän että reflat on pahat,jouduin joskus 2006 talvella linnaan 65 päiväks ja en saanut siellä ku pari viikkoo 3 risolidia päivässä(siihen aikaan söin 4mg x/vrk)oon kuiteski saanut xanoria jo tosi monta vuotta.enkä usko et refloja tulee koska kun/jos lääkitystä aletaan ajamaan alas se tapahtuu tosi hitaasti,yhden kerran oisko ollu n.6kk sit lääkäri päätti pudottaa mun x annosta 2mg/vrk,menin sit puhuun sen kanssa et ei pysty oleen alle 8mg ja se nosti sen heti takas ja sano et joskus kun aletaan ajamaan lääkitystä pois niin se tehdään sit tosi varovasti.mulla on kuitenkin yli 10 vuoden huumetausta..noista lääkelaitoksen luvista en tiedä mitään,mutta osaan kyllä laskea montako nappia saan kouraani.
edit:aikasemmin sain nuo x respalla,sit muuttu niin et kerran viikossa tk:sta ja sen jälkeen ku Riotti kuoli meillä se muuttu tohon nykyiseen.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

mauser1911 wrote:
supress wrote:

kyllä kuule takuulla on totta,miks vitussa valehtelis tommosesta?en tosin syö 4 vaan 3kpl päivässä,joudun hakeen lääkkeet maanantaisin ja torstaisin.esim:tänään sain tk:sta 4kpl 150mg efexor,3kpl 7,5mg dormicum ja 16kpl 2mg xanor depot.pairhaimmillani sain 6kpl 2mg xanor depot ku menin atk-kurssille ja pyysin lääkäriltä normaalin 4x lisäks 2mg rivatril et kestää hermot käydä se kurssi,lääkäri jutteli psykiatrin kanssa joka oli ehdottanut että nostetaan mieluummin kurssin ajaksi x annosta.se on mulle ihan sama uskotko vai et,mutta näin on asiat.ja tiedän että reflat on pahat,jouduin joskus 2006 talvella linnaan 65 päiväks ja en saanut siellä ku pari viikkoo 3 risolidia päivässä(siihen aikaan söin 4mg x/vrk)oon kuiteski saanut xanoria jo tosi monta vuotta.enkä usko et refloja tulee koska kun/jos lääkitystä aletaan ajamaan alas se tapahtuu tosi hitaasti,yhden kerran oisko ollu n.6kk sit lääkäri päätti pudottaa mun x annosta 2mg/vrk,menin sit puhuun sen kanssa et ei pysty oleen alle 8mg ja se nosti sen heti takas ja sano et joskus kun aletaan ajamaan lääkitystä pois niin se tehdään sit tosi varovasti.mulla on kuitenkin yli 10 vuoden huumetausta..noista lääkelaitoksen luvista en tiedä mitään,mutta osaan kyllä laskea montako nappia saan kouraani.
edit:aikasemmin sain nuo x respalla,sit muuttu niin et kerran viikossa tk:sta ja sen jälkeen ku Riotti kuoli meillä se muuttu tohon nykyiseen.

No selitit asian erittäin hyvin joo on näitä tämmöisiä kyllä että, uskon kyllä mutta herätti vaan epäilys vähä paskan jauhamiselta ku tokasit vaan saavasi tollaiset lääkemäärät olen itse tässä 3-4v lääkkeitten kans pelannu kerran meinasin jopa henkeni menettää jarrujen takia ja ,makasin liian kauan samassa asennossa mutta ei siitä sen enempää! TOVOISIN KAIKILTA ETTÄ, KERSKAILU KUIN PALJON SAA JA MITÄ TÄST EDES KOSKA, SE ON AIVAN TYHMÄÄ PRÄSSÄILYÄ KUITENKIN AIKA VAHVOISTA AINEISTA JA NARKOOTTISISTA KYSE NÄIN MODENA KEHOTAN! Näin tätä elämää jopa liikaa ehkä ja sen varjopuolta kulkenut 19v aina osittain olen, ollut 16v saakka pilleristi en aina vaikka en kuosannutkaan mutta annokset olivat isoja joka bentson ja kipulääkkeitten annokser olivat miltein maksimi paitsi xanori oli parhaimmillaan 5mg päivässä ei tarvittaessa.

Elämäni on pyörinyt lääkkeitten avulla kaikesta selvii xanorilla tramalilla, näin oli aisiat ennen nyt tiputan (xanor) syön suurtamäärää tuki bentsoja sallittua suurempia mmä määriä koska, tämä tiputus on ollut tajutonta helvettiä alusta astin ja nyt testasin täs joku 3vrk sitten nyt olen 1mg, testasin puolikkaalla sitten yhden tai kahden en muista tarkkaan koska, en nykyään niin ajattele muuten että, mihin kellon aikaan bentsoja kun taas ennen ne oli vieressä no sitten en muistanut ottaa aamulääkitystä kun heräsin jumalauta mitkä reflat iski sanoin kuvaimatta aivan hirveä henkinen kokemus kautta fyysinen tuska jonka sain soitin tietysti lääkärilleni mitä teen sanoin ohjeet ja maksimi annostuksen jokaista voin ottaa, niin jouduin syömöön jouduin syömään sen verran paljastan 30mg riavatrilla yms bentsoja jotka on tasotttamassa vähennän aina 0,5mg olen yrittäny 0,75mg ihan sama ku 0,5mg että, voiko enää edes turvallisesti kotioloissa tiputtaa koska kroppa laittaa niin vastaan eli toinen vaihto ehto kestän sen tuskan tai syön 1mg koko elämäni :?

OON POLTTANU VIHREETÄ NORTTII ET VIESTISTÄ LÖYTYY VARMAAN VIRHEITÄ KUIN NIITÄ PILKUN NUSSIJOITA ET ANTEEKS VAA :cry:
wtf
Thoxium

Post by Thoxium »

tRip wrote:Oon huomannut, että vähääkään 'vahvempiin' (alpratsolaami, nitratsepaami, midatsolaami...) bentsoihin syntyy jo viikossa fyysinen riippuvuus päivittäiskäytöllä. Ainakin omalla kohdallani.
Hmm, no sepäs on kumma juttu, itse lopetin 6kk käytön jälkeen ilman kummempia ongelmia, hieman ehkä oli outo olo, tuntui kun olis vajonnut pois tästä todellisuudesta ja lihaksissa tuntui hieman kramppaamista, mut ei mitään pahempaa. Lopetuskin tapahtui aika yllättäen, kun lekuri vaihtui eikä enää xanoreita tippunukaan, ehkä hyvä näin. Niin ja käyttö oli tosiaan 2-5krt viikossa, semmosia 0,5-2mg päivässä. Itse en oikein normixanoreista tykkää, vaan depotit on hyviä juuri sen takia kun kestävät koko päivän.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

halun vielä sanoa että en todellakaan ilmottanut lääkitystäni kerskailu mielessä.mut ei siitä enempää.itse en koe bentsokoukkuani mitenkään huonona asiana,niiden avulla vaan pystyn oleen "normaali",ei mua haittaa et joudun syömään lääkkeitä päivittäin.kuitenkin 8v piriputki on loppunut kohta 3v sit ja en koe "parantuneeni" vielä siitä(enkä ehkä parane koskaan).asiaan tietysti vaikuttaa se että käytän yhä päihteitä,tosin en kovia,enkä suoneen.
edit:luin ton oman viestini niin olin kirjoittanu siihen jotain oma respalääkitys on paras,tarkoitin sillä lääkkeitä,en määriä.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

tRip wrote:Oon huomannut, että vähääkään 'vahvempiin' (alpratsolaami, nitratsepaami, midatsolaami...) bentsoihin syntyy jo viikossa fyysinen riippuvuus päivittäiskäytöllä. Ainakin omalla kohdallani.
Varmaan aika lievä kuitenkin. Ite söin rivatrileja hulluja määriä päälle pari viikkoa, eikä siitä mitään tullut - tai sit jotain niin pientä etten noteeraanut sitä.

Ja puoliintumisaika kun tuossa on hullun iso, niin olinpa vielä sen kolmannen viikon hyvissä (tästä oon täällä kyllä kertonut jo :roll: )
Magnesium
Tuppisuu

Post by Magnesium »

supress wrote: Ei vittu no jos ruetaa kehuu niin mulla ollu kuule aika monta noita vitun xanor 100 yksmillisiä respoja on ollu
Missään vaiheessa tietääkseni kehunut tätä bentsoa ja en todellakaan suosittele kenellekään!

Syönyt tuota paskaa sairauteen liian pitkään..

edit: Anteeksi se respan kirjoitus
tRip
Moderator

Post by tRip »

Magnesium wrote:
supress wrote: Ei vittu no jos ruetaa kehuu niin mulla ollu kuule aika monta noita vitun xanor 100 yksmillisiä respoja on ollu
Missään vaiheessa tietääkseni kehunut tätä bentsoa ja en todellakaan suosittele kenellekään!

Syönyt tuota paskaa sairauteen liian pitkään..

edit: Anteeksi se respan kirjoitus
Mun mielestä lähinnä vaan noi reaktiot mitä tää aiheutti sai vähän turhan suuret mittasuhteet
Keep it unreal.

Magnesium
Tuppisuu

Post by Magnesium »

tRip wrote:Mun mielestä lähinnä vaan noi reaktiot mitä tää aiheutti sai vähän turhan suuret mittasuhteet
Huomasin.

Offtopic: Koskas tämä sähköinen respa tulee käyttöön ja onko apteekeilla tästä yhteinen tietokanta ?
Captain Planet
Tuppisuu

Post by Captain Planet »

powergrower wrote:Eli onkose xanor, oxapami vai ehkä kaikkien tuntema diapam? Tai ehkä joku aivan muu?
Varmaan bromazepaami tai alpratsolaami. Sitten on tietenkin asia erikseen midatsolaami I.V:sti(varsinkin yhdistettynä johonkin opiaattiin/opioidiin). Nuo siis eniten mielihyvää/hyvää fiilistä muuten vain tuovat rauhoittavat lääkkeet. Ahdistuksen hoidossa käytän tarpeen mukaan diatsepaamia.
Suche gut gebauten Achtzehn- bis Dreißigjährigen zum Schlachten.
-Der Metzgermeister
tRip
Moderator

Post by tRip »

Thoxium wrote:
Hmm, no sepäs on kumma juttu, itse lopetin 6kk käytön jälkeen ilman kummempia ongelmia, hieman ehkä oli outo olo, tuntui kun olis vajonnut pois tästä todellisuudesta ja lihaksissa tuntui hieman kramppaamista, mut ei mitään pahempaa.
Jesuiitta wrote:Varmaan aika lievä kuitenkin. Ite söin rivatrileja hulluja määriä päälle pari viikkoa, eikä siitä mitään tullut - tai sit jotain niin pientä etten noteeraanut sitä.

Ja puoliintumisaika kun tuossa on hullun iso, niin olinpa vielä sen kolmannen viikon hyvissä (tästä oon täällä kyllä kertonut jo :roll: )
Tää on niin epäreilua..
tai ehkä kyse onkin siitä kun on kerran hankkinut pahan riippuvuuden, ei voi enää välttyä refloilta jo pienenkin putken jälkeen.
Näin ainakin mulla. Oon "pitkään" ilman. Otan esim. Xanoria tms. vähän reippaammin yhen-pari iltaa. Seuraavat päivät meneekin jo kamalissa refloissa.

Nitratsepaamiin syntyy muuten tosi ikävä koukku. Vaikka puoliintumisaika onkin pitkä.
Saatanallisia ahdistustiloja refloissa. Ja muutenkin aika toivotonta kamppailua epätodellisuudessa ja pelkotiloissa.

Pysyn oksatsepaamissa tästä lähin..
Keep it unreal.

Jeshu
OD

Post by Jeshu »

tRip wrote:Tää on niin epäreilua..
Niih pitäskö mullakin sit vai olla refloja? Oisko se sit reilua? Mitä :? ;)
tRip
Moderator

Post by tRip »

jesuiitta wrote:
tRip wrote:Tää on niin epäreilua..
Niih pitäskö mullakin sit vai olla refloja? Oisko se sit reilua? Mitä :? ;)
Jooh, ku mä kärsin ni kaikkien muidenki pitää :roll: :mrgreen:
Mut oikeesti tarkotin just päinvastoin. En kyseisen aineryhmän refloja kellekään soisi

Ei vaan, kait se on niin psyykeestä kiinni miten reflat kokee.
Ja toisaalta tajuanpahan olla päihteilemättä bentsoilla. Paljoa mitään ne ei anna, mut liikaa ne verottaa.
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Voi vittu, kiskoin kännippäissäni alprazolaamia 15 mg kahdessa päivässä... Eniten vituttaa se, että mää tartten näitä OIKEASTI mun paniikkihäiriöön... Sitten kiskoin ketipinoreja, 500 mg. Millä vitulla mää nyt nukun??????

Joo joo... Mut takaisin asiaan... Kyllähän tuo alprazolaami on se mun juttu... Aina, kun otta alproa niin ei tiedä mitä tapahtuu... Sitten muistelee, etttä määhän otin näitä nappeja vian kaksi ja sitten katsoo purkkia niin kaikki oli mennyt...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:Voi vittu, kiskoin kännippäissäni alprazolaamia 15 mg kahdessa päivässä... Eniten vituttaa se, että mää tartten näitä OIKEASTI mun paniikkihäiriöön... Sitten kiskoin ketipinoreja, 500 mg. Millä vitulla mää nyt nukun??????

Joo joo... Mut takaisin asiaan... Kyllähän tuo alprazolaami on se mun juttu... Aina, kun otta alproa niin ei tiedä mitä tapahtuu... Sitten muistelee, etttä määhän otin näitä nappeja vian kaksi ja sitten katsoo purkkia niin kaikki oli mennyt...
aika paha:( jos ite menisin syömään x mitä tarviin niin hajoon jo jos jää viimeseks päiväks yks 2mg liian vähän niin joutuu oleen skitsona koko päivän..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:
Dexma wrote:Voi vittu, kiskoin kännippäissäni alprazolaamia 15 mg kahdessa päivässä... Eniten vituttaa se, että mää tartten näitä OIKEASTI mun paniikkihäiriöön... Sitten kiskoin ketipinoreja, 500 mg. Millä vitulla mää nyt nukun??????

aika paha:( jos ite menisin syömään x mitä tarviin niin hajoon jo jos jää viimeseks päiväks yks 2mg liian vähän niin joutuu oleen skitsona koko päivän..
Nooh, onhan mulla vielä kalja ja dexmi jotka voivat auttaa mun oloa... Itse en kumminkaan vielä koukussa noihin bentsoihin ole...
Thoxium

Post by Thoxium »

Hmm, otin 1mg xanoria kun oli pakko saaha nukutuks, niin pariin otteeseen heräilin siihen kun joku koitti kuristaa mut unessa. Heh, depotteja kun joskus söin, niin unet olivat aina mukavia ja mielenkiintoisia. Eikä oikeastaan normixanorit tunnu edes samanlaisilta kuin depotit, tuli semmoset puoli vuotta syötyä 0,5mg depot xanor lähes päivittäin (koska depottien vaikutus kestää todella pitkään, niin helposti oli seuraavanakin päivänä vaikutuksen alaisena vaikka pitkin pari päivää taukoa), niin voin melko pitkälti sanoa että 90% siitä 6kk ajasta olin semmoisessa oudossa unenomaisessa autuustilassa, jossa pitkälti tunnuin olevan omassa maailmassani, tavallaan kuin jonkun peiton alla. Vaikka loppua kohden kyllä iski masennus päälle pariksi päiväksi kun niitä taas söi viikon tauon jälkeen, niin se muuttui melko nopeasti semmoiseksi apaattiseksi olotilaksi, missä kyllä masensi muttei vittuakaan haitannut, kun ei vituttanut mikään. Sitten aina välillä iski ihan kunnon maniat päälle. Tuli kuitenkin keskimäärin viisi kertaa viikossa otettua yleensä se 0,5mg päivässä, mutta kun yksi depotti vaikuttaa ainakin mulla vähintään sen kaksi päivää, niin sitten seuraavana päivänä kun ottaa toisen niin annostus tavallaan nousee?

Nyt puolen vuoden tauon jälkeen tulee taas napsittua näitä ahdistukseen, tosin paljon järkevämmin ja vähemmän, niin vaikutus tuntuu olevan erilainen. Toisaalta depottien kanssa tuo outo jatkuva olotila alkoi vasta jonkun kuukauden käytön jälkeen.

Huono juttu kun näitä käytän myös unen saantiin (sen takia koska usein päässä pyörii liikaa ajatuksia ja huomio siirtyy muualle kun koittaa nukkua), joten saa olla melko tarkkana ettei synny riippuvuutta, kuitenkin ahdistukseenkin näitä syön. Wikipediassa ainakin sanotaan että pitämällä vapaata bentsoista kaksi peräkkäistä päivää viikossa, niin välttää (ainakin kovemman) fyysisen riippuvuuden?