Amfetamiini topic.
-
mb1
- Lepakko
Re: Amfetamiini topic.
Törmäsin tää vuoden parhaaseen piriin oli tahnaa vähän kosteeta vaaliaa ja toimi noin vrk, ku otin 18t päästä lisää vaik toimi edekkisetki.
-mb
-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"
Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.
APO
APO
-
Rotsfas
- Psykonautti
Outo juttu. Ennen tykkäsin jotenki siitä amfen kemikaalisesta hajusta, mutta edellinen kerta, haju täysin sama, alkoi oksettaa melkein. Ja nyt jos haistelen vanhaa pussia nii ei kovin miellyttävälle tuoksu.. +tajusin miks pirin iv-käyttö tuhoaa purukaluston aika huolellla, tai ainakin luulen tajunneeni ! Tämä johtu siitä, että päätin vetää consertta fixit... jooojooo tiiän mitä paskaa mut kummiski, eka alko heikottaa vitusti, mahassa semmonen perus tunne esim. piri-vetojen jälkeen , mutta paljon voimakkaampi ja pahempi, sitten 'kihelmöinti' alkoi tuntua aivoissa, ja sen jälkeen ikenissä tuntui oudolta. Alko sattuun suuhun, ja syljin verta vähän aikaa. Tos pari päivää sit tarkastelin hampaitani kunnolla hetkeen ja huomasin kuinka kesäkuusta alkanut pirin _runsas_ kiskominen on syöny ikenet ja hampaat . Nyt semmoset kivut suussa, ala-leuassa, päässsä, että maanantaina pakko päästä hammaslääkäriin. Ei kiva
-
Personaes
- OD
Taitaa piri-hampaat johtua siitä, että suu kuivuu ja tollanen ei ole hampaille hyväksi. Kun normaalisti suu on kuitenkin jatkuvasti kostea. Vedät sitten säännöllisesti parin päivän piri putkia, pesemättä hampaita. Suu kuivana. Siihen vielä päälle mahdollinen leukojen jauhaminen/hampaiden narskuttelu+tupakat, sokeri-tuotteet jne. Niin ei hyvää tee.
Mutta merkittävin seikka hampaiden kanssa on kuitenkin geenit. Suurella osalla opiaatti-narkeista on suu aivan paskana, vähintään tyyliin 30% hampaista tippunut, monella ei ole ainuttakaan. Kun taas itsellä, vaikka nistannut aika urakalla(paljon enemmän kuin moni noista hampaattomista), niin ei ole siltikään yksikään hammas lähtenyt ja hampaat hyvässä kunnossa/valkoisena.
Se on kyllä aika söpö se monen narkkarin hymy, kun joillain pelkät ikenet jäljellä.
Kyllä irtoaa työpaikka/pesää/whatever tuolla hymyllä.
Edit. Ja ei millään pahalla siis niille, joilla ei hampaita. Vinkkinä vaan, että proteesit tilalle!
Mutta merkittävin seikka hampaiden kanssa on kuitenkin geenit. Suurella osalla opiaatti-narkeista on suu aivan paskana, vähintään tyyliin 30% hampaista tippunut, monella ei ole ainuttakaan. Kun taas itsellä, vaikka nistannut aika urakalla(paljon enemmän kuin moni noista hampaattomista), niin ei ole siltikään yksikään hammas lähtenyt ja hampaat hyvässä kunnossa/valkoisena.
Se on kyllä aika söpö se monen narkkarin hymy, kun joillain pelkät ikenet jäljellä.
Edit. Ja ei millään pahalla siis niille, joilla ei hampaita. Vinkkinä vaan, että proteesit tilalle!
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Rotsfas
- Psykonautti
Joo tottakai pureskelu ja kuivuminen vaikuttaa vitusti, mut tuli mieleen vaan semmonen et kun vetää vedot niin ainetta kulkeutuu pienenpieniin verisuoniin ikenissä näin syövyttäen hampaita. Voin olla kyllä enemmä väärässä ku karhuherra baddington mut tuli kelailtua tollasstnarcocorrido wrote:Taitaa piri-hampaat johtua siitä, että suu kuivuu ja tollanen ei ole hampaille hyväksi. Kun normaalisti suu on kuitenkin jatkuvasti kostea. Vedät sitten säännöllisesti parin päivän piri putkia, pesemättä hampaita. Suu kuivana. Siihen vielä päälle mahdollinen leukojen jauhaminen/hampaiden narskuttelu+tupakat, sokeri-tuotteet jne. Niin ei hyvää tee.
Mutta merkittävin seikka hampaiden kanssa on kuitenkin geenit. Suurella osalla opiaatti-narkeista on suu aivan paskana, vähintään tyyliin 30% hampaista tippunut, monella ei ole ainuttakaan. Kun taas itsellä, vaikka nistannut aika urakalla(paljon enemmän kuin moni noista hampaattomista), niin ei ole siltikään yksikään hammas lähtenyt ja hampaat hyvässä kunnossa/valkoisena.![]()
Se on kyllä aika söpö se monen narkkarin hymy, kun joillain pelkät ikenet jäljellä.![]()
-
chameleon
- Tuppisuu
Mä kokeilin vauhtia ekan kerran noin viikko sitten. Myyjä väitti, että on tosi hyvää piriä ja monet kehuneet jne...
Eka kerta oli pieni pettymys, musta se ennemminkin väsytti kuin piristi. Mietin jo, että mua on nyt huijattu ja myyty ties mitä sotkua
. Ajattelin, että tuohon en kyllä enää koske.
Pari päivää sitten multa loppui ekstaasi, mutta ei ollut mahdollisuuksia hankkia lisää. Ajattelin sitten, että kokeilen vielä piriä vähän isommalla annoksella, niin ei ala ainakaan vituttamaan
Kyl se sitten toimi, mutta ei se musta nyt niin ihmeellistä ollut. Luulin et siitä tulisi samanlainen fiilis kuin ekstaasista, mut olikin aika erilaista...
niin kuin joku taisi sanoakin, aika "luonnollinen" olo. Eli ei sellanen "kaikki on hyvin, elämä on ihanaa, peace&love" -ekstaasi-fiilis
loppuun vielä ne kuuluisat viimeiset sanat, että vaikka oli ihan kivaa, niin en ala käyttää tätä
Tulipas nyt tää eka varsinainen kirjoitus kirjoitettua, kun jostain syystä vielä tähän aikaan hereillä olen
Eka kerta oli pieni pettymys, musta se ennemminkin väsytti kuin piristi. Mietin jo, että mua on nyt huijattu ja myyty ties mitä sotkua
Pari päivää sitten multa loppui ekstaasi, mutta ei ollut mahdollisuuksia hankkia lisää. Ajattelin sitten, että kokeilen vielä piriä vähän isommalla annoksella, niin ei ala ainakaan vituttamaan
Kyl se sitten toimi, mutta ei se musta nyt niin ihmeellistä ollut. Luulin et siitä tulisi samanlainen fiilis kuin ekstaasista, mut olikin aika erilaista...
Tulipas nyt tää eka varsinainen kirjoitus kirjoitettua, kun jostain syystä vielä tähän aikaan hereillä olen
-
shinsou
- Psykonautti
Jees, eli tänää tuli otettua toisen kerran vauhtia. Pinkkiä tahnaahan se oli ja 0.5g upposi suoneen.
Mä en jotenki diggaile tästä piristä ellei oo jatkuvasti tekemistä, nimittäin kun ei tee mitään nii alkaa tulemaan tuskanen olo ja pakko edes heilutella jalkaa tai käsiä. Penis vetää aivan katkaravulle ja ruuasta ei voi nauttia, noh jotkut tykkää toiset taas ei.
Taas on pari tuntia maattu vaan sängyssä, ähisty ja puhistu. Eiköhän se uni viimeistään parin tunnin päästä tuu
HITAAT > NOPPEET
Mä en jotenki diggaile tästä piristä ellei oo jatkuvasti tekemistä, nimittäin kun ei tee mitään nii alkaa tulemaan tuskanen olo ja pakko edes heilutella jalkaa tai käsiä. Penis vetää aivan katkaravulle ja ruuasta ei voi nauttia, noh jotkut tykkää toiset taas ei.
Taas on pari tuntia maattu vaan sängyssä, ähisty ja puhistu. Eiköhän se uni viimeistään parin tunnin päästä tuu
HITAAT > NOPPEET
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Oot ottanut varmaan vaan liikaa. Kuulostaa just siltä miks porukka ei osaa tykätä amfetamiinista. Hakee siitä jotain älyttömiä euforioita ja täpinöitä, ja kun niitä ei ilmene - ottaa lisää, ja kun on ottanut liikaa niin olo onkin vaan paska.shinsou wrote:Jees, eli tänää tuli otettua toisen kerran vauhtia. Pinkkiä tahnaahan se oli ja 0.5g upposi suoneen.
Taas on pari tuntia maattu vaan sängyssä, ähisty ja puhistu. Eiköhän se uni viimeistään parin tunnin päästä tuu![]()
HITAAT > NOPPEET
Oikean kokoisilla "sweet spot" annoksilla (eli siis annoksella jolla aineesta saa eniten irti ja isommilla annoksilla sivuvaikutukset vain kasvavat ja aineesta tuleekin huonompi olo kuin sillä ihanteellisella annoksella) amfetamiinista pitäisikin irrota vaan jopa hyvin huomaamaton vireystilan ja tarkkaavuuden nousu, skarppaantuminen ja pään selveneminen. Ihmisten pitäis tajuta että amfetamiini nimenomaan enemmänkin rauhottaa vaikka mitään ADHD:ta olisikaan. Euforisiin pörinäpärinä-oloihin amfetamiini ei ole mikään kovin hyvä stimulantti, niihin oloihin parempi valinta on aineet kuten kokaiini, metyyli- ja etyylifenidaatti, MDPV ja vaikka kofeiini
-
doof
- Kameleontti
Muistan kerran saaneeni kuivuneen talipallon näköstä miinia ja siitä tuli erittäi hyvä fiilis, muttei pakkopärinää ja lievä euforia niin olikoha se tutkaria vai jotai amfetamiinia. Kesto oli lyhyt eikä hirveitä laskuja tullu ni metukkaa se ei ainakaa ollu
-
SadPanda
- LD50
Kertokaas onko se "vesikusi" pelkkä legenda vai miten sen pitäs mennä?
Ku mietin täs ku tänään seulotaan ja sit huomenna ei, ja tänään haluttais amppelia ottaa ku sitä saattais olla tiiossa, että jos fiilistelen huomiseen (huom JOS) epävarmalt tuntuu.. mut anyways, ni jos juon vaik 5-8l vettä ennen seuloja ni onnistuuko se?
Ku tikusnpitäis näkyä myös bupr ja bentsot, et ne tuskin hävii siiit ku ollu pitkään kuurilla. Mut saaksen amfen häviin siitä tol vedenjuonil enne seuloje antamista ja beroccaa molempia orangea ja citrusta pääle.
Ku mietin täs ku tänään seulotaan ja sit huomenna ei, ja tänään haluttais amppelia ottaa ku sitä saattais olla tiiossa, että jos fiilistelen huomiseen (huom JOS) epävarmalt tuntuu.. mut anyways, ni jos juon vaik 5-8l vettä ennen seuloja ni onnistuuko se?
Ku tikusnpitäis näkyä myös bupr ja bentsot, et ne tuskin hävii siiit ku ollu pitkään kuurilla. Mut saaksen amfen häviin siitä tol vedenjuonil enne seuloje antamista ja beroccaa molempia orangea ja citrusta pääle.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
magiclymagical
- Apteekki
Vesikusi kikka toimii, koska sillon kusee oikeestaan pelkästään vettä, mut siinä kyl ei sit tosiaan näy mitään. Ja kun sulla varmaan pitäis näkyä nuo bupre ja bentsot ni aika ongelma on kyllä.
Eikä mitenkään että kannustaisin sua nyt ottaan sitä aata mut eihän se taida näkyä ku päivän tai pari muutenkin korkeintaan. Mut varmaan tiedostat riskit mitä tuossa voi menettää että en ala enempiä moralisoimaan.
Niin ja saattaa olla että kreatiiniarvot mitataan ja siitä näkee jos on vesitetty testi. Ei kyllä itellä oo ikää sitä testattu, kai ne sit vaa jos on syytä epäillä vesitystä. (liian vedenväristä kusta jne)
Eikä mitenkään että kannustaisin sua nyt ottaan sitä aata mut eihän se taida näkyä ku päivän tai pari muutenkin korkeintaan. Mut varmaan tiedostat riskit mitä tuossa voi menettää että en ala enempiä moralisoimaan.
Niin ja saattaa olla että kreatiiniarvot mitataan ja siitä näkee jos on vesitetty testi. Ei kyllä itellä oo ikää sitä testattu, kai ne sit vaa jos on syytä epäillä vesitystä. (liian vedenväristä kusta jne)
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
SadPanda
- LD50
Thanks, eli siis jos ns. Vesikusi toimii niin siinä ei näy pitkäaikaisesri käytetyt aineet kuten bentsot & suboxone (olen kh:ssa)
Ja kyl mulla itsehillintää löytyy, pitääpä laittaa jemmaan, "pahanpäivän varalle" eikä mitään tyhmiä riskejä. Eikä edes haluta stimuja, olen jot2nki ylpiä ittestäni. Eise amppeli ole sen arvosta että tuhoaisi oman hoitonsa , =)
Muutenki tämä selväpäisyys tehny hyvää niin miksipä sitä mennä pilaamaan
Ja kyl mulla itsehillintää löytyy, pitääpä laittaa jemmaan, "pahanpäivän varalle" eikä mitään tyhmiä riskejä. Eikä edes haluta stimuja, olen jot2nki ylpiä ittestäni. Eise amppeli ole sen arvosta että tuhoaisi oman hoitonsa , =)
Muutenki tämä selväpäisyys tehny hyvää niin miksipä sitä mennä pilaamaan
-
magiclymagical
- Apteekki
Juuri noin.
^
En tiiä sivuaako nyt topicia mut tuli vaa tässä mieleen että näkyykö ns.tutkaristimut vauhtina seuloissa? Ja jos ni mitkä?
Pelkästään amfetamiinijohdannaiset vai muutkin?
En tiiä sivuaako nyt topicia mut tuli vaa tässä mieleen että näkyykö ns.tutkaristimut vauhtina seuloissa? Ja jos ni mitkä?
Pelkästään amfetamiinijohdannaiset vai muutkin?
-
SadPanda
- LD50
Ainaki tota öööh toi 2, 3, 4, fluoroamfet näkyy metana tai molempina, kuinmyös noiden fluorometaversiot. Pikakusitesteris 10 paneelin, sitten empatogeeneistä esim noistcatinoneist kokemust et 4-mec amfena ja metana, mdpv ei näy pikaseulas muutako laajoissa helsinkii lähetettävissä seulois,Anyway ni mdpv näkyy siel ja varmasti ainaki kaikki fluoroversiot amfetamiinista näkyy pika(virtsa) ja varmasti myös laajoissa.
-
magiclymagical
- Apteekki
Joo eli se siitä tutkareilla seulojen kiertämisestä.
Ainaki tässä stimulanttien tapauksessa.
-
DJRollerz
- Psykonautti
Kävi tässä vähä huono homma ku kaveri jatko heraproteiinil ja maitohapoil pirii ja myi. Ostajalle tuli helvetin paska olo ja ois kiva tietää et johtuks se noist jatkeaineist. Voisko joku kokeneempi valaista asiaa.
¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ĎĴ ŔŐĹĹĔŔŹ °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
-
mb1
- Lepakko
Mul meta sekoittaa pään, Touhuaa 24/7 kaikkea sekaisin ja luulee olevansa selvä päinenDexma wrote: Sen jälkeen mitä oon metaa kokeillut niin eipä sitä fiilistä oikein katupiristä oo saanut. Tästä oon kuullut vähä kahta puhetta, että Suomessa usein ois metaa jatkettuna ja myytäis pirinä ja ettei Suomessa paljoo meta pyöri noissa pireissä vain enemmän dex ja raseemista muotoo.
-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"
APO
APO
-
SadPanda
- LD50
Mut ainakin noista mdpv-analogeista esim alpha-pvp (a-pvp) ei pikaseulassa näy, kuin myöskään 4-meppp. Nyt oottelen stadin seulojen tuloksia et miten tulevatko sielä esille. Mut jooh, emmä ainakaan enää jaksa sitä kuumottelua ku nyt o 1 merkintä korvaushoidossa ja 2 lisää ni ulos hoidosta. Mutta nii , tuossa on pari stimua mikkä ittellä ei näkyny pikaseulassa vaikka vetelin koko edelisen illan. Mut emt aika shitty stimulants.magiclymagical wrote:Joo eli se siitä tutkareilla seulojen kiertämisestä.![]()
-
sirkkasorkka
- Psykonautti
Vastaan nyt hieman vanhaan viestiin, mutta menköön, eli on tullut muutaman kerran, ja joka kerralla ollut aivan helvetin hyvää tavaraa.Skilla wrote:zerk wrote:
onko kellekkään tullu semmosta kinuskikastikkeen näköstä piriä vastaan? näytti aikasen hurjalta ku siitä jätkät rupes karstalusikal kaapimaan klikkiin sitä..
Ei, SSRI-lääkkeet eivät vaikuta pirin toimivuuteen, toisinkuin esim: MDMA:n. Itsellänikin Sertralin SSRI-lääke 50mg/pv(mieto annos tosin), muttei vaikuta.Vape wrote:
e: kävi sekin mielessä että voiko ssri-lääkitys laimentaa vaikutuksia?
-
mentalhell
- Kameleontti
Vuoden aikana tippunut 5 hammasta ja kaksi niistä aika helvetin näkyvillä. Syö päätä aivan helvetisti, paljoa jaksa hymyillä mut jos sitä jotkut muovileegot joskus sais tai jotain. Juuri tuon narkkarin hymyn olen onnistunut kehittämään, hampaiden pesulla ei ole mitään merkitystä kun suu happanee ja jatkuvasti kirskuttaa yhteen hampaita.narcocorrido wrote:Taitaa piri-hampaat johtua siitä, että suu kuivuu ja tollanen ei ole hampaille hyväksi. Kun normaalisti suu on kuitenkin jatkuvasti kostea. Vedät sitten säännöllisesti parin päivän piri putkia, pesemättä hampaita. Suu kuivana. Siihen vielä päälle mahdollinen leukojen jauhaminen/hampaiden narskuttelu+tupakat, sokeri-tuotteet jne. Niin ei hyvää tee.
Mutta merkittävin seikka hampaiden kanssa on kuitenkin geenit. Suurella osalla opiaatti-narkeista on suu aivan paskana, vähintään tyyliin 30% hampaista tippunut, monella ei ole ainuttakaan. Kun taas itsellä, vaikka nistannut aika urakalla(paljon enemmän kuin moni noista hampaattomista), niin ei ole siltikään yksikään hammas lähtenyt ja hampaat hyvässä kunnossa/valkoisena.![]()
Se on kyllä aika söpö se monen narkkarin hymy, kun joillain pelkät ikenet jäljellä.![]()
Samaa tapahtuu, mennyt jopa yö tehdessä asioita joilla ei ole mitään merkitystä, eikä mitään järkeä jälkeenpäin mietittynä. Muutaman kerran olen suuttunut kun on sanottu että olen todella sekava, ja juuri tuo "täysin selvinpäin" olo ollut. Hävettää. Ihmiset kun joille kilahdin etten ole sekaisin, on sellasia että sain pari viikkoa hävetä aika rankasti käytöstäni. Joskus saatan esim. asunnon tavaroita järjestellä koko yön ja aamulla huomata että kämpässä on kaikki päin vittua, muuta vastaavaa myös monesti.Mul meta sekoittaa pään, Touhuaa 24/7 kaikkea sekaisin ja luulee olevansa selvä päinen![]()
-mb
Ja juurikin metapiriä ollut yleensä (Seulassa näkynyt meta). Normaalia amfea pitää kiskoa pitempään että menee tuohon tilaan missä jumittaa jotain täysin joutavaa asiaa tuntikaupalla menettäen ajantajun täysin. Metalla käytös menee tuohon suuntaan hyvin nopeasti.
Tuota vihreätä piriä on tullut jauheena (Ihan kohtuullista, grammalla valvoi vuorokauden about.) ja tahnana. (Paskaa. 0,5 g ei tuntunut juuri miltään.) Väri on ollut melko räikeän vihreä.
Last edited by mentalhell on Thu 05 Sep 2013, 19:04, edited 1 time in total.
-
mentalhell
- Kameleontti
Tällä hetkellä Suomessa liikkuva ruskea piri on kuulemma ainakin joillakin ollut kuulemma todella hyvää. Uskon että jos saat sitä niin ettei ole jatkettu pilalle, on se ainakin kohtuullista tavaraa. Sen verran pieni maa että hyvin mahdollista että on samasta erästä.Stickyicky wrote:Mites tollanen vähän ruskean värinen piri? Kokemuksia? Mistä väri tulee?
Ihan ok tavaraa kuitenkin.
Jopa vaalean sinistä tahnaa tuli nähtyä, oli vielä melko hyvää. Ei enää oikein jaksa yllättyä kun tuota ainetta tuntuu olevan ties missä väreissä ja sävyissä. Vedot silti oli ainakin ihan täysin värittömät joten tuskin mitään elintarvikeväriä on ollut kun ei liuennut vetoihin mukaan.
Sen verran epäilyttävissä oloissa tuota ainetta varmasti valmistetaan ja lähtöaineet / tekijät tuskin aina ovat mitään Walter Whiteja, niin eri epäpuhtaudet varmasti värjäävät tuota ainetta ties mihin sävyyn. Ja toisinaan myös myyjät itse tekevät sen. (Typerää.)
Amfetamiinisulfaatin puhdistaminen ei ollut erityisen vaikea prosessi kun tutkin asiaa. Hyvin mahdollista että kokeilen joskus, näkisi omin silmin miten paljon se hyväkin vauhti sisältää sitä itseään. Eihän se tosin täysin puhtaaksi koti oloissa mitenkään tule mutta "puhtaaksi" että sentään suurin osa tavarasta olisi sitä itseään, mistä saisi käsityksen sellaisen perushyvänkin vauhdin vahvuudesta aivan konkreettisesti.
-
mentalhell
- Kameleontti
Ja joku kysyi tuosta kauan amfetamiini näkyy, niin itselläni menee 3 - 4 vuorokautta VÄHINTÄÄN. Pahin on ollut 7 vuorokauden jälkeen tullut täysin positiivinen tulos. Tässä kyllä varmasti vaikuttaa joku henkilökohtaisuus ja se että olen ainetta tunkenut itseeni paljon ja pitkään. Eli siis sitä sanoin että kunnon kuurin jälkeen hyvin mahdollista että 4 - 7 vuorokautta kestää puhdistua virtsa seulan tulos, tai sitten oma kehoni on hajalla.
-
sirkkasorkka
- Psykonautti
mentalhell wrote:Tällä hetkellä Suomessa liikkuva ruskea piri on kuulemma ainakin joillakin ollut kuulemma todella hyvää. Uskon että jos saat sitä niin ettei ole jatkettu pilalle, on se ainakin kohtuullista tavaraa. Sen verran pieni maa että hyvin mahdollista että on samasta erästä.Stickyicky wrote:Mites tollanen vähän ruskean värinen piri? Kokemuksia? Mistä väri tulee?
Ainakin PK-seudulla joku lähes 8kk sitten törmäsin muutamaan otteeseen ruskeeseen, paremminkin toffeen väriseen piriin, joka on ollut tahnaa, muttei liian tahnamaista.
Oli sellanen parin ketolan biitti hallussa ja siitä kun leikkas oikein terävällä ja ohuehkolla veitsellä nolla kakkosen biitin ja heitti nassuun ja muutamalla hömpsyllä alas, niin toimi kyllä pitkään, vahvasti ja kaikin puolin hyvin.
Oiskohan mwitä ollut sellanen viiden hengen posse ja kaikki muut rätkäs räpylän, itte sinoastaan oraalisesti nautin ja hyvin toimi. Tulispa sitä samaa nyttenkin vastaan, siitä kehtais PK-seudulla jopa 40€/g maksaa.
-
Personaes
- OD
Toimii "vesikusi" kuten joku sanoi, korvaushoidossa tuo on vaan huono, kun tosiaan pitäisi näkyä ainakin korvaushoito lääke. Mutta hätä tapauksessa tollein saa ainakin pelattua vähän lisää aikaa, kun uudet seulat vaikka seuraavana tai parin päivän päästä. Eli ne ei siis hyväksy sitä vesikusta seulaksi(ainakaan täällä enää), mutta eivät myöskään suhtaudu positiivisena vaan laittavat uuteen seulaan.Kertokaas onko se "vesikusi" pelkkä legenda vai miten sen pitäs mennä?
Selitykseksi vesikuselle voit vaikka sanoa, että ollut krapula ja juonut vitusti vettä tms.
Kuinka paljon muuten vaikuttaa otettu annos seuloissa näkymiseen?
Onko tuo amfen näkyvyys 3-5vrk siis yhdestä piri-illasta vai yhdestä annoksesta noin suurinpiirtein siis?
Sitten vielä tähän vahvuus keskusteluun.
Minkä vahvuista prosenteissa about sellainen hyvähkö katu-piri on, jota toimii 0.1g hihaan tosi hyvin(strong dose)? 35-40%?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
MethAciD
- Lepakko
Kyl sitä on pk-seudul ollu tos ihan 2 kuukauden sisää paljonki näkyvis, mut mun mielestä ollu liian märkää tahnaa ja etenkin tälläselle joka haluu rääkkää mielummin nenää ku käden seksikkään sykkiviä suoniasirkkasorkka wrote:mentalhell wrote:Tällä hetkellä Suomessa liikkuva ruskea piri on kuulemma ainakin joillakin ollut kuulemma todella hyvää. Uskon että jos saat sitä niin ettei ole jatkettu pilalle, on se ainakin kohtuullista tavaraa. Sen verran pieni maa että hyvin mahdollista että on samasta erästä.Stickyicky wrote:Mites tollanen vähän ruskean värinen piri? Kokemuksia? Mistä väri tulee?
Ainakin PK-seudulla joku lähes 8kk sitten törmäsin muutamaan otteeseen ruskeeseen, paremminkin toffeen väriseen piriin, joka on ollut tahnaa, muttei liian tahnamaista.
jne..:
On ollu ihan toimivaa, vittumaista väsätä ja juotuna/liuottamalla suussa maku ihan hirvee.
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
-
frapathea
Viimeisestä annoksesta lukien. Amfetamiini on vesiliukoista eikä varastoidu rasvakudokseen, joten kannabiksen tyylistä putkien aiheuttamaa pitkittynyttä näkyvyyttä virtsasta ei ilmene.narcocorrido wrote:Onko tuo amfen näkyvyys 3-5vrk siis yhdestä piri-illasta vai yhdestä annoksesta noin suurinpiirtein siis?
-
shinsou
- Psykonautti
Tuli taas tyypattua vaaleanpunaista tahnaa 0.5g IV:nä. Täytyy sanoa, että hyvin pöhisee, sain vielä pirivetojen jälkee snadit subuvedot kylkee ja sit viel hatsia =) Muikiaa! täs aamul vois testailla viel 0.5 pommina ja subuvedot -> priimaa duunissa!
-
shinsou
- Psykonautti
Tuli tosiaan otettua pommilla se puoli ketolaa.
Sattui kuitenkin niin ikävästi, että lensi laatta n. tunti ottamisen jälkeen, eli menikö ne nyt hukkaan?
Oli kiva siivota laattaa vessan edestä prkl oli vessa varattu niin ei kerenny pytylle. -,-
Noh sellasta sattuu paremmisakin piireissä =D
Sattui kuitenkin niin ikävästi, että lensi laatta n. tunti ottamisen jälkeen, eli menikö ne nyt hukkaan?
Oli kiva siivota laattaa vessan edestä prkl oli vessa varattu niin ei kerenny pytylle. -,-
Noh sellasta sattuu paremmisakin piireissä =D
-
xxx-men
- Kameleontti
Ei vissiin tainnu olla mistään parhaimmasta päästä jos nollafemman jouduit tempaseen?shinsou wrote:Tuli taas tyypattua vaaleanpunaista tahnaa 0.5g IV:nä. Täytyy sanoa, että hyvin pöhisee, sain vielä pirivetojen jälkee snadit subuvedot kylkee ja sit viel hatsia =) Muikiaa! täs aamul vois testailla viel 0.5 pommina ja subuvedot -> priimaa duunissa!
-
Huiko
- LD50
Eipä nää nykyset pirit mitään kovin stydejä tunnu olevan, kun edellisen kerran ilman toleja nykästiin kahteen henkilöön 1g eikä toiminu. Se hommattiin katupirin laatusena. Nyt sitten viimemmäksi kun maistelin (myös ilman toleja) 0,25 amfea jota mainostettiin 60%:ksi niin justiinsa olot sai. En tiedä sitten missä vika, aineissa vai miehessä loppulta...
Myydäänkö näille testereitä?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
xxx-men
- Kameleontti
Ei oo kyl tullu vastaa ku kans koittanu ettii, Kai niitäki luulis jossain olevan. Cocaine Purity Test kittejä kyllä lötyy.Kallio wrote: