Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
Freshi
- Psykonautti
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
Käytin subua n. 3 kk 2-3 kertaa viikossa. Useimmiten otin kahtena päivänä putkeen subua, sit pari päivää kontteja, päivän subua, ja taas kaks päivää kontteja. Nyt ollut n. 2 viikkoa pelkillä konteilla. Tän ajan on ollut kylmä-kuuma-hikoilua, päänsärkyä jne. Siis voiks mulla oikeesti olla reflat? Hieman nihkeää näillä lämpötiloilla on, kun öisin oon parin tunnin välein herännyt hikoiluun ja tai paleluun...
-
Dexma
- Moderator
Jännää jos oot konteilla ja silti refloissa vai kuinka usein otat noita kontteja? Kyl tos ajassa kovalla käytöllä jo pienen fyysisenriippuvuuden saa aikaseksi.Freshi wrote:Käytin subua n. 3 kk 2-3 kertaa viikossa. Useimmiten otin kahtena päivänä putkeen subua, sit pari päivää kontteja, päivän subua, ja taas kaks päivää kontteja. Nyt ollut n. 2 viikkoa pelkillä konteilla. Tän ajan on ollut kylmä-kuuma-hikoilua, päänsärkyä jne. Siis voiks mulla oikeesti olla reflat? Hieman nihkeää näillä lämpötiloilla on, kun öisin oon parin tunnin välein herännyt hikoiluun ja tai paleluun...
Itellä tulis enemmän reflat tollasella subu kontti vaihtelemisella
-
paarmasisti
- Apteekki
Maailmalla on geneerisiä versioita Subutexistä/Suboxonesta - milloinkohan rantautunevat Suomeen?
http://www.bluelight.ru/vb/threads/4855 ... ic-Subutex
http://www.bluelight.ru/vb/threads/6678 ... -Released!
P.S. Ei ainakaan Fimean haulla löytynyt geneeristä buprenorfiinia.
http://www.bluelight.ru/vb/threads/4855 ... ic-Subutex
http://www.bluelight.ru/vb/threads/6678 ... -Released!
P.S. Ei ainakaan Fimean haulla löytynyt geneeristä buprenorfiinia.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
Freshi
- Psykonautti
Siis kontteja otan 4-5 kertaa viikossa joku 100mg/vrk. Kontteihin oon koukussa ollut pitkään, mut tossa subulla sain pidettyä välipäiviä. Joskus viime vuonna ton subuilun aloitin, mut olin alkuvuonna kuukauden jo ilman, eikä silloin tullut refloja. Ei nyt oo mitään psyykkistä subua kohtaan, vaan näitä pelkkiä fyysisiä oireita. Siirtynyt nyt sit päivittäiseen konttien vetämiseen..Dexma wrote:Jännää jos oot konteilla ja silti refloissa vai kuinka usein otat noita kontteja? Kyl tos ajassa kovalla käytöllä jo pienen fyysisenriippuvuuden saa aikaseksi.Freshi wrote:Käytin subua n. 3 kk 2-3 kertaa viikossa. Useimmiten otin kahtena päivänä putkeen subua, sit pari päivää kontteja, päivän subua, ja taas kaks päivää kontteja. Nyt ollut n. 2 viikkoa pelkillä konteilla. Tän ajan on ollut kylmä-kuuma-hikoilua, päänsärkyä jne. Siis voiks mulla oikeesti olla reflat? Hieman nihkeää näillä lämpötiloilla on, kun öisin oon parin tunnin välein herännyt hikoiluun ja tai paleluun...
Itellä tulis enemmän reflat tollasella subu kontti vaihtelemisella
BTW ei tullut refloja silloin, kun tota vaihtelua tein parin päivän välein. Tyyliin päänsärkyä oli, ei muuta...
-
Dexma
- Moderator
Erittäin jännittävää.Freshi wrote: Siis kontteja otan 4-5 kertaa viikossa joku 100mg/vrk. Kontteihin oon koukussa ollut pitkään, mut tossa subulla sain pidettyä välipäiviä.
Ei noiden noin pitäis toimia
Tai sit.
Ooks ottanut xonee vai texii? Kumminkin bupre toimii pitkään kehossa ja tietyllä tapaa poistaa just noiden konttien vaikutuksen, mut en silti keksi mitään syytä miksei kontit vie sulta noita refloja pois.
Ja kuinka pitkään nyt oot ollut ilman bupree? Jos ei tyyliin pariin viikkoon ole lähtenyt reflat niin sekin kummallista olis.
Jätkällä on kumminkin niin isot opiaatti tolet kertynyt jotenkin mystisesti ettei vain 100 milliä konttia toimi ja silti paleltaa...
Sekään ei kyl kävis mun järkeen.
Asiasta toiseen. Itellä tossa tullut jo aika kauan oltua ilman bupren päivittäiskäyttöö. Sit välillä kokeilin ottaa aina silloin tällöin yhen päivän ajan bupree yleensä kyseessä oli just kerran viikossa kiskomista. Nyt tuli sit ennen viikonloppua otettua tyyliin puoltoista päivää, että otin puolikkaan pallon kahen päivän aikana niin, että viimeinen laini (varmaan joku alle millin) oli aamulla klo 8. Edellisen päivän olin kiskonut kokoajan bupree. Reflasta oloa puski tosta noin 2 päivän päästä ton kuosin jälkeen. Aika varovainen kyl saa olla, ettei tuu huono olo aina välillä tästä kuosaamisesta.
-
Freshi
- Psykonautti
^Texiä käytin, xoneen en oo ikinä koskenut, eikä oo vastaankaan tullut. Noi reflat loppui n. 2,5 viikon kohdalla vikasta subusta.
Mut asiasta toiseen. Voiko jotenkin nopeuttaa bupren poistumista elimistöstä? Frendi käyttänyt hyvin samalla tavalla kuin mä subua ja kontteja, ja vielä texiä käyttänyt pari päivää sitten ja luultavasti sillä on pian seulat korvaushoitoa varten, jossa ei subu sais näkyä. Eli subuhan näkyy seuloissa kai 7-14 vrk, mut voiko nopeuttaa poistumista?
Mut asiasta toiseen. Voiko jotenkin nopeuttaa bupren poistumista elimistöstä? Frendi käyttänyt hyvin samalla tavalla kuin mä subua ja kontteja, ja vielä texiä käyttänyt pari päivää sitten ja luultavasti sillä on pian seulat korvaushoitoa varten, jossa ei subu sais näkyä. Eli subuhan näkyy seuloissa kai 7-14 vrk, mut voiko nopeuttaa poistumista?
-
magiclymagical
- Apteekki
Liikunta auttaa nopeuttamaan aineenvaihduntaa ainakin, ja sit tee ja kahvi mut noista varmaa aika pieni hyöty.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
Musta8
- Lepakko
Siis ihan vitun älytön määrä menee tätä ainetta. Tänä pelkästää rätkässy 6 teemua. Eile 4 teemua. Sitä edellisinä päivinä listatolkulla menny Subua.
Vähäsen jännittää huominen. 1 teemu jäljellä aamuksi. Sitä tulee jo 5 tunnin jälkeen kipeeksi..
Vähäsen jännittää huominen. 1 teemu jäljellä aamuksi. Sitä tulee jo 5 tunnin jälkeen kipeeksi..
Hi..!
-
Petri6
- OD
Eikös korvaushoitoa varten juuri pidäkin opioidien näkyä?Freshi wrote:^Texiä käytin, xoneen en oo ikinä koskenut, eikä oo vastaankaan tullut. Noi reflat loppui n. 2,5 viikon kohdalla vikasta subusta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Timp3
- Kameleontti
Ei jos on metadoni hoidossa (eikö tuossa kuitenki ollu kyse bupren näkymisestä).. Eipä tuota bupren poistumista voi oikeen nopeuttaaPetri6 wrote:Eikös korvaushoitoa varten juuri pidäkin opioidien näkyä?Freshi wrote:^Texiä käytin, xoneen en oo ikinä koskenut, eikä oo vastaankaan tullut. Noi reflat loppui n. 2,5 viikon kohdalla vikasta subusta.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
LeFairylette
- OD
Miks pitää vetää jos TIETÄÄ seulojen olevan tulossa?
sori vaan tämä huomautus, mut ihmetyttää...
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
zerk
Oletko koskaan vetänyt kamaa, vaikka olet tietänyt sen tekevän sulle vahinkoa?BlisSeeker wrote:Miks pitää vetää jos TIETÄÄ seulojen olevan tulossa?
Heikko impulssikontrolli, addiktio jne...
-
LeFairylette
- OD
Olen joo, joka päivä.
Mut jos on hoidossa, ja tietää että seulat tulossa... Äh en mä osaa selittää mitä tarkotan..
Mut jos on hoidossa, ja tietää että seulat tulossa... Äh en mä osaa selittää mitä tarkotan..
-
Timp3
- Kameleontti
Taidan tietää mitä tarkotat. Ollaanko hoidossa sen takia, että saa ilmaset doupit vai sen takia että saadaan riippuvuus hallintaan?BlisSeeker wrote:Olen joo, joka päivä.
Itellä ei oo tarvinu jännittää seuloja kertaakaa, koska oon pysyny vain siinä xonen liuotuksessa. En oo ottanu mitää ylimäärästä päälle.
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
LeFairylette
- OD
Timp3 juuri niin. Et jos on hoidossa nii kui tarttee sit kurauttaa se... Tietty jos motivaatio lopettamiseen ei ole hyvä. Mut nyt menee niin asian vierestä että vaikenen.
-
Freshi
- Psykonautti
Öh, sen verran tarkennan, etten oo korvaushoidossa, eikä myöskään frendini. Kaveri kyllä yrittää päästä korvaushoitoon, muttei pääse xoneen, jos bupre näkyy seuloissa.
-
SadPanda
- LD50
Öh mitähän sanoisin. Mä olen täysin yllättyny nykyisestä tilanteestani. Toi osastojakso teki nin vitun hyvää. Kh- on täydessä vauhdissa, ja olen löytänyt paljon asioita muita ja jopa kieltäytynyt yksistä valmiiks tehdyistä mdpv vedoista & toinen oli vauhtia kaveri ois nakannu mut nääh. Mulle saa riittää noi stimut, oikeasti jos mieli kirkastuu ja ajatus kulkee muka näin paljo paremmin kun on aikaa miettiä muitaki asioita ku mistä seuraava dose tai sit et mistä sais rahaa et sais vitun kallista subua. Niin mä olen kyllä jokseenki ylpeä itestäni.
Dexma sä kirjotit hyvin ton et pidä sitä vaik sairaslomana tms. Juu, niin mä aluks ajattelin ja se toimi. nyt vasta pääsin pitkästä aikaa kunnolla rauhassa tsekkailee foorumia. Hyi helvetti noita mun kirjotuksia ja ajatuksia aikasemmin. Ihanku ois alkanu joku uus sivu mun elämässä.
Täytyy sanoa et mun kohalla tämä oli täysin oikea juttu. Ja lähinnä tuntuu et se motivaatio & innostuminen asioista on osunu nimenomaan doupin kohdalle. Siis tylsistyttää ajatuskin siitä et sekoilis tuolla monkeydust päissään ja floodais yöt mutsin luona vittu pv päissään irkkiin jotain random epärealistista paskaa unelmista mitkä voi toteutua lähinnä jos niihin uskoo, mä oon huomannu et uskomalla et pystyy ja kykenee ja onnistuuu pääsee niin vitun pitkälle!!!
Mä olen velkaa, mut maksan myös velkojani pois, sitte on suurimmat huolet mitä on jäljellä niin järjestetty pois päiväjärjestyksestä. (eikä puhuta edes isoista summista)
Mutta silti jotenki mä olen saanu takas jotain sitä eloisuutta mitä mussa on joskus ollu, ja mitä mussa oli aina vaan sillon ku otin jotain nopeita, tai sit valvoin ja sekoilin. Oikeastaan mua hävettää suurimmat osat niistä ja toisaalta mua naurattaa koska oonhan mä ollju ihan vitun sekasi verrattuna mitä nyt olen. Ohhoh tulee kiire täs päivän liotteluun.
Kaikile voimia ja jaksamista ja herran siunausta
Edit: Tarkennan et siis motivaation ja innostumisen MENETYS, doupin suhteen.
Ja pysyn niinku timpeki on sanonu pelkässä xoneliotuksessa. =) Timp3 oli tagannu ittesä 78
Mäki meinasin mut vittu unohtu sit ennenku lähin sieltä 
Dexma sä kirjotit hyvin ton et pidä sitä vaik sairaslomana tms. Juu, niin mä aluks ajattelin ja se toimi. nyt vasta pääsin pitkästä aikaa kunnolla rauhassa tsekkailee foorumia. Hyi helvetti noita mun kirjotuksia ja ajatuksia aikasemmin. Ihanku ois alkanu joku uus sivu mun elämässä.
Täytyy sanoa et mun kohalla tämä oli täysin oikea juttu. Ja lähinnä tuntuu et se motivaatio & innostuminen asioista on osunu nimenomaan doupin kohdalle. Siis tylsistyttää ajatuskin siitä et sekoilis tuolla monkeydust päissään ja floodais yöt mutsin luona vittu pv päissään irkkiin jotain random epärealistista paskaa unelmista mitkä voi toteutua lähinnä jos niihin uskoo, mä oon huomannu et uskomalla et pystyy ja kykenee ja onnistuuu pääsee niin vitun pitkälle!!!
Mä olen velkaa, mut maksan myös velkojani pois, sitte on suurimmat huolet mitä on jäljellä niin järjestetty pois päiväjärjestyksestä. (eikä puhuta edes isoista summista)
Mutta silti jotenki mä olen saanu takas jotain sitä eloisuutta mitä mussa on joskus ollu, ja mitä mussa oli aina vaan sillon ku otin jotain nopeita, tai sit valvoin ja sekoilin. Oikeastaan mua hävettää suurimmat osat niistä ja toisaalta mua naurattaa koska oonhan mä ollju ihan vitun sekasi verrattuna mitä nyt olen. Ohhoh tulee kiire täs päivän liotteluun.
Kaikile voimia ja jaksamista ja herran siunausta
Edit: Tarkennan et siis motivaation ja innostumisen MENETYS, doupin suhteen.
Ja pysyn niinku timpeki on sanonu pelkässä xoneliotuksessa. =) Timp3 oli tagannu ittesä 78
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Dexma
- Moderator
Eniten itselles, ja vain siinäkin hyvän elämän.SadPanda wrote:
Mä olen velkaa,
Just toi sairasloma asenne on mun mielestä hyvä, silloin pitää jotenkin ittensä helpommin linjassaan olla selvinpäin. Tai itellä oli sillai, että päätin olla tietyn aikaa selvinpäin ilman bupree ja sen jos sain olin jo tyytyväinen itteeni, mut sen jälkeen on kyllä sillain ittestään löytynyt vähän sitä suuntaa mitä tää oma suhtautuminen bupreen tulee oleen jatkossa. Omalla painolla paras tulee, muistaa vain ettei paina liikaa mihinkään suuntaan äkkiä heilahtaa toiseen suuntaan. Eli siis ILMAN PAINEITA. Jos kukaan tajus mitä tarkoitin?
Kandee vain miettiä, että mitä elämässä oikeasti haluaa ja sen jälkeen alkaa pyrkiä siihen. Sitä tekemällä se kaman veto tuntuu vähemmän pahalta itsessään ja vähemmän aiheuttaa ongelmia. Kama voi estää paljon elämässä, vaikkei se mikään kaiken pahan alku ja juuri ole ikinä. Helpointa siihen päihteilyyn on jäädä jumiin joka estää tekemästä niitä unelmia... Jos elämä on sellaista, että vahingossa menee päivät ihan sekaisin tai etsiessä päihteitä niin jää aika moni muu juttu tekemättä mitä haluais tehä OIKEASTI.
Mä haluisin olla huippukitaristi, jätin sekoilun pois ja aloin käyttään kevyesti jotain bupree päivittäin ja tein töitä unelman eteen. Parempi se, kuin makaa sängyn pohjalla psykedeeleissä päivästä toiseen. Nyt mä yritän mennä lääkealan perustutkintoon niin siellä ei voi buprea käyttää päivittäin eikä muitakaan huumeita eli nyt taas aika muutokseen. Sit mulla on vielä Mount Everest valloittamatta... Siellä ei missään vitun nimessäkään kauheen pihalla sais olla.
"Silloin, kun ei tiedä mihinkä haluaa mennä ei ole oikein väliä mihin mennä" sanoi Irvikissa.
"Mut aina kandee ehkä yrittää silti mennä johonkin ja silloin hurjimmat unelmat voi olla niitä suuntia" mietti Dexma, päätellessään polkua minkä valitsi.
Tai.
Vähemmän paska puhetta kuoseissa.
Vähemmän turhaa kuosia ja enemmän siistejä tekoja. Taitaa olla mulla ainankin tie onnellisuuteen.
-
Timp3
- Kameleontti
HeheSadPanda wrote:Timp3 oli tagannu ittesä 78Mäki meinasin mut vittu unohtu sit ennenku lähin sieltä
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
kytkinlevy
- Karvakuono
Miten toimii Temgesic kielen alla? IV ei oikein nappaa.
Kotona ja matkoilla.
-
xxx-men
- Kameleontti
Mites plugaaminen? Mut jos ei sekään niin suosittelen nasaalista nauttimistapaa.kytkinlevy wrote:Miten toimii Temgesic kielen alla? IV ei oikein nappaa.
-
kytkinlevy
- Karvakuono
Joo, toi nasaalinen sitten varmaan. Texit mun mielestä ei kovin hyvin toimineet nasaalisesti.xxx-men wrote:Mites plugaaminen? Mut jos ei sekään niin suosittelen nasaalista nauttimistapaa.kytkinlevy wrote:Miten toimii Temgesic kielen alla? IV ei oikein nappaa.
Mutta kokeillaan. Kiitokset.
Kotona ja matkoilla.
-
SadPanda
- LD50
Miten pitäisköhän tehdä korvaushoitopotilaille ihan oma topic? eikö olis idaea. Teen sen tänne hitaisiin poistakaa se ja laittakaa tähän ketju sit jos se on väärin tai vastoin sääntöjä....
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
eNZYMe
- OD
Vedin varmaan kohta 3 vuoteen ekan kerran buprea. Kaveri tarjosi n. 1.5mg Suboxone lainit. Vajaaks jää mun tolella. Toimii paljon heikommin kuin unikkotee, mutta vittumainen päänsärky tulee tosta xonesta. Eikä ollut eka kerta. Xone ei taida vaan oikein sopia mulle. Texistä varmaan ikinä tullut päänsärkyä.
-
eNZYMe
- OD
Vedin 3 vuoteen ekan kerran buprea. Kaveri tarjosi n. 1.5mg Suboxone lainit. Vajaaks jää mun tolella. Toimii paljon heikommin kuin meitsin normi unikkoannos, mutta vittumainen päänsärky tulee tosta xonesta. Eikä ollut eka kerta. Xone ei taida vaan oikein sopia mulle. Texistä varmaan ikinä tullut päänsärkyä.
Onko kenelläkään muulla samansuuntaisia sivuvaikutuksia Suboxonella? Texikään ole lähellekään hintansa arvoista, mutta xonea en tule varmaan ottamaan enää ikinä. Tuntuu naloksoni latistavan euforiaa ja tekävän päänsärkyä vaikka käytännössä ei kai pitäisi vaikuttaa mitenkään. Rationaalisena ihmisenä pidän placeboa toki mahdollisena selityksenä, mutta selvästi tämä xone tuntuu texiä huonommalta tavaralta mun aivokemialle.
Onko kenelläkään muulla samansuuntaisia sivuvaikutuksia Suboxonella? Texikään ole lähellekään hintansa arvoista, mutta xonea en tule varmaan ottamaan enää ikinä. Tuntuu naloksoni latistavan euforiaa ja tekävän päänsärkyä vaikka käytännössä ei kai pitäisi vaikuttaa mitenkään. Rationaalisena ihmisenä pidän placeboa toki mahdollisena selityksenä, mutta selvästi tämä xone tuntuu texiä huonommalta tavaralta mun aivokemialle.
-
xxx-men
- Kameleontti
Mulla sama homma xonen kanssa. Vittumainen päänsärky ja muutenkin olo on semmoinen kuin jäisi jotenkin vajaaksi. Silloin ku vedin päivittäin subua ja ja kitkut paino päälle niin tuntu aina ettei xone vieny refloja kokonaan koskaan pois. Kyllä xone on minunkin mielestä todistettu kehnommaksi tavaraksi kuin normi texi.eNZYMe wrote:Vedin 3 vuoteen ekan kerran buprea. Kaveri tarjosi n. 1.5mg Suboxone lainit. Vajaaks jää mun tolella. Toimii paljon heikommin kuin meitsin normi unikkoannos, mutta vittumainen päänsärky tulee tosta xonesta. Eikä ollut eka kerta. Xone ei taida vaan oikein sopia mulle. Texistä varmaan ikinä tullut päänsärkyä.
-
eNZYMe
- OD
Samanlaiset kokemukset mulla. Toki viimeksi xonea tuli otettua silloin kun buprea myös käytin säännöllisesti.
Anyway, onneksi nyt alkoi tuleen lähemmäksi normi teksiolo, melkein 8 tuntia nokista. Ensimmäiset 4 tuntia oli miedot vaikutukset, sitten 3-4 tuntiä pää kipeänä. Nyt päänsärky haihtui ja alkoi jopa mietoa euforiaa tuntumaan. Ehkä tuo naloksoni alkaa postumaan elimistöstä.
Anyway, onneksi nyt alkoi tuleen lähemmäksi normi teksiolo, melkein 8 tuntia nokista. Ensimmäiset 4 tuntia oli miedot vaikutukset, sitten 3-4 tuntiä pää kipeänä. Nyt päänsärky haihtui ja alkoi jopa mietoa euforiaa tuntumaan. Ehkä tuo naloksoni alkaa postumaan elimistöstä.
-
zerk
Kuulostaa kovin tutulta - xone on aiheuttanut mulle myös päänsärkyä välillä, kun taas teksin tai teemujen kanssa vastaavaa ongelmaa ei ole koskaan ollut.
-
Petri6
- OD
Olisi poistunut jo aikaa sitten. En kyllä tiedä mikä ihmisillä tuossa on, itse en nasaalisessa käytössä ole koskaan huomannut mitään eroa eri buprenorfiinituotteiden välillä.eNZYMe wrote:Samanlaiset kokemukset mulla. Toki viimeksi xonea tuli otettua silloin kun buprea myös käytin säännöllisesti.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Dexma
- Moderator
Huomannut ite, että xonessa on sellainen katto annos kerralla, eli aina joku 2,5 pystyy ottaan sit pystyy buustailla sitä isommat ei tee sen enempää oloja. Muilla bupre tuotteilla tuo katto on enemmän tuolla 3 millin puolella. Xonen kohdalla yleensä buustaan sit jonkun 3 tunnin päästä.Petri6 wrote: En kyllä tiedä mikä ihmisillä tuossa on, itse en nasaalisessa käytössä ole koskaan huomannut mitään eroa eri buprenorfiinituotteiden välillä.
Mun mielestä tosi pieni ero, ja mielelläni maksan xonesta sen 20 euroo vähemmän mitä monesti pyydellään jopa teksin ja xonen välillä.