Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
LeFairylette
- OD
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
Joo, ite väsään vedot heti silmät avattuani, muuten ei jaksa tehdä mitään...
Nyt olen pakosta ollu neljä päivää vai viis päivää ilman, ja ei vittu tätä hikoilua/kylmää, vatsanväänteitä, väsymystä, haukottelua, särkyä....
Tässä sormet syyhyten venaan että saan mun pallot käteen, klikkiin, pumppuun ja suoneen...
Nyt olen pakosta ollu neljä päivää vai viis päivää ilman, ja ei vittu tätä hikoilua/kylmää, vatsanväänteitä, väsymystä, haukottelua, särkyä....
Tässä sormet syyhyten venaan että saan mun pallot käteen, klikkiin, pumppuun ja suoneen...
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
Velho
- LD50
Sen saa mitä tilaa! Onneksi itse pääsin tästä eroon tosin metadoniin vaihtui 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Scarlett
- Lepakko
LeFairylette, pääset ja muutkin pääsee. Vaatii vaan sen oikeen motivaation, oon elävä esimerkki.
Uskon suhun ja muihin, kun vaan saatte kasaan sen oikeen päätöksen niin siitä se lähtee.
Se on pelottavaa ja hirveetä. Samoin reflat on. Ränniin meni mullakin ikuisuuden kaikki. Ja arvaa kun tota oireilua kesti kolmatta viikkoa, ekan viikon ne vaan pahenee ja puolentoista viikon kohdalla alkoi hellittää. Lisäks vois mainita oksentelun, voimat loppuu, pumppu takoo, tärisee, hermot on pinnassa...
Jännä muuten ettei pientäkään vetohimoa tuu vaikka suvereenisti kaikenmaailman doupista keskustelen ja etenkin kun keskustelen tästä entisestä orjuuttajastani missä vaan ja kuinka päihdemyönteisen tyypin kanssa vaan, ei oo kun kylmä viha roinaa kohtaan. Ihmisiä en ole mikään taas tuomitsemaan.
Joo, jatkan saunamehuni juomista. Parempi on ja parempi mun on olla kun pysyn erossa kaikesta päihdyttävästä. Tää sopii mulle sadasti paremmin kun huumeet vaikka toki luulin juuri niiden olevan oma juttuni. Voi, kuinka väärässä olinkaan ja sitten olikin myöhäistä paeta.
Niin mäkin väsäsin aina vedot kun aamulla silmäni avasin ja kun ei se toimi enää sillon, pitää vaan "normaalina".Joo, ite väsään vedot heti silmät avattuani, muuten ei jaksa tehdä mitään...
Se on pelottavaa ja hirveetä. Samoin reflat on. Ränniin meni mullakin ikuisuuden kaikki. Ja arvaa kun tota oireilua kesti kolmatta viikkoa, ekan viikon ne vaan pahenee ja puolentoista viikon kohdalla alkoi hellittää. Lisäks vois mainita oksentelun, voimat loppuu, pumppu takoo, tärisee, hermot on pinnassa...
Jännä muuten ettei pientäkään vetohimoa tuu vaikka suvereenisti kaikenmaailman doupista keskustelen ja etenkin kun keskustelen tästä entisestä orjuuttajastani missä vaan ja kuinka päihdemyönteisen tyypin kanssa vaan, ei oo kun kylmä viha roinaa kohtaan. Ihmisiä en ole mikään taas tuomitsemaan.
Joo, jatkan saunamehuni juomista. Parempi on ja parempi mun on olla kun pysyn erossa kaikesta päihdyttävästä. Tää sopii mulle sadasti paremmin kun huumeet vaikka toki luulin juuri niiden olevan oma juttuni. Voi, kuinka väärässä olinkaan ja sitten olikin myöhäistä paeta.
In my world everyone is a pony and they all eat rainbows and poop butterflys
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Kyl mä ymmärrän noi paasaukset, ja kyllä mä tiedän miten siinä voi käydä. Tuttavapiiriin kuuluu monikin subunarkki. Halusin vaan kokeilla että mikä siinä kiehtoo, mut huomasin ettei oo mun juttu.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
-
SadPanda
- LD50
Löytyy niin paljo potentimpia opioideja mihin kiukuttua niin elä nyt jos välttämäti haluat ni valitse huonointa opparia mikä blokkaa suoraan järjestyksessä muut opiaatit.!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Hippisaukko
- Apteekki
Mulla ois kysymys teille jotka käytätte/ootte käyttäny päivittäin: Miten kauan teillä meni että te olitte lopullisesti koukussa?
Mä oon onnistunu olee satunnaiskäyttäjä (1-3 x viikkoon, pitkiä buprettomiakin kausia on toki ollut) nyt kohta 2,5v, tietysti pienii putkia ja jopa reflasia kausia on ollu, mut ei sellast mistä ei ois yli päässy. Mietin täs vaan sitä että oonko "selvinny hyvin" tän paskan aineen kanssa, vai onko porukalle se lopulli nipahtaminen tullu vasta monen vuoden jälkee?
Mä oon onnistunu olee satunnaiskäyttäjä (1-3 x viikkoon, pitkiä buprettomiakin kausia on toki ollut) nyt kohta 2,5v, tietysti pienii putkia ja jopa reflasia kausia on ollu, mut ei sellast mistä ei ois yli päässy. Mietin täs vaan sitä että oonko "selvinny hyvin" tän paskan aineen kanssa, vai onko porukalle se lopulli nipahtaminen tullu vasta monen vuoden jälkee?
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
-
SadPanda
- LD50
Siis itte olen maininnut useassa topicissa juurikin sen että käytin ainetta ensin 2-3v epäsäänöllisen säänöllisesti ja säänöllisen epäsäänöllisesti etten edes välillä tajunut että olen refloissa jos esim jalkoja pakotti ja flunssanen olo ja kylmä yms oireita oli....sit ku muutki aineet alko siin sivussa ottamaan vallan tutkarit pääosin (mephedrone, mdpv yms bk-amfetamiinit) niin huomasin miten henkisessä koukussa olin ja aloin hommaamaan päivittäin tätä että pysyisi pää kasassa...
Noh täähän oli semmonen tuki ja turva vaikeina päivinä, ystävä joka lohdutti, lämmitti, rakasti
noh sit tajus että ei jumalauta täähän syö mut elävältä ja samalla ajauduin pikkuhiljaa rikoksii tekemään että sai joka päivä tätä.. eli hyvin pikkuhiljaa tämä hiipi elämään ottaen vallan,,,Sit homma kääntyi päälaeleen että hommasin tutkareita paikkaamaan pahaa henkistä oloa joka tuli buprenpuutosta ja toisinpäin, siitä alkoi ns 8..
Nyt 5v jälkeenpäi ku miettii, ollis voinu jättää leikkimättä tällä (nimim. Menossa klinikallalle liotukseen)
Noh täähän oli semmonen tuki ja turva vaikeina päivinä, ystävä joka lohdutti, lämmitti, rakasti
Nyt 5v jälkeenpäi ku miettii, ollis voinu jättää leikkimättä tällä (nimim. Menossa klinikallalle liotukseen)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
xxx-men
- Kameleontti
Mulla alko -08 "satunnaiskäyttö" Silloin kans otin 1-2 x viikos yleensä viikonloppuisin. Sit huomas ku tuli otetettuuki 3kertaa viikos esim pe-su ja siit se sit lipsu pikku hiljaa jokapäiväseen käyttöön. Vajaa vuosi meni ni piti tuupata useempi kerta päiväs bupret sisään.Hippisaukko wrote:Mulla ois kysymys teille jotka käytätte/ootte käyttäny päivittäin: Miten kauan teillä meni että te olitte lopullisesti koukussa?
Muistaakseni kerran vai kaks niistin bupree ja sit sanoinki frendille et tökkäses mulle ku haluun tietää miten tönättynä toimii. En usko et oisin koukahtanu läheskään niin nopeesti subuun jos ei ois kokeillu piikittämistä. Et en suosittele!
-
Velho
- LD50
Oon pistäny merkile et subutex jätetään usein filtteröimättä ja lyödään ne lieju suoniin
Luullaako sitä et fimaamine heikentäis muka jotenki vaikutuksia 
-
xxx-men
- Kameleontti
Velho wrote:Oon pistäny merkile et subutex jätetään usein filtteröimättä ja lyödään ne lieju suoniinLuullaako sitä et fimaamine heikentäis muka jotenki vaikutuksia
Moni on näin sanonu et kolisee paremmi ku ei fimaa
-
Velho
- LD50
Huomaa kyllä kuinka alaarvosta huolta itsestä pidetäänxxx-men wrote:Velho wrote:Oon pistäny merkile et subutex jätetään usein filtteröimättä ja lyödään ne lieju suoniinLuullaako sitä et fimaamine heikentäis muka jotenki vaikutuksia
Moni on näin sanonu et kolisee paremmi ku ei fimaa
-
LeFairylette
- OD
Itse filtteröin subut aina. Sterifilsulla.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
Dexma
- Moderator
Varmaan meni sellainen lähemmäs puolivuotta, että alkoi reflat oleen heti jos ei käyttänyt tosi pahasti. Mut melkein noin vuoden käytön aikana niin ne reflat itellä pysyi sellaisina, ettei ne kestänyt kuin 3-7 päivää, nyt kun on tullut se pari vuotta jo käytettyä niin alkaa oleen just sillain, että jos lopettaa subun niin reflat vie voimat 3 viikkoa. Ei oikein fyysisesti pysty mitään tekeen ja motivaatio on ihan lopussa kaikesta, kun on vain niin kipee.Hippisaukko wrote:Mulla ois kysymys teille jotka käytätte/ootte käyttäny päivittäin: Miten kauan teillä meni että te olitte lopullisesti koukussa?
Oisinpa tolloin vuos sit jo tajunnut, nyt myönnän ainakin joskus ajattelevani näin.
Jännä juttu, että itellä ollut tän parin vuoden ajan doset sillain, että päivittäis annokseksi riittää hyvin se 2 mg melkein 0.5 mg-1 milli on se määrä mikä pitää ottaa nykyään. Välillä jopa 0,1 milliä nokitettuna vie reflat pois, tällöin vain pitää vetää melkein 6 tunnin välillä, mut se puoli milliä pitää tosiaan reflat poissa.
Piikkiin ei oo tullut mitään halua. Miettinyt oikeastaan, että aloitan syömään tätä jopa vain pitääkseen tolet alhaalla, mut mut...
Enpä sillai kahta viimeistä vuottaa kadu. Oon tehnyt sillä aikaa hiton onnellisen ihmisen ittestäni, mut nyt vähän kun tajuaa, kuinka pysäyttävää on aina se, kun subu loppuu tai en ota sitä niin vähän sellainen fiilis on, että pitäisikin lopettaa ettei tulevaisuudessa työt ja koulut kärsi näistä, mut... Vähän silloin jos oikeasti haluis lopettaa niin jo ihan fyysisen puolen takia, joutuis ottaan tosi pitkän tauon. Subu on mun mielestä siistein huume edelleen ja opiaateista/opioideista myös mun lemppari, tää toimii tosi hyvin lääkkeeksi sellaiseen osaan mussa jota haluan poistaa vähän. Tykkään kuinka järjestelmälliseksi ja energiseksi tuun subusta ja siitä päihtymisestä. Seksi ja ruoka on myös qutaa tällä.
Tuntuu, että mitä kauemmin subua oon ottanut niin sitä herkemmäksi keho käy sille. Nopeammin tulee reflat, pahemmat reflat ja ajatus siitä, että makailis refloissa pahenee ja pahenee joka yrityksen jälkeen. Bentsoilla, muilla oppareilla ja lyricalla pystyis terveenä oleen. Joku päivä, kun onnistuis subun lopettaan niin melkein pakko olisi pitää kerran viikossa, ei ees niinkään usein aika helposti noi reflat uusiutuu.
Jos voisin mennä katsomaan Dexmaa pari vuotta taakseppäin joka kuunteli päivästä toiseen jazzia, ja soitti kitaraansa subun voimalla ja kertoisin, että kandeeko? No siisti kokemus tää parivuotta on ollut ja subulla se on tapahtunut osaksi niin siistiksi, en kadu, mutta kyl varoittelisin vähän refloista ja sen sellaisista. Oisin nyt ees kesällä tajunnut etten uusi mun refloja, että tää tulee oleen paska nakki mun koulutuksessa ja nykyelämässä, mut ei silti kaduta, että mitä on loppupeleissä tapahtunut. Nää vuodet on ollut tosi siistejä ja ei tää mun mielestä mitään paskaa ole. Me ihmiset tehdään elämästä joskus paskaa vain.
-
kissankorva
- Apteekki
Onko turvallista touhua ottaa subua, jos on kuosittanut tramalilla edellisenä päivänä?
Ihan vain kysyn, kun tramalil ja jollain oli ainakin tosi pahat yhteisvaikutukset aivois tjn, muistaakseni...?
Ihan vain kysyn, kun tramalil ja jollain oli ainakin tosi pahat yhteisvaikutukset aivois tjn, muistaakseni...?
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Onks Dexmalle uutta se, et jos johonkin aineeseen koukahtaa, ja vaikka sais tolet laskettua nolliin ja reflat pois, niin aivoihin on syntynyt jo ne jäljet käytöstä ja ne avautuu sitten aika äkäseen nopeammin kuin jos ei olisi käyttänyt ikinä? Eli jos oot ollu subukoukussa, niin kohtuukäytöllä saat ne tolet korkeelle ja reflat tottakai aika helvetin paljon helpommin takasin, eli jos aikoo päästä koukusta eroon niin sen jälkeen sen käytön pitää olla kyllä todella harvaa tai sitten ei ollenkaan... Ihan siis jo fyysisellä ja aivobiologisella tasolla, tietty psyykkinen koukku siihen päälle hankaloittaa asiaa entisestään.
-
zerk
Kyllä mä ainakin opateen kanssa huomasin, että lähes kahden kuukauden tauon jälkeen jo muutaman päivän käyttö sai tolet nousemaan takaisin todella korkeiksi ja refloja joutui kärsimään uudelleen.
-
Petri6
- OD
On turvallista. Sen sijaan tramadolin ja muiden opioidien kombottaminen samaan aikaan ei ole täysin turvallista, sillä myös muut opioidit laskevat jonkin verran kouristuskynnystä.kissankorva wrote:Onko turvallista touhua ottaa subua, jos on kuosittanut tramalilla edellisenä päivänä?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
shinsou
- Psykonautti
Toimiiko tänään oksikodoni, jos oon lauantaina ottanu supparia? Viimeks ku olin 3 pv ilman nii testasin ottaa ramboja, mutta ne ei sanonu mitään.
Last edited by shinsou on Tue 10 Sep 2013, 07:16, edited 1 time in total.
-
shinsou
- Psykonautti
Kolmatta päivää menos ilman teksiä, ja täytyy sanoa, että ei oo kivaa. Eilen illalla alkoi särkeä jalkoja niin perkeleesti, nyt tuntuu siltä, että mun oikeenpuolen jalan luita ja jänteitä revitään irti.
Mul on sellane outo juttu et oikeenpuolen jalkaa särkee paljon enemmän, mistäköhä moinen johtuu?
Mä toivon ja rukoilen, että saisin pian tuhdit vedot, koska töissäkin pitäis olla ja kun ei tää mitää herkkua oo reflois olla painaas duunia. Pitäis vain maata kotona...
Mun linkit on kuivunu nii ei taida teksiä tulla hetkeen. Mistävitusta mä nyt hommaan teksit perkele -,- älkää käyttäkö supua, mielummin jotain mikä ei blokkaa muita oppareita.
E:Jessssh tuli tieto et supparia natsaa !! Nyt täytyy vain selviytyä työpäivästä!!
Mul on sellane outo juttu et oikeenpuolen jalkaa särkee paljon enemmän, mistäköhä moinen johtuu?
Mä toivon ja rukoilen, että saisin pian tuhdit vedot, koska töissäkin pitäis olla ja kun ei tää mitää herkkua oo reflois olla painaas duunia. Pitäis vain maata kotona...
Mun linkit on kuivunu nii ei taida teksiä tulla hetkeen. Mistävitusta mä nyt hommaan teksit perkele -,- älkää käyttäkö supua, mielummin jotain mikä ei blokkaa muita oppareita.
E:Jessssh tuli tieto et supparia natsaa !! Nyt täytyy vain selviytyä työpäivästä!!
-
sxoxyvg
- OD
Kyl se ny kolmen päivän jälkeen futaa jo ihan hyvin, varsinkin jos kipeenä on. Onko voinu toleista johtua rambojen toimimattomuus?
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
shinsou
- Psykonautti
Tolesta saattaa johtua, kokeilin kyl jollai 600mg annoksel, se oli mun eka kerta tradolan depotteja ja jäi kyllä paskan maku.sxoxyvg wrote:Kyl se ny kolmen päivän jälkeen futaa jo ihan hyvin, varsinkin jos kipeenä on. Onko voinu toleista johtua rambojen toimimattomuus?
Mutta ei se mitää. Subulla eteenpäi
E2: No nyt vasta sain suput kätee, päiväl piti ostaa vauhtia et sais jotai jeesii ja supua ei pitäny natsaa, hetki si tuli soitto ja kysy tarvinko pari millii
-
Scarlett
- Lepakko
Joo on se ikävää, mä kävin joka päivä refloissa töissä lopettaessani. Ja mun duuni on joskus aika fyysistä, ne viikot sattu oleen just semmosia. Olin ihan paskana mutta hammasta purren meni läpi.shinsou wrote:Kolmatta päivää menos ilman teksiä, ja täytyy sanoa, että ei oo kivaa. Eilen illalla alkoi särkeä jalkoja niin perkeleesti, nyt tuntuu siltä, että mun oikeenpuolen jalan luita ja jänteitä revitään irti.
Musta on hauskaa lukea miten porukka selittelee itselleen ja muille päivittäiskäyttöään, tein sitä ihan samaa. Etsin niitä plussia siitä orjuudesta ilman että kukaan käski selittelemään, saati ees kysyi mitään. Sen huomaa näköjään nopeeta kuivillepääsyn jälkeen kuinka aivottomasti sitä on toiminut. Koska itse en tajua mitä hyvää subukoukussa on verrattuna tähän selvinpäinoloon.
Mutta piis, ei oo tarkotus vittuilla tai mitään, ehkä vähän vaan herätellä.
-
shinsou
- Psykonautti
Ääh, tuskin kukaan haluaa mielellään olla subukoukus mielummin kun selvänä.
Subutex vaan antaa sen huolettoman olon, että ei "tarvi" olla ikinä selvinpäin ja kas kummaa yhtäkkiä sitä herää kun on syvällä paskassa ja sitä vetää subua vain siksi, että se tekee sut terveeks ja aktiiviseksi.
Rakastavainen ja petollinen selkäänpuukottaja huume riippuen siitä, kuinka käyttää.
Mä aion lopettaa tän paskan, kunhan saan lyricoita ostettua, eli toivottavasti pian
Subutex vaan antaa sen huolettoman olon, että ei "tarvi" olla ikinä selvinpäin ja kas kummaa yhtäkkiä sitä herää kun on syvällä paskassa ja sitä vetää subua vain siksi, että se tekee sut terveeks ja aktiiviseksi.
Rakastavainen ja petollinen selkäänpuukottaja huume riippuen siitä, kuinka käyttää.
Mä aion lopettaa tän paskan, kunhan saan lyricoita ostettua, eli toivottavasti pian
-
shinsou
- Psykonautti
Munkin työ on hyvin fyysistä joka päivä, on se pirun ikävää kyllä, kun seisominen tekee jo kipeää, sit ku pitää ravata jatkuvasti ja välil istua minuutti ja taaas ravata ja nostella raskasta metallia.Scarlett wrote:
Joo on se ikävää, mä kävin joka päivä refloissa töissä lopettaessani. Ja mun duuni on joskus aika fyysistä, ne viikot sattu oleen just semmosia. Olin ihan paskana mutta hammasta purren meni läpi.
Musta on hauskaa lukea miten porukka selittelee itselleen ja muille päivittäiskäyttöään, tein sitä ihan samaa. Etsin niitä plussia siitä orjuudesta ilman että kukaan käski selittelemään, saati ees kysyi mitään. Sen huomaa näköjään nopeeta kuivillepääsyn jälkeen kuinka aivottomasti sitä on toiminut. Koska itse en tajua mitä hyvää subukoukussa on verrattuna tähän selvinpäinoloon.
Mutta piis, ei oo tarkotus vittuilla tai mitään, ehkä vähän vaan herätellä.Tiedän mistä puhun.
Onneks mul on sen verran lomaa ennen inttiä, että saan hoidettua tän koukun pois alta lääkkeiden avulla
-
VXA
- Kameleontti
mites bupre vaikuttaa suolen toimintaan harvemmin otettuna? itellä on semmone vaihe elämässä, ku tarkotus ois pistää suolta vähän kuosiin, ni ei viittis sit oikee tätä kuitenkaan vielä lähiaikoina ottaa (mitä nyt satuin jo snadisti ottamaan
), jos jumittaa ruuan käsittelyä. ku opparien päivittäiskäyttöhän ainaki laittaa ihan tukkoo sillee et nistit tökkii niitä sulkijalihaksen rentouttajia peppuun joka päivä lopulta? miten tää menee?
hyvää syksyä muuten kaikille!
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
-
paarmasisti
- Apteekki
^Temgesicin valmsteyhteenvedossa on listattu ummetus "melko harvinaisten" sivuvaikutusten joukkoon. Lienee kuitenkin kovin yksilöllistä.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
cook
- Lepakko
Ei ummeta mua läheskään niin paljon kun muut opparit, ei oikeestaan ollenkaan. Ehdottomasti iisein suolistolle.VXA wrote:mites bupre vaikuttaa suolen toimintaan harvemmin otettuna? itellä on semmone vaihe elämässä, ku tarkotus ois pistää suolta vähän kuosiin, ni ei viittis sit oikee tätä kuitenkaan vielä lähiaikoina ottaa (mitä nyt satuin jo snadisti ottamaan), jos jumittaa ruuan käsittelyä. ku opparien päivittäiskäyttöhän ainaki laittaa ihan tukkoo sillee et nistit tökkii niitä sulkijalihaksen rentouttajia peppuun joka päivä lopulta? miten tää menee?
-
Scarlett
- Lepakko
Jälkeenpäin mietittynä just vittumaisinta tais olla juurikin tuo että seisominen alkaa pakottamaan koko ruotoa, istuminen on hankalaa ja makuullaan on vaikea pysyä. Että missään ei oo hyvä.Munkin työ on hyvin fyysistä joka päivä, on se pirun ikävää kyllä, kun seisominen tekee jo kipeää, sit ku pitää ravata jatkuvasti ja välil istua minuutti ja taaas ravata ja nostella raskasta metallia.
Kyllä tää aine härkäset reflat aiheuttaa, itse pääsin kuitenkin mielestäni vähällä. Mutta niinhän mä aina kelaan, en oo kattokaas kärsinyt tarpeeksi
-
Hugster
- Tuppisuu
2+ vuotta päivittäin kivunhoitoon opioideja, taitaa aikalailla koko Suomen kirjo käytynä läpi, ja täytyy sanoa että itselle ainakaan Temgesicistä ei ole tullut lähellekään samanlaista suolijumia kuin esim. kodeiinista tai tramadolista.VXA wrote:mites bupre vaikuttaa suolen toimintaan harvemmin otettuna? itellä on semmone vaihe elämässä, ku tarkotus ois pistää suolta vähän kuosiin, ni ei viittis sit oikee tätä kuitenkaan vielä lähiaikoina ottaa (mitä nyt satuin jo snadisti ottamaan), jos jumittaa ruuan käsittelyä. ku opparien päivittäiskäyttöhän ainaki laittaa ihan tukkoo sillee et nistit tökkii niitä sulkijalihaksen rentouttajia peppuun joka päivä lopulta? miten tää menee?
-
5-meo-EMT
- Psykonautti
Tästä ei ole muistaakseni ollut keskustelua täällä ja muutenkin suomemkielellä liian vähän puhuttu mutta mutta.. Buprehan sitoutuu erittäin voimakkaasti reseptoreihin niin ettei muut opioidit tai opiaatit pääse sen läpi, tämän taitaa kaikki tietää, mutta entä toisinpäin? Onko totta että bupre syrjäyttää muut opioidit väkivaltaisesti tyyliin esim mopon päälle pistää käyntiin välittömät reflat / precipitated withdrawals eli PW? Onko kokemuksia PW:stä tai kenties muuta sanottavaa? Tosiaan en ole kuin ulkolaisilla foorumeilla ole tähän törmännyt ja voisi olla tärkeää että myös suomeksi löytyisi infoa..
Off: jeee 100:s postaus
Off: jeee 100:s postaus
You know the mind has a thousand eyes..