suosikki poltteluvälineesi?
-
sary
- Karvakuono
Re: suosikki poltteluvälineesi?
Bongi, mut joudun nyt polttaa jostai muusta ku entinen kusipää kaveri rikko tahalleen mun vähä yli puolmetrisen bongin, se oli muuten helvetin hyvä 
-
muhennos
- Lepakko
Bongi on itselläni aika perus poltteluväline. Toinen erittäin hyvä laite on volcano, jonka frendi juuri osti. Höyry joka sieltä tulee on paljon pehmeämpää, mutta stydiä. Pilvi on hyvin miellyttävä ja rentouttava (riippuu tietenkin lajikkeesta mitä polttaa)
Ulkona kun ollaan, on perus jointti tai piippu.
Bongi on kyl paras raivotus
Ulkona kun ollaan, on perus jointti tai piippu.
Bongi on kyl paras raivotus
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
-
psycoma
- Lepakko
Jointti, tai peruna toisella pesällisellä, en osaa sanoo, molemmat on jotenkin todella mahtavia.
-
SadPanda
- LD50
bongi tottakai- mut sain selville mikä on mun dissslike poltteluväline ..... MAISSARI: hyi hittto ku 20g läpyyy raivottaa siitä nbiiiin yyyyyh
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
anomaali
- Psykonautti
Olen käyttänyt noita aktiivihiilifilttereitä jointeissa mutta tuossa joku aika sitten kokeilin noita merivahafilttereitä ja olen päätynyt käyttämään pelkästään niitä. En tiedä onko merivaha sen parempi tai huonompi väliaine siinä filtterissä mutta merivahafiltterit ovat hieman pidempiä ja ohuempia ja on tullut miellyttävämpiä jointteja + on tuntunut helpommalta kääriä. Eilen olin lahjoittamassa aktiivihiilifilttereitä pois ja päätin vielä rullata yhden jointin niistä. Kun oli tottunut ohuempiin filttereihin niin tämä paksumpi filtteri tuntui koomisen isolta eikä jointtikaan ollut niin hienostunut. En vaihtaisi takaisin.
-
LD50
- Apteekki
Tupakilla savukeholkki suodattimella, kun ketjupolttaja oon.
Oikeasti huimaavat aineet hehkulamppuvapolla. Niitä kun saa 2 minuutis tehtyä uusia, jos vanha pamahtaa.
Oikeasti huimaavat aineet hehkulamppuvapolla. Niitä kun saa 2 minuutis tehtyä uusia, jos vanha pamahtaa.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
SadPanda
- LD50
kukka maistu ihan kivalla'e joiberista. oli mukava tuprutella ja palo hyvin kaunis joibero nomnom<z3
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
CYKO
- Kameleontti
kokeile joskus porkkanachillumia.psycoma wrote:Jointti, tai peruna toisella pesällisellä, en osaa sanoo, molemmat on jotenkin todella mahtavia.
-
Aksu6
- Psykonautti
bongista vaan oikeestaan, olosuhteiden pakossa tietysti joiberia huulee, esmes töesä.
Et pysty selittämään totuutta, vaan totuuden esteitä.
Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu
Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu
-
ag00
- Psykonautti
Jääbongi on kiva vapo myös..
-
Skilla
- Lepakko
kyykkä varmaank. joskus porukalla kiva kääntää bluntti
Täytys joskus kokeilla tot porkkanachiluu 
-
p420
- Psykonautti
No kyllähän se varmaan tuo bongi on, mutta jos porukalla ja rauhallisesti niin kyllä jointti tai bluntti vie voiton.
-
lixcc
- Psykonautti
Feya wrote:Kaikki menee, mutta kyllä minäkin taidan kallistua sen perus bongin puolelle. Bluntit on myös ihania, mutta en haittojen takia viitsi niitä joka päivä poltella.
Ja hookahia on hauska imutella seurassa. Tulee hippi olo kun kaikki istuu ringissä savun ympäröimänä.
Ei budi oo niin haitallista kuin kemikaalit.
Itse tykkään meidän kolmesta erikokoisesta bongeista mut välillä jopo on kiva
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.
-
jumalatjalassa
- Lepakko
Tämä on hirveän vaikea kysymys.
Jointissa on omaa fiilistään, ehkä parhautta dallailla auringonlaskun aikaan jossain nätissä rannassa ja ihan rauhassa imailla jopoa. Kesäisin on huippua pistää jossain puistossa vähän syrjemmässä bongi kiertämään. Tai sitten vaan maata keskellä yötä napit korvilla imaillen pikkupiippua. Kaboomissakin on oma fiiliksensä, sillä ensimmäiset toimivat paukkuni poltin kaboomilla. Ah, sitä nostalgiaa...
-
smokywestern
- Lepakko
bblunt .
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
-
Comadope
Kyllä ehdoton ykkönen on se jointti. Se maku, se kääriminen, se polttaminen
Hyvänä kakkosena tulee bongi. On siinäkin fiiliksensä kun ringissä pistää bongin kiertämään ja imaisee ne qerrrmaiset savut sisäänsä!
Kolmantena sitten äly ihan sen kolahtavuuden ja tyylin vuoksi. Kunnon foliokyykästä pellit palamaan! hahah
Hyvänä kakkosena tulee bongi. On siinäkin fiiliksensä kun ringissä pistää bongin kiertämään ja imaisee ne qerrrmaiset savut sisäänsä!
Kolmantena sitten äly ihan sen kolahtavuuden ja tyylin vuoksi. Kunnon foliokyykästä pellit palamaan! hahah
-
Kurimus
- Tuppisuu
kyllä se ehdottomasti on äly, oma viritteinen pikku äly, pihi mies ku oon.