Pot Head wrote:Temesta. Tosin en oo ton lisäks muutaku diapamia kokeillukkaan.
Diapamia,Oxepamia Tenoxia stilnoctia,Telareita Inkkareita,,jopa valiumia oon kokeillut,mutta oon nyt sen verran puuroissa,että suosittelen Lyrikaa. Kun eï enää mistään tullut mitään,,,, sain niitä.
Pärjäile!
zero wrote:rivatril. toimii hyvin ja vaikuttaa PITKÄÄN. lempibentso, harmi ettei tällä hetkellä oo.
rivat on mahtavan makuisia,maistuu ihan joltain kurkkukarkilta kun pitää kielen alla,mun mielestä paras bentso xanorin jälkeen.en tosin allekirjota tota vaikuttaa pitkään,mulla ei muut kun depotit vaikuta pitkään.sillon ku ei ollu tolee niin kyllä riva piti ottaa n.4-6 tunnin välein,nykyään menee 2mg santtu depo 6 tunnin välein.
zero wrote:rivatril. toimii hyvin ja vaikuttaa PITKÄÄN. lempibentso, harmi ettei tällä hetkellä oo.
rivat on mahtavan makuisia,maistuu ihan joltain kurkkukarkilta kun pitää kielen alla,mun mielestä paras bentso xanorin jälkeen.en tosin allekirjota tota vaikuttaa pitkään,mulla ei muut kun depotit vaikuta pitkään.sillon ku ei ollu tolee niin kyllä riva piti ottaa n.4-6 tunnin välein,nykyään menee 2mg santtu depo 6 tunnin välein.
joo onhan ne xanorit parhaita, mut en välttämät ottais respal ku niit tulis syötyy kumminki ku karkkia. tällä hetkellä rauhottavina menee diapam.
Nitratsepaami on kyl petollisen koukuttavaa kun hypnoottisen ominaisuutensa vuoksi aiheuttaa alkuun tosi kihelmöivää euforiaa, sitten aaltomaisesti alkaa löysistyttää ja ehkä väsyttää. Tämän jälkeen alkaakin huomattavasti piristyä ja nauttimaan suhteellisen skarpista bentsotokkurasta.
Tosi aaltomainen bentso. Ja vaikka onkin kohtuu pitkä puoliintumisaika, se itse huomattava vaikutus on suhteellisen lyhyt.
Ahdistukseen mainio..
Viihteeseenkin ikävä kyllä..
Hyvä yleisbentso kaikkeen^^
Vähänkuin alpratsolaami, mutta jollaintapaa kihelmoivämpi.
edit.. muutin topicin otsikon hieman laajempikäsitteiseksi
Totesin pahan benzokoukun jälkeen, että jos tarvitsen rauhottavaa ja nimenomaan benzoja (harvoin) niin tyydyn(?) suoraan diapamiin. Siinä on mukavan pitkä puoliintumisaika eikä aiheuta mitään säväyttävää vaan juuri sen mitä benzoilta hakee. Se ensimmäinen diazepaami, siitä tykätään täällä jos jostain syystä tarvii hamppua diipimpää rauhoitusta.
On alkanu tulee semmosia ihme vittuuntumistiloja kun syönyt edellisenä päivänä bentsoja, niin sitten on seuraavana päivänä jotenki "bentsolaskuissa". Ei oo sitä ite yleensä huomannu mut joku muu on sit huomauttanu jotain et oot ihan omituinen tjms. sit on itekin huomannu sen et oonpa harvinaisen vittumainen muita kohtaan ja sit tulee semmonen kestovitutus mihin ei edes savut auta.
Ei tosin kaikista bentsoista. Rivatrileistä ja oxepameista ei ainakaan ikinä ollu ku vaan hyvä olo. Mut pameista ja tennareista oon huomannu et on tullu tollaset "laskut".
En o kans huomannt okatsepamin jälkeisenä päivänä mitää vitutustta tai vastaavaa. Joskus kyllä melkoinen ihan mukava pöhnä, joskus jopa kirkas mukava pöhnä.
Moni muu bentso tuntuu vituttavan, jopa masentavan seuraavana päivänä.
1. Minkälaisella annostuksella kannattaa lähteä liikenteeseen?, kun en omaa minkäänlaista toleranssia Bentsoihin ja muihin jarruihinkin hyvin vähäiset.
2. "0,5mg Ksanoreita ahdistukseen ja viihteilyyn". Riittääkö tollasessa puolikkaassa ytyä edes mietoon menoon?
3. Comboilu muiden jarrujen kanssa. Minkälaisella annostuksella Trampojen kanssa?
1. Minkälaisella annostuksella kannattaa lähteä liikenteeseen?, kun en omaa minkäänlaista toleranssia Bentsoihin ja muihin jarruihinkin hyvin vähäiset.
Itse ottaisin 1,5mg. Ja jos ei ala väsyttämään liikaa, niin tunnin jälkeen ottaisin 0,5mg lisää. Sen jälkeen piilottaisin purkin jonnekkin kauas lukkojen taakse, ettei ala illan mittaa syömään niitä kaikkia.
Kannattaa tosiaan muistaa, että jokainen reagoi erilailla eri päihteisiin. Kaverini tuntee jo vaikutukset 0,25mgstä.
Ei kannata odottaa liikoja sanoreilta.
3. Comboilu muiden jarrujen kanssa. Minkälaisella annostuksella Trampojen kanssa?
Itse en sekottaisi bentsoja ja opiaatteja, mutta meitä on moneen makuun. Opiaatit tuntuu jo yksinään tarpeeksi hyviltä..
Poliklinikka wrote:2. "0,5mg Ksanoreita ahdistukseen ja viihteilyyn". Riittääkö tollasessa puolikkaassa ytyä edes mietoon menoon?
Kyllä ainakin mulle riittää. Tosin oon syöny 0,5mg duunissa, kun on niin paskaa hommaa et ennemmin syön joka helvetin työpäivä xanoreita pari kuukautta, kuin olisin ilman.
Alkoholia ei kannata ottaa, sillä se on paskaa. Itse kombotan kodeiinin kanssa, joka onkin hyvää synergiaa.
JOo kyllähän tuo 0,.5 mg alprazoo saa ihan leppoisan fiiliksen... Kalja on vähän ehkä nappien tuhlaamista, tai en tiedä... Sitten, kun näitä oppii syömään niin sitten tulee kivaa...
Dexma wrote:JOo kyllähän tuo 0,.5 mg alprazoo saa ihan leppoisan fiiliksen... Kalja on vähän ehkä nappien tuhlaamista, tai en tiedä... Sitten, kun näitä oppii syömään niin sitten tulee kivaa...
2. "0,5mg Ksanoreita ahdistukseen ja viihteilyyn". Riittääkö tollasessa puolikkaassa ytyä edes mietoon menoon?
Vastaan nyt lukematta muita vastauksia..
Eli mielestäni viihteeseen se 2mg telaketju on just jees. Enempi vaan sekavampi ja ihan turhaa..
Toki 0,5-1mg annoksetkin on ihan kivoja ja uskaltaa vähän komboillaki muiden aineiden kanssa. Kuitenkin varovaisesti.
En siis suosittele ylittämään illan aikana 2mg, varsinkin jos komboilee.
(akuuttiin) Ahdistukseen oikeesti hyvä. Ehkä paras.
Eikä se xanori lopulta oikeesti niin ihmeellinen ole.
^ En tiedä olenko ainoa, mutta mulla nikotiini buustaa bentsopöhnää, jos siis polttaa yleensäkin vähän. Rituaalinomaisesti 2mg alpraa kahvin sekaan ja tupakalle, vielä kun ovat päivän ekoja.
Dexma wrote:JOo kyllähän tuo 0,.5 mg alprazoo saa ihan leppoisan fiiliksen... Kalja on vähän ehkä nappien tuhlaamista, tai en tiedä... Sitten, kun näitä oppii syömään niin sitten tulee kivaa...
Alkoholi on aina ajan tuhlausta.
Joo, eilenkin meni lääkepurkki sitten tyhjäksi noista xanoreista... Outoa kyllä, mun eteisin laatikosto oli kaatunut ja mulla on ihan helvetin mustelma selässä... Ei mitään muistikuvaa taaskaan...
Eikös muuten greippimehun pitäisi boostata ainakin diapamin vaikutusta? Missään ei vain oikein ole ollut tietoa, että kuinka paljon greippimehua pitäisi juoda, jos vaikka puristaa tuoreista white marsh greipeistä. Joskus join kahden grepin mehut ja otin 10mg diatsepaamia, mutta ainakaan mitään huomattavaa eroa en huomannyut tehossa. Onko jollain oikeasti toiminut greippimehu pamien boostaajana?
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
Toi greippiboosti kait perustuu siihen et se blokkaa sitä entsyymiä joka hajottaa bentso-molekyylin epäpäihdyttäväks aineeks.
Eli ts. greippi pidentää bentsojen vaikutusta?
Pentabarf wrote:Eikös muuten greippimehun pitäisi boostata ainakin diapamin vaikutusta? Missään ei vain oikein ole ollut tietoa, että kuinka paljon greippimehua pitäisi juoda, jos vaikka puristaa tuoreista white marsh greipeistä. Joskus join kahden grepin mehut ja otin 10mg diatsepaamia, mutta ainakaan mitään huomattavaa eroa en huomannyut tehossa. Onko jollain oikeasti toiminut greippimehu pamien boostaajana?
Olen testaillut vain alpratsolaamin kanssa ja huomannut greippimehun todella voimistavan ja pidentävän vaikutusta. Pari kertaa oon sellaisella litran Valio tölkillä testaillut. Tässä on joku lista lääkkeistä joiden vaikutusta greippi voimistaa http://perheklubi.net/index.php?showtopic=58435
Pentabarf wrote:Eikös muuten greippimehun pitäisi boostata ainakin diapamin vaikutusta?
Hassua kun juuri tätä yhdistelmää testasin. Pitkin päivää join greippimehua, söin yhden greipin ja otin 20 mg diapamia. Ei mainittavaa buustausvaikutusta. Ehkä vaikutuksen kesto piteni hieman, mutta sen nyt on aika pitkä diatsepaamilla muutenkin. Hyvin tulee uni jos ei muuta.
Greippimehun pitäis pidentää vaikutusta salpaamalla metaboliasta vastaavan enzyymin toimintaa.
Toimii bentsoilla ja myös monella muullakin aineella. Greippi ei ehkä ole halvin hedelmä kaupassa ja eipä tuolla kai mitään ihmeellistä lisätehoa saa, mutta jos on aineet vähissä ja haluaa testata subjektiivisia vaikutuksia, niin voi olla ihan hyvä idea.
turhimus wrote:
Hassua kun juuri tätä yhdistelmää testasin. Pitkin päivää join greippimehua, söin yhden greipin ja otin 20 mg diapamia. Ei mainittavaa buustausvaikutusta. Ehkä vaikutuksen kesto piteni hieman, mutta sen nyt on aika pitkä diatsepaamilla muutenkin. Hyvin tulee uni jos ei muuta.
Minulla kaikki bentsot tuntuvat vaikuttavan vain sen 2-3h vaikka esim. diapamilla puoliintumisaika on todella pitkä.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
turhimus wrote:
Minulla kaikki bentsot tuntuvat vaikuttavan vain sen 2-3h vaikka esim. diapamilla puoliintumisaika on todella pitkä.
Mulla taas tuntuvat toimivan koko päivän, vaikka alpratsolaamin puoliintumisaika on melko lyhyt.
turhimus wrote:
Mulla taas tuntuvat toimivan koko päivän, vaikka alpratsolaamin puoliintumisaika on melko lyhyt.
Ei sovi unohtaa aktiivisia metaboliitteja.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.