LeFairylette wrote: mitää harrastuksia mulla ei ole, mut kaikenlaista tekemistä koittanu keksiä.
Keksiä keksi seksin keksin seksiä!
Seksiä keksiä. Leivo keksiä harrastukseksi... hehe...
Mut siis joo iso peukkua näyttelen täällä fairylle kans!
LeFairylette wrote: mitää harrastuksia mulla ei ole, mut kaikenlaista tekemistä koittanu keksiä.
Ei koukuta jos ei anna koukuttaa. Kyllähän jokainen ymmärtää, että jos alat kiskomaan mitä vaan päivittäin tai useita kertoja viikossa, niin ongelmia on luvassa.LeFairylette wrote:Kannattaa jättääkki tää väliin. Koukuttaa niin salakavalasti.
Mut hassua että ite just diggaan notkuista ja valveunista. Niitä kun ei vaan saa enää ku vetää enemmän. Mä saan bupresta vaan energiaatai sain. Kylhän tota tekis mieli, mut ri enää pakkomielteisesti.
Mä voin sitten muistuttaa sua tästä kun oot jossain vaiheessa kärsimässä konttirefloja.Kurkipotku wrote:Ei koukuta jos ei anna koukuttaa. Kyllähän jokainen ymmärtää, että jos alat kiskomaan mitä vaan päivittäin tai useita kertoja viikossa, niin ongelmia on luvassa.LeFairylette wrote:Kannattaa jättääkki tää väliin. Koukuttaa niin salakavalasti.
Mut hassua että ite just diggaan notkuista ja valveunista. Niitä kun ei vaan saa enää ku vetää enemmän. Mä saan bupresta vaan energiaatai sain. Kylhän tota tekis mieli, mut ri enää pakkomielteisesti.
Heikosta luonteesta ja elämänhallinnasta tuo vaan kertoo. Itse olen vuosia viihteillyt buprenorfiinilla, oksikodonilla ja heroiinilla useita vuosia, ilman yksiäkään refloja tai muita ongelmia. Ei tarkoitus loukata, mutta särähtää aina korvaan nämä addiktien ja ex-addiktien narinat.
Niin, olen säännöllisen epäsäännöllisesti pelannut konttien kanssa jostain -08 asti, enkä ainoitakaan refloja ole kärsinyt. Vahvasti uskon etten kärsi jatkossakaan. Meitä ei ole kaikkia veistetty samasta puusta.zerk wrote:Mä voin sitten muistuttaa sua tästä kun oot jossain vaiheessa kärsimässä konttirefloja.Kurkipotku wrote:Ei koukuta jos ei anna koukuttaa. Kyllähän jokainen ymmärtää, että jos alat kiskomaan mitä vaan päivittäin tai useita kertoja viikossa, niin ongelmia on luvassa.LeFairylette wrote:Kannattaa jättääkki tää väliin. Koukuttaa niin salakavalasti.
Heikosta luonteesta ja elämänhallinnasta tuo vaan kertoo. Itse olen vuosia viihteillyt buprenorfiinilla, oksikodonilla ja heroiinilla useita vuosia, ilman yksiäkään refloja tai muita ongelmia. Ei tarkoitus loukata, mutta särähtää aina korvaan nämä addiktien ja ex-addiktien narinat.
Särähtää korvaan nämä sun jutut.
Kävi kiukuttamaan tai ei, sitähän se juurikin on. Heikkoa elämänhallintaa ja kykyä nähdä tulevaisuuteen. Minulle on vuosien saatossa kymmenet nistit huudelleet kuinka tartun vielä piikkiin ja jään koukkuun jne. Kumpaakaan ei ole tapahtunut, ja usein särähtääkin korvaan sellainen "jarruja ei voi viihdekäyttää"-asenne. Ei siinä mitään jos valistaa kokemattomampia, mutta mitä sä siitä saat? Ei ne nuoret hurjat usko kuitenkaan, ja onhan se evankeliumiaan paasaava ex-addikti hitusen koominen hahmo. Ei ole kuitenkaan syytä kiukustua, mitään pahaa en tarkoittanut. Ja kovasti onnea että olet karistanut addiktion mörön niskoiltasi.LeFairylette wrote:Nyt pisti kiukuttaa että luonteenheikkoudesta aletaan puhumaan....![]()
Mikä siinä niin särähtää korvaan jos koukussa ollut ja irti päässyt varoittaa asiasta. En ainakaan menis sanoo et joo leiki vaan subulla, ei siihen jää koukkuun hei. Sitä mäkin itelleni uskottelin vaik kuinka kauan, etten mä ole koukussa...
Itse olen myös suosinut tuota 2-3 krt/kk meininkiä jo reilusti yli viisi vuotta, eikä mitään ongelmia tai ylitsepääsemättömiä mielitekoja ole ilmennyt. Ymmärrän kyllä tilanteesi, noinhan se varmasti useimmilla menee. Henk. koht. vaan ärsyttää sellainen "Ei jarruja viihdekäytetä"-lätinä.Oma asenteeni oli vielä pari vuotta samanlainen, mutta nykyään olen tukevasti opioidikoukussa. Itse pidin käytön kurissa (2-3 kertaa kuukaudessa) 4.5 vuotta kunnes aloin saada buprenorfiinia halvalla tai ilmaiseksi samalla kun jäin työttömäksi. Käyttö on helppo pitää kurissa silloin kun muu elämä on ns. kondiksessa. Jos kuitenkin tapahtuu jotain yllättävää negatiivista (potkut töistä, tyttöystävä jättää, läheinen kuolee tms.) ja tietää, että pöytälaatikossa tai puhelinsoiton päässä on ainetta, joka muuttaa kurjimmankin tilanteen hetkessä juhlaksi, voi kiusausta olla vaikea vastustaa.
Kurkipotku wrote:iin, olen säännöllisen epäsäännöllisesti pelannut konttien kanssa jostain -08 asti, enkä ainoitakaan refloja ole kärsinyt. Vahvasti uskon etten kärsi jatkossakaan. Meitä ei ole kaikkia veistetty samasta puusta.
No kun ei se mene ihan noinkaan, on paljon jengiä jotka ottavat esim. subua sen 1-2krt/kk tai jopa huomattavasti harvemmin. Samaa mieltä ehdottomasti, en suosittelisi kokemattomalle yhtään minkään substanssin käyttöä, ja ehkä kaikista vähiten opiaattien. Tsemppiä myös sinulle ja valitsemallesi tiellä!LeFairylette wrote:No sä oot ehkä yks harvoista. Mut ei siltikään oo oikein rohkaista kokemattomia käyttämään enempää, kun se on nähty et iso osa ei siihen viihdekäyttöön pysty. Tsemit sulle kuitenki. Toivon et ite osaisin viel ottaa jarrut viihdekäyttöön. Kyl mä siit olosta niin paljon tykkään.
Kerrohan nyt tarkalleen mitä on nähty? Tuollainen puolivillainen vittuilu on melko surkeaa suorittamistanäitä on nähty jokunen.
chibbo wrote:Itellä oli muutaman vuoden viihteilyä opioidien kanssa ja kyllähän se onnistuu, muutama kerta kuukaudessa ja varoin aina ettei koskaan yli kertaa viikossa mitään opparia. Tuolloin teki pahaa katella vaikkapa buprekoukussa olevien touhuja ja oli sillein, että oikeesti jumalauta heittää nyt jotain nappia paskasista sormista suoraan pumppuun ja lyyä verenkiertoon mitä vittua.
Sitten alkoi lyhyt masennuskausi jonka aikana riistäytyi käsistä koska rahaa oli loputtomasti ja ei vaan oikeasti kiinnostanut vittuakaan...
Onhan alkossakin viinaa päivittäin saatavilla, ja silti useimmat alkoholin käyttäjät eivät rupea alkoholisteiksi. Ei kellään lähde käsistä opiaattienkaan kanssa vahingossa, kyllä se vaatii pitkällistä piittaamattomuutta. Sitä olen joskus miettynyt, että kuinka helvetin paha olo on ihmisellä joka vaihtaa kaiken tyhjään euforiaan. Vaatii aikamoista näköalattomuutta tai sitten mielenterveysongelman, jolloin addiktion kehittyminen on ihan ymmärrettävää.Dexma wrote:chibbo wrote:Itellä oli muutaman vuoden viihteilyä opioidien kanssa ja kyllähän se onnistuu, muutama kerta kuukaudessa ja varoin aina ettei koskaan yli kertaa viikossa mitään opparia. Tuolloin teki pahaa katella vaikkapa buprekoukussa olevien touhuja ja oli sillein, että oikeesti jumalauta heittää nyt jotain nappia paskasista sormista suoraan pumppuun ja lyyä verenkiertoon mitä vittua.
Sitten alkoi lyhyt masennuskausi jonka aikana riistäytyi käsistä koska rahaa oli loputtomasti ja ei vaan oikeasti kiinnostanut vittuakaan...
Mä ihmettelen aina niitä ihmisiä joilla on rahaa ja oikeat huumekontaktit (eli siis sitä kamaa on aina tarvittaessa), että minkä takia se ei lähde käsistä? Minkä takia sitä edes ei yrittäisi päästää pois käsistä. Tosiaan helpolla se opiaattien käyttö lähtee käsistään. Pitkän käytön se vaatii, että se käyttö muuttuu fyysiseksi riippuvuudeksi josta tuleekin yhtäkkiä tietyllä tapaa kaikista isoin ongelma, koska opiaatti ongelman ratkaiseminen on ensimmäinen askel alkaa taas katsomaan toisia ongelmia elämässä.
Itellä meni tosi pitkään aika hyvin. Monia vuosia, sitten yhtäkkiä annoin vähän siiman löystyä, kun huomasin työskenteleväni paremmin opiaateissa ja yhtäkkiä olin jo antanut itselleni syyn ihan liian pitkiin putkiin. Vuoden päästä olikin jo niin paha koukku, että jos silloin olisi tajunnut apua hakee niin sekin olisi ollut parempi, kuin vasta siitä vuoden päästä jolloin keho oli jo aika hiton pahasti koukussa.
Opiaattien käyttö on tyylikästä kuin suurhauen kalastaminen, mutta heti kun löystää siimaa, kun ei ole niin tarkkana siihen kalastukseen se hauki vie sun kuvan ja perukkkeen. Sit vituttaa, koska ikinä et tiedä mitä sulla oli siellä siiman toisessa päässä. Vuosi tai pari on ihmisen elämässä on kuin 10 kiloinen hauki. Se painaa vitusti, mutta joskus se unelma hauki huikkaa ja viheltää kalastajalle mennessään syvyyksiin josta sitä on tosi pitkä etsiä myöhemmin. Varsinkin, kun se SUN haukes ottaa juuri sun parhaimman ottivieheen suuhunsa ja parantelee leukojaan pari vuotta. Sitten vasta sulla on uusi mahollisuus ja silloinkin se sun unelma haukes on saattanut mennä parempiin suihin. Toisaalta. Jos sä sen hauen uudestaan saat vuoden parin päästä niin. No silloin sulla onkin jo yli 15 kiloinen.![]()
(ihan zerkkiä varten tein kalastusvertauskuvan, kun se on kala. Mut siis joo cool kalastusvertaus bupretopikissa. Moby Dick 2.0 HERE WE COME!)
Niitä alkon ongelmakäyttäjiä on muuten aivan saatanasti. Käy joskus ke-su välillä keskustassa aamuyöstä.Kurkipotku wrote: Onhan alkossakin viinaa päivittäin saatavilla, ja silti useimmat alkoholin käyttäjät eivät rupea alkoholisteiksi. Ei kellään lähde käsistä opiaattienkaan kanssa vahingossa, kyllä se vaatii pitkällistä piittaamattomuutta. Sitä olen joskus miettynyt, että kuinka helvetin paha olo on ihmisellä joka vaihtaa kaiken tyhjään euforiaan. Vaatii aikamoista näköalattomuutta tai sitten mielenterveysongelman, jolloin addiktion kehittyminen on ihan ymmärrettävää.
Ootsä miettinyt sellaista mahdollisuutta, että eri ihmiset kokevat opioidien vaikutukset eri tavoilla? Tunnen monia ihmisiä, jotka pitävät opioideja lähinnä erittäin epämiellyttävinä, kun taas itse rakastuin niihin heti ensikosketuksella.Kurkipotku wrote: Hienosti kirjoitat ja tuo haukivertaus on helvetin hyvä, mutta mahdatkohan nyt nostaa opiaatit vähän liian korkealle korokkeelle? Ei nyt niin kummallisia kuitenkaan ole, että joka päivä jaksaisi innostua.
Mistä tunnistan aamuöisessä keskustassa sen ongelmakäyttäjän? Suomalainen alkoholinkulutus jakautuu hyvin epätasaisesti. Eli niitä ongelmakäyttäjiä ei todellisuudessa prosentuaalisesti ole "aivan saatanasti". Alkoholistin hoitoennuste on myös "aivan saatanasti" parempi, kuin laittomien päihteiden/päihteen ongelmakäyttäjän.Niitä alkon ongelmakäyttäjiä on muuten aivan saatanasti. Käy joskus ke-su välillä keskustassa aamuyöstä.
Ei sillä ole mitään merkitystä miten eri ihmiset kokevat opioidit. Ainoastaan sillä on merkitystä, että opioidien suurkuluttajasta tulee hyvin suurella todennäköisyydellä yhteiskunnan ja meidän kaikkien ongelma. Siksi tuo käytön romantisointi, selittely ja kaikenlaisilla tekosyillä oikeuttaminen, jota täälläkin harrastetaan on nähdäkseni melko kyseenalaista toimintaa.Ootsä miettinyt sellaista mahdollisuutta, että eri ihmiset kokevat opioidien vaikutukset eri tavoilla? Tunnen monia ihmisiä, jotka pitävät opioideja lähinnä erittäin epämiellyttävinä, kun taas itse rakastuin niihin heti ensikosketuksella.
David Nuttin johtama työryhmä on todennut muuten alkoholin kaikkein haitallisimmaksi päihteeksi kun katsotaan terveydellistä ja yhteiskunnallista vaikutusta (alko maksaa suomelle muistaakseni miljardin vuodessa). Alkoholin suurkuluttajasta tulee aivan taatusti hyvin suurella todennäköisyydellä yhteiskunnan ja meidän kaikkien ongelma.Kurkipotku wrote:Mistä tunnistan aamuöisessä keskustassa sen ongelmakäyttäjän? Suomalainen alkoholinkulutus jakautuu hyvin epätasaisesti. Eli niitä ongelmakäyttäjiä ei todellisuudessa prosentuaalisesti ole "aivan saatanasti". Alkoholistin hoitoennuste on myös "aivan saatanasti" parempi, kuin laittomien päihteiden/päihteen ongelmakäyttäjän.Niitä alkon ongelmakäyttäjiä on muuten aivan saatanasti. Käy joskus ke-su välillä keskustassa aamuyöstä.
Ei sillä ole mitään merkitystä miten eri ihmiset kokevat opioidit. Ainoastaan sillä on merkitystä, että opioidien suurkuluttajasta tulee hyvin suurella todennäköisyydellä yhteiskunnan ja meidän kaikkien ongelma. Siksi tuo käytön romantisointi, selittely ja kaikenlaisilla tekosyillä oikeuttaminen, jota täälläkin harrastetaan on nähdäkseni melko kyseenalaista toimintaa.Ootsä miettinyt sellaista mahdollisuutta, että eri ihmiset kokevat opioidien vaikutukset eri tavoilla? Tunnen monia ihmisiä, jotka pitävät opioideja lähinnä erittäin epämiellyttävinä, kun taas itse rakastuin niihin heti ensikosketuksella.
Joo vois tätä koukkuun tulemista puhetta vähän jättää. Jos joku haluaa mennä aiheessa syvemmälle niin pistetään uutta topikkia tuleen.mellow wrote:Menee off-topiciksi, hyvät naiset ja herrat.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
Noin se menee mullakin. Hyvälaatioset Unikot tai unikonsiementee > Bupre, ainakin itsellä. Lämpö ja euforia ihan eri luokkaa. Bupre vaan keyvesti piristiää pelkiltään. Sen päälle joudun syömään bentsoja ja marzinea, et edes vähän muistuttaa klassista opiaattia.NatiHero wrote:Onhan tää kyl aika kuraa, ku vähän otti unikoita välissä. Nyt kun tosi reflasena otin 1,5mg-2mg vedot nii tottunu , et sillo se vähä tuntuu ees hyvältä, mut eihä se tunnu oikee miltää noitten unikoitten rinnalla. Joo siis, koska oli ollu pitkään tosi paska olo niin kylhä tääki sillee "euforiselta" tuntuu mut... Noh alkuviikosta viel kertaallee unikoita nii pääsee nauttii iha oikeista oloista. Eikä muutenkaa tee enää mieli niihi koukuttautua, muistellen viime unikkorefloi...
aajoo oho nii onki :p ja joo kelasin vesittää että jää seulamammalla tällä kertaa ottamatta.Mushru wrote:^ Huomenna on keskiviikko ihan huomautuksena ja ei sitä tiiä ennenkö sen testaa.![]()
Ainahan niistä voi kieltäytyä tai "unohtaa". Kyllä se bupre ainakin pari päivää näkyy niin paha sanoo. Mahdollisesti ei.
Jatkossa tämmöiset Seulat- topikkiin ja tsiigaile sielt enempi.