Synteettiset kannabinoidit
-
surly
- Lepakko
Re: Synteettiset kannabinoidit
Nyt pääsi JWH-018:kin tälle mysteeriselle listalle:
http://www.nam.fi/instancedata/prime_pr ... VUILLE.pdf
Nam nam.
http://www.nam.fi/instancedata/prime_pr ... VUILLE.pdf
Nam nam.
Times are tough, huh, bud?
-
Jussi
- Apteekki
Onhan se siellä ollut jo pari kuukautta.. Valitettavasti 
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
wiFFy
- Karvakuono
Onko kellään sitten nasahtanut jwh-tilaus tulliin? Itselle on kaksi lähetystä tullut samasta paikasta tuon lääkeaineluokituksen jälkeen.
Tattia takapuoleen.
-
Jussi
- Apteekki
viewtopic.php?f=5&t=1137&p=77070#p77070wiFFy wrote:Onko kellään sitten nasahtanut jwh-tilaus tulliin? Itselle on kaksi lähetystä tullut samasta paikasta tuon lääkeaineluokituksen jälkeen.
-
heinhe
- Tuppisuu
Nyt kun tuo jhw-018 meni lääkeaine listalle niin entis jhw-073 vai luokitellaanko samaksi aineeksi 018 kanssa. Entäs onko cp 47,497 jo lääkeaine listalla? Minkä moiset vaikutukset kyseisellä kemikaalilla muuten on?
-
mauseri
- LD50
mun piippuun jää uskomattoman paljon jwhkarstaa. oon jo kolmet polttanu ja vieläkin lähtis yhdet.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Gartargor
- Psykonautti
käytin pitkään normi sytkäriä ja sit otinkin kerran tollasella torchilla ja tuli kyllä muutakin mukaan kun se mitä pesään pistinmauser1911 wrote:mun piippuun jää uskomattoman paljon jwhkarstaa. oon jo kolmet polttanu ja vieläkin lähtis yhdet.
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
-
mauseri
- LD50
kun kaadan aina suoraan ritilän päälle, niin sen alle oli kovettunu ihan vitusti semmosta tahnaa, vähänku vapotuksessa. oppis vaan käyttään tota sillai, et polttas vaan parit iltasin..Gartargor wrote:käytin pitkään normi sytkäriä ja sit otinkin kerran tollasella torchilla ja tuli kyllä muutakin mukaan kun se mitä pesään pistinmauser1911 wrote:mun piippuun jää uskomattoman paljon jwhkarstaa. oon jo kolmet polttanu ja vieläkin lähtis yhdet.
-
Gartargor
- Psykonautti
Sama kun joku löis käteen 50g budia ja sanois että "käytä säästeliäästi"mauser1911 wrote:
oppis vaan käyttään tota sillai, et polttas vaan parit iltasin..
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
-
Jussi
- Apteekki
JWH-018 laitettiin tuota ennen listalleheinhe wrote:Nyt kun tuo jhw-018 meni lääkeaine listalle niin entis jhw-073 vai luokitellaanko samaksi aineeksi 018 kanssa. Entäs onko cp 47,497 jo lääkeaine listalla? Minkä moiset vaikutukset kyseisellä kemikaalilla muuten on?
-
Spadukka
Eihän tätä uskalla varmaan enää tilata ku tulli kuitenkin vie? Tosiaan tuo jwh-018 kiinnostais.
-
ferox
- OD
073 ei ole vielä luokiteltu, mutta lienee rinnastettavissa 018:aan. CP 47,497 on jo listoillaheinhe wrote:Nyt kun tuo jhw-018 meni lääkeaine listalle niin entis jhw-073 vai luokitellaanko samaksi aineeksi 018 kanssa. Entäs onko cp 47,497 jo lääkeaine listalla
http://classification.nam.fi/indox/nam/ ... html?aine=
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
mauseri
- LD50
ääähh.. tulee suurella todennäköisyydellä läpi. ei koirat haista ja hyvin pakattuna ne tulee kyllä.Spadukka wrote:Eihän tätä uskalla varmaan enää tilata ku tulli kuitenkin vie? Tosiaan tuo jwh-018 kiinnostais.
-
Jussi
- Apteekki
Itellä jääny 2 kertaa ties mihin.. Ens kerralla tilaan kyllä kotiosoitteen koska luulen että poste restante kirjat syynätään kunnolla.
-
Aukikco
- OD
Ottaen huomioon, että kaikki tilasi saattavat olla vain mielesi luomusta, lienee kaikki mahdollista. Jos luot mielellesi luupin jossa se voi uskoa jäävänsä täysin jumiin johonkin tilaan, luot sille mahdollisuuden. Toisaalta voi aina olla, että jokin ulkoinen ärsyke muuttaa ajatusrakennelmiasi ja pääsetkin sieltä pois vaikka oletkin jo ehtinyt varmistua jäämisestäsi.mattipatti wrote:voiko tommoseen lock in tilaan jäädä? meinaan tuntui että joku piti musta kiinni siellä pilvi maailmassa ja ei halua päästää musta irti millään edes laskujen aikana.
Tuntuu todella tärkeältä, että opimme ymmärtämään suhtautumaan vaihtoehtoisten tietoisuudentilojen luomiin ajatusrakennelmiin mahdollisuuksina, ei totuuksina. Ja tämä pätee tietysti myös "normaalimpiin" tajunnantiloihin.
Liian suuri varmuus on epäilyttävää.
Jokainen säilyttämisen arvoinen ajatus kestää kritiikin. Fanaattinen varmuus jostain ajatuksesta kertoo yleensä joko siitä että ajatus on paska, tai että ajattelija tarrautuu ajatukseensa liian innokkaasti.
-
Jussi
- Apteekki
Se on aika outo tunne kun jwh:sta saattaa joskus mennä muutamaksi sekunniksi täysin selväksi.. Tai jos nukkuu jwh:oissa ja herää niin kokee fyysiset nousut uudelleen mutta muutamassa sekunnissa
.
Hmm mulla on ollu kohta 2 viikkoa laajentuneet pupillit (ja kuivat silmät), mitkä ei pienene valosta melkein yhtään. Ja oon polttanu jwh:ta vaan 1-2 kertaa viikossa. Ja yhtä kauan on suussa tuntunut samalta kuin pilvessä. En osaa selitää miltä se tuntuu mutta se tuntuu lähes samalta kuin miltä suussa tuntuu kun suussa maistuu metalliselta
..Vai olisko vaan PH alhaalla jostain syystä tai mun suuhun tulee vähän verta 24/7. Lääkkeistä joita käytän pari kertaa viikossa voi tulla sivuvaikutuksena supistuneet pupillit.
Hmm mulla on ollu kohta 2 viikkoa laajentuneet pupillit (ja kuivat silmät), mitkä ei pienene valosta melkein yhtään. Ja oon polttanu jwh:ta vaan 1-2 kertaa viikossa. Ja yhtä kauan on suussa tuntunut samalta kuin pilvessä. En osaa selitää miltä se tuntuu mutta se tuntuu lähes samalta kuin miltä suussa tuntuu kun suussa maistuu metalliselta
-
Jussi
- Apteekki
Polttelin vähän tyhjää pesöö.. arvatkaa vituttaako kun on jwh överit. taitaa tulla jopa laattaa->
EDIT: Poltin taas tyhjää vapoa ja öövert tuili. alkaa vituttaa :evil:
EDIT: Siis eihän se tyhjä ole.. vaan siellä on läpinäkyviä jwh karstoja.
EDIT: Poltin taas tyhjää vapoa ja öövert tuili. alkaa vituttaa :evil:
EDIT: Siis eihän se tyhjä ole.. vaan siellä on läpinäkyviä jwh karstoja.
-
RcKokki
- Apteekki
Onko normaalia että ainakun tulee jwh:sta överit ni alkaa puskee visuaaleja ?
-
Jussi
- Apteekki
On normaalia joillakin ihmisillä. Mä en nää kuin megaövereissäeinstein wrote:Onko normaalia että ainakun tulee jwh:sta överit ni alkaa puskee visuaaleja ?
-
mauseri
- LD50
paljon on sulle megaöverit? siis mg? mutuna ees?Jussi wrote:On normaalia joillakin ihmisillä. Mä en nää kuin megaövereissäeinstein wrote:Onko normaalia että ainakun tulee jwh:sta överit ni alkaa puskee visuaaleja ?
tuli mieleen että kerran katottiin fiktillä paljonko jwh on se 5mg niin se näytti yllättävän isolta. siis varmaan tulee poltettuu n. puolta pienempiä. paitsi sillon kun alkaa tosissaan polttaan
-
Jussi
- Apteekki
En oo ikinä mitannu, mut megaöverin raja menee siinä kun ei pysty edes kontata yli 5 metriä 
-
mauseri
- LD50
tuli 400mg spike99. onko kokemuksia?
oon huomannu 018 aika selkeesti sen et jos on liian isot ni ei oo hyvä. menee liian tutkalle. sopivasti ku laittaa niin pääsee täydelliseen pilveen. paras keksintö sitten aspiriinin
oon huomannu 018 aika selkeesti sen et jos on liian isot ni ei oo hyvä. menee liian tutkalle. sopivasti ku laittaa niin pääsee täydelliseen pilveen. paras keksintö sitten aspiriinin
-
mattipatti
- Psykonautti
Tänään aamusta klo. 08.21 meni hehkulamppuvapoon 9mg jwh:ta.. oottelin siinä puol tuntia vaikutuksia ja mittasin 6mg lisää vapoon ja heti kun sain vedettyä tavaran keuhkoon tajusin että kuinka pilvessä olin jo siitä 9mg annoksesta. eipä muutakun aivan perkeleen iso paniikki ja juoksujalkaa peilin luokse jossa odotti hirveä näky.. peilin toisella puolella olin ihan virhreä ja pupillit olivat aivan helvetin isot. Näin kuinka silmieni veresuonet sykkivät ja silmissä tuntui niin iso paine että pelkäsin silmieni lähtevän irti. odotin kauhunvallassa että milloin se 6mg alkaa vaikuttamaan. katsoin taas peiliin ja kuvani vilkutti minulle ja kohta se alkoi nauramaan minulle. yritin rahoitella itseäni mutta se oli mahdotonta koska en pystynyt hallitsemaan ajatuksiani vaan näin punaiset nauravat kasvot jotka syöttivät minuun pelottavia ajatuksia ja todella ikäviä muistoja. klo. 8.55 tämä on kuin painajaista, sivusilmällä näen kuinka lattia on aivan veressä ja silputtuja ruumiinosia roikkuu koukkujen päässä. hulluna huutaen juoksin autoon ja lähdin kaahaamaan pieniä metsäteitä pitkin. en uskaltanut katsoa peiliin koska tiesin että sieltä katsoo joku ufon näköinen olento. muistin lattialla olleen veren ja ruumiin kappaleet roikkumassa katossa, jonka seurauksena rupesin itkemään koska luulin jo tappaneeni jonkun.. luulin ajavani 80kmh mutta kun katsoin mittariin niin vauhtia oli 150kmh joka tuntui mahdottomalta koska kaikki näytti niin hitaalta. pysäytin auton ja tunsin kuinka pystyin taas hallitsemaan ajatuksiani joka tuntui niin ihanalta, ja pelkokin hävisi siinä samalla. minua rupesi naurattamaan koko trippi ja kaikki oli taas niin hyvin. siinä samalla huomasin kuinka hirvee seisokki minulla olikaan
. no pitihän se vetästä käteen kun panetti niin hirveesti. kattelin vaan kaikkien ohi juoksevien lenkkeiliöiden perseitä ja vähän ajan kuluttua vasta tajusin et ne oli ollu kaikki miehiä :O tästä jwh tulee oikeesti melko homoksi. no mutta ei siitä enempää. pää asia että trippi oli hyvä vaikka vähän perseestä nyt olikin 
-
filtteri
- Karvakuono
mattipatti wrote:Tänään aamusta klo. 08.21 meni hehkulamppuvapoon 9mg jwh:ta.. oottelin siinä puol tuntia vaikutuksia ja mittasin 6mg lisää vapoon ja heti kun sain vedettyä tavaran keuhkoon tajusin että kuinka pilvessä olin jo siitä 9mg annoksesta. eipä muutakun aivan perkeleen iso paniikki ja juoksujalkaa peilin luokse jossa odotti hirveä näky.. peilin toisella puolella olin ihan virhreä ja pupillit olivat aivan helvetin isot. Näin kuinka silmieni veresuonet sykkivät ja silmissä tuntui niin iso paine että pelkäsin silmieni lähtevän irti. odotin kauhunvallassa että milloin se 6mg alkaa vaikuttamaan. katsoin taas peiliin ja kuvani vilkutti minulle ja kohta se alkoi nauramaan minulle. yritin rahoitella itseäni mutta se oli mahdotonta koska en pystynyt hallitsemaan ajatuksiani vaan näin punaiset nauravat kasvot jotka syöttivät minuun pelottavia ajatuksia ja todella ikäviä muistoja. klo. 8.55 tämä on kuin painajaista, sivusilmällä näen kuinka lattia on aivan veressä ja silputtuja ruumiinosia roikkuu koukkujen päässä. hulluna huutaen juoksin autoon ja lähdin kaahaamaan pieniä metsäteitä pitkin. en uskaltanut katsoa peiliin koska tiesin että sieltä katsoo joku ufon näköinen olento. muistin lattialla olleen veren ja ruumiin kappaleet roikkumassa katossa, jonka seurauksena rupesin itkemään koska luulin jo tappaneeni jonkun.. luulin ajavani 80kmh mutta kun katsoin mittariin niin vauhtia oli 150kmh joka tuntui mahdottomalta koska kaikki näytti niin hitaalta. pysäytin auton ja tunsin kuinka pystyin taas hallitsemaan ajatuksiani joka tuntui niin ihanalta, ja pelkokin hävisi siinä samalla. minua rupesi naurattamaan koko trippi ja kaikki oli taas niin hyvin. siinä samalla huomasin kuinka hirvee seisokki minulla olikaan. no pitihän se vetästä käteen kun panetti niin hirveesti. kattelin vaan kaikkien ohi juoksevien lenkkeiliöiden perseitä ja vähän ajan kuluttua vasta tajusin et ne oli ollu kaikki miehiä :O tästä jwh tulee oikeesti melko homoksi. no mutta ei siitä enempää. pää asia että trippi oli hyvä vaikka vähän perseestä nyt olikin
...okei...
-
mattipatti
- Psykonautti
Joo kyllä tää meleko hurjaa ainetta isoilla annoksilla on. Ite kun en oo kannabista poltellu niin onkohan tää niinku sativaista vai indicaa? tuntuu et joka toinen pilvi on semmonen energinen(sativainen) ja toinen taas semmonen ettei jaksa liikkua(indica).. kohta on 0,5g menny ja varmaan en tilaa uudestaan ainakaan vähään aikaan, kun tuntuu et tähän jää riippuvaiseksi.. eilen poltin ja tuntuu kuin siitä ois viikko aikaa ja tekis niin mieli polttaa..
-
osu_ja_uppos
- Psykonautti
Sanon suoraan sinulle Mattipatti lopeta tuo 018 kun ei selkeesi tee hyvää sinulle.
Ainakin tuo sinun trippi raportti oli niin seko että tossa käy vielä huonosti.
-
scoff
- Psykonautti
Joo, ei ole kivaa moralisoida, mutta 150 km/h jwh-018-päissään kuulostaa helvetin huonolta idealta! Itse en varmaan pysyisi edes fillarilla pystyssä.
-
scoff
- Psykonautti
Hox hei - onko kukaan kokeillut valmistaa "Green Dragon":ia jwh-018:sta? Tarkoitan siis juomaa, joka koostuu todella vahvasta alkoholista sekä kannabiksen kukinnoista/lehdistä/varsista, joiden on annettu olla viinan seassa muutaman päivän. Kuulemma tosi tujua, en ole kokeillut, mutta mites jwh-018:n kanssa?
-
horna
- Kameleontti
Jep. Tuo Mattipatin raportti kuulostaa enemmän siltä, kuin vapossa olisi ollut jotain ihan muuta kuin jwh:ta. Suosittelen myös jättämään kyseisen aineen rauhaan, tai ainakin pienentämään annostusta huomattavasti.osu_ja_uppos wrote:Sanon suoraan sinulle Mattipatti lopeta tuo 018 kun ei selkeesi tee hyvää sinulle.
-
gerotimo
- Kameleontti
Liukeneehan se sinne, vihreää siitä ei tosin tulescoff wrote:Hox hei - onko kukaan kokeillut valmistaa "Green Dragon":ia jwh-018:sta? Tarkoitan siis juomaa, joka koostuu todella vahvasta alkoholista sekä kannabiksen kukinnoista/lehdistä/varsista, joiden on annettu olla viinan seassa muutaman päivän. Kuulemma tosi tujua, en ole kokeillut, mutta mites jwh-018:n kanssa?
Nyt on uusi satsi tulossa, jospa sen koittaisi käyttää vähän vähemmän nistaten ja hieman enemmän itseä & ainetta tutkien. Pitipä pussi SD:täkin tilata, kun se vaan on niin vitun hyvää <3
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die