Heroiini
-
peemies
- Lepakko
Re: Heroiini
Pitääkö tota #3:sta kuumentaa jos haluaa saada fixikuntoon?
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
-
NatiHero
- Kameleontti
^^ sekä lisätä esim. sitruunahappoa todella varovasti, vaan sen verra et se liukenee se polakka sinne, siinä lämppäillessä. Youtubes on iha hyvä video tasta miten tehä oikein kandee tsiigaa!
http://www.youtube.com/embed/e_hlxbW1v20
Tässä pitäs olla kaikki oleellinen, ettet pilaa suonias liialla hapolla ja saat kuitenki kaiken luikeneen
http://www.youtube.com/embed/e_hlxbW1v20
Tässä pitäs olla kaikki oleellinen, ettet pilaa suonias liialla hapolla ja saat kuitenki kaiken luikeneen
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
Personaes
- OD
Ihan mielenkiinnosta tosta videosta.
Kun ne analysoi sitä että paljonko siinä on heroiinia ja löyty 97mg. Niin tarkoittiko se 97mg puhdasta heroiinia?
Eikös se ole aika iso määrä jos ajattelee että kyseessä oli 10 punnan bägi? Siitähän sais toleranssiton ihminen jo kymmenen hyvää annosta ja riippuvainenkin useamman. Ei paha hinta.
Miten muuten yleensäkkin esim. jenkeissä kun myydään 10 dollarin bägi, niin onko siellä nistille riittävä annos niinkun yhteen annokseen? Kun sinällään ajattelee että jos siellä ~100mg on niin pitäshän siitä useampi annos saada(jatkettunakin), sitkun kuulee dokumenteissa että jotkut kiskoo toistakymmentä bägiä päivässä niin wtf?
Voisko joku joka tietää asiasta hyvin niin avata tota heroiini kauppaa euroopassa katutasolla, että paljon maksaa bägit, paljon siitä yhdestä saa, vahvuus katutasolla jne. Ihan mielenkiinnosta ja sillä, jos joskus tulee eteen tilanne että tulis ostettua, omat heroiini kokemukset kun on so far kavereiden hankkimia kavereilta.
Kun ne analysoi sitä että paljonko siinä on heroiinia ja löyty 97mg. Niin tarkoittiko se 97mg puhdasta heroiinia?
Eikös se ole aika iso määrä jos ajattelee että kyseessä oli 10 punnan bägi? Siitähän sais toleranssiton ihminen jo kymmenen hyvää annosta ja riippuvainenkin useamman. Ei paha hinta.
Miten muuten yleensäkkin esim. jenkeissä kun myydään 10 dollarin bägi, niin onko siellä nistille riittävä annos niinkun yhteen annokseen? Kun sinällään ajattelee että jos siellä ~100mg on niin pitäshän siitä useampi annos saada(jatkettunakin), sitkun kuulee dokumenteissa että jotkut kiskoo toistakymmentä bägiä päivässä niin wtf?
Voisko joku joka tietää asiasta hyvin niin avata tota heroiini kauppaa euroopassa katutasolla, että paljon maksaa bägit, paljon siitä yhdestä saa, vahvuus katutasolla jne. Ihan mielenkiinnosta ja sillä, jos joskus tulee eteen tilanne että tulis ostettua, omat heroiini kokemukset kun on so far kavereiden hankkimia kavereilta.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
sxoxyvg
- OD
^ Ei meinaa putsia. Pointit/bägit on just noit 0.1 pussukoit, bundle ois sit kymmenen tommost.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Personaes
- OD
Joo tiedän kyllä.sxoxyvg wrote: Pointit/bägit on just noit 0.1 pussukoit, bundle ois sit kymmenen tommost.
Sitä tarkotin että onko siinä niinkun yksi annos siinä bägissä? Käsittääkseni saa yhden annoksen, tai kaksi mietoa annosta. Viihdekäyttäjät joilla ei opiaatti tolea saisi kait 2-3 annosta?
Mites suomessa tuo herska-kauppa, paljon maksaa bägit, onko siellä se sama 0.1g ja paljonko siitä irtoaa nistille? Entä viihdekäyttäjälle? Onko herskaa miten laajasti nykyään liikkeellä esim. helsingissä?
Onko teillä siellä PK seudulla ihan herska-nistejä, jotka kiskoo säännöllisesti herskaa, vai onko aine pikemminkin sellaista, että liikkuu sillon tällön kausissa ja sitten voi olla pitkään kuivaa?
Osaisko joku perehdyttää enemmän tuohon noiden eri heroiini-tyyppien eroihin. Että mitä muuta eroa niissä on kuin väsättävyys ja ulkomuoto. Käsittääkseni esim. black-tar heroiinissa on about puolet jotain muita opiaatti-alkaloideja kuin heroiinia ja taas sitten valkoisessa herskassa on kaikista eniten sitä itseään. Kuinka harvinaista tuo valkoinen heroiini on? Yhdysvalloissa sitä taitaa itä-rannikkolla liikkua aika paljon. Mutta euroopassa ei taida pahemmin liikkua?
Syy tähän on käsittääkseni että valkoiseen herskaan vaaditaan precursoriksi erästä ainetta(jonka nimeä en nyt saa päähäni) joka on raskaasti seurattua/säännösteltyä ja sen lisäksi vaaditaan jo ihan kunnon labraa aineen tekoon, kun taas jotain black-taria voidaan tehdä käytännössä missä tahansa. Eli, yksinkertaisesti jengi ei ole valmis maksamaan valkoisesta herskasta riittävästi enempää kuin vaikka #3 herskasta, että olisi järkeä nähdä vaivaa sen tekoon
Nyt joku joka on perehtynyt ja tietää paljon aiheesta niin sivistämään meitä muita!
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Neste
- OD
Näin mä ainakin olen ymmärtänyt jenkki dokkareista.narcocorrido wrote:Sitä tarkotin että onko siinä niinkun yksi annos siinä bägissä? Käsittääkseni saa yhden annoksen, tai kaksi mietoa annosta. Viihdekäyttäjät joilla ei opiaatti tolea saisi kait 2-3 annosta?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
frapathea
En tietenkään osaa sanoa varmaks koska en liiku niin paljoa nistipiireissä tätä nykyä, mut sen verran mitä oon vierestä seurannut niin käsittänyt ettei herskanistejä juurikaan oo suuremmalla mittakaavalla. Voi tietty olla et joissain pienemmissä piireissä on herskanistejäkin vielä, mut subu tuntuu syrjäyttäneen herskan aika pysyvästi nistauskamana täällä pohjolassa ihan joka kolkassa. Mikä on joiltain osin ihan hyväkin juttu.narcocorrido wrote:Onko herskaa miten laajasti nykyään liikkeellä esim. helsingissä?
Onko teillä siellä PK seudulla ihan herska-nistejä, jotka kiskoo säännöllisesti herskaa, vai onko aine pikemminkin sellaista, että liikkuu sillon tällön kausissa ja sitten voi olla pitkään kuivaa?
Pääkaupunkiseudulla heroiinia kuuluu liikkuvan kausittain, juurikin kuten uumoilit – aina silloin tällöin jostain rykäsee esille erä ja sit tovin verran kaikilla tuntuu olevan herskaa. Sit ku se on vedetty ni tarjonta laantuu taas hetkeks. Veikkaan että aika sama tilanne ku muuallakin (Etelä-)Suomessa. Aaltoillen se tulee ja menee.
-
Petri6
- OD
#3 heroiini on siis emäsmuotoista heroiinia, jota jostain syystä liikkuu Euroopassa enemmän kuin valkoista hydrokloridimuotoon väsättyä heroiinia, muuten näissä ei laadultaan juurikaan eroa ole. Blac Tar -heroiini sitten taas on Jenkkilän etelävaltioissa liikkuvaa vähemmän jalostettua heroiinia, josta ei oikeastaan voi puhuakaan samana päivänä kuin kahdesta edellisestä.narcocorrido wrote: Syy tähän on käsittääkseni että valkoiseen herskaan vaaditaan precursoriksi erästä ainetta(jonka nimeä en nyt saa päähäni) joka on raskaasti seurattua/säännösteltyä ja sen lisäksi vaaditaan jo ihan kunnon labraa aineen tekoon, kun taas jotain black-taria voidaan tehdä käytännössä missä tahansa. Eli, yksinkertaisesti jengi ei ole valmis maksamaan valkoisesta herskasta riittävästi enempää kuin vaikka #3 herskasta, että olisi järkeä nähdä vaivaa sen tekoon
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Whirl
- Psykonautti
Ois tuossa pikkunokare 3# heroiinia, mites tää pitäs vetää että paras hyötysuhde? pelliltä polttelemalla ei oo yhtää tuttua joten mietin oisko nokkaan järkevintä vai meneekö tuossa hukkaan ku koittaa tuuskailla pelliltä kun ei tekniikka ole hallussa. Tuleeko tuosta minkäälaista rushia jos nokittelee?
montas tuntia tään pitäs suurinpiirtein vaikuttaa että lisää pitää kiskoa?
ja sitä aloitusdosee saa pistellä tulemaan, yleisesti vaa buprea tullu kiskottua joka vkl mutta siinäkin tole suhkot millissä.
Paljon kysymyksiä, jos joku jaksaa vastailla niin kiitoksia etukäteen paljon
ja sitä aloitusdosee saa pistellä tulemaan, yleisesti vaa buprea tullu kiskottua joka vkl mutta siinäkin tole suhkot millissä.
-
Personaes
- OD
Polttamalla tai injektoimalla vain järkevää ottaa. Nokittamalla se vastaa morfiinia, eli hukkaat juuri ne herskan parhaat puolet nokittamalla.Ois tuossa pikkunokare 3# heroiinia, mites tää pitäs vetää että paras hyötysuhde? pelliltä polttelemalla ei oo yhtää tuttua joten mietin oisko nokkaan järkevintä vai meneekö tuossa hukkaan ku koittaa tuuskailla pelliltä kun ei tekniikka ole hallussa. Tuleeko tuosta minkäälaista rushia jos nokittelee?
Annosta on turha rueta kyselemään, kun se riippuu täysin vahvuudesta, eli ihan summassa pitäisi arpoa. Kannattaa kysellä annostelusta niiltä keneltä olet herskan saanut tai jotka sitä on kokeillut.
Muistathan pitää bupresta vähintään pari päivää taukoa ennenkuin otat herskaa! Bupre kun estää herskaa(ja muita jarruja) toimimasta.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
eNZYMe
- OD
En mä tiedä. Mun mielestä nokkaan #3 toimii ihan jees. Vapottaminen on aika haastellista ja siinä menee vähän hukkaan, vaikka nousut voivat olla kovat. Nokkaan varmasti hyötyosuus parempi. Syömällä tosin muuttuu sitten morfiiniksi ennen kuin pääsee aivoihin asti, eli sitä ei kannata tehdä.
Aloittaisin itse varovasti n. 10-20mg testerinokilla ja siitä sitten lisää, jos tarvii. Ei se kuitenkaan puhdasta ole.
Aloittaisin itse varovasti n. 10-20mg testerinokilla ja siitä sitten lisää, jos tarvii. Ei se kuitenkaan puhdasta ole.
-
Pen
- OD
Ite oon aina #3 ottanut nokkaan, eli muutaman gramman yhteensä elämäni aikana nuuhkinut. Ja kyllä mun mielestä se ainakin toimii tarpeeksi hyvin nenästä, joku 20 mg laini jos on asiallista tuotetta ja se siitä.
Pitäs varmaan seuraavaks kun saan #3 koittaa tota polttamista kun kaikki sitä hehkuttaa.. Aina vaan oon nuuhkinut ja sekin on toiminut tarpeeksi hyvin.
#4 olisi kiva testailla mutta sitä ei ole eteen sattunut. Noh, jonain päivänä.
Pitäs varmaan seuraavaks kun saan #3 koittaa tota polttamista kun kaikki sitä hehkuttaa.. Aina vaan oon nuuhkinut ja sekin on toiminut tarpeeksi hyvin.
#4 olisi kiva testailla mutta sitä ei ole eteen sattunut. Noh, jonain päivänä.
-
Whirl
- Psykonautti
Jees, onko mitää "ohjeita" tuoho pelliltä polttamisee, vois testata ihan urheilun vuoksi ja noiden nousujen mitä ei varmaa nokittamalla tule?eNZYMe wrote:En mä tiedä. Mun mielestä nokkaan #3 toimii ihan jees. Vapottaminen on aika haastellista ja siinä menee vähän hukkaan, vaikka nousut voivat olla kovat. Nokkaan varmasti hyötyosuus parempi. Syömällä tosin muuttuu sitten morfiiniksi ennen kuin pääsee aivoihin asti, eli sitä ei kannata tehdä.
missäs ajassa tuon pitäs nokittamalla alkaa vaikuttaan ja kauan vaikutus kestää polttamalla/nokittamalla abouttia rallaa.
jees pitää lähtä tuolla 10-20mg alotuksella kokeileen, ainahan sitä lisää saa otettua ellei riitä :p
-
Baah
- Karvakuono
Pitääkö tota #4 heroiinia kokata mitenkään? Toi liukenee veteen sellasenaan niin kelasin ettei tarvi muuta ku ehkä fimata? IV mielessä siis.
Nenään toi on toiminu todella hyvin, vähän kuin iso annos unikon kotia (joihin mulla on aika korkee tole). 50mg on hoitanut todella euforisiin nuokkuihin ja kyllä tää nousi lemppari oppariks heti. Tosi paskan makusta vaan ja toi maku jää pitkäks aikaa suuhun/nieluun.
EDIT: Vielä noihin kotiin verrattuna niin kyllä tää heposen euforia imutettunakin voittaa kodat 100-0, toi olo on vaan todella samantyylinen mutta kodista puuttuu tällänen euforia.
Nenään toi on toiminu todella hyvin, vähän kuin iso annos unikon kotia (joihin mulla on aika korkee tole). 50mg on hoitanut todella euforisiin nuokkuihin ja kyllä tää nousi lemppari oppariks heti. Tosi paskan makusta vaan ja toi maku jää pitkäks aikaa suuhun/nieluun.
EDIT: Vielä noihin kotiin verrattuna niin kyllä tää heposen euforia imutettunakin voittaa kodat 100-0, toi olo on vaan todella samantyylinen mutta kodista puuttuu tällänen euforia.
-
Metku
- Kameleontti
Joo #4 pitäisi liueta veteen vaivatta. Annokset ainakin ok, ois huikeeta kokeilla tuo #4 ihan vain sen takia että ei tarvitse kokata sitä.Baah wrote:...
Auta armias jos livahtaa liian reilulla kädellä sitruunahappoa lusikkaan #3 kanssa, mitä kipuasteeseen tulee menee kyl pihdit ja puhalluslamppu-jutuiksi.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
Baah
- Karvakuono
En tiedä onko oikea thread mun kysymykselle. Olen aikeissa iv:ttää heroiinia ja tahtoisin naloksonia OD:n varalle. Saako sitä ostettua mistään täällä Suomessa?
Jos ei niin pitää korvata se buprella, senhän pitäis kaiken järjen mukaan auttaa OD tilanteessa puskeassaan reseptorit haltuunsa.
Jos ei niin pitää korvata se buprella, senhän pitäis kaiken järjen mukaan auttaa OD tilanteessa puskeassaan reseptorit haltuunsa.
-
Dexma
- Moderator
Baah wrote:En tiedä onko oikea thread mun kysymykselle. Olen aikeissa iv:ttää heroiinia ja
Lähe pienillä doseilla kokeileen ja siitä isontaan.
Jos tulet tartteen tota naloksonia ja sulla ei kukaan ole laittamassa sitä niin oot aika kusessa. Se itse bupre jo hoitaa kummiskin sen toiminnallaan ettei se herska toimi. Jos otat silti liikaa bupree niin saatat oksennella koko yön...
Mut joo. pienillä annoksilla jos ei ole tolea opiaatteihin niin äkkiä huomaat ottanees liikaa, kun on liian myöhästä. Eli mielummin vajarit kuin överit.
stay safe.
-
Baah
- Karvakuono
Mul on ystävä joka piikittää mua. Mul on tolee sen verran et en varsinaisesti pelkää et tulis od. Se naloksoni ois vaan ollu kiva hätävara. Aion käyttää tekniikkaa jos eka työnnetään vaan puolet ruiskusta ja sit venaa meneekö yli.
Sori ny tästä blogista, oon vaan vitun kikseissä tästä
lapsuuden unelma melkeinpä.
Sori ny tästä blogista, oon vaan vitun kikseissä tästä
-
cook
- Lepakko
Ei sitä välttämättä samantien tipahda, ellei ole aivan jumalattomasti liikaa. Saattaa tapahtua vasta 20 tai 30 min päästäkin. Jos oot sitä nenän kautta käyttänyt niin lienee hyvä alottaa 1/4 annoksella mitä nenän kautta ottasit.Baah wrote:Mul on ystävä joka piikittää mua. Mul on tolee sen verran et en varsinaisesti pelkää et tulis od. Se naloksoni ois vaan ollu kiva hätävara. Aion käyttää tekniikkaa jos eka työnnetään vaan puolet ruiskusta ja sit venaa meneekö yli.
Sori ny tästä blogista, oon vaan vitun kikseissä tästälapsuuden unelma melkeinpä.
Naloksonia ei taideta kyllä tässä maassa jaella missään, bupret valmiiks ruiskuun lienee paras kotimetodi jos oikeen pelottaa. Ja tosiaan se kaveri siinä oltava toimintakykynen.
-
kuumottelija
- Lepakko
Saako tätä ollenkaan Suomesta edes, vähintään maaantuojii? Ainoa kohdalleni osunut tarjous osui pienessä kaupungissa Hgin lähistöllä. Ei ollit rahaa eikä uskallusta. Mutta osoittautui pernaruttoherskaksi...
-
Sidney
Saiko joku siis ko. heroiinista pernaruton?kuumottelija wrote:Saako tätä ollenkaan Suomesta edes, vähintään maaantuojii? Ainoa kohdalleni osunut tarjous osui pienessä kaupungissa Hgin lähistöllä. Ei ollit rahaa eikä uskallusta. Mutta osoittautui pernaruttoherskaksi...
-
kuumottelija
- Lepakko
Näin kuulin. Siksi todella mietityttää jos joskus kokeilumielest tulisi eteen.Montana wrote:Saiko joku siis ko. heroiinista pernaruton?kuumottelija wrote:Saako tätä ollenkaan Suomesta edes, vähintään maaantuojii? Ainoa kohdalleni osunut tarjous osui pienessä kaupungissa Hgin lähistöllä. Ei ollit rahaa eikä uskallusta. Mutta osoittautui pernaruttoherskaksi...
-
gaia
- Kameleontti
Mikähän olisi ei IV-käytössä paras tapa saada heroiini toimimaan pisimpään? Tuossa on nyt semmoinen keko ettei ihan heti lopu. Pellittämällä se koko setti on n. puolet esim oksikodonin vaikutusajasta imo. Kyseessä siis #3
Vai toimiiko?
-
Pen
- OD
Itse olen vaan nokittanut tota #3.
Laadusta riippuen 20-50 mg laineja. Kun tolet nousee niin alkaa jo menee 100 mg satseja. En haluu ees kuvitella mitä dosei vetelisin jos käyttäsin vaik 10g putkeen, toi yks gramma on mulla absoluuttinen maksimi kosk tän kaa ei oo mitään itsekuria. Pakko ottaa kokoajan niin kauan ku vaa riittää.
Ens viikolla tulee taas gramma #3. Viikko sitten käyttelin 0.9 yhteensä neljän päivänä aikana. On se vaan niin herkkua.
Koksuu kans tulos vähä, saa nähä toimiiko mul (ei oo koskaa koksu toiminu vaik on iha ulkomailt kunno settii tilattu) mut jos futaa niin täytyy kyl sppedballia koittaa. Vaikka speedball ois kait IV - ite vaan nössönä nokitan.
Laadusta riippuen 20-50 mg laineja. Kun tolet nousee niin alkaa jo menee 100 mg satseja. En haluu ees kuvitella mitä dosei vetelisin jos käyttäsin vaik 10g putkeen, toi yks gramma on mulla absoluuttinen maksimi kosk tän kaa ei oo mitään itsekuria. Pakko ottaa kokoajan niin kauan ku vaa riittää.
Ens viikolla tulee taas gramma #3. Viikko sitten käyttelin 0.9 yhteensä neljän päivänä aikana. On se vaan niin herkkua.
Koksuu kans tulos vähä, saa nähä toimiiko mul (ei oo koskaa koksu toiminu vaik on iha ulkomailt kunno settii tilattu) mut jos futaa niin täytyy kyl sppedballia koittaa. Vaikka speedball ois kait IV - ite vaan nössönä nokitan.
-
Metku
- Kameleontti
Omaan tollaisen crack-piipun tyylisen lasi-kaboomin, joka on tarkoitettu vapottamiseen. Pudotan tavaran piipun päällä olevasta reiästä sisään matalaan kupoliin, suljen päällä olevan reiän folio-"hatulla", jotta höyry ei pääse karkaamaan piipusta ulos.gaia wrote:Mikähän olisi ei IV-käytössä paras tapa saada heroiini toimimaan pisimpään? Tuossa on nyt semmoinen keko ettei ihan heti lopu. Pellittämällä se koko setti on n. puolet esim oksikodonin vaikutusajasta imo. Kyseessä siis #3
Tässä kaboomin tyylisessä piipussa on imuaukon vastapäätä reikä, joka suljetaan sormella. Tässä vaiheessa heroiini on piipun sisällä ja kaikki ulos aukot suljettu. Asetan piipun suulle ja valmistaudun (tai vaihtoehtoisesti kaveri) lämmittämään kupolin alapuolta pistoliekillä tai sytkärillä. Pistoliekillä tavaran pitäisi höyrystyä todella nopeasti, sytkärillä menee pari sekunttia pidempään. Kun piippuun muodostuu huomattava määrä höyryä vapauta sormi piipun päästä ja a'vot, nousut tulee kovaa vauhtia.
Tarkoitus olisi kokeilla ihan vain tavan vuoksi höyrystämistä, vaikka olen tottunut IV:nä konia nauttimaan hyötyosuuden ja tavaran yleensä kalliin hinnan takia, jotta saa kaiken ilon irti. Pitäisi taas joku päivä päästä kokeilemaan. On ne nousut omaa luokkaansa, mutta varovasti aina. Polle toimii itsessään jo niin hyvin ettei comboilemiseen ole tarvetta.
-
Pen
- OD
Hintaisekseen kyseinen herssi on jees. 0.9 sitä käytin aamusta iltaan ja riitti noin 5 päivää. Doset oli 30-70 mg luokkaa nasaalisesti. Extraa oli 100 mg eli 1.1 grammaa tuli tuotetta.
Puhtaammalla herssillä doset on ollut 20-50 mg nokkaan luokkaa (tosin sillon ei ollut niin paljon opparitolei kun nykyään - nykyäänhän käytän unikonsiementeetä parikolme kertaa viikossa joten morfiiniia, kodeiinia, tebaiinia yms. menee)
Mut mielummin tost maksaa ton grammanhinnan kun puhtaammasta 500e/g.
Maanantaina pitäis muuten taas tulla tota gramma ja kokkelia 0.2. sekä gramma puhtosta levodekstroamfen raseemista sekoitusta.
Tiedä sitten miten speedball toimii nenän kautta kun en rännää mutta koitetaa!
Ja siis, onhan noi suomen hinnat karuja. Voi niitä aikoja kun sai kunnon pollea 80 euroon saksasta ja jos otti vaikka vitosen niin sen sai 300 euroon. Enään ei vaan uskalla tilata.
Toisaalta kyllä hyvä että hinnat on korkeet niin ei tule usein ostettua. Aina kun saan vaikka ketolan, niin se menee heti. Aamu alkaa herssinokilla ja pitkin päivää otan lisää.
Puhtaammalla herssillä doset on ollut 20-50 mg nokkaan luokkaa (tosin sillon ei ollut niin paljon opparitolei kun nykyään - nykyäänhän käytän unikonsiementeetä parikolme kertaa viikossa joten morfiiniia, kodeiinia, tebaiinia yms. menee)
Mut mielummin tost maksaa ton grammanhinnan kun puhtaammasta 500e/g.
Maanantaina pitäis muuten taas tulla tota gramma ja kokkelia 0.2. sekä gramma puhtosta levodekstroamfen raseemista sekoitusta.
Tiedä sitten miten speedball toimii nenän kautta kun en rännää mutta koitetaa!
Ja siis, onhan noi suomen hinnat karuja. Voi niitä aikoja kun sai kunnon pollea 80 euroon saksasta ja jos otti vaikka vitosen niin sen sai 300 euroon. Enään ei vaan uskalla tilata.
Toisaalta kyllä hyvä että hinnat on korkeet niin ei tule usein ostettua. Aina kun saan vaikka ketolan, niin se menee heti. Aamu alkaa herssinokilla ja pitkin päivää otan lisää.
-
gaia
- Kameleontti
Tuo vapottaminen kuulostaa ihan kokeilemisen arvoiselta metodilta. Itse tähän asti vain pellitellyt menemään tuota. Mutta jotenkin tuntuu että se vaikutus lopahtaa melko nopeasti pelliltä. Tiedä sitten onko sama skenaario vapottamisen kanssa.
Pitää väsäillä hehkulamppuvapo tässä huomiseen mennessä ja katsoa mitä tapahtuu!
Itse kun en fiktiä omista, niin aloitin testailun siten että laitoin noin tulitikun raapaisupään kokoisen kasan herssii pellille ja imuttelin menemään parissa osassa. Parempi olla liian varovainen kuin liian ahne.
Speedballaaminen inspaisi itseekin hirmuisesti. Ei vaan oikeen jäänyt enää pelivaraa tuon konin järjestämisen jälkeen. Tiettyhän sitä konii voisi laittaa vähän jemmaan parempia taloudellisia hetkiä odotellen, ja sitten pistää kola-tilausta tulemaan. Itse koittanut vaan köyhän miehen speedballia, eli metaa ja oksikodonia.
Pitää väsäillä hehkulamppuvapo tässä huomiseen mennessä ja katsoa mitä tapahtuu!
Itse kun en fiktiä omista, niin aloitin testailun siten että laitoin noin tulitikun raapaisupään kokoisen kasan herssii pellille ja imuttelin menemään parissa osassa. Parempi olla liian varovainen kuin liian ahne.
Speedballaaminen inspaisi itseekin hirmuisesti. Ei vaan oikeen jäänyt enää pelivaraa tuon konin järjestämisen jälkeen. Tiettyhän sitä konii voisi laittaa vähän jemmaan parempia taloudellisia hetkiä odotellen, ja sitten pistää kola-tilausta tulemaan. Itse koittanut vaan köyhän miehen speedballia, eli metaa ja oksikodonia.
Vai toimiiko?
-
Metku
- Kameleontti
Tattis infosta.Pen wrote:Doset oli 30-70 mg luokkaa nasaalisesti.
Melkein sama asia, vähän hitaamman puoleinen speedball vainPen wrote:...Tiedä sitten miten speedball toimii nenän kautta kun en rännää mutta koitetaa!
Vahva sama, + 200€ joutuu oikeasti harkitsemaan onko varaa ostaa kuussa.Pen wrote:Ja siis, onhan noi suomen hinnat karuja. Voi niitä aikoja kun sai kunnon pollea 80 euroon saksasta ja jos otti vaikka vitosen niin sen sai 300 euroon. Enään ei vaan uskalla tilata.
-
gaia
- Kameleontti
Positiivisesti yllätti tää 3# herska mitä täällä nyt pyörii
Pikku testeri nokkaan ja lämmitti mukavasti ja rauhoitti vatsan. Saas nähdä kuinka huonoon kondariin sitä itsensä tolla kokonaisella ykkösellä saa.
Vai toimiiko?
-
Pen
- OD
^ Ite oon sitä jonku reilu 2g käytelly. Tolet nousee kyl hyvää tahtia, eilen meni 0.4 yhdessä päivässä vaikka oli taukoa edellisistä viitisen päivää.
Joku 3 pv mulla riittää gramma tota kun ottaa ihan kunnolla koko päivän. Suht haaskausta mutta samapa tuo, niin harvoin tätä saa että sama se on nauttia sillon kun mahollista.
Vielä yhen ketsin vois hommata ens viikolla ja sitten saanee riittää.
Ja vauhtipalloilu oli ihan mukavaa. Eka kerta kun koksusta huomasin vaikutuksia kun käytin tota saman tyypin kolaa. Ei kyllä kuitenkaan niin erikoista että siitä kokkelista kannattaa 300-400e/g maksaa, mutta onpahan testattu. IV:nä varmaan se tosin pitäis kokea niin osais kunnolla sanoa.
Joku 3 pv mulla riittää gramma tota kun ottaa ihan kunnolla koko päivän. Suht haaskausta mutta samapa tuo, niin harvoin tätä saa että sama se on nauttia sillon kun mahollista.
Vielä yhen ketsin vois hommata ens viikolla ja sitten saanee riittää.
Ja vauhtipalloilu oli ihan mukavaa. Eka kerta kun koksusta huomasin vaikutuksia kun käytin tota saman tyypin kolaa. Ei kyllä kuitenkaan niin erikoista että siitä kokkelista kannattaa 300-400e/g maksaa, mutta onpahan testattu. IV:nä varmaan se tosin pitäis kokea niin osais kunnolla sanoa.