Ja itsehän olen myös sitä tyyppiä joka koukuttuu jo kofeiiniin ja kovaa
Pari piriä käyttävää tuttavaa on tosin kertonut näiden olevan huippuja niiden laskuihin, go figure.
Jännää, kuinka eri lailla eri ihmisten keho reagoi eri aineisiin... Esim. itse popsinut Xanoria ja Rivatrilia kumpaakin 4-8 mg päivittäin vuosia, ja jos on tarvinnut olla ilman muutaman päivän niin ei ole ollut yhtään mitään mitä määrittelisin vieroitusoireiksi, vain tismalleen samat jutut tismalleen samanlaisina kuin mihin nämä lääkkeet määrättiin. Tosiaan, mihin tahansa viekkareihin suosittelisin bentsoja, Lyricaa tai vaikka pari (huom. pari) kaljaa kylkiäiseksi.Hugster wrote:Pistivätpä sitten taas Tenoxia vaikka esim. Levozin jo toimii näin kipupotilaalla unensaantiin. Itse en viitsi edes ryhtymään ryyniviihteilyyn, muutenhan varmaan hurraisi. Itsellä tullut höpölöpöolo jo 2x20mg mitä suositteli nukkumiseen, että toimivuutensa puolesta varmasti vallan mainioita, ei sinänsä pahaa sanottavaa. Ei vaan houkuta bentsokoukku, kun jo lääkärien suositteleman Temgesicin kanssa kivunhoidossa oli vuoden käytön jälkeen aikamoinen helvetti päästä irti.
Ja itsehän olen myös sitä tyyppiä joka koukuttuu jo kofeiiniin ja kovaa
Pari piriä käyttävää tuttavaa on tosin kertonut näiden olevan huippuja niiden laskuihin, go figure.
Joo se opittiin ensimmäisen virta kerran jälkeenmellow wrote:^En välttämättä kahta nappia enempää ottaisi. Bentsoissa on monesti se, että vaikka itsestä tuntuu: "Nää ei toimi.", niin muiden mielestä saattaa silti olla hyvinkin sekaisin.
Entiedä mutta kyllä sitä nyt huomaa kuinka tyhjäpäisenä on kuljettu muutama päivä, huomenna lopetettava. Tässä ketjussahan niistä sisäelin haavoista kyselinPetri6 wrote:Ei minkäänlaista vaikutusta sisäelimiin vaikka koko purkin söisit.
Mä olen ymmärtänyt, et tennarit ois tavallista raffimpaa kait maksalle. Vai olikohan se holin kanssa? en nyt muista. Mutta tässä käsityksessä olen.Petri6 wrote:Ei minkäänlaista vaikutusta sisäelimiin vaikka koko purkin söisit.
SEITKYTÄVIIS???kirkas wrote:Enpä mitään haittoja huomannut kun viimeiset ryynikännit vetäsin, eli jotain 75x20mg tenoxia ja melkein leka rommia päälle. Muisti meni "yllätys yllätys" ja toimi idioottimaisesti ja seuraavana iltapäivänä kun heräs vielä bentsopöhnissä, mutta seuraava päivä jo ns.normaalilla ololla. Toikin on et aika nopeesti saat semmoset tolet bentsojen käytöllä (päivittäiskäyttö), että tommosen purkin tai ison paketin vetäsee ja korkeintaan alkon kanssa on vaaran ainekset. Vaikka vähän vastuutonta sanoa ja ei kannata koittaa.
Itse otan aina kaikesta mitä kitusiini tai kroppaani laitan muulla tapaa aika hemmetin paljon selvää kun se netin kautta on helppoa + oma tietämys rajoistaan (vaikka esim toi episodi oli ns, vahinko, lähti käsistä, mutta enpä erityisen onnekkaana pidä ettei mitään sattunut, ei olis pitänytkään sillosilla käytöillä). Itseltä ois henki pois jos näin ei toimis ja välillä oikein harmittaa kattoo kuinka typerää sakkia tuola vetopiireissä kulkee, vedetään jollain uskomuksilla ja mututuntumilla kaikenlaista ja vaarallisia komboja kun ei oteta asioista selvää.
Otit 1500mg tematsepaamia ja reilusti alkoa päälle? Toivottavasti jokainen tämän lukeva ymmärtää miten vaarallinen tuo kuosi on.kirkas wrote:Enpä mitään haittoja huomannut kun viimeiset ryynikännit vetäsin, eli jotain 75x20mg tenoxia ja melkein leka rommia päälle. Muisti meni "yllätys yllätys" ja toimi idioottimaisesti ja seuraavana iltapäivänä kun heräs vielä bentsopöhnissä, mutta seuraava päivä jo ns.normaalilla ololla. Toikin on et aika nopeesti saat semmoset tolet bentsojen käytöllä (päivittäiskäyttö), että tommosen purkin tai ison paketin vetäsee ja korkeintaan alkon kanssa on vaaran ainekset. Vaikka vähän vastuutonta sanoa ja ei kannata koittaa.
Itse otan aina kaikesta mitä kitusiini tai kroppaani laitan muulla tapaa aika hemmetin paljon selvää kun se netin kautta on helppoa + oma tietämys rajoistaan (vaikka esim toi episodi oli ns, vahinko, lähti käsistä, mutta enpä erityisen onnekkaana pidä ettei mitään sattunut, ei olis pitänytkään sillosilla käytöillä). Itseltä ois henki pois jos näin ei toimis ja välillä oikein harmittaa kattoo kuinka typerää sakkia tuola vetopiireissä kulkee, vedetään jollain uskomuksilla ja mututuntumilla kaikenlaista ja vaarallisia komboja kun ei oteta asioista selvää.
Jaa, minulla on valitettavan korkea bentsotole, ja nämä ovat tarkoituksiini (unihäiriöt ja ahdistuneisuus) varmimmin ja nopeiten toimivia vieläkin. Depotversio näistä saataisiin kehittää.gaia wrote:Kyllä tässä on oikeasti ehkä yksi turhimmista bentsoista mitä on olemassa. Ei allekirjoittaneella natsaa viihteilyyn eikä oikein käytettynä. Joku tuolla ylempänä kirjoitti vetäneensä + -75kpl enkä oikeasti yhtään ihmettele että suuren bentsotoleranssin omaava ihminen pystyisi tämän tekemään. Tietty rommin sekoittaminen yhtälöön on todella typerää, mutta noin pelkästään en pidä sitä mitenkään mahdottomana ideana. Itse olen syönyt 20mg tennareita parhaimmillaan 57kpl päivän aikana. Niin vähän ne todellakin nykyisellä toleranssillani sanovat. Tuolloinkin kun söin nuo 57kpl niin taisin ottaa aina 15-20kpl kerralla. Silloin niistä sai edes jotain irti, mutta se jotain ei todellakaan ollut nukahtaminen mihin nämä bentsot ovat nimenomaan kehitetty. Aika turhaa tavaraa. Tolettomilla saattanee sanoa jotain, mutta vuosien pituisen raskaan bentsokuurin jälkeen nämä ovat yhtä tyhjän kanssa.
Tämä ei kuitenkaan ole mikään kannustus vetämään purkillista tennareita, vaan puhun omasta kokemuksestani. Jollain muulla nämä saattavat toimiakin.
Naurattaa että purkin kyljessä lukee "1-2 tablettia puoli tuntia ennen nukkumaanmenoa". Jos todella ottaisin tuon 1-2 tablettia ja luulisin saavani unta sillä, joutuisin pettymään ja pahasti. Nämä siis 20mg.
kuumottelija wrote:Jaa, minulla on valitettavan korkea bentsotole, ja nämä ovat tarkoituksiini (unihäiriöt ja ahdistuneisuus) varmimmin ja nopeiten toimivia vieläkin. Depotversio näistä saataisiin kehittää.gaia wrote:Kyllä tässä on oikeasti ehkä yksi turhimmista bentsoista mitä on olemassa. Ei allekirjoittaneella natsaa viihteilyyn eikä oikein käytettynä. Joku tuolla ylempänä kirjoitti vetäneensä + -75kpl enkä oikeasti yhtään ihmettele että suuren bentsotoleranssin omaava ihminen pystyisi tämän tekemään. Tietty rommin sekoittaminen yhtälöön on todella typerää, mutta noin pelkästään en pidä sitä mitenkään mahdottomana ideana. Itse olen syönyt 20mg tennareita parhaimmillaan 57kpl päivän aikana. Niin vähän ne todellakin nykyisellä toleranssillani sanovat. Tuolloinkin kun söin nuo 57kpl niin taisin ottaa aina 15-20kpl kerralla. Silloin niistä sai edes jotain irti, mutta se jotain ei todellakaan ollut nukahtaminen mihin nämä bentsot ovat nimenomaan kehitetty. Aika turhaa tavaraa. Tolettomilla saattanee sanoa jotain, mutta vuosien pituisen raskaan bentsokuurin jälkeen nämä ovat yhtä tyhjän kanssa.
Tämä ei kuitenkaan ole mikään kannustus vetämään purkillista tennareita, vaan puhun omasta kokemuksestani. Jollain muulla nämä saattavat toimiakin.
Naurattaa että purkin kyljessä lukee "1-2 tablettia puoli tuntia ennen nukkumaanmenoa". Jos todella ottaisin tuon 1-2 tablettia ja luulisin saavani unta sillä, joutuisin pettymään ja pahasti. Nämä siis 20mg.
Millissä on hyvä pysyä. Puolessa puolensa.XanTemNoct wrote:Käytän niitä Xanoreiden lopettamiseen 1-2 päivässä ja tarvittaessa xanor.
Mikäköhän on putkeen? Jos joka ilta oot tommosen kiskassu ni aivan taatusti on fyysinen riippuvuus syntynyt. Jos taas tarvittaessa niin eihän siihen sitten samalla tavalla synnykään, jos silloin tällöin otttaa. Mullekin on Stilnoctia määrätty 4,5 vuotta "putkeen", mutta jos viikonkin syön joka ilta, niin en nuku kuin max 4h viimeisenä yönä. Jos taas otan max kerran viikossa niin toimii loistavasti.poppers wrote:Kyllä tenox on varmaan mun lemppari bentso, nukkumiseen ja ahdistukseenkin menee. Oon nyt syönyt varmaan 1,5v?? putkeen 20mg, mutta minkäänlaista riippuvuutta tai tolejen nousua ei oo tapahtunut
Ennen söin joka ilta, nykyään syön 5-7 iltana viikossa, riippuen tosi paljon siitä miten sattuu väsyttämään. Oon kuitenkin ollut esim sairalassa jaksoja tän lääkityksen aikana, jolloin mulla on katkastu lääkitys seinään/en ole saanut lääkettä esim viikkoon ja ei oo ollut minkäänlaisia oireita.Petri6 wrote:Mikäköhän on putkeen? Jos joka ilta oot tommosen kiskassu ni aivan taatusti on fyysinen riippuvuus syntynyt. Jos taas tarvittaessa niin eihän siihen sitten samalla tavalla synnykään, jos silloin tällöin otttaa. Mullekin on Stilnoctia määrätty 4,5 vuotta "putkeen", mutta jos viikonkin syön joka ilta, niin en nuku kuin max 4h viimeisenä yönä. Jos taas otan max kerran viikossa niin toimii loistavasti.poppers wrote:Kyllä tenox on varmaan mun lemppari bentso, nukkumiseen ja ahdistukseenkin menee. Oon nyt syönyt varmaan 1,5v?? putkeen 20mg, mutta minkäänlaista riippuvuutta tai tolejen nousua ei oo tapahtunut
Tämä nyt on varmaan taas henkiökohtaista, mutta kyllä tenoxiin nousee toleranssi ja nopeasti nouseekin. Yleensäkin bentsoissa juuri siihen väsytävään vaikutukseen nousee toleranssi heti ensimmäisenä. Siitä oon samaa mieltä kun oot sanonut, että Rivatriliin ei nouse toleranssi tai jos nouseekin, niin todella hitaasti kunhan oikein käyttää.tRip wrote:Joo, kyllä Opamoxeissa ja Tennareissa on se hyvä, ettei toleranssi sinällään nouse vuosienkaan myötä, jos niitä käyttää kuten pitääkin.
Riippuvuus kyllä syntyy, fyysisesti nyt ainakin.
Onhan se jarru aivoissa.
No, joo.. Oot ihan oikeessa.Bentseeni wrote:Tämä nyt on varmaan taas henkiökohtaista, mutta kyllä tenoxiin nousee toleranssi ja nopeasti nouseekin. Yleensäkin bentsoissa juuri siihen väsytävään vaikutukseen nousee toleranssi heti ensimmäisenä. Siitä oon samaa mieltä kun oot sanonut, että Rivatriliin ei nouse toleranssi tai jos nouseekin, niin todella hitaasti kunhan oikein käyttää.tRip wrote:Joo, kyllä Opamoxeissa ja Tennareissa on se hyvä, ettei toleranssi sinällään nouse vuosienkaan myötä, jos niitä käyttää kuten pitääkin.
Riippuvuus kyllä syntyy, fyysisesti nyt ainakin.
Onhan se jarru aivoissa.