iv./im.

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
seppo600
Lepakko

Re: iv./im.

Post by seppo600 »

Ei saa ostettua etes kuule yhtä "oikeeta" värkkiä, se on joko insu 60 senttiä tai stoppipussi riistohinta lähemmäs kolmee euroo täällä p-pohjanmaalla. En tiiä vaihteleeko nuo s.pussien hinnat sitte paikkakunnittain mut pohjosessa lähemmäs kolme egee. Onko sielä Oulussa muuten vinkki ja minkälaisia vermeitä sieltä saa? :)
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

hideo wrote:Onko sielä Oulussa muuten vinkki ja minkälaisia vermeitä sieltä saa? :)
Oulussa on vinkki keskiviikkosin ja yleensä sielä on ollu Oncen 2ml (joskus 3ml pumppuja) pumput ja nipron neulat.. 80kpl värkkejä per asiakas ainaki sillon ku itse vielä sielä asioin.

http://www.a-klinikka.fi/yhteystiedot/t ... ntapisteet
Oulu
Terveysneuvontapiste Oulun Vinkki
Saaristonkatu 22, 90100 Oulu
(Keskustan sosiaali- ja terveysasema/laboratorio)
p. 044 7036 257, 044 7036 258
Avoinna ke klo 15.30-17
Yht.hlö Johanna Timonen
etunimi.sukunimi(at)ouka.fi
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
porter

Post by porter »

En tiiä onks tää nyt hiukan tyhmäkyssäri,mut mistä tietää et suoni on ns päivänsä nähny? tuli vaan mieleen... kun tuntuu että tuo vakkari suoni oikeessa käpälässä ei enään ime varsinkaa piriä ja tutkarieta oikeen mielellään, että sinne alipainekuplaan tulee kyl pakit ja sitte hiukan pumppuu mut sit ku hiuka paina niin tuntuu ettei ne pakit oikee enää tuukkaa sieltä, sit tästä seura usein hrkkanen olo..
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Harold wrote: Ihan pullotettu lähdevesikin on parempi vaihtoehto ku kraanavesi.
Onko näin? Eikö pullotetuissa vesissä yleensäkin ole jo hitusen ties mitä mikrobia seassa kun ovat seisseet hyllyssä kuitenkin pitempiäkin aikoja? :foil:
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

magiclymagical wrote:
Harold wrote: Ihan pullotettu lähdevesikin on parempi vaihtoehto ku kraanavesi.
Onko näin? Eikö pullotetuissa vesissä yleensäkin ole jo hitusen ties mitä mikrobia seassa kun ovat seisseet hyllyssä kuitenkin pitempiäkin aikoja? :foil:
Vaikka Suomessa onkin varmaan maailman puhtaimpia kraanavesiä niin ei, onhan se nyt ihan nyrkkisääntö et missä vaan olet niin pullotettu vesi on aina puhtaampaa... Siellä putkistoissa se vesi vasta seisookin.
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

SahkoinenVelho wrote: Vaikka Suomessa onkin varmaan maailman puhtaimpia kraanavesiä niin ei, onhan se nyt ihan nyrkkisääntö et missä vaan olet niin pullotettu vesi on aina puhtaampaa... Siellä putkistoissa se vesi vasta seisookin.

tästäkin aiheesta on väännetty ja oltu montaa mieltä...

http://www.bluelight.ru/vb/archive/inde ... 89449.html

http://www.exchangesupplies.org/shopdis ... p?page=see
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Kyllähän se turvallisinta ois käyttää jotain ampullivettä tai keitettyä vettä. Ite käytän ihan hanasta otettua kylmää vettä, ehkä tyhmää leikkimistä, mut no en mä mikää ruudinkeksijä olekkaan.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
porter

Post by porter »

Mitä muuten laki sanoo neulojen/ruiskujen myynnistä ylipäätään? apteekki saa valita kelle myy varmaankin jne? Mutta nyt törmännyt eräällä pikku-kylällä ainooseen apteekkiinsa, joka on muuten ihan perus apteekki, mutta sanoivat ettei täältä saa edes ruiskuja. :roll: :down: Mun mielestä aika urpoa.. jos tuolla o niinku tarkotus mukamas esim torjua iv käyttöä :doh:
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

Tiedän vaan yhden apteekin missä ei ollut pp pakkauksia. Kyl niitä saa aina aamuvarhaisesta ellet oo tehny jotain hirveet suhdet siihen työntekijään ja seki riippuu ketä siel o mut mul ainaki myydään joka apos. paras on yliopistoon apteekki.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Mä oon ymmärtäny ettei kaikki apteekit tosiaan myy päivystyspakkauksia. Ite ei oo tarvinnu ostaakkaan ku pari kertaa. Espoon asemalla olevasta apteekista ja töölön yliopiston apteekista olen ostanu ku päässy värkit lopouun kesken. Muuten kokokaan vinkin asiakas.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Täällä tuo keskustan yks paikka missä itekki ennen kävin vedoilla usein ja siinä on vieressä apteekki, siis keskustassa sellane mesta mis kaikki nipat säätää subujaan yms. niin apteekki vieressä kyllä myy mutta hinta on 6 euroa per 2 pumppua ja neulaa. Ja ne on vielä todella paskoja kumittomia pumppuja. YO apteekista saa 2,50e 3x hyvät värkit taas.. Tuo temppu apteekilta on kyllä ajanut useimmat nipat muualle ostamaan värkit kun ei kuutta euroa huvita maksaa kaksista huonoista. Kerran hädässä oon ostanut ne kun tarvi tosi nopeesti värkit.
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Täällä meidän kaupungissa(asukkaita reilu kymmenentuhatta) on ollut ihan siedettävät hinnat stoppareilla. Mutta hinta tuntuu nousevan säännöllisin väliajoin.
Tämän hetkinen hinta on 2,85, joka omasta mielestäni on se melko maksimi. Tossa muutama vuosi sitten stopin hinta oli sen 2 tai 2,10.
Kotkasta oon ostanut tähän mennessä kalleimman stopin, muistaakseni joku 5e tai jopa ylikin ( tosiaan silloin oli meripäivät, saattanut vaikuttaa asiaan).

Sori ot
It's just a ride.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Rollo Tommasi wrote:Tossa muutama vuosi sitten stopin hinta oli sen 2 tai 2,10.
Kotkasta oon ostanut tähän mennessä kalleimman stopin, muistaakseni joku 5e tai jopa ylikin ( tosiaan silloin oli meripäivät, saattanut vaikuttaa asiaan).

Sori ot
Haukiputaalla (oulussa) Värkkipussi maksaa sen 4e (3x terumo pumppua, 3x terumo neulaa) vaikka täällä omasta mielestä on aika paljon piikkihuumeidenkäyttäjiä suhteessa väkilukuun. Kyllähän se muutaman euron tuo lissää tuottoja apteekille, mutta en tiedä johtuuko tuosta hinnasta vai mistä niin useimmat käyttävät kuitenki samaa värkkiä useampia viikkoja :S

Oulun keskustassa maksaa muistaakseni sen 2.5e-3e..
— Nikki Sixx
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

2,70e oli oulussa viimeks ku ostin
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
Velho
LD50

Post by Velho »

Hippisaukko wrote:2,70e oli oulussa viimeks ku ostin
Miten on noin kalliita pakkauksia täälläpäin (Lpr) 2,50/3kpl tai 3,00e/5kpl jollei vinkistä hae 0,00e/20kpl
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

IV-käyttäjiähän laudalla on rutkasti, mutta mites tuota löytyykös täältä miten paljon IM-harrastajia? Mitä aineita käytätte, millä neulalla ja minne tykkäätte tökkiä jne? Onko tullu koskaan infektioita tai muuta ikävää? Terv. nimim. kiinnostunut

PS. Tämän yleisluontoisen piikitystopikinhan vois varmaan siirtää johonkin muuhun osastoon täältä jarruista ja sedatiiveista?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

zrrl wrote:PS. Tämän yleisluontoisen piikitystopikinhan vois varmaan siirtää johonkin muuhun osastoon täältä jarruista ja sedatiiveista?
Totta. Yleiskeskustelun puolella onkin 12 sivuinen ketju IV käyttö. Kuinkas tehdään, yhdistetäänkö ketjut samaksi piikitystä yleisluontoisesti käsitteleväksi ketjuksi, vai tarvihteeko IM ja IV omansa?

Ja olisiko muiden mielestä hyvä idea tehdä molempien aloituspostauksiin jonkinlaiset tietopaketit kyseisistä annostelutavoista, linkkiä puhtaita vermeitä myyviin kauppoihin, ja vaikka laittaa stickyiksi?
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Samaan topicciin kaikki piikittelyt vaan :)
jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa »

King Ink wrote:Ja olisiko muiden mielestä hyvä idea tehdä molempien aloituspostauksiin jonkinlaiset tietopaketit kyseisistä annostelutavoista, linkkiä puhtaita vermeitä myyviin kauppoihin, ja vaikka laittaa stickyiksi?
Kannatan ehdottomasti! Ja disclaimeria perään, että ei me täällä moista toimintaa suositella. Muuten kohta ilta-pulu kimpussa, kuinka huumefoorumilla opastetaan huumeiden käyttöön ja suositellaan haitallisinta mahdollista annostelutapaa. :foil: Ei mut olis kyllä tosi hyvä saada jonkinmoista infopakettia tänne nuista. Voisin jopa jeesiä tekemään iv-tietopakettia, mikäli se ei haittaa, että en itse rännitä. Tietoa löytyy silti vaikka muille jakaa ja netistä voi etsiä lisää. :) Ihan mielelläni mä jotain Vaultin ja vaulttilaisten eteen teen, kun muuten mä aika turhasti pööpöilen täällä, harvemmin multa mitään oikeasti hyödyllistä tietoa mihinkään tulee. :D
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Juu. Itse tässä viime kuukausina aloitellut ujosti harrastusta, reisilihakseen 3- ja 4-MeO-PCP. Ensinmainittu tuntuis toimivan sublinguaalisesti ehkä paremmin tai ainakin "pärisevämmin", en tiiä miks? mutta jälkimmäinen futaa saatanallisesti nyt kun kehtasin kokeilla, vaikka vähän arveluttaa tavaran "likaisuus". Saksalaista MXE vois testata myös sitten kun ehtii. Sterifiltin läpi asiat ja nesteenä apteekin suolaliuos. Neula 26G x 25mm, lääketieteellisessä kirjallisuudessa suositellaan usein 23-21G mutta en tiiä miks pitäis olla niin pirun paksu.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Tuli muuten tenkkapoo, oon tähän asti käyttäny tuota CSS natriumklorid 0,9mg/ml nestettä (sis. natriumkloridi, puhdistettu vesi), joka oli kuitenkin harmillisen isoissa 30ml puteleissa, joista menee sitten aina osa hukkaan kun ei viitti avattua säilyttää kovin pitkään. Tänään otin apteekista messiin tuommosia 2ml kerta-annospipettejä mutta huomasin sit vasta myöhemmin että näissähän on kaikkea muutakin mukana (ohjeissa myös maininta ettei saa käyttää i.v.)

Nämä aineet ovat: natriumkloridi, natriumdivetyfosfaattidihydraatti, dinatriumvetyfosfaatti ja puhdistettu vesi. Onko tätä turvallista käyttää vai heivaanko hiiteen. Tämä on tämmöstä Naso NaCL ratiopharm tuotetta, jonka virallinen käyttöaihe on nenän ja silmien kosteutus ym.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Mä ostan, jos ostan apoteekista vettä, niin niissä 10ml pulloissa. Saa myös pienemmissä ja niissä maininta että voi käyttää iv ja im.
En ole harkinnutkaan ostavani niitä missä erikseen mainitaan ettei iv käyttöön....
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Hmm joo, hitto. Parista apteekista ku oon kyselly niin ollu tarjolla vaan noita 30ml puteleita ja sit puolen litran pulloja (tossa pullossa maininta että ei i.v.). En sit tiiä että oisko siellä pienempiäkin oikeasti mutta eivät vaan halua minulle myydä, mutta en kyl kai ole vielä ihan niin nistinkään näköinen, heh.

Vai meinasitko jotain puhdistettua vettä, ei suolaliuost?
frapathea

Post by frapathea »

^ En mä usko et ne panttais piikitystarpeita siks että näytät nistiltä – oon joskus kaverille värkkejä hakiessa sanonut suoraan utelevan apteekkaritädin kysymykseen, että suonensisäiseen huumeiden käyttöön nää kamppeet on menossa, ja se vain katsoi mua säälivästi, mutta myi silti koko hoidon.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Suolaliuosta ihan. Haavanpuhdistus osastolta minä oon ne löytänyt. Ei oo tarttenu keltään erikseen kysellä...
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Kylläpä oli homma saada ostettua 0.7 neuloja apteekista.. Ensin myyjä väitti, että niitä ei ole ollenkaa.. Sen jälkee soitin kaverille ja kysyin, että onko niitä siellä. Ja piti olla.

Noh menin uudestaan samalle myyjälle ja sanoin, että teillä kyllä on niitä joten voikko tarkistaa. Tähän myyjä alko, että ei voida myydä jos ei oo mitää sairautta.. Mitä vittua, päättelikö se pärstäkertoimella, että onko mulla mitää sairauksia.

Tämän jälkee menin farmaseutin puheille niin heti alko löytymään eikä ollu mitää ongelmia.. Oli myyjän ilme aika nyrpeenä ku piippaili koneesee niit :)
— Nikki Sixx
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Aqua sterilisata 100ml puteli maksaa pari euroa ja on joka apossa, turhaa sitä suolaa rännittää joka kerralla(saliinia), turpoaa vain paikat. Kumitulppaputeli ja nimenomaan iv/im.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
damazca
Lepakko

Post by damazca »

Siivotkaa joku helvetti tuo ylläoleva poisa, pikkusen riskiä jos porukka alkuu mitä sattuu lihakseen rätkimään...
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Mä kans vähä kelasin että aikamoista...

Muistakaa ihmiset filtteröidä, se jo vähän ainaki vähentää riskejä.
Personaes
OD

Post by Personaes »

damazca wrote:Siivotkaa joku helvetti tuo ylläoleva poisa, pikkusen riskiä jos porukka alkuu mitä sattuu lihakseen rätkimään...
Siis tarkoititko mun postausta?

Puhuin siis ihan apteekki kaman I.M käytöstä, kuten oxyconttiinien, temgesicien tai subutexin. En tietenkään minkään katu-pulvereiden tms.

Ja näiden apteekki-kamojen I.M käyttö on vähintään yhtä turvallista, jopa turvallisempaa, kuin mitä niiden I.V käyttö.

Se että käytetään steriiliä vettä, filtteröidään kamat, käytetään omia ruiskuja ja sillä yhdellä ruiskulla/neulalla pistetään tasan yhden kerran on itsestään selvyys.

Edit.

Ja sen verran vielä, että tuo opioidien I.M kehotus oli suunnattu lähinnä nisteille. Moni nisti kun pilaa suonensa subulla, niin että kun on kyynärtaipeet ja kädet niin rustottuneet että täytyy pistää kaulaan tai jalkoihin. Ei hyvä. Siksi I.M käyttöä suosittelen nisteille, säästyy suonet rustottumiselta, kädet arvilta ja imeytymis % on sama 100% kuin I.V touhuissa, ainot ero on että kun I.V;sti aineet kolahtaa siinä 1-5 sekunnissa, niin I.M menee 1-5min. Mutta kun buprella ei mitään nousuja kuitenkaan saa, niin se on ihan sama pistää lihakseen(vaikutuksien puolesta), oksikodonista vähän nousut miedontuu jos vertaa i.v:tä /i.m;ään, mutta ei niin paljoa, etteikö kannattaisi kuitenkin säästää niitä suonia.

Viihdekäyttöön taviksille en suosittele mitään neula-hommia, vaikka merkittäviä riskejä ei olekkaan, jos tietää mitä on tekemässä(mitä käyttää, miten käyttää, milloin käyttää). Niin on kuitenkin mielestäni hyvä pitää tiettyjä rajoja, joissa pysyy.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe