tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Thoxium

Post by Thoxium »

Mihis kipuihin lääkärit noita kirjoittelee?
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ja mä saan mukavan olon jo 50mg tramalista :roll:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Mitä helvettiä?! :shock: :shock: 2grammaa tramalia hipoo jo letaalia dosea minun tietääkseni?

Inovix
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Voisin veikata tuossa 2000-3000mg:ssä kirjoitusvirhettä/ajatusvirhettä?

Mutta joo itse aiheeseen sen verran, että tulisihan noita nautiskeltua, jos vain saisi jostain. Mukavaa ainetta.
All things are equal, there are no special things.
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato »

Yksi tuttavani joka on vuosia käyttänyt tramadolia päivittäin sai kerran 600mg annoksesta epileptisen kohtauksen ja joutui sairaalaan. Eräs toinen tuttavani söi ~24 tunnin aikana 4000mg tramadolia ilman mitään ihmeempiä sivuvaikutuksia.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
Humuilija
Karvakuono

Post by Humuilija »

CharlieBigPpotato wrote:Yksi tuttavani joka on vuosia käyttänyt tramadolia päivittäin sai kerran 600mg annoksesta epileptisen kohtauksen ja joutui sairaalaan. Eräs toinen tuttavani söi ~24 tunnin aikana 4000mg tramadolia ilman mitään ihmeempiä sivuvaikutuksia.
Eräs tuttavani on saanut tramalien vuosien väärinkäytöstä epilepsian, kuulemma aiheuttaa semmoista.. Joo on tuo 2000mg tullu pari kertaa otettua toleranssilla, ku ei vaan muuten toimi tottakai siinä vaiheessa kun tollasiin annoksiin joutuu turvautuun on ehkä aika harkita pientä taukoa!
medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

Mä saan itse 100mg tramadoleja ja kaks kun ottaa niin olo on kuin olis pumpulissa. Muutaman tunni päästä otin yhen lisää. Plussana sekin, et vaikutus kestää n.5-6 tuntia. 8)
Fear is the price of imagination.
Exaile
Karvakuono

Post by Exaile »

200mg tramadolia ja hasa paukut, nii todella letkee ja hyvä olo. Noita ku rouskii nii pystyy helposti jumittaa seinää pari tuntii :)
codisti
Tuppisuu

Post by codisti »

ite pystyn vetää yhden laatan tramaleita ja olemaan iloisesti töissä. niin kuin tänäänkin. noissa on vaan se huono puoli, että tole tulee sairaan nopeasti vastaan ja sen jälkeenkin o ihan sama, että paljonko napsii. pitää aina pitää muutaman kuukauden tauko ja sit taas. tykkään tosi paljon siitä rennosta fiiliksestä. ainut miinuspuoli on se, että pitää tyttöystävän takia skarpata, eikä pysty kunnolla antaa viedä mukanaan.
panda
Psykonautti

Post by panda »

mulla tulee tramaleista tosi typerä olo. laatta lentää, kutittaa ja muutenkin epämääräinen, löysä ja kaikin puolin olematon kuitenkin oloksi tunnistettava olo. todella turhaa imho.
rikos ei kannata ja katkol on hauskaa.
pipipaeae
Tuppisuu

Post by pipipaeae »

tramadoli on sinänsä huono substanssi et se voi laukasta epilepsian jos sulla semmonen on, mut pitkäaikaiskäytössä se voi myös tehdä semmosen. myös joissain tapauksis ku ottaa sairaan isoja doseja.

muuten ihan mukavaa tavaraa, ei oo mopoo, opaa toi oxyy.. mut ihan tarpeeks hyvää. 300-400mg dose alkaa oleen siinä rajoilla et vähä savuja päälle niin tulee hyvät valveunet. ite tosin tykkään ottaa 800mg ylöspäin vaikkei oo tolei.
:p
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

800mg suurin annos mitä oon ottanu debottei kylläki aamul heräsin omasta oksennuksesta ja jalka ei toiminu jatkoin unii ja seuraavana aamuna sairaalaan alla kyllä suuri määrä indalginei ja bentsoi mut takas itte aiheeseen 800mg 50mg kapseleilla ottamani
kuosi oli ihan jees ei mitää ihmeellistä rento ja mukava olo mut debottina otettu ei niinkää laatta lentää.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kumma juttu sinänsä, että mulla tulee paha olo jo 150 annoksella.. Vaikka pohjalla oli kohtalainen opa-tole kun sitä nautin.

kodeiinikin tosin toimii jo 60 annoksella, joten jotain herkkyyttä opiaateille mulla varamsti on.. Hyvä niin :)
Keep it unreal.

Señor Escobar
Psykonautti

Post by Señor Escobar »

itse en ottas kyl yhtään alkoholia opiaattien kans, se on periaate joka pysyy. oon ite ottanu noita tramalei 1000-2000mg ja sillo rupee toimii kunnol =D eikä mul oo kyl opiaatteihi mitenkää tolei ku aika randomil ottanu joitai kertonu täs elämän varrel, mut lääkärien mukaa mun maksa toimii 20x nopeemmin ku normaali-ihmisellä, joten tuossa voi olla jotai vaikutusta asiaan.vuosien juomisen tulos siis tuo maksa..
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kodeiinin kanssa on toisinaan ihan mukava ottaa muutama olut.
Keep it unreal.

enkelipöly
Tuppisuu

Post by enkelipöly »

Tramal on aivan paras lääke kyllä, meikkä diggaa!!! On tullut harrasteltua paljon lomailua sen kanssa. Yleensä otan kevyen 100mg pohjan, murskaan siis ja syön. Nousee ainakin mulla tosi hitaasti vaikka olisi tyhjempi pötsikin. No sit kun on pari tuntia ollut silleen mukavissa, niin heittää sen toisen puolikkaan siitä nappulasta murusix ja mahaan, niin sit lähteekin jo isompi vaihde silmään, eli miellyttävät vaikutukset lisääntyvät. Ja kestää pitkään.
Viel jos lisää ottaa niin saattaa mul ainakin mennä sellasen kaoottisen ryskäämisen puolelle pääkopassa, ettei pysty fokusoimaan katsettaan, ja saattaa kans tulla paha olo, pari kertaa oon ihan oksentanutkin. Vähä saattaa nuokahdella tahtomattaan. Mut silleen jännä juttu mulla, että vaikka kyseessä on opiaatti, niin mulla se toimii myös stimulanttina! Se todellakin jotain energiaa vapauttaa ja meikkä lähtee sähäkästi menemään. Mut tietty vaan niin halutessani. Yhtälailla voin heittää pötköksi ja nauttia olosta vaan jokusen tunnin ajan. Ihanteellinen roina siis kun pystyy ite ohjailemaan sitä tilanteen mukaan. Alkoholia voin kans käyttää aika surutta Tramalin kanssa. Miinusta sen sijaan seksuaalisen suorittamisen vaikeudesta.
Jinsei hima nashi!!!
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kyllä minä olen tässä lähiaikoina ottanut useampia oluita kera tramalin. Puheripulihan se sieltä aina tulee, ja rööki menee solkenaan.
-:- We're All Mad Here -:-
jonza
Psykonautti

Post by jonza »

Taitaa tramalissa tulla katto vastaan aika nopeasti. Silleen että henkilöstä riippuen 100-200mg jälkeen ei vaikutus oikein enää voimistu. Tai kyllä sivuvaikutukset kasvaa maailman tappiin asti, mut euforiat ei enää voimistu siitä juurikaan.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

CharlieBigPpotato wrote:Yksi tuttavani joka on vuosia käyttänyt tramadolia päivittäin sai kerran 600mg annoksesta epileptisen kohtauksen ja joutui sairaalaan.
Mun eräs tuttava sai 500mg tramadoli + 150mg kodeiini kombosta tuollaisen kohtauksen. Hänelläkin oli lähes päivittäistä käyttöä 300-500mg annoksilla takanaan jo muutama viikko. Taju lähti ja herätessä muisti poissa, käsi sijoiltaan sekä oli puraissut haavan kieleensä ja sairaalareissuhan siitä tuli.

Kuinkahan yleisiä mahtaa olla tramadolin kanssa nuo epilepsiakohtaukset?
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

En sekoittaisi tramadolia ja kodeiinia keskenään. :?

Inovix
sublime
Rotta

Post by sublime »

Tykkään. Hitaasti tosiaan nousivat, mutta 200mg:llä sain lopulta tosi rennon, huolettoman ja sosiaalisen olon. Nyt on vaan se, että ei ole ketään, kenen kanssa sosialisoida, ja se vituttaa :(
Thoxium

Post by Thoxium »

sublime wrote:Tykkään. Hitaasti tosiaan nousivat, mutta 200mg:llä sain lopulta tosi rennon, huolettoman ja sosiaalisen olon. Nyt on vaan se, että ei ole ketään, kenen kanssa sosialisoida, ja se vituttaa :(
Voin tulla rupattelemaan :)
sublime
Rotta

Post by sublime »

Thoxium wrote:
sublime wrote:Tykkään. Hitaasti tosiaan nousivat, mutta 200mg:llä sain lopulta tosi rennon, huolettoman ja sosiaalisen olon. Nyt on vaan se, että ei ole ketään, kenen kanssa sosialisoida, ja se vituttaa :(
Voin tulla rupattelemaan :)
Tervetuloa vaan! Ja huomenna voit tulla marssiin rupattelemaan, eiköhän noita ennen sitäkin tule vähän nautittua :wink:
junky
Psykonautti

Re: tramadolin käyttö "nautinto"aineena?

Post by junky »

Tramal on kyllä mahtava aine! :D
Se euforia on jotain niin ihanaa, puheripuli ja pieni jumi. aah. tarpeeksi isolla annoksella oikein kiva. Nousee yllättävän hitaasti mutta olot pysyy tosi kauan. Melkein lempiaineitani. Tosin kyllästymisen ehkäisemiseksi kannattaa pitää taukoja.

Otin kerran näitä kaljan kanssa erittäin paljon (ei mitään muistikuvaa kuinka monta, veikkaisin jotain 15) hillittömän hyvät olot mutta nukkumaan mennessä alkoi sitten tapahtua.. aluksi aina kun suljin silmäni näin selvästi erään ystäväni pään. se ahdisti erittäin paljon enkä halunnut laittaa silmiä kiinni. ajattelin kuitenkin että nyt on pakko. pidin sitten simmuja kiinni ja ystäväni kasvot hävisivät. pian kuitenkin aloin haistaa "kuumia" hajuja. siis ihan kuin olisin haistanut jotain kuumaa (nenässä tuntui kuumuus.) se oli todella outoa, ehkä jopa pelottavaa siinä tilassa. jotenkin kuitenkin selvisin yön yli.. huh
Last edited by junky on Wed 18 Jul 2007, 00:47, edited 1 time in total.
i know a girl who cries when she practices violin
jonza
Psykonautti

Re:

Post by jonza »

tRip wrote:Kumma juttu sinänsä, että mulla tulee paha olo jo 150 annoksella.. Vaikka pohjalla oli kohtalainen opa-tole kun sitä nautin.

kodeiinikin tosin toimii jo 60 annoksella, joten jotain herkkyyttä opiaateille mulla varamsti on.. Hyvä niin :)
Opiaatti-tole ei päde tramaleihin. Monet luulee näin lähinnä siks että tramali on tosi hyvin siedetty muutenkin, ja toisaalta siksi että sen vaikutus ei kasva hirveen voimakkaaksi vaikka ottais kuinka helvetin paljon. Siinä on vähän samanlainen metabolia-juttu kuin kodeiinissa, paitsi että tramadoli on itsessäänkin jonkin verran aktiivinen (tosin sen aktiivisin metaboliitti on huomattavasti tehokkaampaa). Tramadolista menee tavallaan osa hukkaan jos sitä ottaa enemmän. Tietyn rajan jälkeen kaikki lisääntynyt teho alkaa tulla siitä paljon miedommasta metabolisoitumatta jääneestä tramadolista. Joku voi tietty tykätä siitä isoina annoksina enemmän, kun se muistaakseni toimii ihan eri reseptorienkin kautta silloin.
Señor Escobar
Psykonautti

Re: tramadolin käyttö "nautinto"aineena?

Post by Señor Escobar »

terve pitkästä aikaa ! ajattelin kertoilla et ovat hiukan vaarallisia kyl nämäkin, tossa pari viikkoa sit otin 1800mg ja sain jonku sortin epilepsiakohtauksen.. kielessä reikä ja muuta kivaa. sanoisinko että vähän säikäytti, tästä lähtien ei tarvitse yhtä hulluna rykiä ku ei ole tolejakaan.

nyt on jokseenkin mukava olo, 1500mg alla, kelpaa olla ja löhistä <3 mukavaa juhannusta kaikille muuten ;)
Delirium Tremens
Kameleontti

Re: Re:

Post by Delirium Tremens »

jonza wrote:Siinä on vähän samanlainen metabolia-juttu kuin kodeiinissa, paitsi että tramadoli on itsessäänkin jonkin verran aktiivinen (tosin sen aktiivisin metaboliitti on huomattavasti tehokkaampaa).
Kodeiini on myös itsessään aktiivinen, vaikka sen vaikutus ei juurikaan muistuta morfiinin vaikutusta.
AD_HD @ synirc
jonza
Psykonautti

Post by jonza »

Delirium Tremens wrote:
jonza wrote:Siinä on vähän samanlainen metabolia-juttu kuin kodeiinissa, paitsi että tramadoli on itsessäänkin jonkin verran aktiivinen (tosin sen aktiivisin metaboliitti on huomattavasti tehokkaampaa).
Kodeiini on myös itsessään aktiivinen, vaikka sen vaikutus ei juurikaan muistuta morfiinin vaikutusta.
Syanidikin on aktiivinen. Erona on se että syanidilla on järkeviäkin käyttötarkoituksia, mutta kodeiinilla ei ole mitään tekoa jos metabolia ei toimi.. Paitsi tietty myrkytystarkoituksessa.

Kyl mä sen sarkasmin näin. Aikani kuluksi päätin kuitenkin päteä... Joku 12v maksaentyymipuutos-teinikin oli melkein satavarmasti jo kelailemassa et "tulisko näist panacodeist sit mul sellaset hyvät dxm-olot...? Täytyypä kokeilla!".

Taidan kyl mennä nyt taas nukkumaan... Kolmas kerta toden sanoo
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

jonza wrote:Opiaatti-tole ei päde tramaleihin.
Tasan tarkkaan pätee. Tramadoli on opioidi ja sitoutuu opiaattireseptorihin siinä missä muutkin samaan ryhmään kuuluvat aineet.
Joku voi tietty tykätä siitä isoina annoksina enemmän, kun se muistaakseni toimii ihan eri reseptorienkin kautta silloin.
Jaa? Tuskinpa. Vähän mutuilun makua tässä viestissäsi oli...
Last edited by Jeshu on Tue 26 Jun 2007, 01:55, edited 1 time in total.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Jeshu
OD

Re:

Post by Jeshu »

Inovix wrote:En sekoittaisi tramadolia ja kodeiinia keskenään. :?

Inovix
Järkevillä annoksilla oikein mukava kombo mielestäni.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.