Kodeiinin erottelu
-
Kalastaja
http://www.erowid.org/pharms/codeine/co ... extraction
Tuosta näet vähän suuntaa antavan taulukon.
Itse yleensä panacodeilla pistänyt jokusen kymmentä milliä vettä muutaman murskatun tabun joukkoon. Ei sitä tosiaan kamalasti kannata pistää, maistuu sen verran pahalta.
Käytännön vinkkinä. Käytettävä suodatin kannattaa aina kostuttaa vedellä, ennen kuin menee kaatamaan sitä kodeiiniliuosta siihen. Ei mene turhaan hukkaan.
Tuosta näet vähän suuntaa antavan taulukon.
Itse yleensä panacodeilla pistänyt jokusen kymmentä milliä vettä muutaman murskatun tabun joukkoon. Ei sitä tosiaan kamalasti kannata pistää, maistuu sen verran pahalta.
Käytännön vinkkinä. Käytettävä suodatin kannattaa aina kostuttaa vedellä, ennen kuin menee kaatamaan sitä kodeiiniliuosta siihen. Ei mene turhaan hukkaan.
-
MinorShoe
- Karvakuono
-
budha
- Karvakuono
Re: panacod, ja kodeiinin erottelu
mitäs se on ku jotkut puhuu että tuon kodeiini nesteen voi vielä kuivattaa takaisin kiinteäksi?
milläkähän tuokin onnistuu
milläkähän tuokin onnistuu
-
Kalavale
- Apteekki
Ardinexejä on jokunen, ja pakko kyllä myöntää että edelleen rakastan kodeiinia. Sellanen huomaamaton rentoutunut fiilis aluksi, sitten onki jo ihan makaroonia.
All things are equal, there are no special things.
-
gerotimo
- Kameleontti
Huhei ollut helppoa ohjeen löytäminen. Just pyörii eteläntuliaiset, Co-Codamolit lasissa. Iso pesä Spicea ja kodeini drinki! NUUOKU NUOOKU!

ainin, kiitos myös <3
ainin taas. Vähäku oisin niinku Sippin ON Sum Sizzurp.
ainin, kiitos myös <3
ainin taas. Vähäku oisin niinku Sippin ON Sum Sizzurp.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
wwedd
- Tuppisuu
Itselläni panacodit menee vähän turhankin nopeasti. about kymmenen kappaletta päivässä, eli sata kappaletta vähän yli viikko. Ja poretabletit on tosi helppo erotella, mahd kylmään veteen vaan ja kyllä omasta mielestäni ainakin toimii erottelu noin, ihan erilainen olo tulee erotelluista ja erottelemattomista codeista. Nyt olen alkanut tykkäämään jo tosi paljon siitä litkun mausta 
-
mauseri
- LD50
tuota en oo kuullukkaan. miten "erilainen" ?wwedd wrote:ihan erilainen olo tulee erotelluista ja erottelemattomista codeista.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
tRip
- Moderator
Sillai..erilainen.. tieks ;-)mauser1911 wrote:tuota en oo kuullukkaan. miten "erilainen" ?wwedd wrote:ihan erilainen olo tulee erotelluista ja erottelemattomista codeista.
One se. kokeile..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Ensiö
- Lepakko
90mg kodeiinia poretablettien muodossa ei toiminut mitenkään. Otin vielä 75mg postafenia kun olen sitä tottunut tramalien kanssa ottamaan nausean ja mahdollisen buustauksen takia. Ei siis mitään vaikutusta. Toleranssia ei minulla ole kun niin harvoin käytän ja silloinkin mietoja opioideja, kuvittelin että jotakin edes tuntuisi vaikka olikin noin pieni annos. Meni kyllä päivä pilalle kun ei toiminutkaan 
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
RcKokki
- Apteekki
Ota seuraavan kerran 150 tai 300. Mullakaan ei toi 90mg toimi oikeen millään,mutta 300 on jo taivasEnsiö wrote:90mg kodeiinia poretablettien muodossa ei toiminut mitenkään. Otin vielä 75mg postafenia kun olen sitä tottunut tramalien kanssa ottamaan nausean ja mahdollisen buustauksen takia. Ei siis mitään vaikutusta. Toleranssia ei minulla ole kun niin harvoin käytän ja silloinkin mietoja opioideja, kuvittelin että jotakin edes tuntuisi vaikka olikin noin pieni annos. Meni kyllä päivä pilalle kun ei toiminutkaan
-
mauseri
- LD50
Miten ardinexista erottelu tehdään?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
dredi
- LD50
-
mattipatti
- Psykonautti
Onko panacod resepti lääke vai saako sitä ilman reseptiä? Ja onko mitään muuta ilman reseptiä saatavia kodeiini lääkkeitä kuin musta parran mikstuura kun kyläni apteekki lopetti sen myynnin..?
-
Olento
- Apteekki
Reseptin tarvit.mattipatti wrote:Onko panacod resepti lääke vai saako sitä ilman reseptiä?
-
Infectedmushroom
- Karvakuono
On ainakin recicept ja codemax yskänlääkkeet, mutta niistä tulee ripuli ja huono olo, sisältävät ainakin sorbitolia kodeiinin lisäksi.mattipatti wrote:Onko panacod resepti lääke vai saako sitä ilman reseptiä? Ja onko mitään muuta ilman reseptiä saatavia kodeiini lääkkeitä kuin musta parran mikstuura kun kyläni apteekki lopetti sen myynnin..?
-
Sand
- Karvakuono
Codemaxit ovat pelkkiä yskänpastilleja.Infectedmushroom wrote:On ainakin recicept ja codemax yskänlääkkeet, mutta niistä tulee ripuli ja huono olo, sisältävät ainakin sorbitolia kodeiinin lisäksi.mattipatti wrote:Onko panacod resepti lääke vai saako sitä ilman reseptiä? Ja onko mitään muuta ilman reseptiä saatavia kodeiini lääkkeitä kuin musta parran mikstuura kun kyläni apteekki lopetti sen myynnin..?
-
rogues
- Lepakko
kyllä voi...
-
Harold
- Kameleontti
mä oon kyl käsittäny et ibuprofeeni ei ole juurikaan vesiliukoinenrogues wrote:kyllä voi...
http://answers.yahoo.com/question/index ... 842AAEs0ws
http://en.wikipedia.org/wiki/Ibuprofen
"Ibuprofen is only very slightly soluble in water. Less than 1 mg of ibuprofen dissolves in 1 ml water (< 1 mg/mL).[30] However, it is much more soluble in alcohol/water mixtures."
edit. eikä se ibuprofeeni nyt niin ilkeetä vatsalle oo, et sen pitäis jollain esim. 150mg kodeiini annoksella erotella. isommat annokset toki eri juttu..
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Usoda
- LD50
Ardinexiä joskus 400mg kiskonut kerralla, ei toi ibuprofeeni niin kertalaakista vatsalle mitään tee ellei jatkuvasti tuota kisko ja jos on heikko vatsa niin en suosittelis silloin eroteltu kodeiini panacodista on ehdottomasti paras ratkaisu.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
rogues
- Lepakko
kyllä mä olen erotellut molemmat samalla tavalla. eikä ole kummastakaan tullut maha kipeeksi. muuten ei tarvi ottaa kun yks panacod erottelematta niin on maha kipee...
-
Petri6
- OD
No sehän koko kylmävesierottelun pointti onkin.Harold wrote:mä oon kyl käsittäny et ibuprofeeni ei ole juurikaan vesiliukoinenrogues wrote:kyllä voi...
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Harold
- Kameleontti
sorry, my mind is crackling. mutta liukenee kuitenkin jotenkin, ettei sitä saa kokonaan siitä poisPetri6 wrote:No sehän koko kylmävesierottelun pointti onkin.Harold wrote:mä oon kyl käsittäny et ibuprofeeni ei ole juurikaan vesiliukoinenrogues wrote:kyllä voi...
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Petri6
- OD
Myös tuo parasetamoli liukenee jossain määrin kylmäänkin veteen, sen takia onkin syytä käyttää mahdollisimman kylmää vettä ja vähäistä vesimäärää (mielellään alle 2 dl).Harold wrote:sorry, my mind is crackling. mutta liukenee kuitenkin jotenkin, ettei sitä saa kokonaan siitä poisPetri6 wrote:No sehän koko kylmävesierottelun pointti onkin.Harold wrote: mä oon kyl käsittäny et ibuprofeeni ei ole juurikaan vesiliukoinen
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
gerhes
- Psykonautti
Sain tossa kaverin kanssa 4 kpl panacodeja repästyä. En oo nyt ihan selvillä niiden kodeiinipitoisuudesta, onko niissä kaikissa 30mg tjsp?
Mietin vaan että saako niistä mitään irti kun ne pitäs jakaa..
Mietin vaan että saako niistä mitään irti kun ne pitäs jakaa..
-
LD50
- Apteekki
Kaikki ovat 30 millisiä kodeiinin suhteen. Ette saa mitään iloa neljästä. Jos ei ole toleja yhtään ja paino alle 50kg, niin silloin voi jotain oloa saada neljästä yksi ihminen..
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
gerhes
- Psykonautti
saatanan saatana. Ehin jo innostua.. ;(
Minkäslaisia kokemuksia muilla on alkoholinkanssa`?
Minkäslaisia kokemuksia muilla on alkoholinkanssa`?
-
King Ink
- LD50
Kyllä 120mg:stä kodeiinia jo jotain oloja voi saada,
itse ekalla kerralla otin juuri tuon määrän ja oli kyllä tosi lämpöinen ja leppoinen olo, ei mitään päätähuimaavaa, mut kyl se toimi.
Painoa oli tuolloin jotain 55kg.
Alkoholin kanssa voi olla aika riskialtista, mutta jos meinaat niin sitten ota tosi varovasti,
en ite oo niitä kombottanut, mut kaikkihan tietää et hengityslama on riskinä kun näitä sekoittelee.
itse ekalla kerralla otin juuri tuon määrän ja oli kyllä tosi lämpöinen ja leppoinen olo, ei mitään päätähuimaavaa, mut kyl se toimi.
Painoa oli tuolloin jotain 55kg.
Alkoholin kanssa voi olla aika riskialtista, mutta jos meinaat niin sitten ota tosi varovasti,
en ite oo niitä kombottanut, mut kaikkihan tietää et hengityslama on riskinä kun näitä sekoittelee.
-
gerhes
- Psykonautti
Juu itseasiassa jätän koko asian sikseen - siis alkoholin kanssa.
Kaverinkaveri oli ottanu yhen alkoholin kanssa ja oli jo vaikeeta hengittää.. ei innosta ei
Kaverinkaveri oli ottanu yhen alkoholin kanssa ja oli jo vaikeeta hengittää.. ei innosta ei
-
a1pp4
- Karvakuono
Paska puhetta sanon minä. Ihan ihmisestä riippuu. Itsellä ei toleja kys. aineeseen tule ollenkaan... 120mg tuo parhaat olot ja olot saa joka pv. Kuitenkin jos ottaa esim 12h päästä edellisestä ottamisesta niin silloin ei toimi. Pitää suunnilleen 24h olla väliä....LD50 wrote:Kaikki ovat 30 millisiä kodeiinin suhteen. Ette saa mitään iloa neljästä. Jos ei ole toleja yhtään ja paino alle 50kg, niin silloin voi jotain oloa saada neljästä yksi ihminen..
Parasetamooli ei oo tehny maksalle itselläni mitään vaikka on tullut joskus aikoinaan kännissä napsittuakin ilman erottelua 2-3 listaa... Että en menisi sanomaan vaaralliseksi jos kerran ottaa vaikka 10kpl ja on humalassa. Tämäkin kyllä aika paljon kiinni ihmisestä ja en suosittele kenenkään tätä kokeilevan.