Rivatril

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
tRip
Moderator

Re: Rivatril

Post by tRip »

Outoo.. mul taas rivatrili toimii yhtenä niistä selkeimmistä bentsoista..
mut pitää muistaa et kaikki ollaa kuitenki erilaisii erilaisil kehon kemioilla
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
eliaon
Tuppisuu

Post by eliaon »

Viittiiköhä näitten kaa ottaa tramalia? Meinasin jotai 3mg tota rivaa ja 300 mg tramalia, niin onko ihan seiffi combo ? :foil:
Spadukka

Post by Spadukka »

^^Unelmakombo! Varmaa ite tänää samanlaista settii otan mut rivatrillin tilal on pamit ja tenoxit ja budi :razz:
tRip
Moderator

Post by tRip »

tollasissa kun vetelee pelkkii hitait&hitait, ni ei se nyt viel niin vaarallista loppujenlopuks o..
mut jos siihen ottaa viel alkon mukaan, ni siin mun mielestä leikitään jo vähän hengellään.

mut rivaa kyl kyl voi ottaa tramalin kanssa.. kuhan muistaa kohtuuden kaikes.

mut.. me ollaa yksilöit..
silti sanosin et 2mg rivaa riittää.. ja 200mg tramalii.. ottaa lisää sit jos siltä tuntuu.
Benjot itseasias latistaa tramalin vaikutusta
Keep it unreal.

Spadukka

Post by Spadukka »

ei ainakaa hirveesti kannata alkoo ottaa jos hitait ja bentso vetelee. Korkeintaan pari bissee jos ei mitää tolee oo, iha oikeesti :)
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Jotain kummaa kun söi 2,5mg niin ei toiminu paljon mitään. Söin sit aina 7,5mg:seen asti eikä sanonu sen enempää. Joskus ennenkin harvoin on bentsojen kans tapahtunu noin et ei vaa skulaa.

edit: tuntu kun ois jotain karkkeja syöny 0.5mg
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
zan
Apteekki

Post by zan »

Jeshu wrote:Jotain kummaa kun söi 2,5mg niin ei toiminu paljon mitään. Söin sit aina 7,5mg:seen asti eikä sanonu sen enempää. Joskus ennenkin harvoin on bentsojen kans tapahtunu noin et ei vaa skulaa.

joo eikö ookki ihmeellistä...mulla samavika joidenkin kans....diapami ei vaikuta ku OIKEENA I.V aineena ja bentsoista per os opamoksi ainuita oikeestaan mitä voi syödä. ei vaa tunnu paitsi lihasrelaksanttina, kävin meinaa hakee äsken oxanestpiikin selkäkipuun ja tri kokeili jalat ja tuumas et ompa harvinaisen rennot, ei jäykkyyttä ollenkaan. (alla varmaan 5mg xanttuja)
tRip
Moderator

Post by tRip »

Jeshu wrote:Jotain kummaa kun söi 2,5mg niin ei toiminu paljon mitään. Söin sit aina 7,5mg:seen asti eikä sanonu sen enempää. Joskus ennenkin harvoin on bentsojen kans tapahtunu noin et ei vaa skulaa.

tennarit on karkkeja.. :razz:
Rivatril on pureskeltava :)

Mullakin alkaa oleen ihan sama otanko 0,5mg, 2mg, vai 20mg.. mitä nyt askel vähän alkaa horjumaan annoksen kasvaessa.
Keep it unreal.

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Aika jännää tosiaan miten eri bentsot vaikuttaa erilailla ihmisiin. Mulle rivat on mitä parhaimpia bentsoja. 6mg tuo ihan kivan letkeen bentsopöhnän.

Tenoxit on tosiaan kuin karkkia. Saa popsia vaikka kuinka paljon sen kummempaa vaikutusta. Xanorit sama juttu. 10mg nautittuna huomaa vain että suu on kuivempi ja tupakkia tekee enempi mieli.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Mulla riva tai xanor 2mg toimii jo aika hyvin yleensä, mut oksa, pami tai tennarit ei oikeen mitenkää vaik söis miten paljo. Oksatsepaamii otin testiks joskus 300mg eikä oikeestaan muuta kun väsyttäny vähän..ei kyl ahdistuksesta ollu tietoakaan mut ei sen kummempaa viihdettä ainakaan.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Thoxium

Post by Thoxium »

Sanoisinpa että "euforisin" ja mukavin kaikista bentsoista. 2mg riitti antamaan sopivan rennon olon, pelailtiin vaan jotain paskaa snes peliä, just ja just jakso sormia liikuttaa sit jo valuttiin sohvalta alas. :mrgreen: Kaverille heitin yhen kappaleen, jolla ei oo aijempaa kokemusta bentsoista tai muusta kuin pilvestä ja alkosta, söi sit seuraavana aamuna sen ja soitti muutaman tunnin päästä, puheesta vaan ei saanut mitään selvää ja muutekn ihan tiutiu . Pienet vauhtiviivat pisti sit miehen taas kuntoon. :mrgreen:
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo noi kyl päräyttää muistin totaalisesti pimeeks..
Mulla rivoisrta tulee enepiki rellane olo et olis selvinpäin ja silti ihan pihalla. Auttaa tosi hyvin lääkkeenä ja darraa.
mulla kanssa kaks millii pistää aika lötköks mut mulla nnoilla #viihdearvoilla # tulee lähinnä väsys tietysti muisti lähtee tän kanssa nii perkeleem helposti. Lisäks ei jaksa olla sillen et ei muista mitään viikossa ja pölliny puolkaupallista..darra aamu morkkiksis muistikuvii midist ja tiiä min mut jalas veriset levikstet :heh:
ehkä vähä liioteltuu mut omakohtaisest kun muisti lähtee ni sit lähtee järki ja siitä ties mitä ;P
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Viime vkl alkoholin kans 2 x 2mg rivaa. Ural mocha pullo ja muutama kalija baarissa. Buustas mukavasti kännioloja ja oli kivaa, sen muistan. Muuten muisti meni ja kaveri joutu kuulemma loppuelopuks raahaan jaloista kotiin. Toimiii ja tykkään :D! Tänään rouskutellaan lisää näitä.
dazerc

Post by dazerc »

Näillä lähtee kyl iteltä kaiken tehokkaiten muisti :D
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Joo eipä tääs ny sitt toiminu samalain ku viimeviikol 2 rivaa jotain jiut olikse kuus 2 hukas 2 kaveril,. viel yks piste ja LAKKAA j OINTTII!
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

_Melba wrote:Joo eipä tääs ny sitt toiminu samalain ku viimeviikol 2 rivaa jotain jUSt olikse kuus 2 hukas 2 kaveril,. viel yks piste ja LAKKAA j OINTTII!
Kahesti sama viesti, mitä viyyu oon spämmäilluu. Olin khyl aika sekaisin ja könyilin sit kotonani ku ei lähettykkää mihinkää ku oli nii hauskaa ja hyvä porukkaa. Ja sekavaa ku muistaki substansseja, vieläki sekäsi ja hukkasin 1 rivan kai kai rouskutellu senkin.
Last edited by _Melba on Sat 23 Jan 2010, 15:26, edited 1 time in total.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

rivat menee aina kyllä hukkaa :DD sit niitä aamulla ettii et "minne vittuuu oon piilottanu ne :mrgreen: " :DD eikä niitä koskaa oo löytyny. mahassa ne on tainnu olla piilossa aina :oo:
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

SadPanda wrote:rivat menee aina kyllä hukkaa :DD sit niitä aamulla ettii et "minne vittuuu oon piilottanu ne :mrgreen: " :DD eikä niitä koskaa oo löytyny. mahassa ne on tainnu olla piilossa aina :oo:
Niihä ne taitaa olla! Jejei pitäis pistää jemmaan osa aina osa sillee et ei löyä ku joskus sit ku himokitkuiluetsintäpartio itelläni nii ois jossain kumminki ja löytyis ehkä pari kivaa nipsua jostain.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mulle on ihan sama otanko sen 2 vai 20 rivaa.. kahestakymmenestä napista vaan hiipparoi muisti unholaan ja kavely horjuu..
Siks otanki korkeintaan vaan sen 2millii kerralla:>
Keep it unreal.

zan
Apteekki

Post by zan »

en mitään kiksejä saa tästä mutta alkon kans muistin pois kylläki...
rivatril omaa benjoista parhaan antikonvulsiivisen vaikutuksen ja näin relaksoi lihaksia erittäin hyvin, ny o kiire jatkan myöh stooria
tRip
Moderator

Post by tRip »

zan wrote:rivatril omaa benjoista parhaan antikonvulsiivisen vaikutuksen ja näin relaksoi lihaksia erittäin hyvin
Eikös antikonvulsantti meinaa kouristuksia ehkäisevää lääkettä. Sen takia rivatrilia käytetään 'epilepsia-bentsona.'
Ja mielestäni diatsepaami relaksoi lihaksia paljon paremmin kuin klonatsepaami.

en tiedä oliko nyt pilkun viilaamista, mutta koen että nuo ovat sen verran eri asia.
Keep it unreal.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

hippitatti wrote:
zan wrote:rivatril omaa benjoista parhaan antikonvulsiivisen vaikutuksen ja näin relaksoi lihaksia erittäin hyvin
Eikös antikonvulsantti meinaa kouristuksia ehkäisevää lääkettä. Sen takia rivatrilia käytetään 'epilepsia-bentsona.'

en tiedä oliko nyt pilkun viilaamista, mutta koen että nuo ovat sen verran eri asia.
Pakko kompata tota et diatsepaami relaksoi lihaksia kaikista bentsoista mitä on tullut syötyä eniten. Rivatril on hyvä lääke mutta mun mielestä noi alkaa vaikuttaa iha hirveä pitkä aja päästä syömisestä mikä on huono juttu jos on kova akuutti ahdistus.
zan
Apteekki

Post by zan »

mentalhell wrote:
hippitatti wrote:

Pakko kompata tota et diatsepaami relaksoi lihaksia kaikista bentsoista mitä on tullut syötyä eniten. Rivatril on hyvä lääke mutta mun mielestä noi alkaa vaikuttaa iha hirveä pitkä aja päästä syömisestä mikä on huono juttu jos on kova akuutti ahdistus.
kyllä hippitatti oikeella jäljillä on :D mut se on laaja käsite toi AKVL-vaikutus se sisältää mm. juurikin tuon kouristustesn eston ja myös lihaksiarelaxoivan vaikutuksen.

mulle tää toimii taas loistavasti lihasrelaxanttina, paremmin ku sirkat tai tmv. oloja en tästä saa enkä mitään "kivaa oloa" niinkuin en edes muistakaan benjoista ml. xanor, ainut mistä saa ton ns. kivan olon on opamox.
- döktör zan
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

ensinnäkin jeah pääsi vihdoin tännekkin reggaan ja korjaan epäkohtia ;)

ite vaihdoin 3x10mg Diapamit 3x2mg Rivoihin koska IMO lähimpänä toisiaan, kummatkin relaa lihaksia (mutta rivatril pidempään) ja tasasempi vähänkun depot vaikutus ahdistuksen poiston kannalta eikä sedatoi, diapameja on omalla kohdalla mukavampi napsia liikaa koska ne sedatoi mua niin paljon, et opioidien kanssa tulee aina vedettyä boostereina niitä. Oon taas tosin ajatellut vaihtaisiko rivat pameihin pian taas, mutta enpä taidan viittiä, saapa Tenoxit vielä kumminkin ja ne toimii melkein kun diatsepaami itsel. ;)
FlyingH

Post by FlyingH »

Pakko kysyä että tuleeko kenellekkään muulle rivoista "masentunut" olo. Vanhoja ikäviä juttuja tulee mieleen yms.
Itsellä ei vaikuta ahdistukseen ollenkaan, ja toimii muutenkin aivan eri tavalla kuin muut bentsodiatsepiinit.
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

FlyingH wrote:Pakko kysyä että tuleeko kenellekkään muulle rivoista "masentunut" olo. Vanhoja ikäviä juttuja tulee mieleen yms.
Itsellä ei vaikuta ahdistukseen ollenkaan, ja toimii muutenkin aivan eri tavalla kuin muut bentsodiatsepiinit.
Eipä itsellä ainakaan, ei koskaan.
Ainoot joista oon joskus kokenut ns. masentunutta oloo bentsoista on Diapam (todella todella harvoin), Temesta (useemminkin), Insomin (joskus harvoin)
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Rivatril ei vaikuta juurikaan muuten kuin relaxoivasti mulla.. vaikka ottas sen 2mg tai 20mg :S xanorit on sitte taas iha toine juttu :D
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Timp3 wrote:Rivatril ei vaikuta juurikaan muuten kuin relaxoivasti mulla.. vaikka ottas sen 2mg tai 20mg :S xanorit on sitte taas iha toine juttu :D
Jep, sama juttu, joskus eka kertaa kun 2mg otti se rauhotti ihan selkeesti, mut nyt kun on bentsoja respalla syöny vuosii niin 2mg saattaa pitää reflat loitolla just ja just. Ja toisinsanoen vaikka tolet ois pienemmätkin niin
2-6mg ei nollatoleilla sano oikein mitään, rentouttaa lihaksia vähäsen ja kyl se ahdistusta vie pois sillain huomaamattomasti mut jos haluu sedatoivia vaikutuksia niin saa syödä tosiaan sen 20mg tai enempi kun joku 50mg diapamia ajais saman asian. Ei oo sedatoiva bentso Rivatril juurikaan. Hyvä et on joka vaivaan erilailla toimivia benjomiinejä. :)
ViCe
Psykonautti

Post by ViCe »

Aina ku oon rivoja ottanu niin joko ei oo tullu oikeestaan mitään vaikutusta, tai sit herää aamulla ja "mitä vittuu eilen tapahtu".
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

ViCe wrote:Aina ku oon rivoja ottanu niin joko ei oo tullu oikeestaan mitään vaikutusta, tai sit herää aamulla ja "mitä vittuu eilen tapahtu".
Aika samalaista itelläki, rivat on pahimmasta päästä kun aina tuntee muka olevansa ihan selvänä mutta oikeasti on aivan kuistilla. Tosin jos olen ahdistunut ja syön bentsoja niin silloin sen vaikutuksen huomaa kunnolla, huviksee kun benjoja syö niin ei niitten vaikutusta hirveästi huomaa vasta kuin jälkeenpäin.