Kysy viisailta
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Re: Kysy viisailta
Osaisko joku sanoo, että mikä on, ku on suhde niinku enemmänki loppu, ku kriisissä, mut silti sitä niin saatanasti vaan rakastaa, mut aina ku yrittää sitä kertoa, ni suusta tulee pelkää paskaa...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Ahab
Olen juuri läpikäynyt saman. Jos suhde on oikeasti loppu niin pitää vaan osata päästä irti. Voi olla parempi ettei ole missään yhteydessä toiseen ennen kuin vieroitusoireet ovat loppuneet ja pystyy puhumaan asiallisesti. Kaikki tunteet tulevat järjestäin pintaan surullisuudesta, epätoivosta, pelosta, suuttumuksesta autuuteen. Niin kuin kaikkien vieroitusoireiden kanssa niin kannattaa etsiä uutta tekemistä ja tutustua uusiin ihmisiin.Tofupekoni wrote:Osaisko joku sanoo, että mikä on, ku on suhde niinku enemmänki loppu, ku kriisissä, mut silti sitä niin saatanasti vaan rakastaa, mut aina ku yrittää sitä kertoa, ni suusta tulee pelkää paskaa...
-
Jeshu
- OD
Ahab wrote:Seuraavaksi kotietsinnän tekee varmaan Itella ja FPS.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Thänks mään! Hyvä tietää, että joku on ollu samassa tilassa ja selvinny siitä... Tai ylipäätänsä jotain kiinnostaa sen verran, et vastais.Ahab wrote:Olen juuri läpikäynyt saman. Jos suhde on oikeasti loppu niin pitää vaan osata päästä irti. Voi olla parempi ettei ole missään yhteydessä toiseen ennen kuin vieroitusoireet ovat loppuneet ja pystyy puhumaan asiallisesti. Kaikki tunteet tulevat järjestäin pintaan surullisuudesta, epätoivosta, pelosta, suuttumuksesta autuuteen. Niin kuin kaikkien vieroitusoireiden kanssa niin kannattaa etsiä uutta tekemistä ja tutustua uusiin ihmisiin.Tofupekoni wrote:Osaisko joku sanoo, että mikä on, ku on suhde niinku enemmänki loppu, ku kriisissä, mut silti sitä niin saatanasti vaan rakastaa, mut aina ku yrittää sitä kertoa, ni suusta tulee pelkää paskaa...
Toisaalta tottakai mä selviin, koska mähän voin tehdä ihan mitä vaan! Miksi en vois, olenhan minä, niin kuin sinä olet sinä. Mut on se silti vaikeeta. Varsinkin, ku asutaan vielä yhdessä... Yritän toistaa ja selvittää ittelleni, et kyllä tää kasvattaa muo ja että ota se niin kuin se tulee ja ylistä ja rakasta sitä menetystä. Ole positiivinen ja nää mahdollisuudet, mitkä tää avaa...
Mut toisinaan menee sinne synkkään paikaa. Aika paljon niin kuin paha trippi. Itse asiassa ilman psykedeelejä en varmasti olis voinu tästä selvitä. (Toisinaan tosi itsetuhoisia ajatuksia.) Ne on opettanu, että vaikka tuntuis pahalta, kannattaa rakastaa ja kunnioittaa sitä pahaa oloa, tulla itse pahaksi oloksi jotta ymmärtäis ne syyt.
Siksihän ihminen tuntee pahaa olo tämmösissä asioissa, että se kiinnittäis huomiota siihen, et "miksi vitus mull on näin paha olo?"
Kai?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Aukikco
- OD
tarkentaisitko motiivejasi olla vielä kriittisempi? mihin pyrit?Touchet wrote:Miten voisi olla kriittisempi kuitenkaan horjuttamatta tuntoaan ja vaipumatta sääliin, nostaa tietoisuutta ja ymmärrystä, sekä olla oma?
-
Jeshu
- OD
Entäpä jos antaa horjua? Pradoksaalisestihan se johtaa tasapainoon. Kun mites muutenkaan tässä, maailma horjuttaa joka tapauksessa, enemmän tai vähemmän..Touchet wrote:Miten voisi olla kriittisempi kuitenkaan horjuttamatta tuntoaan ja vaipumatta sääliin, nostaa tietoisuutta ja ymmärrystä, sekä olla oma?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.