Synteettiset kannabinoidit

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
osu_ja_uppos
Psykonautti

Re: Synteettiset kannabinoidit

Post by osu_ja_uppos »

Kyllä pystyy polttaa mut ei ole varmaan terveyden kannalta järkevää touhua.

Muutenkin on melko tykkiä tavaraa joku pääsee vielä hengestään kun ottaa turhan ison annoksen.
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Onko kukaan tietoinen yrityksistä eristää JWH-018:ta Spice-tuotteista? Ajattelin, että siinäpä voisi olla tarpeeksi haasteellinen kemiaprojekti kevään kuluttamiseksi.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Aesma wrote:JWH-018:a pystyy siis myös polttamaan?

Kestikö vaikutukset pitempään syötynä tai erosiko vaikutukset paljonkin polttamalla/vapottamalla?
Kesti ehkä pikkuisen pidempään syötynä, mutta muuten vaikutus hyvin samankaltainen kun vapotettuna. Nousi paljon nopeammin kuin syöty kannabis. Itsellä oli alle tunnissa vaikutus huipussaan.

Voihan tota polttaakin. Esim tuhkan päälle ripottelee tai vaihtoehtoisesti imeyttää sopivaan kasvimateriaaliin. Voi tehdä vaikka oman yrttisekoituksen. Vapotus on vaan huomattavasti tehokkaampi tapa kun polttaminen. Köyhänmiehen version vaposta voi väsätä vaikka hehkulampusta tai labra koeputkesta.

Kieltämättä vahvaa tavaraa. Ei missään nimessä kannata yrittää silmämääräisesti annostella. Pitää kyllä olla milligrammavaaka tai vaihtoehtoisesti materiaali sekoitettuna valmiiksi liuottimeen (esim asetoni, isopropanoli käy). Itse vasta alle 10 kertaa tätä nauttinut, eikä ole mitään ongelmia ollut. Olen lukenut vaan englanninkielisiltä foorumeilta, etta yliannostustapauksissa voi tulla aika ikävää ahdistusta ja panikointia ja jotkut kuulemma ovat nähneet hallujakin.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

scoff wrote:Onko kukaan tietoinen yrityksistä eristää JWH-018:ta Spice-tuotteista? Ajattelin, että siinäpä voisi olla tarpeeksi haasteellinen kemiaprojekti kevään kuluttamiseksi.
Freiburgin yliopiston tutkimuksissa selvisi, että Spice, Spice Gold ja Diamond sisältää melko minimaalisen määrän jwh18:ta. Noissa oli joku CP 47.497 analogi pääaineena.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Luin joltain forumeilta että pystyisi oraalisesti nauttimaan sekoittamalla noin. 5-10mg maitoon ja maito mikroon joksikin aikaan että se jwh sulaisi/liukenisi sinne ja sitten vain joisi sen maidon, tietääkö kukaan että tämä olisi toimiva tapa?
Normander
Psykonautti

Post by Normander »

Aesma wrote:Luin joltain forumeilta että pystyisi oraalisesti nauttimaan sekoittamalla noin. 5-10mg maitoon ja maito mikroon joksikin aikaan että se jwh sulaisi/liukenisi sinne ja sitten vain joisi sen maidon, tietääkö kukaan että tämä olisi toimiva tapa?
Mitään en vihaakkaan enempää kuin lämmintä maitoa. HYI! Mutta luulis homman toimivan myös jos lisäis maitoon kaakaojauhetta?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Aesma wrote:Luin joltain forumeilta että pystyisi oraalisesti nauttimaan sekoittamalla noin. 5-10mg maitoon ja maito mikroon joksikin aikaan että se jwh sulaisi/liukenisi sinne ja sitten vain joisi sen maidon, tietääkö kukaan että tämä olisi toimiva tapa?
Heität sitä ihan suoraan suuhun jauheena vaikka veden mukana niin alas se menee ja pitäis vaikuttaa... Näin siis näin kaverin tekevän itse vain poltellut...
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Dexma wrote:
Heität sitä ihan suoraan suuhun jauheena vaikka veden mukana niin alas se menee ja pitäis vaikuttaa... Näin siis näin kaverin tekevän itse vain poltellut...
Menee varmaan noinkin alas ihan hyvin. Ei kai sitä välttämättä tarvi saada liukenemaan mihinkään. Jos on koko satsi liuottimen seassa, niin silloin tarvii ensin haihduttaa. Toisaalta, ei kai pari ml asetonia tai varsinkaan isopropanolia ole kovinkaan vaarallista nielaista.
NapalmSatan
Lepakko

Post by NapalmSatan »

Vainotin ja mietin että jos näitä alettaisiin laittamaan vaikka peeällään...?
Se kuulostaa kuitenkin niin helpolta :foil:
Murderous motivation
dredi
LD50

Post by dredi »

Mahdollista mutta epätodennäköistä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Ahab

Post by Ahab »

NapalmSatan wrote:Vainotin ja mietin että jos näitä alettaisiin laittamaan vaikka peeällään...?
Se kuulostaa kuitenkin niin helpolta :foil:
Hmm. Tiedä sitten olisiko huono juttu ollenkaan terästää muuten niin paskaa peeällää näillä.
Ahab

Post by Ahab »

Ihan hyvää tavaraa tosiaan toi JWH-018. Olikos nää kaikki viellä laillisiakin? Kieltolailla ei oo kyl enää mitään mahiksia.

edit: vaikka on hyvä kukka kyllä parempaa.
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

JWH-018 aiheuttaa ainakin minulle ikävän pelon tunteen. Kokoajan fiilis että maailma romahtaa alta. Minkäköhän kanssa tuota kannattais kombottaa että sais vähän rauhallisemman fiiliksen?

Tosin yhden kerran vain olen testannut tiedä sitten oliko annos liian iso.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

osu_ja_uppos wrote:JWH-018 aiheuttaa ainakin minulle ikävän pelon tunteen. Kokoajan fiilis että maailma romahtaa alta. Minkäköhän kanssa tuota kannattais kombottaa että sais vähän rauhallisemman fiiliksen?

Ihan tavallinen kannabinoidi yliannostus vaikutus tuollainen pieni pelko ja vanoilu. Monet saa tota ihan tavallisesta budistakin, jos sattuu polttamaan liikaa. Veikkaan että otit vaan liikaa. Sopivan ja hieman ylimenevän annoksen ero on aika häilyvä ja yksilöllinen. Alkaa ainakin mulla kunnolla potkimaan n. 10 minuutin päästä vapottamisesta. Kannattaa aloittaa ihan pienellä ja boostia sitä mukaa jos ei tunnu vaikuttavan riittävän kovaa.

Mitä noihin pelkotiloihin tulee, niin ensiapuna toimii hyvin pari terävää shottia tai 2-4 kaljaa. Normaali annos melkein mitä tahansa bentsoa on kyllä melkein parempi ja tehokkaampi, jos omistaa moisia.
Ahab

Post by Ahab »

eNZYMe wrote:Mitä noihin pelkotiloihin tulee, niin ensiapuna toimii hyvin pari terävää shottia tai 2-4 kaljaa. Normaali annos melkein mitä tahansa bentsoa on kyllä melkein parempi ja tehokkaampi, jos omistaa moisia.
kolme pussia kamomillateetä yhteen kuppiin. niin että tulee tummaa.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

no nyt on testattu jwh018 tosi positiivisesti yllättynyt annos oli ei mtn hajuu muutama kökkö muijan kans pelliltä gettomaisesti imastii hyi en suottele muute! en ole nyt pitkään aikaan ns pitkään noin puoleen vuoteen jaksanut seurailla niin tarkasti noita,näitä uusia ja nyt sitten sain sitä pikkusen mut sanotaa näin kannabis kannabiksena ja kukka kukkana joka on sitä oikeeta tavaraa luulen että, loput jää käyttämättä tol toisel osapuolel tuntuu toimivan psykedeelisesti mm. ääniharhoja ;)
wtf
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Ahab wrote:
eNZYMe wrote:Mitä noihin pelkotiloihin tulee, niin ensiapuna toimii hyvin pari terävää shottia tai 2-4 kaljaa. Normaali annos melkein mitä tahansa bentsoa on kyllä melkein parempi ja tehokkaampi, jos omistaa moisia.
kolme pussia kamomillateetä yhteen kuppiin. niin että tulee tummaa.
Joo, kamomillalla taitaa olla mietoa vaikutusta GABA-järjestelmään. Voi olla ihan rentouttava juttu, varsinkin jos ei ole paljon käyttänyt bentsoja tai muita gabaergisiä aineita.
tRip
Moderator

Post by tRip »

osu_ja_uppos wrote:JWH-018 aiheuttaa ainakin minulle ikävän pelon tunteen. Kokoajan fiilis että maailma romahtaa alta. Minkäköhän kanssa tuota kannattais kombottaa että sais vähän rauhallisemman fiiliksen?

Mulla tuli vähän samankaltasia fiiliksiä kun alko nouseen. Dosetin vähän miten sattuu, hutiloiden, mut kuitenki alle 5mg poltin..uskoisin.
Aika stimulatiivis-psykemäinen 'pilvi'.. Tietyllätapaa selkeempi mut sekavampi. Outo. mut silti niin samankaltanen ku kannabis.

Bentsot ainakin jeesas tohon.. mut niitä nyt syön muutenki. Uskon kans et kamomillatee jeesaa, kuten myös valeriaanakin.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Ahab

Post by Ahab »

Todella mielenkiintoista tämä JWH-018. Ekalla kerralla ei ollut erityisen erikoista mutta toka kerta oli jo ihan toista. Eipä se perinteinenkään hatsi ekoilla kerroilla juuri vakuuttanut. 018 tekee mulle kovat nousut jonka jälkeen tuleekin hiipien tosi selkeä olo. Polttamalla olen käyttänyt. Ekan kerran jälkeen tuli myös voimakkaampia unia kuin mitä on hetkeen ollut.

Mitenköhän näiden synteettisten kannabinoidien ja perinteisen hatsin ristitoleranssi? Tänään olin eka polttanut kukkaa ja olon vähän tasaannuttua poltin 018 ja paljon voimakkaammat nousut siitä tuli. Huomasin myös että on mukavinta tehdä tässä järjestyksessä koska pystyy paremmin ottamaan vastaan ne 018 nousut. Toisaalta vaikka olisi polttanut ensin paljon lajiketta y niin ettei se oikein enää potkikkaan ja sitten polttaa lajiketta x niin päriseekin ihan toisella tapaa.
Siitä on aikaa kun olen ollut kannabinoideista näin korkealla. Verrattavissa ekoihin kunnon pilvitrippeihin.

Sitten menin vielä saunaan ja siellä kun alkoi 018 tasaantumaan ja itsekkin keskityin hiljentymään ja syventymään niin jossain vaiheessa tuntui kuin aivan uusia yhteyksiä mielessäni olisi muodostunut vapaan assosiaation kautta. Tuli näitä mahtavia neron leimauksia mitä pilvestä toisinaan tulee mutta olin paljon skarpimmassa kuosissa käsittelemään niitä ja ottamaan niistä muistiin olennaisimman myöhempää jäsentelyä varten. Oli myös helpompaa palata kelassa taaksepäin muistelemaan mistä tämä lähti liikkeelle niin että jäi ehjä kokonaisuus.

Toimii :mrgreen:
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

jwh-018 sain ilmaisen näytteen yhdeltä puodilta ja siinä oli n.10mg jonka kolmeen pekkaan vetäisimme pieneen määrään tupakkaa sekoitettuna bongista. Kaikki totaalisen naurujumissa sohvalla n.puoli tuntia ja siitä sitten kauppaan jossa kikattelua kokoajan. mukavaa tavaraa.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Sanoisin että minun mielestäni JWH-018 on ainakin Spice Goldin muodossa jopa vahvempaa kuin kannabis. Itse tuli todettua tuo vähän kantapään kautta kun vetäisin kerran ryyppyreissulla överit ko. blendiksellä. En ole ikinä kokenut moisia ahdistus/pelkotiloja pelkällä pajarilla mutta tuo JWH-018 ja alko aiheuttikin sitten vähän ongelmia. Onneksi olin kaverilla ja luotettavien ihmisten seurassa.

Jos joka päivä pitäis poltella niin pysyttelisin kannabiksessa. Mutta ei tuo mitään huonoa ole tuo JWH. Mässyt ihan mahdottomat ja hauskaa kyllä riittää. Pitäis löytää jostain kilon säkki budii.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

Odottelen vielä toksikologisia tutkimuksia tämän osalta. Epäilyt metaboliittien karsinogeenisuudesta ovat vähintäänkin asia johon tulee suhtautua vakavasti.
Ahab

Post by Ahab »

Hz0 wrote:Sanoisin että minun mielestäni JWH-018 on ainakin Spice Goldin muodossa jopa vahvempaa kuin kannabis.
Vahvuushan on kiinni vain annoksesta. Vitusti kannabista on varmasti vahvempaa kuin lääkinnällinen annos heroiinia.
surly
Lepakko

Post by surly »

JWH-018 affiniteetti CB1 ja CB2 reseptoreihin on vahvempi kuin THC:lla luulisin, JWH-018 on ainakin yksi vahvemmista tai vahvin JWH sarjan kannabinoideista. Aktiivi huomattavasti pienemmillä annoksilla ainakin. Kannabis sisältää myös muuta kuin THC(esim CBDtä jonka on väitetty estävän niitä pelkotiloja jne). Sen takia erilaiset vaikutukset.
Times are tough, huh, bud?
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Meitsin 0.5g jwh:ta loppui. Tuli vedettyä pieni putki. Toleranssikin kasvoi ja parhaimmillaan meni 20-25mg oraalisia annoksia n. kolmasti päivässä.

Ihan kivaa ainetta kyllä. Varsinkin ekoilla kerroilla ja taukojen jälkeen vaikutti ihan laadukkaan sativan veroiselta, muttei kyllä päivittäiskäytössä tuntunut loppujen lopuksi kuitenkaan ihan aidon kannabiksen veroiselta. Putken aikana päivän ekat kolahtivat kiitettävästi, mutta boostit ei oikein enää läheskään yhtä hyvin. JWH-018:n säännöllillisessä käytössä olotilasta puuttuu kuitenkin sitä "jotakin" mitä kasvista saa. Silti hyvä ja halpa aine, kieltämättä.
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Äsken meni tilaukseen jwh-018 0,5g ja mielenkiinnolla odottelen. Millaisessa muodossa on porukka jwh-018 testannut. itsellä oli punaista tahmeaa jossa oli pinnalla kristalleja.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Happotatti wrote:Äsken meni tilaukseen jwh-018 0,5g ja mielenkiinnolla odottelen. Millaisessa muodossa on porukka jwh-018 testannut. itsellä oli punaista tahmeaa jossa oli pinnalla kristalleja.
Melkein valkoista (ehkä hienoinen kellertävä sävy) hienojakoista pulveria. Todennäköisesti puhdasta tavaraa. Tilasin eräästä EU-alueella sijaitsevasta puodista.

Tuota punertavaa tavaraa ei kai enää ole missään liikkeellä. Siinä oli kai pari prosenttia epäpuhtauksia. Tuskin mitään vaarallista, mutta kuitenkin.
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Jep, eu alueelta tilasin itsekin. Kaipa se sitä valkoista tavaraa on mitä tulee. Vapottamalla kai paras keino nauttia tätä? viimeksi laitoin muruina tupakan sekaan kun oli erilainen koostumus, melkeimpä tahmeaa hasan tapaista punaista.
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

Samaa tavaraa tännekin tulossa gramman verran.

Vapottaminen on joo se tehokkain keino. Itse ajattelin lähteä liikkelle niin pienestä määrästä kuin vaan yksinkertaisesti mahdollista ja ottaa siitä sitten yhen imun kerrallaan, vaakaa kun ei ole. Oraalisen nauttimisen kannalta hieman hankalaa, mutta eiköhän tuokin onnistu, varsinkin kun alkaa olla toleja alla. Jos Smoken sisältämä aine on tätä, niin tolet ainakin tulevat hetkessä. Saas nähdä, innolla odotan.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

Haa. Tuli pikakirjeessä ja herätti minut kahdeksalta. Eihän siinä enää uni tullut 8)

Testaus on alkanut. Raportointia myöhemmin, en yhtään tiedä kuinka pieniä määriä olen imenyt mutta kyllä toimii!
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die