mirtazapin
-
zero
- Kameleontti
Re: mirtazapin
mä en tajuu mitä noi yrittää mirtazapiinilla mulle tehä, käyttää uneen vai mielialalääkkeenä ku jo neljättä viikkoa tota syön iltasin. 15mg tai 30mg sitä menee, en oo ihan varma. keskiviikkona nään lääkärin, täytyy kysyy. niinku muitaki juttuja. perkele. päin vittua menee.
-
mauseri
- LD50
http://www.laakeinfo.fi/%5CMedicine.asp ... sa+hajoava
siis en ymmärrä miten jotkut voivat saada jotain oloja näistä masennuslääkkeistä..linnassakin noita kaikkia saa niin paljon ku tahtoo,se kertoo sen että ne ovat täyttä paskaa paitsi masennuksen hoidossa.
siis en ymmärrä miten jotkut voivat saada jotain oloja näistä masennuslääkkeistä..linnassakin noita kaikkia saa niin paljon ku tahtoo,se kertoo sen että ne ovat täyttä paskaa paitsi masennuksen hoidossa.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Dexma
- Moderator
Kait. siinä hyvässä olossa on se, että ne poistaa juurikin masennuksen! hihii..mauser1911 wrote:http://www.laakeinfo.fi/%5CMedicine.asp ... sa+hajoava
-
trama
- Psykonautti
sain laitoksessa noita vaikka kuinka paljon.. ei niistä oo mihinkään olot saa pitemmän päälle
-
Poliklinikka
- OD
NYt alko "The Mirtazapin Experiment - 30mg". Täältä tullaan delirium.
-
dredi
- LD50
-
Poliklinikka
- OD
Mirtsun pitäisi boostata psykedeelejä. Vaikkakin on väitetty, että vähentäisi sienien potentiaalia.
Bluelight.ru wrote:Hallucinogens (LSD/Acid, psilocybin/Shrooms, Tryptamines, 2-ct-2,DPT, DMT etc, Salvia) Hallucinogens seem to be MUCH stronger in combination with mirtazapine, so please be VERY CAREFUL! A dangerous interaction with shrooms has been observed in one person taking mirtazapine. Please avoid hallucinogens while taking mirtazapine or dose very carefully.
Last edited by Poliklinikka on Thu 20 Nov 2008, 19:17, edited 1 time in total.
-
dredi
- LD50
Kuule ihan satavarma on että eivät boostaa. Ei kannata ottaa jonkun yhden ihmisen subjektiivista kokemusta jostain Bluelightistä faktana/todisteena.
Mirtatsapiini on SSRI/SNRI eikä ole olemassa SSRI:tä joka boostaisi psykedeelejä. Lähestulkoon kaikki SSRI:t toimii itseasiassa täysin päin vastoin.
Mirtatsapiini on SSRI/SNRI eikä ole olemassa SSRI:tä joka boostaisi psykedeelejä. Lähestulkoon kaikki SSRI:t toimii itseasiassa täysin päin vastoin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Poliklinikka
- OD
Empä tiedä. Sen sanon kuitenkin, että ssri-kuurilla psykedeelit toimii.Käytäntöä: Ei noi mielialalääkkeet psykedeelejen toimintaa estä.dredi wrote:Kuule ihan satavarma on että eivät boostaa. Ei kannata ottaa jonkun yhden ihmisen subjektiivista kokemusta jostain Bluelightistä faktana/todisteena.
-
zrrl
- Apteekki
Eipä muuten ole!dredi wrote:Mirtatsapiini on SSRI/SNRI
edit: eipäs kun onkin, siis SNRI. Jatkakaa.
-
Poliklinikka
- OD
Periaatteessa ei olezrrl wrote:Eipä muuten ole!dredi wrote:Mirtatsapiini on SSRI/SNRI
edit: eipäs kun onkin, siis SNRI. Jatkakaa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Noradrener ... depressantWikipedia wrote:Mirtatsapiinin vaikutus perustuu noradrenergisen ja serotonergisen neurotransmission tehostumiseen
-
dredi
- LD50
Periaatteessahan se on selektiivinen a2-adrenerginen antagonisti, mutta käytännössä sen vaikutukset perustuu serotoniiniin ja noradrenaliin. Liikaa sivuvaikutuksia, viihdekäyttöön täysin hyödytön.
-
Polly
- Karvakuono
Mulle määrättiin 15mg Mirtazapinia nukkumaanmennessä ja 20mg Cipralexiä aamulla. Sanoivat, että alkoholinkäyttöä tulisi välttää, mutta entäs kannabis ja sienet sitten? Alkomahooli kun ei muutenkaan enää kiinnosta, mutta nuo muut...
-
zan
- Apteekki
hyi helvetti, ettekai te oikeesti tollassia paskoja syö.
viimeistään tosta tulee masentunut olo ja itsetuhoutumis ajatuksia...hyi *aatana.
kerran söin 7.5mg ja olin ampua itseni, olo oli ihan hirveä,heikotti ym.
musta ihminen lamataan tollasilla shiteillä. Söis lääkärit ite perkele kokeeksi noita ennen kuin määräävät.
-z
viimeistään tosta tulee masentunut olo ja itsetuhoutumis ajatuksia...hyi *aatana.
musta ihminen lamataan tollasilla shiteillä. Söis lääkärit ite perkele kokeeksi noita ennen kuin määräävät.
-z
-
mauseri
- LD50
linnakkeessa on tullut syötyä ties miten paljon noita kaikkia ihme neuroja.. kai ne siks antaakin niitä siellä mahd. paljon, et porukka vaan ois kun zombit ja laahustelis menemään.. SAATANA!!!!zan wrote:hyi helvetti, ettekai te oikeesti tollassia paskoja syö.
-z
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
zan
- Apteekki
yhdyn mauseriin täysin, musta päällimmäinen tarkotus on lamata ihminen täysin,skitsofreenisiin ihmisiin käytetään paljon ja agressiokohtauksia saaviin. ei saatana ihan kauheita aineita. ensihoito hommissa oppinu huomaamaan ketkä "asiakkaat" käyttää näitä mömmöjä. tosin poikkeuksia on eräs tutun tuttuni käyttää unilääkkeenä 15mg, diagnoosina 2 suuntainen MAH. truxal sama homma sairaalassa ollessani vahingossa söin muiden nappien ohella tällaisen...ei ollu yhtään kivaa, mulla käsi sillon leikattiin. amitriptyyli ja nortriptylin ainoat mitä pystyn syömään ja niilläkin voimistan bentsoja, coden voi unohtaa kun blokkaa cyp2d6 entsyymin.mauser1911 wrote:linnakkeessa on tullut syötyä ties miten paljon noita kaikkia ihme neuroja.. kai ne siks antaakin niitä siellä mahd. paljon, et porukka vaan ois kun zombit ja laahustelis menemään.. SAATANA!!!!zan wrote:hyi helvetti, ettekai te oikeesti tollassia paskoja syö.
-z
mirtzan vaikutuksenalaisena sängystä nouseminen oli jo hankalaa saati kävely ja testasin 7.5mg annoksella.
pysykää oikeesti pois näistä napeista!!!
lääkärithän yleensä kysyy req.kirjoittaessaan että onko XX lääke tuttu esim.mirza xx, jos vastaat ei saat sitä.
jos jollekkin määrätään unilääkkeeksi tälläistä, epäilen et tiedoissa jotakin "mätää" tai sitten yksinkertaisesti oot sen näkönen mikä herättää epäilyksiä, eli käy parturissa ja jätä ne nahkatakit ja korut kotiin...you know what i mean. ähh pääspähän ensihoitaja taas purkaan ajatuksia.
-z
-
Dexma
- Moderator
Tää lääke on kyllä sellainen että sitä pitää syödä pitemmän ajan. Aluksi se väsyttää, mutta jo viikon käytön jälkeen on suurin osa haittavaikutuksista poissa...zan wrote:hyi helvetti, ettekai te oikeesti tollassia paskoja syö.
-z
Ps. sitten jos rupee nostamaan omia annoksia turhhan paljon niinkuin minä tein normi annos 30 mg, mutta rupesin veteleen 90-150 mg niin rupesin saamaan harhoja yms hauskaa...
-
Anonyymi
Varmasti todella kliffaa, itsellä nostettiin 45mg, söin sitä pari viikkoa ja havahduin yhtenä iltana siihen että oli ihmeellinen kuumehoureinen olo, hikoilutti ja skitsotti tajuttoman paljon. Ei naurattanut kun en tajunnut mistä johtuu...Dexma wrote:Tää lääke on kyllä sellainen että sitä pitää syödä pitemmän ajan. Aluksi se väsyttää, mutta jo viikon käytön jälkeen on suurin osa haittavaikutuksista poissa...zan wrote:hyi helvetti, ettekai te oikeesti tollassia paskoja syö.
-z
Ps. sitten jos rupee nostamaan omia annoksia turhhan paljon niinkuin minä tein normi annos 30 mg, mutta rupesin veteleen 90-150 mg niin rupesin saamaan harhoja yms hauskaa...
Johtopäätös: paska lääke. Käyttömahdollisuudet lienee rajoittuvat sillointällöin käytettäväksi unilääkkeeksi pahan tilanteen tullen tai psykedeelitripin lopettamiseen. DXM ja 2C-E tripit loppuivat kuin seinään, voisin jopa väittää että tehokkaammin kuin pienellä/keskisuurella annoksella seroquelia.
http://en.wikipedia.org/wiki/5-HT2A#Silent_antagonists, tuo saattaa olla ihan varteenotettava tieto
-
Dexma
- Moderator
Joo todellakin delirantmaisia vaikutuksia tuo mirtazapin on mulle tuonut... Ehkä vain kovassa sedatiossa väsymyksessä niin tuo teettää sen... DXM ei minun mielestäni lopu missään nimessäkään mirtsuista, mutta saatat nukahtaa kyllä hetkessä. Mun mielestä vain kehitti dissosiaatiota syvemmäksi.Anonyymi wrote:
Johtopäätös: paska lääke. Käyttömahdollisuudet lienee rajoittuvat sillointällöin käytettäväksi unilääkkeeksi pahan tilanteen tullen tai psykedeelitripin lopettamiseen. DXM ja 2C-E tripit loppuivat kuin seinään, voisin jopa väittää että tehokkaammin kuin pienellä/keskisuurella annoksella seroquelia.
http://en.wikipedia.org/wiki/5-HT2A#Silent_antagonists, tuo saattaa olla ihan varteenotettava tieto
-
Poliklinikka
- OD
Mua tämä väsyttää vieläkin 2kk jälkeen. Tosin jos en juo alokoholia se väsymys ei ole olleenkaan paha, mutta alkoholin kanssa se tuppaa jotenkin tekemään sellaisen tylsän nuokkuilun. Sitten tämä vaikeuttaa unensaantia jos tämän ottaa hetkeä ennen nukkumaan menoa. Jotenkin levoton olo tulee. Muuten toimii ihan ok.
-
Polly
- Karvakuono
Nyt alkaa hiljalleen kuumottamaanzan wrote:...eli käy parturissa ja jätä ne nahkatakit ja korut kotiin...
-
PCD
- Psykonautti
Käyttöaiheet
Mirtatsapiinia käytetään miedosta vaikeisiin luokiteltavien masennustilojen hoitoon, sekä pieninä annoksina pitkäaikaisen unettomuuden hoitoon.[2] On myös viitteitä, joiden mukaan lääkettä voidaan käyttää paniikkihäiriön, yleistyneen ahdistuneisuushäiriön, pakko-oireisen häiriön ja traumaperäisen stressihäiriön hoitoon.
Linkki wikipediaan: http://fi.wikipedia.org/wiki/Mirtatsapiini
Mirtatsapiinia käytetään miedosta vaikeisiin luokiteltavien masennustilojen hoitoon, sekä pieninä annoksina pitkäaikaisen unettomuuden hoitoon.[2] On myös viitteitä, joiden mukaan lääkettä voidaan käyttää paniikkihäiriön, yleistyneen ahdistuneisuushäiriön, pakko-oireisen häiriön ja traumaperäisen stressihäiriön hoitoon.
Linkki wikipediaan: http://fi.wikipedia.org/wiki/Mirtatsapiini
Panic Chaos Disaster!
-
rogues
- Lepakko
olisko mitään ainetta millä buustais mirtzapiineja ? eilein otin 4 kpl 30 mg. ja rupes väsyttään helvetisti mutta jotain mukavaa jäi kyllä puuttuun. jaa niin otin yhden depot 1mg xantun messiin. vai pitääkö vetää koko levy kerralla että toimii tai sit ei toimi vaikka söis kuinka paljon vaan... 
-
W10
- Kameleontti
Toimihan ne jos kerran väsytti? Et sä niistä mitään viihdekäyttöä irti saa jos sitä meinasit.rogues wrote:olisko mitään ainetta millä buustais mirtzapiineja ? eilein otin 4 kpl 30 mg. ja rupes väsyttään helvetisti mutta jotain mukavaa jäi kyllä puuttuun. jaa niin otin yhden depot 1mg xantun messiin. vai pitääkö vetää koko levy kerralla että toimii tai sit ei toimi vaikka söis kuinka paljon vaan...
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Siva
- Kameleontti
Eikös tää ole ihan hirveetä paskaa?
(En ole mitenkään halveksuva, noin mulle sanottiin..)
(En ole mitenkään halveksuva, noin mulle sanottiin..)
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
But I'm so perfectly good at it.
-
palikka87_
- Karvakuono
Mä oon ilmeisesti niitä harvoja kellä tää toimii. Tehokas lääke niin masennukseen, siin mis
unettomuuteen. Suurin osa masareista on tullu testattua ja muissa on ollu joko liikaa sivuvaikutuksia,
tai ei oo toiminu ollenkaa. Niin, täähän onkin SNRI. No, aluks oli haittavaikutuksena 15h yöunet,
mutta ku mulla oli bentsojen pudotus/unilääkkeiden, tää mirtatsapiini oli unettomuuteen ku
taivaanlahja. Ja sen lisäks tää väsyttävä vaikutus, mikä ilmenee n.30min lääkkeen oton jälkeen,
on säilynyt 6kk. Ja siis nimenomaa päivittäisessä käytössä, tosin nyt herään jo herätyskelloon,
jos tarvis:)
Kaikki on niin yksilöllistä. Mutta totta. Ja täähän ei mikään neurolepti sitten tod.ole.
Ihan vaan masennuslääke, jossa on histamiinivaikutus, aivan kuten ataraxissakin vaikka.
Ei siis MITÄÄN tekemistä neuroleptien kanssa muuta ku et on mielialalääke jota määrätään
nii masennukseen, ku väliaikasesti unettomuuteen.
Muistaakseni alkuvaiheessa oli (nytkun muistin) todella intensiivisiä unia, niin mukavia,
kun myös niitä ei niin mukavia eli painajaiset oli myös todentuntusia.
Ruokahalua lisää (varsinki makean,suklaan,mässyn) himoa ihan älyttömästi, mut eii siinä
määrin ihan ku vaikkapa kannabis, eli mä nyt en ole lihonnu tän 6kk aikana tuskin 5kiloo
enempää, ja nuokin 5kiloa tuli ihan laitoshoidossa.
Hyvä lääke. Viihdearvo 0. Lääkinnällinenarvo 10-.
unettomuuteen. Suurin osa masareista on tullu testattua ja muissa on ollu joko liikaa sivuvaikutuksia,
tai ei oo toiminu ollenkaa. Niin, täähän onkin SNRI. No, aluks oli haittavaikutuksena 15h yöunet,
mutta ku mulla oli bentsojen pudotus/unilääkkeiden, tää mirtatsapiini oli unettomuuteen ku
taivaanlahja. Ja sen lisäks tää väsyttävä vaikutus, mikä ilmenee n.30min lääkkeen oton jälkeen,
on säilynyt 6kk. Ja siis nimenomaa päivittäisessä käytössä, tosin nyt herään jo herätyskelloon,
Kaikki on niin yksilöllistä. Mutta totta. Ja täähän ei mikään neurolepti sitten tod.ole.
Ihan vaan masennuslääke, jossa on histamiinivaikutus, aivan kuten ataraxissakin vaikka.
Ei siis MITÄÄN tekemistä neuroleptien kanssa muuta ku et on mielialalääke jota määrätään
Muistaakseni alkuvaiheessa oli (nytkun muistin) todella intensiivisiä unia, niin mukavia,
Ruokahalua lisää (varsinki makean,suklaan,mässyn) himoa ihan älyttömästi, mut eii siinä
määrin ihan ku vaikkapa kannabis, eli mä nyt en ole lihonnu tän 6kk aikana tuskin 5kiloo
jauhonaama
-
xxx-men
- Kameleontti
Minkäslaisella anostuksella syöt? Itellä mirtsa ei toimi juuri mitenkään. Korkeintaan tulee zombi olo. ei auta nukahtamiseen yms.palikka87_ wrote:Mä oon ilmeisesti niitä harvoja kellä tää toimii. Tehokas lääke niin masennukseen, siin mis
-
palikka87_
- Karvakuono
No ekat 4kk söin jokailta 7,5mg ja 15mg satunnaisesti. Siis sen takia satunnaisesti ku nää olixxx-men wrote:Minkäslaisella anostuksella syöt? Itellä mirtsa ei toimi juuri mitenkään. Korkeintaan tulee zombi olo. ei auta nukahtamiseen yms.
pääasias määrätty mulle nukahtamiseen/yöunta parantaa ja huomasin et useimmiten 7,5mg oli mulle
se parempi annos koska täs lääkkeeshän on se et mitä vähemmän ottaa, sitä enempi nukuttaa.
Sitten kuitenkin, jossain vaiheessa kävi niin et mun masennus paheni (muista syistä), ja nostettiin
sit lääkärin kaa se annos 30mg, jota nyt oon reilut 2kk syöny ja se todellakin poisti masennuksen oireita,
jonkuajan kuluttua ku nostettiin annosta. Edelleenkään en tartte mitään oikeita bentsopohjasia nukahtamislääkkeita etc.
Ja masennuslääkkeillähän on tarkoitus tehdä ihmiselle olo, jossa ei tavallaan tunne mitään.
Jos tarkotit tota zombi oloa sillä.? Nehän vie kärjen huonoilta, mutta valitettavasti myös niiltä
hyviltä viboilta joita elämässä voi kokea. Ollaan turtuneita. Näin mun on parempi olla lääkefirmojen
maskottina ku esim. pyöritellä melkein itsetuhoisia ajatuksia päässä masentuneena ja olla
kävelevä aikapommi, niin kauan ku saan käsiteltyä sen asian et mistä tää mun masennus johtuu
ja mitä mä sille voin tehdä. Masarit kun ei poista masennusta, ne toimii vaan työkaluna sen ajan
et ihminen ite tajuaa paikantaa ongelmansa. Paras apu masennukseen on terapia, itseasiassa se
se on yleensä välttämätön. Mun mielestä on perseestä, et kun on ihminen joka on masentunut,
sille työnnetään vaa masennuslääkkeitä ja niillä pitäis parantua. Niinhän se ei mene. Niitä omia
kelojaan sielä päässä on ihan oikeesti hyvä purkaa jollekin ammattilaiselle joka tietää mikä on
masennus. Puhuminen auttaa aina, ja saa samalla mahdollisesti uusia näkökulmia omaan ajattelutapaan,
ja toimintamalleihin. Mua jeesaa terapia todellakin, suosittelen muita masentuneita kokeilemaa jos ette
sitä vielä ole tehny.
Vittu mikä avautuminen. No, tummensin vastauksen, ettei tarvi hermostua
jauhonaama
-
Dexma
- Moderator
Kyllä nää mulla ainakin pirun hyvin toimi, kun olin silloin kuosittelematta ja yritin parantaa masennustani niinkuin lääkäri määräsi..
Mun mielestä ongelma on se, että kun vetää HUUMEITA niin ei pitäs vetää tälläsiä lääkkeitä taikka toistteppäin. Kaikki jotka kiskoo douppia vois ehkä lopettaa kaikki masennus lääkkeet... Jos kokee tarvitsevansa niitä niin kannattaa kokeilla huumeiden lopetusta...
Mun mielestä ongelma on se, että kun vetää HUUMEITA niin ei pitäs vetää tälläsiä lääkkeitä taikka toistteppäin. Kaikki jotka kiskoo douppia vois ehkä lopettaa kaikki masennus lääkkeet... Jos kokee tarvitsevansa niitä niin kannattaa kokeilla huumeiden lopetusta...
-
dredi
- LD50
Oi kun oli fiksusti sanottu.Kaikki jotka kiskoo douppia vois ehkä lopettaa kaikki masennus lääkkeet... Jos kokee tarvitsevansa niitä niin kannattaa kokeilla huumeiden lopetusta...
Eli masentuneet päihderiippuvaisetkaan eivät dexman maailmassa olisi oikeutettuja lääkehoitoon?