Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista
-
Exaile
- Karvakuono
-
MetsänNeito
- Apteekki
Joskus tuli vedeltyä bentsoja, ja on se xanori parasta niistä.
Hirmu koukuttavaa vaan on mitä oon (entisten) kavereiden menoa kahtellu..
Tenoxit vetää tosi sekaisin, mulla meni kerran melkoisen vaaralliseksi
pitkin kaupunkia sekoilu (esim. heräsin metsästä), että en oo sen jälkeen ottanut..
Tosin oli se aika hullu annoskin kait että ei ihme..

Nykyisin ei tulis mieleenkään koskea enää pillereihin,
ja hyvä niin
Hirmu koukuttavaa vaan on mitä oon (entisten) kavereiden menoa kahtellu..
Tenoxit vetää tosi sekaisin, mulla meni kerran melkoisen vaaralliseksi
pitkin kaupunkia sekoilu (esim. heräsin metsästä), että en oo sen jälkeen ottanut..
Tosin oli se aika hullu annoskin kait että ei ihme..
Nykyisin ei tulis mieleenkään koskea enää pillereihin,
ja hyvä niin
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
Joniitti
- Apteekki
-
reeferass
- Psykonautti
Mene suoraan psykiatrille, vältyt turhalta reissulta. Ainakin meilläpäin terveyskeskus lääkärit määrää vaan kissanrivoja eli 0,5mg rivatrillia. Menet yksityiselle psykiatrille ja kerrot siellä jonkun tarinan mikä johti paniikkihäiriön oireita kuvailevaan olotilaan. Sano ettet kärsi masentuneisuudesta, saat muuten mieliala lääkkeet ja ne ne vasta on paskoja.
-
tRip
- Moderator
-
Exaile
- Karvakuono
-
zero
- Kameleontti
-
HUUHAA
- Apteekki
-
reeferass
- Psykonautti
-
Enth
-
korolli
- Apteekki
-
spasm
- OD
-
catha
- Psykonautti
-
vauhtihuora
- Psykonautti
-
catha
- Psykonautti
Viihdekäyttöä ajatellen suosittelen aloittamaan 1-2 tabletilla ilman viinaa. Jos ei tunnu vaikuttavan tarpeeksi puolen tunnin päästä niin sitten taas nappi naamaan.
Kaikilla noista ei ole viihdekäyttöön. Itselläni joskus ennen nuokin toimivat mukavasti viihdekäytössä, mutta eivät enää nykyään. Viimeksi rouskin niitä 15mg reilu 20kpl viinan kanssa, mutta ei kuitenkaan eronnut kännistä millään tapaa. Se on sitä toleranssia.
Kaikilla noista ei ole viihdekäyttöön. Itselläni joskus ennen nuokin toimivat mukavasti viihdekäytössä, mutta eivät enää nykyään. Viimeksi rouskin niitä 15mg reilu 20kpl viinan kanssa, mutta ei kuitenkaan eronnut kännistä millään tapaa. Se on sitä toleranssia.
-
tRip
- Moderator
Kyllä se paras 'viihde' niistä saavutetaan ohjeen mukaisella käytöllä.vauhtihuora wrote:opamoxeja sain 30x 30mg kertokaa vähän kokemuksia viidekäytöstä ja annostuksista?
Sanoisin, että Dormicum on paras bentso tällähetkellä. Jos on välttämätöntä saada unta, niin niillä se takuunvarmasti tulee..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Gilthanas
- Tuppisuu
-
vauhtihuora
- Psykonautti
-
Lännen nopein
- Apteekki
Itse pidän ehdottomasti eniten rivareista. Niistä tulee mukavan letkeä olo, mutta pää ei mene liian sekaisin/pökkiin, jottei mitään voisi tehdä. Ja kaiken lisäksi ovat harvinaisen mauttomia, eli pystyy vaikkapa pureskeleen helposti tai sulatella kielen alle. Xanorit vetävät minut ainakin niin jäähän, ettei ole enään järkeä kuin mennä nukkumaan.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
tRip
- Moderator
-
Lännen nopein
- Apteekki
Vastasin kyllä jo että rivarit parhaita, mutta on nämä 50mg Opamoxitkin varsin miellyttäviä. Sekä ykkösen temestat(kakkoset olivat aikanaan kyllä kingejä). Hemmetti, näähän on kaikki melkein yhtä kivoja :? . Huono puoli on kyllä, että viina tuppaa ryynien kanssa maistumaan, ja tuntuu kuin aina voisi olla vielä yhden ryynin verran enemmän sekaisin. Nykyään jos juo, niin ei voi ottaa bentsoja mukaan kun muutaman, sillä niitä tulee rouskittua muuten älyttömiä määriä. Muutaman kerran jopa itse ihmetellyt krapula-aamulla, kun on vielä hengissä 
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
immuzu
-
Fungus
- Psykonautti
-
powergrower
- Kameleontti