jaoin laastarin paut 1mg osiin(todella karkea arvio)ja tökin teräväkärkisellä puukolla reikiä palasiin tai pikemmin pieniä viiltoja ja kielen alle ja välillä pureskelin,pidin n.2h ja meinasin tipahtaa istualteni,paloiksi ja kielen alle vaan niin kohta alkaa lämmittää ja 1-2h sisään on jo pupreissa.eli toimii kielen alta ihan noku annoksillakin,(annoksen jokainen määritelköönn itse)
Norspan 10mg. Tehokkain tapa käyttää.
-
Tiberius
- Lepakko
Re: Norspan 10mg. Tehokkain tapa käyttää.
sublinguaalisesti kolahti ihan helvetin hyvin
oikein yllätyin ja todella positiivisesti.
jaoin laastarin paut 1mg osiin(todella karkea arvio)ja tökin teräväkärkisellä puukolla reikiä palasiin tai pikemmin pieniä viiltoja ja kielen alle ja välillä pureskelin,pidin n.2h ja meinasin tipahtaa istualteni,paloiksi ja kielen alle vaan niin kohta alkaa lämmittää ja 1-2h sisään on jo pupreissa.eli toimii kielen alta ihan noku annoksillakin,(annoksen jokainen määritelköönn itse)
-=€ukataforia eis pathoS=-
-
Happotatti
- Apteekki
Joo kielen alta/poskessa/ikenessä kun muutaman tunnin ollut niin ihan hyvät olot saa, kun nokkaan vetelin subut niin laastarit meni näin ja potki ja kovaa puolet 10mg laastarista.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
addfix
- Karvakuono
Ollut nyt lauantaista asti 3/4 laastarista rinnassa ja 1/4 meni silloin heti IV. Tänään alkoi taas tuntua kipuja ja ajattelin hedonistisesti huumata itseni, kun ystävä haluaa ottaa päiväkännit ja tarvitsee seuraa eikä itseä kiinnosta juoda. Ei kyllä ole varaakaan ja kaljahuoraksi en jaksa, niin säästin taas 1/4 jotain pahaa päivää varten, jotta voi väsäillä ja lätkiä, sitte tuon 3/4 leikkasin pituussuunnassa kahtia ja pistin ylä- sekä alahuuleen. Pureskelee vaan välillä ja vaihtelee paikkoja pitkin suuta. Odotan innolla miten toimii, kun en oo ikinä suussa pidelly, enkä jaksa piikitellä, vaivansa siinäkin.
Et voi kokea mitään, mitä sinussa ei ole.
-
addfix
- Karvakuono
Kyllähän tuo vaan yllätti positiivisesti ja kovaa. Täytyy jatkossa skipata neulat tämänkin osalta ja nauttia tuolla tavoin jos haluaa nopeasti näistä olot irti 
Et voi kokea mitään, mitä sinussa ei ole.
-
Bsonen
- Karvakuono
-Ruskeasta laastarihommasta läpinäkyvä kalvo irti
-Leikkaa kalvo neliö suikaleiksi, yritä olla tartuttamatta palasia toisiinsa kiinni
-Palaset pumppuun
-Isopropyl (Neo amisept, putsilappu) pumppuun nesteeksi ja mahdollisimman vähän ilmaa. Tupista leikattu pää tupiksi pumppuun
-Keittele hellalla 5:lla silleen, että alkoholi kiehuu pumpussa, pitele vaikka saksilla/pihdeillä kiinni itse pumpusta, jos sattuu että mäntä poksahtaa irti
-Noin 10min. riittää.
-Ota tuppi irti ja paina alkoholi klikkiin, ota keitettyä vettä kuppiin ja vedä kerran ko. pumppu kahteen metriin asti ja paina nekin klikkiin.
-fimaa jos jaksat ja rännitä/plugaa tai lilluttele vaikka suussa mutta viimeistä vähiten suosittelen.
-Uusinta keitokseen pilko sisältö
np?
-Leikkaa kalvo neliö suikaleiksi, yritä olla tartuttamatta palasia toisiinsa kiinni
-Palaset pumppuun
-Isopropyl (Neo amisept, putsilappu) pumppuun nesteeksi ja mahdollisimman vähän ilmaa. Tupista leikattu pää tupiksi pumppuun
-Keittele hellalla 5:lla silleen, että alkoholi kiehuu pumpussa, pitele vaikka saksilla/pihdeillä kiinni itse pumpusta, jos sattuu että mäntä poksahtaa irti
-Noin 10min. riittää.
-Ota tuppi irti ja paina alkoholi klikkiin, ota keitettyä vettä kuppiin ja vedä kerran ko. pumppu kahteen metriin asti ja paina nekin klikkiin.
-fimaa jos jaksat ja rännitä/plugaa tai lilluttele vaikka suussa mutta viimeistä vähiten suosittelen.
-Uusinta keitokseen pilko sisältö
np?
Jos olet eri mieltä kanssani, olet väärässä.
Jos olet samaa mieltä kanssani, olet perseen nuolija.
Jos olet samaa mieltä kanssani, olet perseen nuolija.
-
gaia
- Kameleontti
Omakohtaisesti olen kyllä huomannut että paras tapa tätä käyttää oli vipata pala laastaria suuhun. Jos on opatolea niin määrällä nyt ei ole niin suurta merkitystä. Ei silti kandee varmaan mitään kokonaista plåsteria heittää kielen alle. Toimii muuten melkein yhtä nopeasti kuin Fentanyyli kielen alta.
Vai toimiiko?
-
sienisalaatti
- Karvakuono
Tuli mieleen tässä kun minulla on noita kymppejä norspaneita, alkanut sinäänsä tympiä kun ihoni ei sitä kestä ja vaihtoväli on liian pitkä tuo seitsemän päivää. Yleensä alkaa tuntumaan pientä reflaa siinä viidennen päivän jälkeen.
Kuitenkin en piikittelemään jaksaisi alkaa vaikka mieli tekisi.
Toisaalta mietin, että voisin sen keskiosan siitä ottaa ja jakaa vaikkapa 14kpl palasiin joten olisi aamuksi ja illaksi kielen alle buprea.
Lääkäri ei suostu mitään asian eteen tekemään vaikka iho-ongelmat ovat menneet pahaksi, joten mietin, että onko kellään kokemusta tuosta, että otetaan palanen siitä vaikuttavasta kohdasta irti ja jätetään vikka loput paikalleen ja käytetään se laastari niin,e ttä siitä on vaikka puolet leikattu irti vaikuttavasta osasta?
En suoraan viitsi mennä kokeilemaan jos menee vituiksi niin joudun kärsiä jossakin määrin joitakin päiviä. En myöskään vitusti sitä buprea halua kerralla vetää koska muuten ne loppuvat kesken ennenkuin saan lisää apteekista.
Eli jos tosta kympistä leikkaan puolet vaikuttavasta kohdasta irti ja käytän sitä iholla (jos siltä tuntuu) ja puolet niistä palasista teen kielen ala pidettäviä buprepalasia?
Mieleeni juuri tuli, että kun tuosta sinäänsä saisin 10kpl 1mg palasta tehtyä mikäli se bupre siellä tasaisesti on. Minun toleranssilla voi kyllä käydä niinkin, että käytän sen 1ml palasen kerralla ja joillakin päivillä kaksi joten se viikko tulee täyteen.
Toiseksi, kuinka säilytän palaset laastarista jotka leikkaan irti? Onko kellään kokemusta näin lääkinnällisessä käytössä, että tekisi laastarista temgesic tapaisen lääkkeen paloittelemalla vaikuttavan kohdan ja käyttämällä kielen alle?
Kuitenkin en piikittelemään jaksaisi alkaa vaikka mieli tekisi.
Toisaalta mietin, että voisin sen keskiosan siitä ottaa ja jakaa vaikkapa 14kpl palasiin joten olisi aamuksi ja illaksi kielen alle buprea.
Lääkäri ei suostu mitään asian eteen tekemään vaikka iho-ongelmat ovat menneet pahaksi, joten mietin, että onko kellään kokemusta tuosta, että otetaan palanen siitä vaikuttavasta kohdasta irti ja jätetään vikka loput paikalleen ja käytetään se laastari niin,e ttä siitä on vaikka puolet leikattu irti vaikuttavasta osasta?
En suoraan viitsi mennä kokeilemaan jos menee vituiksi niin joudun kärsiä jossakin määrin joitakin päiviä. En myöskään vitusti sitä buprea halua kerralla vetää koska muuten ne loppuvat kesken ennenkuin saan lisää apteekista.
Eli jos tosta kympistä leikkaan puolet vaikuttavasta kohdasta irti ja käytän sitä iholla (jos siltä tuntuu) ja puolet niistä palasista teen kielen ala pidettäviä buprepalasia?
Mieleeni juuri tuli, että kun tuosta sinäänsä saisin 10kpl 1mg palasta tehtyä mikäli se bupre siellä tasaisesti on. Minun toleranssilla voi kyllä käydä niinkin, että käytän sen 1ml palasen kerralla ja joillakin päivillä kaksi joten se viikko tulee täyteen.
Toiseksi, kuinka säilytän palaset laastarista jotka leikkaan irti? Onko kellään kokemusta näin lääkinnällisessä käytössä, että tekisi laastarista temgesic tapaisen lääkkeen paloittelemalla vaikuttavan kohdan ja käyttämällä kielen alle?
-
Petri6
- OD
Tämä topikki on kaksi sivua pitkä, ei luulisi olevan ylivoimaisen haastavaa lukea sitä läpi. Mutta kun se kerran on, niin tässä lyhyt vastaus omista ja muiden kokemuksista: Toimii kielen alla lähes yhtä hyvin kuin sinne tarkoitetutkin buprevalmisteet. Laastarin palasta kannattaa pitää kielen alla kauan (itse pitäisin vähintään 45min) ja pureskella välillä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
sienisalaatti
- Karvakuono
tiedän, että tietoa oli, pahoittelen..Petri6 wrote:Tämä topikki on kaksi sivua pitkä, ei luulisi olevan ylivoimaisen haastavaa lukea sitä läpi. Mutta kun se kerran on, niin tässä lyhyt vastaus omista ja muiden kokemuksista: Toimii kielen alla lähes yhtä hyvin kuin sinne tarkoitetutkin buprevalmisteet. Laastarin palasta kannattaa pitää kielen alla kauan (itse pitäisin vähintään 45min) ja pureskella välillä.
lähinnä kuitenkin tarkoitin jos paloittelen sen osiin, jokaiselle päivälle viikossa yksi palanen, niin niiden säilyvyys ulkona ilmatiiviistä paketista yms oli mielessä. Käytän lähinnä lääkkeenä, en saadakseni päihtymystä
kiitos kuitenkin, jaan ton seitsemään osaan niin saan joka aamulle biitin kielen alle. se o hieman reilu 1mg doussi kerralla..
onhan se parempi hyötysuhde kuin ihon läpi ja iho kun ei tunnu kestävän..
tosiaan tuo leikattujen palasien säilytys oli mielessä, tulikin sitten mieleen, että voisin melkein leikata sen niin, että se metallinen liuska on siinä kiinni ja suojaa pintaa..
EDIT:
Tulipa tässä sitten tehtyä laastari noin seitsemäksi samankokoiseksi palaiseksi, jotta aina aamulla saan suun kautta buprea. Tapanani kun on nuuskaa käyttää, olen ottanut sen plasen laastaria huulen ja nuuskan väliin koko aamuksi, tunniksi tai pariksi
Kyllähän se vaikka tolea on niin huomaa, että paremmin sitä tavaraa tulee kyllä "kielen alla" tai missä tahansa suun limakalvolla.
Mieli tekisi alkaa rännäilemään, mutta taitaa taas sitten mopo lähteä käsistä noidenkin kanssa, saattavat hoitohenkilökunta ihmetellä piikinjälkiä, vaikka on minulla paikkoja joita ei katsoja, käteen vaan on helpopmi pistää.. Tosin olen ollut neuloissa erosta pitkään, lukuunottamata muutamia piritööttejä viimeksi syksyllä.
Joo oikein hyvät aamut alkaa tuntua
-
Happotatti
- Apteekki
Liimapinta menee heti vituiks jos ottaa irti ihosta, eli ei saa pysymää enää kunnolla iholla jos menee ottaa irti. Muistakaa se. Mut joo, 20mg/20ug/h laastarista lähtee sen viikon aikana reilu 3mg pois kun se iholla on, eli roskiin ei kannata laittaa viikon iholla ollutta laastaria, siinä on vielä vaikka kuinka paljon tavaraa tallessa. Huulesta ja kokkaamalla siitä saa vielä mukavat olot. Nyt pääasiallinen buprenlähde on ollu norspanilaastarit jo muutaman kuukauden nii osaa näiden kans pelata jo.. nykyää suosin kahta tapaa valmistaa vedot näistä. toinen on:
1dl metalliseen mittaan laastarista halutunkokoinen pala ja alkoa päälle että peittyy,
sit lämmittää sytkärillä vähä kauempaa ettei liekki siis osu pohjaan, epäsuoralla lämmöllä että vähän kiehahtaa
ja raaputtelee liimabupreosan pois sinne alkon sekaan ja lämmittelee sillain että jää sopivan vähän alkoa jäljelle,
että voi pistää huoletta. päälle vähän vettä ja filtterin läpi ja laimentaa sopivaksi.
toinen on tuo pumpputaktiikka jonka selitin jo aikaisemmin ja joku selitti jälkeeni vielä jäsennellymmin ja helppotajuisemmin.
1dl metalliseen mittaan laastarista halutunkokoinen pala ja alkoa päälle että peittyy,
sit lämmittää sytkärillä vähä kauempaa ettei liekki siis osu pohjaan, epäsuoralla lämmöllä että vähän kiehahtaa
ja raaputtelee liimabupreosan pois sinne alkon sekaan ja lämmittelee sillain että jää sopivan vähän alkoa jäljelle,
että voi pistää huoletta. päälle vähän vettä ja filtterin läpi ja laimentaa sopivaksi.
toinen on tuo pumpputaktiikka jonka selitin jo aikaisemmin ja joku selitti jälkeeni vielä jäsennellymmin ja helppotajuisemmin.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
Infitialis
- Apteekki
IlmastointiteippiHappotatti wrote:Liimapinta menee heti vituiks jos ottaa irti ihosta, eli ei saa pysymää enää kunnolla iholla jos menee ottaa irti. Muistakaa se.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
Ydinbongi
- Tuppisuu
Apteekin pirtua tai kotitislattua... 1mg/ml, suuhun ja hengittelee et haihtuu osa pirtusta ja sit ku 0.5ml jälellä ni voi vaikka nielasta ku se ei päädy vatsaan asti tuossa määrin vaan imeytyy laajasti ympäri limakalvoja. Tunnin päästä rupee jekkasee, toimii lujaa +4h ja on monen kokemuksesta paras tyyli käyttää.
Pirtuun saa melkoshelposti reseptin esim. eläinlääkärin kautta... sen enempää ei siitä.
Pirtuun saa melkoshelposti reseptin esim. eläinlääkärin kautta... sen enempää ei siitä.
-
Infitialis
- Apteekki
Lasolia saa ruokakaupasta.Ydinbongi wrote:Apteekin pirtua tai kotitislattua... 1mg/ml, suuhun ja hengittelee et haihtuu osa pirtusta ja sit ku 0.5ml jälellä ni voi vaikka nielasta ku se ei päädy vatsaan asti tuossa määrin vaan imeytyy laajasti ympäri limakalvoja. Tunnin päästä rupee jekkasee, toimii lujaa +4h ja on monen kokemuksesta paras tyyli käyttää.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
SadPanda
- LD50
oon sairaalassa ja olin jovkon melkee ilman buprea mutta reflat senku ylty ja aamut oli niin horkkasia ja lisäksi vielä sepsis eli verenmyrkytys päälä. sain eilen frendilt 2mg suboxonea ja eilen nokitin millin ja tänään millin. noh nyt frendi toi norpania semmosen 1.5mg slaissin.. Elikkä olen itse väsännyt nämä 1metriin isopropylalkoholia ja keittänyt kiuhuvassa vedesä siten että alkoholi kiehuu siellä ja nostanut sen tallan aina jonku 4x ylös. ja ainaon irronnnut hyvin. Noh nyt ei ole kuitenkaan mahdollista tota keitellä joten otin putsilapuista vinkin pumppuun 1metrin 70%ipa ja löin sen koko 1.5mg slaissin sinne pumppuun ja tosiaan metrin putsilapustaimettyä isopropylalkoholia. ja pumpun pystyasentonoon (sinnejäiväkisin ilmakupla) ja ajattelin että hölskyttelen tota ja heiluttelen aina välillä ja annan lillua senkoko palasen tuollta yön yli. *Ja jutun pointti jakysymys olise että irtoaisiko tuosta "tarrasta" "teipistä" siitä osastamikäsiitä otetaan pois niin 12h+ aikana edes puolia siihen alkoholiin? Kanyyli kädessä ja kovasti koitan taistella etten sitäkautta sitä nauttisi joten sentakiaolisi kiva saada vastaus että voisiko tuossa ajassa esim imeytyä 1mg buprenorfiinia nesteeseen jotta olisi arvoista plugata?`jotenki tuntuu että ikinä ei oo alle mg annokset pepun kautta sanoneet mitään..Eli olisi kiva saada vastaus mahd nopeasti kiitos
ja onko se huono juttu että siinä pumpun kärjessä ei ole tuppia elikkä tavallaan sinnepääsee myös ilmaa? tuskin isopropyylialkoholiin kehittyy mitn pöpöjä kuitenkaan tuosas ajassa. Laittoin laastarista sen ruskean osan siihen tupiksi muttei varmasti ole täysin ilmatiivis. kiitoksia vastauksistajo etukäteen!! ja hei miten voisiko tuota huomenna vielä ennen nauttimista niin käyttää tulikuuman vesihanan alla?`vai pitääkö se tosiaan keittää että se buprenorfiini siitä irtoaa?
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
sxoxyvg
- OD
Ei tartte keittää, nestees olles uskosin et irtoo kyl bupret ihan hyvin. Lämmittämäl liukenee vaan lisää paskaa siit mönjäst, bupre ja muutkin opioidit liukenee ihan kylmään veteenkin hyvin. Jos päädyt kanyyliin tumppaa niin muista laittaa hana kiinni!
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
SadPanda
- LD50
Joose lillutuol isopropyylis about 12h+. ja ei tässä tämäntyylin kanyylis olehanaa kuse menee aina ruutalla se antibioottiki! oli kyllä kätevä laittaa tota kautta. Ainut mitä en ajatellu loppuun oli toi alkoholi määrä (reilupuoli metriä) laittoin kyllä loppu pumpun täyteen vettä mutta ku pienessä suonessa toi kanyyli kämmenselässä niin ai jumalauta että se kirvelu ei helveta.sxoxyvg wrote:Ei tartte keittää, nestees olles uskosin et irtoo kyl bupret ihan hyvin. Lämmittämäl liukenee vaan lisää paskaa siit mönjäst, bupre ja muutkin opioidit liukenee ihan kylmään veteenkin hyvin. Jos päädyt kanyyliin tumppaa niin muista laittaa hana kiinni!
Antibioottia menee tiistaisiin asti ja sitten jatkuu vielä suunkautta. Seuraavaksi puhutaan maanantaina päihdehoitajan kanssa korvaushoidon aloittamisesta uudelleen kun minun karenssi loppuu 1.6 .. Kyllä mä lähen siihen mukaanse on varma. Vielä olisii niinkuin toinen 2vkon katkon yritys suorittamatta mutta meianan kylllä neuvotella siitäkin koska tavallaan minkä helvetin takia pitäisi nyt vielä ollase 2vkoa ilman subua ja kärsiä reflojakun ollaanjo niin lähellä kesäkuuta.. Kyllä jotenkin uskon ettähe ovat siellä suunitelleet jonkulaisen suunitelman tohon hoitoon liittyen. Mutta noh. pitää ajatella positiivisesti,
-
SadPanda
- LD50
Miten josmkeität norspaninnslicen pelkåässä, vedessä? Irtooko siitå mitn? Tällä hetkellä, ei ole kunndepridiniä eikä, semkäymkun siinä eiole alkoholianjanon myösmmuistabihlenainesosia,, mikä neuvoksi?
-
Boogeyman
- Karvakuono
Jos käyttää norspania laittaen laastarin iholle niin onko mitään keinoa tehostaa vaikutusta? Saunassa olo ei ainakaan mitään eroa tullut eli joku lääkeaine tms. Vai pitäisikö vain irrottaa lääketyyny siitä ja leikata sopiva pala ja pitää sitä sitten vaikka tunti suussa?